ΜΥΚΗΝΑΙ Posted June 19, 2009 Posted June 19, 2009 Εκτακτη δρομολόγηση του ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ τη Δευτέρα 22 Ιουνίου,για να εκτονωθεί η κατάσταση στους Φούρνους-Αγιο Κήρυκο.Αλλά δεν φθάνει 1 δρομολόγιο.
georgios express Posted June 20, 2009 Posted June 20, 2009 ....Και το προβλημα δεν θα ειναι νομιζω μονο με τα εισητηρια οπως λες παραπανω ....Μην βαλουμε και τον αυξημενο αριθμο των ΙΧ κατα την διαρκεια αυτων των 2 μηνων... Ήδη από αρχές Μαΐου, μόλις κατάφερα να βρώ την τελευταία δίκλινη καμπίνα στο Ν. Μύκονος την 01/08 για Σάμο και στις 15/08 από Σάμο! Τώρα τι θα έχει απομείνει πλέον ο Ύψιστος γνωρίζει. Βάρδα καμμιά αβαρία του Μύκονος. Προβλέπω να επιστρατεύεται γνωστός πλοιοκτήτης με 9 γράμματα, καπνιστής πούρου, με μόνιμη κατοικία στην Λεωφόρο Αθηνών-Σουνίου ΥΓ. Πάντως οι ενδιαφερόμενοι μην απελπίζεσθε: Μπορεί εν τέλει να ακυρωθούν τα σχέδια που έκανα και να βρεθώ κάτοχος εισιτηρίων,, άνευ ταξιδίων
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Εκτακτη δρομολόγηση του ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ τη Δευτέρα 22 Ιουνίου,για να εκτονωθεί η κατάσταση στους Φούρνους-Αγιο Κήρυκο.Αλλά δεν φθάνει 1 δρομολόγιο. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Πειραιάς 22/6/2009 Η ΛΑΝΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι προς κάλυψη συγκοινωνιακών αναγκών το Ε/Γ-Ο/Γ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ θα εκτελέσει έκτακτο δρομολόγιο σήμερα ΔΕΥΤΕΡΑ 22/6/2009 απο ΠΕΙΡΑΙΑ (18.00)-ΑΓ.ΚΗΡΥΚΟΣ (02.45-03.10)-ΦΟΥΡΝΟΙ(06.35-04.10)-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ(05-05.40)-ΒΑΘΥ(06.35-18.00)-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ(18.55-19.15)-ΦΟΥΡΝΟΙ(20.25-20.50)-ΑΓ.ΚΗΡΥΚΟΣ(21.25-21.50)-ΠΕΙΡΑΙΑΣ(6.35) Ακολούθως το πλοίο θα εκτελεί τα εγκεκριμένα του δρομολόγια με αναχώρηση απο Πειραιά την ΤΕΤΑΡΤΗ 24/06/2009 (14.00) για ΚΥΘΗΡΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 22, 2009 Author Posted June 22, 2009 Το Ιεράπετρα Λ εάν έκανε το δρομολόγιο σήμερα για Ικαρία Σάμο, θα έπρεπε να τροποποιήσει το σημερινό δρομολόγιο προς τη Κασοκαρπαθια, εάν το έκανε χθες θα ήταν πιθανόν να το έκανε αυτό. Ενώ το Βιτσεντζος Κορνάρος προλάβαινε να κάνει το δρομολόγιο της Τέταρτης για τη Κύθηρα.
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 Όπως γράφει σήμερα η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ, ο Δήμαρχος Ερμούπολης ζητάει από το ΥΕΝ να επανέλθει το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ στην αρχική γραμμή ΣΥΡΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΙΚΑΡΙΑ-ΣΑΜΟ και στο αίτημα αυτό συμφωνούν και οι Δήμοι της Ικαρίας. Και ο κ. Δεκαβάλλας...σε περίπτωση που η HSW αρνηθεί...ζητάει από το ΥΕΝ "να προκηρύξει γραμμή δημόσιου συμφέροντος". Πάντως, εάν τα πράγματα εξελιχθούν όπως δείχνουν...δεν νομίζω να χρειασθεί επιδότηση η γραμμή Σύρου-Ικαροσαμίας.
