Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Είναι γνωστό πως για την κακοδαιμονία της ΝΕΛ τα τελευταία χρόνια φταίει πάντα κάποιος άλλος πλην των στελεχών που αποφασίζουν...Μια το ΥΕΝ (που διαχρονικά της δίνει άγονες), μια η ΑΤΤΙΚΑ (που βαζει το patmos), μια ο ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ, μια ο κακός μας ο καιρός..Βαρεθήκαμε το εργάκι αυτό, πάλιωσε και δεν κόβει και εισιτήρια πια...


Κανονικά θα γίνουν τα δρομολόγια του JEWEL..Φαινεται να λυθηκε το θεμα με τα καυσικα..Μενει να γινει κατι και για το European..

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Την Τεταρτη που μας ερχεται συμφωνα με δημοσιευματα των τελευταιων ημερων στο empros, η Νελ θα παιξει το τελευταιο της χαρτι ενωπιον των δικαστικων αρχων καθως εχει κληθει για να δωσει διευκρινισεις για το σχεδιο εξυγιανσης και τις ασαφειες που αυτο παρουσιαζει..

Posted

Εκτενής ανάλυση του σχεδίου εξυγίανσης του Ομίλου τής ΝΕΛ έγινε χθες στο Εφετείο Βορείου Αιγαίου. Οι δικαστές έκαναν σειρά ερωτήσεων για το κατά πόσο ο Όμιλος θα μπορέσει να υλοποιήσει το επιχειρηματικό πλάνο που έχει εκπονήσει και αν θα έχει την οικονομική δυνατότητα να εξοφλεί τους πιστωτές του κατά την περίοδο εφαρμογής του σχεδίου. Μέχρι και το ποσοστό επιβάρυνσης της λειτουργίας των πλοίων από τα καύσιμα ήταν στοιχείο που εξετάσθηκε.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έδειξε το δικαστήριο για το τι συμφέρει τους εργαζομένους, αν δηλαδή είναι προτιμότερο να χρεωκοπήσει ο Όμιλος ή είναι προτιμότερο να εξυγιανθεί. Στο σημείο αυτό, ο δικηγόρος τής Π.Ν.Ο. τόνισε πως οι ναυτικοί ακολουθούν τα πλοία και πως για αυτούς ισχύουν προνομιακοί όροι αντιμετώπισης.

 

Πηγη: EMPROSNET

Posted

"η εταιρεια που εξυπηρετει τη λημνο και πληρωνει ο ελληνικος λαος για αυτην την υπηρεσια, μας δηλωσε οτι δεν εχει λεφτα για να βαλει καυσιμα[...] προσπαθησα να εκταμιευσουμε αμεσα απο το υπουργειο αυτα που τους χρωστουσαμε [...] δεν εχουν φορολογικη ενημεροτητα και χωρις φορολογικη ενημεροτητα δεν μπορουν να εισπραξουν χρηματα απο το κρατος"

 

Barbie ειπε. ;)

 

για να μην μπορει να παρει η ΝΕΛ ενημεροτητα (με ρυθμιση/διακανονισμο κλπ) καταλαβαινετε τι εκκρεμοτητες υπαρχουν.

  • 2 weeks later...
Posted

Ανήσυχοι οι εργαζόμενοι στα πλοία της ΝΕΛ.. ''αυτόν τον μήνα, θα είμαστε, τον επόμενο δύσκολα'' ''αύριο μπορεί να μην δουλεύουμε'' φφράσεις από μελη πληρωματος πλοιου της ΝΕΛ σε ταξίδι.

Posted

Αφού με όλα αυτά που γράφουμε εδώ, δηλώνουν στελέχη αντιπάλων εταιρειών (που δεν κοιτάνε τα του οίκου τους), είναι λογικό να νιώθουν ανασφάλεια (όπως κάθε εργαζόμενος σήμερα)!!

Posted

Καλα δε νομιζω οτι περιμενουν το shipfriends για να ενημερωθουν για το τι γινεται..στο σπιτι τους..

 

Η απόρριψη, νωρίτερα φέτος, από το Πολυμελές Πρωτοδικείο Μυτιλήνης, της αίτησης της ΝΕΛ για επικύρωση συμφωνίας εξυγίανσης (σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 106 επ. Ν. 3588/2007), ήταν αυτή που την οδήγησε στο εφετείο. Η απόφαση αναμένεται, σύμφωνα με καλά ενημερωμένες νομικές πηγές, εντός του μήνα και πάντως πριν από τα Χριστούγεννα

Posted

το ζουμι ειναι στην επομενη παραγραφο του δημοσιευματος της καθημερινης ;)

 

 

Την ίδια ώρα, τραπεζικοί κύκλοι αναφέρουν ότι οι πιστώτριες τράπεζες μετά και τον τελευταίο κύκλο συγχωνεύσεων αλλά και της διαδικασίας σχηματισμού προβλέψεων για επισφαλείς απαιτήσεις επιχειρηματικών δανείων, έχουν λάβει προβλέψεις έναντι του ενδεχόμενου μη αποπληρωμής τους από τη ΝΕΛ. Σύμφωνα με τα στοιχεία του α΄ εξαμήνου του 2013 η εταιρεία έχει συνολικές υποχρεώσεις που ανέρχονταν τέλη Ιουνίου στα 207,3 εκατ. εκ των οποίων περίπου 140 εκατ. αφορούν τραπεζικό δανεισμό.

