gpap2006 Posted October 10, 2013 Posted October 10, 2013 Είναι γνωστό πως για την κακοδαιμονία της ΝΕΛ τα τελευταία χρόνια φταίει πάντα κάποιος άλλος πλην των στελεχών που αποφασίζουν...Μια το ΥΕΝ (που διαχρονικά της δίνει άγονες), μια η ΑΤΤΙΚΑ (που βαζει το patmos), μια ο ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ, μια ο κακός μας ο καιρός..Βαρεθήκαμε το εργάκι αυτό, πάλιωσε και δεν κόβει και εισιτήρια πια... Κανονικά θα γίνουν τα δρομολόγια του JEWEL..Φαινεται να λυθηκε το θεμα με τα καυσικα..Μενει να γινει κατι και για το European..
MILTIADIS Posted October 12, 2013 Posted October 12, 2013 Την Τεταρτη που μας ερχεται συμφωνα με δημοσιευματα των τελευταιων ημερων στο empros, η Νελ θα παιξει το τελευταιο της χαρτι ενωπιον των δικαστικων αρχων καθως εχει κληθει για να δωσει διευκρινισεις για το σχεδιο εξυγιανσης και τις ασαφειες που αυτο παρουσιαζει..
Stefanos Posted October 13, 2013 Posted October 13, 2013 έμενα κάτι μου λέει ότι θα εγκριθεί το σχέδιο,για συγκεκριμένους λόγους......
Panagia Ekatontapiliani Posted October 17, 2013 Posted October 17, 2013 Εκτενής ανάλυση του σχεδίου εξυγίανσης του Ομίλου τής ΝΕΛ έγινε χθες στο Εφετείο Βορείου Αιγαίου. Οι δικαστές έκαναν σειρά ερωτήσεων για το κατά πόσο ο Όμιλος θα μπορέσει να υλοποιήσει το επιχειρηματικό πλάνο που έχει εκπονήσει και αν θα έχει την οικονομική δυνατότητα να εξοφλεί τους πιστωτές του κατά την περίοδο εφαρμογής του σχεδίου. Μέχρι και το ποσοστό επιβάρυνσης της λειτουργίας των πλοίων από τα καύσιμα ήταν στοιχείο που εξετάσθηκε. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έδειξε το δικαστήριο για το τι συμφέρει τους εργαζομένους, αν δηλαδή είναι προτιμότερο να χρεωκοπήσει ο Όμιλος ή είναι προτιμότερο να εξυγιανθεί. Στο σημείο αυτό, ο δικηγόρος τής Π.Ν.Ο. τόνισε πως οι ναυτικοί ακολουθούν τα πλοία και πως για αυτούς ισχύουν προνομιακοί όροι αντιμετώπισης. Πηγη: EMPROSNET
proud_ionian Posted October 19, 2013 Posted October 19, 2013 "η εταιρεια που εξυπηρετει τη λημνο και πληρωνει ο ελληνικος λαος για αυτην την υπηρεσια, μας δηλωσε οτι δεν εχει λεφτα για να βαλει καυσιμα[...] προσπαθησα να εκταμιευσουμε αμεσα απο το υπουργειο αυτα που τους χρωστουσαμε [...] δεν εχουν φορολογικη ενημεροτητα και χωρις φορολογικη ενημεροτητα δεν μπορουν να εισπραξουν χρηματα απο το κρατος" Barbie ειπε. για να μην μπορει να παρει η ΝΕΛ ενημεροτητα (με ρυθμιση/διακανονισμο κλπ) καταλαβαινετε τι εκκρεμοτητες υπαρχουν.
coyote Posted November 1, 2013 Posted November 1, 2013 (edited) Ποσο large εταιρεια ειναι τελικα που εχει την πολυτελεια να "χαριζει" σε τετοιες εποχες 221.000€ στο κρατος....κατα τ'αλλα λεφτα για καυσιμα δεν εχει, απληρωτα πληρωματα και προμηθευτες...."κωμωδια" Edited November 1, 2013 by proud_ionian
Xios Posted November 2, 2013 Posted November 2, 2013 Ανήσυχοι οι εργαζόμενοι στα πλοία της ΝΕΛ.. ''αυτόν τον μήνα, θα είμαστε, τον επόμενο δύσκολα'' ''αύριο μπορεί να μην δουλεύουμε'' φφράσεις από μελη πληρωματος πλοιου της ΝΕΛ σε ταξίδι.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 2, 2013 Posted November 2, 2013 Αφού με όλα αυτά που γράφουμε εδώ, δηλώνουν στελέχη αντιπάλων εταιρειών (που δεν κοιτάνε τα του οίκου τους), είναι λογικό να νιώθουν ανασφάλεια (όπως κάθε εργαζόμενος σήμερα)!!