Earl Granville Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 Το να ζητηθεί να γινει άγονη γραμμή είναι εντελώς παράλογο άσχετα εάν όντως κρίνεται απαραιτητο η συνδεση του νομού Σάμου με την Σύρο λόγω εφετείου και πολλων κατοίκων των δυο νησιών στην Σύρο. Έτσι όπως παμε θα ζηταμε να γινει αγονη και το Ηράκλειο. Το θέμα είναι να συνενοηθουν όλοι οι φορεις και μαζι με τον υπουργο να έχουν μια συναντηση με τις ναυτιλιακες που εξυπηρετουν τον νομο μπας και βρεθει λυση. Με τελεσιγραφα, αγριαδες, η λυσεις τυπου αγονης δεν προκειται να γινει απολυτως τιποτα
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted June 25, 2009 Posted June 25, 2009 Πιέστηκε ή πείστηκε το ίδιο κάνει,πάντως επιστρέφει στα παλιά λημέρια του ο καπταν Μάκης,και οι φίλοι του στη Σάμο τουλάχιστον απο νωρίς εχθές το βράδυ πανηγυρίζουν. Απο αύριο, αλλά για πόσο δεν ξέρουμε ακόμα, δρομολογείται το ΜΑΡΙΝΑ προκειμένου να άρει την απομόνωση σε Αγιο Κήρυκο & Φούρνους με 4 δρομολόγια,γνωστά απο τα παλιά: Κάθε Κυριακή-Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή απο Πειραιά και κάθε Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή & Σάββατο απο Σάμο 18.00 Τα 3 δρομολόγια θα περιλαμβάνουν μόνο Αγιο-Φούρνους;-Καρλόβασι-Σάμο,το δε της Παρσκευής και Μύκονο-Σύρο. Αυτό το σενάριο βολεύει υπέρμετρα το Υπουργείο,διότι εάν στον διαγωνισμό της 29/6 δεν εμφανιζόταν ουδείς,για την αποκλειστική εκμετάλλευση της γραμμής για 3 χρόνια,τότε θα ήταν υποχρεωμένοι να επιδοτήσουν όλη τη γραμμή απο Πειραιά-Σάμο και πίσω.Αντίθετα με την κίνηση αυτή του καπτάν-γάτου, που δεν θα δηλώσει τυπικά προσέγγιση στους Φούρνους άνευ ευρώ,θα επιδοτήσουν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού,μόνο το τμήμα Αγιος-Φούρνοι-Καρλόβασι και επιστροφή.Αυτό το σενάριο βέβαια ισχύει με την προυπόθεση ότι θα είναι και μόνοςτου στον διαγωνισμό.Αν όμως έχει αντίπαλο; Συμπέρασμα γνωστό τοις πάσοι απο παλιά.Μπορεί ο νόμος της απελευθέρωσης να λέγεται και νόμος Παπουτσή πλήν όμως όπως αποδεικνύεται ...την ερμηνευτική εγκύκλιο την έγραψε ο καπτάν-γάτος. Κι αν μέχρι να γίνουν όλα αυτά,ξεπεράσει τις αντιξοότητες η Καλλίστη και ξανάρθει η Βέρα;-ακραίο σενάριο αλλά θεωρητικά εφικτό-Θα ξαναφύγει γιατί θα έχει ανταγωνιστή τον Μπερλουσκόνι; ....Οταν χαράζει στο Αιγαίο είναι όμορφα σου λέω ..που λέει και το τραγούδι.