 

κοινως οι τραπεζες (πειραιως κυριως δηλαδη), θεωρουν τα λεφτα χαμενα και εχουν διαμηνυσει οτι δεν εχουν θεμα με ενδεχομενο κανονι

Posted

ναι ωραία....οι τράπεζες δεν έχουν πρόβλημα και δικαίωμα τους...
με τους εργαζομένους τι γίνεται ?τι προβλέπετε σε περίπτωση που θα γίνει το μπάμ(αν συμβεί);;;

θα τα πάρουν τα λεφτά τους ;

Posted

Ποσο large εταιρεια ειναι τελικα που εχει την πολυτελεια να "χαριζει" σε τετοιες εποχες 221.000€ στο κρατος....κατα τ'αλλα λεφτα για καυσιμα δεν εχει, απληρωτα πληρωματα και προμηθευτες...."κωμωδια"

 

Τις έντονες αντιδράσεις της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (ΝΕΛ), προκάλεσαν οι τρεις αποφάσεις του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου που δημοσιεύθηκαν ήδη στη «Διαύγεια» και κηρύττουν έκπτωτη από τρεις επιδοτούμενες άγονες γραμμές των Δωδεκανήσων

 

«Έκπτωτη δεν είναι η εταιρεία αλλά η διαδικασία του υπουργείου Ναυτιλίας», δήλωσε στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος της ΝΕΛ Γιάννης Αβραντίνης, και προανήγγειλε προσφυγή στη δικαιοσύνη για το θέμα, προκειμένου, όπως είπε, η εταιρεία να κατοχυρώσει τα νόμιμα δικαιώματά της, ώστε να μην καταπέσουν οι εγγυητικές επιστολές της.

Σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές από τη ΝΕΛ, η «Σι Λινκ Φέρρις» κέρδισε τον διαγωνισμό για τις τρεις γραμμές με την καλύτερη προσφορά τον Οκτώβριο του 2012 και θα τις εκτελούσε με τα πλοία της από τις αρχές Νοεμβρίου του 2012 έως τον Οκτώβριο του 2013. Οι ίδιες πηγές, ανέφεραν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ότι το υπουργείο Ναυτιλίας, ενώ θα έπρεπε να είχε καλέσει τη «Σι Λινκ Φέρρις» ως τελική μειοδότρια από τις αρχές Απριλίου και να της αναθέσει τις συγκεκριμένες γραμμές, αυτό δεν έγινε ποτέ, με το αιτιολογικό ότι ανταγωνίστρια εταιρεία, είχε προσφύγει στη δικαιοσύνη, ισχυριζόμενη ότι η ΝΕΛ και η «Σι Λινκ Φέρρις» είναι υπό πτώχευση και ότι κακώς έλαβε μέρος στον διαγωνισμό.

Σημειώνεται επίσης ότι η «Σι Λινκ Φέρρις» έχει καταθέσει εδώ και καιρό στην αρμόδια επιτροπή του υπουργείου Ναυτιλίας για τις άγονες, πιστοποιητικό από το πρωτοδικείο της Μυτιλήνης και του Πειραιά με το οποίο έχει βεβαιωθεί ότι δεν τελεί υπό πτώχευση. Έτσι η διοίκηση της «Σι Λινκ Φέρρις» που απέστειλε εξώδικο στο υπουργείο Ναυτιλίας στα μέσα Αυγούστου για το θέμα, εκλήθη από την αρμόδια επιτροπή για τις άγονες γραμμές, μία εβδομάδα μετά να υπογράψει τη σχετική σύμβαση.

Ταυτόχρονα το υπουργείο Ναυτιλίας είχε αναθέσει την εκτέλεση των συγκεκριμένων γραμμών στην ανταγωνίστρια εταιρεία μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου. Έπειτα από αυτό το γεγονός, η «Σι Λινκ Φέρρις» αρνήθηκε να υπογράψει τη σχετική σύμβαση και εκλήθη να δώσει εξηγήσεις σε πενταμελή επιτροπή του υπουργείου στα τέλη Σεπτεμβρίου.