MILTIADIS Posted November 3, 2013 Posted November 3, 2013 Καλα δε νομιζω οτι περιμενουν το shipfriends για να ενημερωθουν για το τι γινεται..στο σπιτι τους.. Η απόρριψη, νωρίτερα φέτος, από το Πολυμελές Πρωτοδικείο Μυτιλήνης, της αίτησης της ΝΕΛ για επικύρωση συμφωνίας εξυγίανσης (σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 106 επ. Ν. 3588/2007), ήταν αυτή που την οδήγησε στο εφετείο. Η απόφαση αναμένεται, σύμφωνα με καλά ενημερωμένες νομικές πηγές, εντός του μήνα και πάντως πριν από τα Χριστούγεννα
proud_ionian Posted November 3, 2013 Posted November 3, 2013 το ζουμι ειναι στην επομενη παραγραφο του δημοσιευματος της καθημερινης Την ίδια ώρα, τραπεζικοί κύκλοι αναφέρουν ότι οι πιστώτριες τράπεζες μετά και τον τελευταίο κύκλο συγχωνεύσεων αλλά και της διαδικασίας σχηματισμού προβλέψεων για επισφαλείς απαιτήσεις επιχειρηματικών δανείων, έχουν λάβει προβλέψεις έναντι του ενδεχόμενου μη αποπληρωμής τους από τη ΝΕΛ. Σύμφωνα με τα στοιχεία του α΄ εξαμήνου του 2013 η εταιρεία έχει συνολικές υποχρεώσεις που ανέρχονταν τέλη Ιουνίου στα 207,3 εκατ. εκ των οποίων περίπου 140 εκατ. αφορούν τραπεζικό δανεισμό. κοινως οι τραπεζες (πειραιως κυριως δηλαδη), θεωρουν τα λεφτα χαμενα και εχουν διαμηνυσει οτι δεν εχουν θεμα με ενδεχομενο κανονι
maniac Posted November 5, 2013 Posted November 5, 2013 ναι ωραία....οι τράπεζες δεν έχουν πρόβλημα και δικαίωμα τους...με τους εργαζομένους τι γίνεται ?τι προβλέπετε σε περίπτωση που θα γίνει το μπάμ(αν συμβεί);;; θα τα πάρουν τα λεφτά τους ;
Panagia Ekatontapiliani Posted November 6, 2013 Posted November 6, 2013 Ποσο large εταιρεια ειναι τελικα που εχει την πολυτελεια να "χαριζει" σε τετοιες εποχες 221.000€ στο κρατος....κατα τ'αλλα λεφτα για καυσιμα δεν εχει, απληρωτα πληρωματα και προμηθευτες...."κωμωδια" Τις έντονες αντιδράσεις της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (ΝΕΛ), προκάλεσαν οι τρεις αποφάσεις του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου που δημοσιεύθηκαν ήδη στη «Διαύγεια» και κηρύττουν έκπτωτη από τρεις επιδοτούμενες άγονες γραμμές των Δωδεκανήσων «Έκπτωτη δεν είναι η εταιρεία αλλά η διαδικασία του υπουργείου Ναυτιλίας», δήλωσε στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος της ΝΕΛ Γιάννης Αβραντίνης, και προανήγγειλε προσφυγή στη δικαιοσύνη για το θέμα, προκειμένου, όπως είπε, η εταιρεία να κατοχυρώσει τα νόμιμα δικαιώματά της, ώστε να μην καταπέσουν οι εγγυητικές επιστολές της. Σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές από τη ΝΕΛ, η «Σι Λινκ Φέρρις» κέρδισε τον διαγωνισμό για τις τρεις γραμμές με την καλύτερη προσφορά τον Οκτώβριο του 2012 και θα τις εκτελούσε με τα πλοία της από τις αρχές Νοεμβρίου του 2012 έως τον Οκτώβριο του 2013. Οι ίδιες