Earl Granville Posted June 25, 2009 Posted June 25, 2009 Το θέμα έχει μία παράμετρο. Αν έχει υπογραφεί η σύμβαση αποκλειστικής ανάθεσης της γραμμής για 3 χρόνια. Κι αυτό δεν ξέρω κατά πόσο έχει γίνει ή θα γίνει. Κι εξηγούμε. Έστω ότι ο καπτα Μάκης υπογράφει μία τέτοια σύμβαση. Αν αύριο ξεπεραστούν τα προβλήματα της Kallisti τότε θεωρητικά δεν μπορεί να μπει το ΒΕΡΑ σε Άγιο και Φούρνους. Αν όμως μπει σε Εύδηλο και Καρλόβασι Βαθύ και χτυπήσει τις τιμές των φορτηγών τι γίνεται? Ο καπτα Μάκης θα θελήσει να φύγει όπως και είχε φύγει.Τότε τι συνέπειες θα έχει αν αθετήσιε την σύμβαση? Αν είναι τρίχες βάζει ή έχει βάλει την υπογραφή του ανέξοδη είναι κι αν τελικά ξαναεπανέλθει το ΒΕΡΑ έστω και μόνο από Εύδηλο βλέπουμε..Αν όμως αξιωνονται έστω και θεωρητικά οικονομικές απαιτήσεις εκ του δημοσίου τότε τι γίνεται? Τότε πιθανότατα δεν την βάζει οπότε αν ξαναξεκινήσει το ΒΕΡΑ θα μπορεί να φύγει όποτε θελήσει. Πάντως η Ικαρία Σάμος έχει γίνει αρένα για γερή μονομαχία μεταξύ της Kallisti και της GA Ferries. H μεν πρώτη έβγαλε από την γραμμή την δεύτερη μετά από 20 χρονιά παρουσίας και τώρα ύστερα από 1 χρόνο η δεύτερη παίζει μπάλα και πάλι στην γραμμή με ορατό το φάσμα να βγάλει την πρώτη εκτός γραμμής αν τελικα δεν καταφέρει να επνέλθει το συντομότερο δυνατόν.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 26, 2009 Author Posted June 26, 2009 Μόνο μια διάφορα βρίσκω στα λεγόμενα σου Mykinai. Από ότι έχω μάθει το Μαρίνα θα κάνει 3 δρομολόγια την εβδομάδα στην Ικαρία Σάμο, κάθε Παρασκευή, Κυριακή και Τρίτη από το Πειραιά και κάθε Σάββατο, Δευτέρα και Τέταρτη από τη Σάμο (Τουλάχιστον για το ξεκίνημα). Και εμένα μου έκανε εντύπωση ότι δεν θα έχει τη Πέμπτη δρομολόγιο από Πειραιά.
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted June 26, 2009 Posted June 26, 2009 (edited) Το δρομολόγιο της Πέμπτης απο Πειραιά,με άμεση αναχώρηση απο Βαθύ το πρωί της Παρασκευής θα είναι το καλύτερο απο πλευράς επιβατών,όχι όμως και απο πλευράς φορτηγών,γιατί δεν το θέλουν οι φορτηγατζήδεςλόπγω Σ/Κ.Δίνεται όμως η δυνατότητα επικοινωνίας των κατοίκων κυρίως της Σάμου να επισκευφθούν τους Φούρνους και την Ικαρία,για ΣΚ και να έχουν την δυνατότητα επιστροφής έστω νωρίς το πρωί της Δευτέρας για να πάνε στη δουλειά τους. Είναι τραγικό να μην μπορείς να πάς ΣΚ στην Αθήνα και τη Δευτέρα να είσαι στη δουλειά σου.Για το καλοκαίρι η μόνη διέξοδος είναι με το F/D της aegean μέχρι την Κώ (08.00 απο Πυθαγόρειο και 14.00 απο Κώ) και η ΤΟΥΡΚΙΑ (αναχώρηση και πρωί και απόγευμα-επιστροφή 19.00 την Κυριακή,χώρια οι τιμές ΄....μεταξύ μας πολύ πιό φτηνά).Το ίδιο και απο Πυθαγόρειο με το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ.Ούτε δελφίνι πιά για Φούρνους-Ικαρία,ούτε ταχύπλοο,ούτε τα δρομολόγια του blue velvet δεν ταιριάζουν. Το τελευταίο δεν είναι διαφήμηση για να πάτε Τουρκία αλλά όποιοι έρθουν για να πάνε Κουσάντασι απο Σάμο (Σάββατο 06.00 άφιξη Μύκονος-08.30 αναχώρηση ΣΑΜΟΣ ΣΤΑΡ,επιστροφή Κυριακή 10.30-αναχώρηση Μύκονος 12.00)σας έρχεται κουτί. Το πρώτο δρομολόγιο του ΜΑΡΙΝΑ στο σύστημα 00.00 απόψε απο Πειραιά,ΜΕ ΦΟΥΡΝΟΥΣ-τόμπολα Edited June 26, 2009 by proud_ionian 2 σε ενα
Earl Granville Posted July 6, 2009 Posted July 6, 2009 Φήμες απο Ικαρία-Σάμο θέλουν πλοίο να κάνει δρομολόγια στην γραμμή από την Ραφήνα.Προσωπικά δεν το πιστευω κατι τέτοιο αλλά ας κρατάμε και μια πισινή.