Στελέχη της κατά την ακρόαση ισχυρίστηκαν ότι πρόκειται για εμπαιγμό της εταιρείας και ότι ουσιαστικά η «Σι Λινκ Φέρρις» καλείτο να εκτελέσει τα συγκεκριμένα δρομολόγια μόνο για τον μήνα Οκτώβριο δηλαδή τον τελευταίο μήνα της σύμβασης. Μάλιστα στελέχη της ανέφεραν ότι αυτό έγινε αφού είχε περάσει το κερδοφόρο διάστημα Ιουνίου-Ιουλίου-Αυγούστου και ότι η ανταγωνίστρια εταιρεία είχε καρπωθεί τα σημαντικότατα καλοκαιρινά έσοδα και από τις τρεις γραμμές.

 

Πηγή: ΕΞΠΡΕΣ

Posted

Δεν κοροιδευουν Κανεναν σε αυτη την περιπτωση η ΝΕΛ εχει δικιο.... Η blue star ειχε προσφυγει στα δικαστηρια η διαδικασια αλλαγης εταιριας ειχε παγωσει μεχρι την αποφαση. Και τωρα που η κινηση ειναι για τα σκουπιδια ας αλλαξουμε τον Οκτωβριο την εταιρια... Αλλα ξεχναμε το ΥΕΝ θελει την ΝΕΛ πτωχευμενη για να παρει πισω λεφτα να επιδοτησει την ΄΄αγονο'' Π-Χ-Μ-Λ-Κ για μην αντιδρουν Χιος και Μυτιληνη και χασουμε κανεναν ψηφο. ειναι και δυσκολες εποχες! Τους εργαζομενους απλα γραμμένους.!(μη πω τπτ ποιο βαρυ)

Posted

Μια εταιρεία που είναι στην πρίζα από τις επιδοτήσεις που της δίνει το ΥΕΝ, ε δε νομίζω ότι το ΥΕΝ τη θέλει πτωχευμένη.....μη βλέπουμε παντού φαντάσματα, αλλά ας δούμε πλέον την πραγματικότητα face to face.

Posted

Η ΝΕΛ, ας ψαξει σε αυτους που την κατεστρεψαν με τις λαθος -και το λεω πολυ κομψα- "επιλογες " τους, πριν καποια χρονια, και να μην της φταινε οι αλλοι...και που κρατηθηκε οπως κρατηθηκε τα τελευταια χρονια,πολυ ηταν...

Posted (edited)

Νομίζω ότι ΄στην Ελλάδα είναι πλέον κοινή η μοίρα όσων εταιρειών στηρίζονται αποκλειστικά σε επιδοτούμενες γραμμές, το οποίο σημαίνει και πλοία μη ανταγωνιστικά, γιατί εάν ήταν ανταγωνιστικά δεν θα τα χαράμιζαν σε άγονες γραμμές, αλλά θα διεκδικούσαν τα φιλέτα. Απλώς όπως φαίνεται κλείνει ένας κύκλος, όπως έκλεισε και ο κύκλος του καπτά Μάκη όταν στηριζοταν αποκλειστικά στις άγονες, όπως έκλεισε και ο κύκλος της ΣΑΟΣ, που επίσης στηριζόταν στις άγονες και μετά ανέτειλε το άστρο της ΝΕΛ.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Posted

με τους εργαζομένους τι γίνεται ?τι προβλέπετε σε περίπτωση που θα γίνει το μπάμ(αν συμβεί);;;

θα τα πάρουν τα λεφτά τους ;

Θα πληρωθουν μολις γινουν οι πλειστηριασμοι των πλοιων σε μια τετοια περιπτωση.

Posted

αναμενεται η αποφαση του εφετειου για το σχεδιο διασωσης της εταιρειας και την υπαγωγη της στο αρθρο 99. διαβασε τα ποστ στις αμεσως προηγουμενες σελιδες και εδω

Posted

Η ΝΕΛ θα σωθει,η μαλλον θα παρατεινει τον βιο της -ΜΟΝΟ- με πολιτικη παρεμβαση...κρυφη,η φανερη....

Posted

Δεν βλέπω κάποια καθαρή τέτοια πρόθεση και δικαίως νομίζω. Εκτός αν στο παρασκήνιο υπάρχει κάτι άλλο. 

Posted

Θα ακουστει τρελο αλλα φαινεται οτι ισχυει. :ph34r: Nel Lines και Grimaldi ετοιμαζονται να δρομολογησουν τα Αιολος Κεντερης Ι και Αιολος Κεντερης ΙΙ στη γραμμη Βενετια-Τεργεστη-Βενετια.Εδω υπαρχουν δηλωσεις του CEO της ΝΕΛ Γιαννη Αβραντινη για το θεμα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...