πηγές, ανέφεραν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ότι το υπουργείο Ναυτιλίας, ενώ θα έπρεπε να είχε καλέσει τη «Σι Λινκ Φέρρις» ως τελική μειοδότρια από τις αρχές Απριλίου και να της αναθέσει τις συγκεκριμένες γραμμές, αυτό δεν έγινε ποτέ, με το αιτιολογικό ότι ανταγωνίστρια εταιρεία, είχε προσφύγει στη δικαιοσύνη, ισχυριζόμενη ότι η ΝΕΛ και η «Σι Λινκ Φέρρις» είναι υπό πτώχευση και ότι κακώς έλαβε μέρος στον διαγωνισμό. Σημειώνεται επίσης ότι η «Σι Λινκ Φέρρις» έχει καταθέσει εδώ και καιρό στην αρμόδια επιτροπή του υπουργείου Ναυτιλίας για τις άγονες, πιστοποιητικό από το πρωτοδικείο της Μυτιλήνης και του Πειραιά με το οποίο έχει βεβαιωθεί ότι δεν τελεί υπό πτώχευση. Έτσι η διοίκηση της «Σι Λινκ Φέρρις» που απέστειλε εξώδικο στο υπουργείο Ναυτιλίας στα μέσα Αυγούστου για το θέμα, εκλήθη από την αρμόδια επιτροπή για τις άγονες γραμμές, μία εβδομάδα μετά να υπογράψει τη σχετική σύμβαση. Ταυτόχρονα το υπουργείο Ναυτιλίας είχε αναθέσει την εκτέλεση των συγκεκριμένων γραμμών στην ανταγωνίστρια εταιρεία μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου. Έπειτα από αυτό το γεγονός, η «Σι Λινκ Φέρρις» αρνήθηκε να υπογράψει τη σχετική σύμβαση και εκλήθη να δώσει εξηγήσεις σε πενταμελή επιτροπή του υπουργείου στα τέλη Σεπτεμβρίου. Στελέχη της κατά την ακρόαση ισχυρίστηκαν ότι πρόκειται για εμπαιγμό της εταιρείας και ότι ουσιαστικά η «Σι Λινκ Φέρρις» καλείτο να εκτελέσει τα συγκεκριμένα δρομολόγια μόνο για τον μήνα Οκτώβριο δηλαδή τον τελευταίο μήνα της σύμβασης. Μάλιστα στελέχη της ανέφεραν ότι αυτό έγινε αφού είχε περάσει το κερδοφόρο διάστημα Ιουνίου-Ιουλίου-Αυγούστου και ότι η ανταγωνίστρια εταιρεία είχε καρπωθεί τα σημαντικότατα καλοκαιρινά έσοδα και από τις τρεις γραμμές. Πηγή: ΕΞΠΡΕΣ
valencay Posted November 6, 2013 Posted November 6, 2013 (edited) Μην σκισουν κανα καλσον..... Καλα,ποιον κοροιδευουν ?? Edited November 6, 2013 by valencay
Xios Posted November 6, 2013 Posted November 6, 2013 Δεν κοροιδευουν Κανεναν σε αυτη την περιπτωση η ΝΕΛ εχει δικιο.... Η blue star ειχε προσφυγει στα δικαστηρια η διαδικασια αλλαγης εταιριας ειχε παγωσει μεχρι την αποφαση. Και τωρα που η κινηση ειναι για τα σκουπιδια ας αλλαξουμε τον Οκτωβριο την εταιρια... Αλλα ξεχναμε το ΥΕΝ θελει την ΝΕΛ πτωχευμενη για να παρει πισω λεφτα να επιδοτησει την ΄΄αγονο'' Π-Χ-Μ-Λ-Κ για μην αντιδρουν Χιος και Μυτιληνη και χασουμε κανεναν ψηφο. ειναι και δυσκολες εποχες! Τους εργαζομενους απλα γραμμένους.!(μη πω τπτ ποιο βαρυ)
express skiathos Posted November 6, 2013 Posted November 6, 2013 Μια εταιρεία που είναι στην πρίζα από τις επιδοτήσεις που της δίνει το ΥΕΝ, ε δε νομίζω ότι το ΥΕΝ τη θέλει πτωχευμένη.....μη βλέπουμε παντού φαντάσματα, αλλά ας δούμε πλέον την πραγματικότητα face to face.