aeriko Posted July 6, 2009 Posted July 6, 2009 Μήπως μπορει καποιος αν γνωριζει να μου εξηγησει κατι! το ΜΑΡΙΝΑ θα πηγαινει μονο προς Ικαρια μερια ή θα δρομολογηθει και για αλλου; και τα δρομολογια του βγαινουν καθε βδομαδα ;δηλ ,τιποτα δεν ειναι σιγουρο; ακουσε κατι το αυτι σας......
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted July 6, 2009 Posted July 6, 2009 (edited) Στην ετήσια συνάντηση των επάρχων που έγινε το Σάββατο 4 Ιουλίου στον Αγιο Κήρυκο της Ικαρίας,προσκεκλημένοι του επάρχου Ικαρίας Νίκου Ρουζίνου,ήρθαν παρά τα συγκοινωνιακά προβλήματα,πολλοί έπαρχοι και επαρχίνες,οι Νομάρχες Σάμου & Κυκλάδων(Κάρλας και Μπάιλας),οι Δήμαρχοι της Επαρχίας,εκτός του Δημάρχου Αγίου Κηρύκου και ο Υφυπουργός κ.Πάνος Καμμένος.Οταν του χύμηξαν άπαντες για το πρόβλημα της γραμμής Αγιος-Φούρνοι,είπε οτι την Τετάρτη θα βγεί η προκήρυξη της επιδότησης αλλά υπάρχει διάσταση,γιατί ο καπτάν Μάκης τη ζητάει απο τον Πειραιά,και φοβάται ότι θα φύγει τον Σεπτέμβριο,οπότε μας ζήτησε να κάνουμε υπομονή,μέχρι να έρθει το Κυπραίικο,δηλαδή το EUROPIAN EXPRESS;άλλά απάντηση δεν πήρα. Μετά μας είπε ότι πωλείται και το Βέρα ,κάπου 2,5 μίρια,και θα υποστηρίξει ακόμα και διαδημοτικο-επαρχειακο-νομαρχιακή εταιρεία το πάρει. Επειδή μούρθε κόλπος,την κοπάνησα για Ιερό μεριά,πίσω απο το αεροδρόμιο στο Φάρο για μπάνιο και δεν έμεινα μέχρι το τέλος για το ψήφισμα. Μήπως μπορει καποιος αν γνωριζει να μου εξηγησει κατι! το ΜΑΡΙΝΑ θα πηγαινει μονο προς Ικαρια μερια ή θα δρομολογηθει και για αλλου; και τα δρομολογια του βγαινουν καθε βδομαδα ;δηλ ,τιποτα δεν ειναι σιγουρο; ακουσε κατι το αυτι σας...... 7. Ετήσια δρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ «MΙΛΕΝΑ» στις γραμμές ΠΕΙΡΑΙΑ – ΣΥΡΟΥ- ΠΑΡΟΥ – ΝΑΞΟΥ – ΙΟΥ – ΣΙΚΙΝΟΥ – ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΥ – ΘΗΡΑΣ – ΑΝΑΦΗΣ, ΠΕΙΡΑΙΑ – ΠΑΡΟΥ – ΝΑΞΟΥ και ΠΕΙΡΑΙΑ – ΣΥΡΟΥ – ΜΥΚΟΝΟΥ – ΑΓ.ΚΗΡΥΚΟΥ - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ – ΒΑΘΥ από 11-07-09ΟΜΟΦΩΝΑ ΘΕΤΙΚΗ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ Edited July 6, 2009 by proud_ionian 2 σε 1
gpap2006 Posted July 6, 2009 Posted July 6, 2009 To European Express δεν ειναι λιγο μεγάλο για τα λιμάνια της γραμμής?
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 Όπως γράφει σήμερα η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ, ο Δήμαρχος Ερμούπολης ζητάει από το ΥΕΝ να επανέλθει το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ στην αρχική γραμμή ΣΥΡΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΙΚΑΡΙΑ-ΣΑΜΟ και στο αίτημα αυτό συμφωνούν και οι Δήμοι της Ικαρίας. Και ο κ. Δεκαβάλλας...σε περίπτωση που η HSW αρνηθεί...ζητάει από το ΥΕΝ "να προκηρύξει γραμμή δημόσιου συμφέροντος". Πάντως, εάν τα πράγματα εξελιχθούν όπως δείχνουν...δεν νομίζω να χρειασθεί επιδότηση η γραμμή Σύρου-Ικαροσαμίας. Μάλλον, οδεύουμε προς επιδότηση της γραμμής Σύρου-Ικαροσαμίας ...
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 (edited) Eάν γίνει αυτό,τότε δεν αποκλείεται να πάρει τη γραμμή,δικαιοματικά,η HSW,σπάζοντας τα 6 δρομολόγια σε 3 απο Σύρο-Μύκονο & 3 απο Πάρο-Νάξο για να γίνει και το χατήρι του κ.Δεκαβάλα.Μ αυτό το τρόπο όμως,ανοίγει η όρεξη να γίνει το Αιγαίο ένας πελώριος επιδοτούμενος κουβάς,που όλοι θα βουτάνε να γλύφουνε το μέλι που θα τόχουνε πληρώσει χρυσό πρώτοι οι νησιώτες απο τις επιδρομές του ΣΔΟΕ ΚΛΠ ΛΗΣΤΏΝ(βλέπε υπόθεση Λήμνου)και θα το ξανα-πληρώνουνε για να ταξιδέψουνε,με τις δήθεν επιδοτούμενες τιμές στην οικονομική θέση. Βάζω στοίχημα ότι η επόμενη κυβέρνηση,όποια κι αν είναι,θα επιβάλει υποχρεώσεις δημόσιας υπηρεσίας κι όποιος γουστάρει και θα αρχίσει να ναυπηγεί σιγά-σιγά κρατικά πλοία.Πιό φτηνά θα της έρθει.Χώρια η σπέκουλα της ...κυβερνητικής πολιτικής για τους νησιώτες για την περίφημη νησιωτικότητα. Edited July 7, 2009 by ΜΥΚΗΝΑΙ σύνταξη
Earl Granville Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω το άλλο.Εφόσον φέρονται τόσο γενναία και επιδοτούν μια γραμμή που ήταν κορμός άλλωτε , γιατί δεν βάζουν και τους Φούρνους μέσα σε αυτά τα 2-3 δρομολόγια ή σε κάποιο από αυτά ώστε να εξασφαλιστεί κι αυτό το νησί που τα τελευταιά δύο χρόνια με μικρά διαλείμματα υποφέρει. Δεν ξέρω εάν σκοπεύει η HSW να μπει στον διαγωνισμό.Πιστεύω ότι αν το τίμημα είναι καλό έχω την αίσθηση ότι μπορεί να δούμε ακόμη και την ΝΕΛ να καταθετει πρόταση με κανένα ταχύπλοο.