valencay Posted November 6, 2013 Posted November 6, 2013 Η ΝΕΛ, ας ψαξει σε αυτους που την κατεστρεψαν με τις λαθος -και το λεω πολυ κομψα- "επιλογες " τους, πριν καποια χρονια, και να μην της φταινε οι αλλοι...και που κρατηθηκε οπως κρατηθηκε τα τελευταια χρονια,πολυ ηταν...
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 6, 2013 Author Posted November 6, 2013 (edited) Νομίζω ότι ΄στην Ελλάδα είναι πλέον κοινή η μοίρα όσων εταιρειών στηρίζονται αποκλειστικά σε επιδοτούμενες γραμμές, το οποίο σημαίνει και πλοία μη ανταγωνιστικά, γιατί εάν ήταν ανταγωνιστικά δεν θα τα χαράμιζαν σε άγονες γραμμές, αλλά θα διεκδικούσαν τα φιλέτα. Απλώς όπως φαίνεται κλείνει ένας κύκλος, όπως έκλεισε και ο κύκλος του καπτά Μάκη όταν στηριζοταν αποκλειστικά στις άγονες, όπως έκλεισε και ο κύκλος της ΣΑΟΣ, που επίσης στηριζόταν στις άγονες και μετά ανέτειλε το άστρο της ΝΕΛ. Edited November 6, 2013 by ΝΗΡΕΑΣ
MILTIADIS Posted November 7, 2013 Posted November 7, 2013 με τους εργαζομένους τι γίνεται ?τι προβλέπετε σε περίπτωση που θα γίνει το μπάμ(αν συμβεί);;; θα τα πάρουν τα λεφτά τους ; Θα πληρωθουν μολις γινουν οι πλειστηριασμοι των πλοιων σε μια τετοια περιπτωση.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 7, 2013 Posted November 7, 2013 Δεν είναι απαραίτητο αυτό! Οι ναυτικοί θα μπορούν να πάρουν τα λεφτά από τις επιδοτήσεις των άγονων γραμμών, που οφείλονται στην εταιρεία
xristos! Posted November 7, 2013 Posted November 7, 2013 Δηλαδη χρεωκοπισε η NEL?Ειναι οριστικο η υπαρχει καπια ελπιδα;
proud_ionian Posted November 8, 2013 Posted November 8, 2013 αναμενεται η αποφαση του εφετειου για το σχεδιο διασωσης της εταιρειας και την υπαγωγη της στο αρθρο 99. διαβασε τα ποστ στις αμεσως προηγουμενες σελιδες και εδω
valencay Posted November 9, 2013 Posted November 9, 2013 Η ΝΕΛ θα σωθει,η μαλλον θα παρατεινει τον βιο της -ΜΟΝΟ- με πολιτικη παρεμβαση...κρυφη,η φανερη....
gpap2006 Posted November 9, 2013 Posted November 9, 2013 Δεν βλέπω κάποια καθαρή τέτοια πρόθεση και δικαίως νομίζω. Εκτός αν στο παρασκήνιο υπάρχει κάτι άλλο.
MILTIADIS Posted November 10, 2013 Posted November 10, 2013 Θα ακουστει τρελο αλλα φαινεται οτι ισχυει. Nel Lines και Grimaldi ετοιμαζονται να δρομολογησουν τα Αιολος Κεντερης Ι και Αιολος Κεντερης ΙΙ στη γραμμη Βενετια-Τεργεστη-Βενετια.Εδω υπαρχουν δηλωσεις του CEO της ΝΕΛ Γιαννη Αβραντινη για το θεμα.
proud_ionian Posted November 10, 2013 Posted November 10, 2013 μη δουμε στο τελος η, εισηγμενη, ΝΕΛ να απορροφα τη HSW. YΓ: παιζει καμια επιδοτηση για τη γραμμη;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now