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted July 9, 2009 Posted July 9, 2009 Τελικά δεν θα βγεί προκήρυξη με επιδότηση,γιατί αν έβγαινε θα την έχανε. Οπότε πείστηκε (αλλά με τί ανταλάγματανα παραμείνει το ΜΑΡΙΝΑ με 3 δρομολόγια και το ΜΙΛΕΝΑ με 1 τέταρτο,με 3 προσεγγίσεις σε Φούρνους απο και προς Πειραιά-Σάμο,με ενδιάμεσους σταθμούς Σύρο-Μύκονο. Αυτά απο καλά πληροφορημένες πηγές γύρω στο μεσημέρι,αλλά κατά το βραδάκι μαθαίνω ότι ετοιμάζουν το M/S HELLENIC TRADER για 3 δρομολόγια Δ/Τ/Π απο Πειραιά, Τ/Π/Κ απο Σάμο,μέσω Πάρου-Νάξου-Ικαρίας.Αρα αν είναι αληθή τα μαντάτα θα έχουμε το NAVE TRALER στη θέση του μέχρι πρότεινος σχεδιασμού για δρομολόγηση του ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣτουλάχιστον μέχρι και τέλος Σεπτεμβρίου. Εάν όμως όλα αυτά γίνουν πράξη και το βαπόρι πάει καλά,γιατί να μην σκέφτομαι ,και δεν ειναι παράλογο,και αλλαγή του ΜΥΚΟΝΟΣ, τουλάχιστον για τον χειμώνα που θα είναι βαρύς,με κάτι άλλο;
Earl Granville Posted July 9, 2009 Posted July 9, 2009 Για το Hellenic Trader ακόμη και το Βαθύ θα είναι καημός.Καλά για Ικαρία, Νάξο, Καρλόβασι... δεν το συζητάμε. Το βαπόρι έχει μία μηχανή κι αυτή τουμπαριστή το οποίον σημαίνει ότι δεν μπορεί να μπει σε λιμάνια με μικρές λιμενολεκάνες αλλά και σε λιμάνια στα οποία δεν θα υπάρχει έστω και standby ρυμουλκό. Και δυστυχώς σε κανένα λιμάνι δεν υπάρχει.
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted July 10, 2009 Posted July 10, 2009 Υπάρχει άλλο trader;ή traler;Πάντως θα είναι αυτό που ήταν ο cpt Βασίλης Γεροντάκης .Δεν είναι πια και θεόρατο.
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted July 10, 2009 Posted July 10, 2009 Παρασκευή, 10 Ιούλιος 2009 ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΣΦΥΡΙΞΕ ΤΩΡΑ ΔΑ ΤΟ ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΥΛΙ,ΠΩΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΕΣΥ MY LORD ΑΔΕΙΑ ΣΕ RO-RO ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΕΣ(ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΡΩΣΤΟΥΝ ΤΑ ΜΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥΣ) ΚΑΙ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΧΑΡΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΟΡΒΑΝΑ(ΒΛΕΠΕ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ ΚΑΙ 35.000.000 ΕΥΡΩ) ΣΕ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ. ΝΑΙ ΣΕ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΛΟΡΔΕ ΜΟΥ,ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΠΛΟΙΟ RO-RO ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΟ-ΝΑΞΟ-ΣΑΜΟ-ΙΚΑΡΙΑ ΟΠΟΥ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΑΙ ΟΙ ΝΤΑΛΙΚΕΣ ΜΕΝΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΜΑΝΑΤΙ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ,ΑΦΟΥ ΛΟΓΩ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΓΙΩΤΑ-ΧΙ,ΘΑ ΑΠΟΔΡΟΜΟΛΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΓΗΡΑΣΜΕΝΟ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟ-ΟΧΗΜΑΤΑΓΩΓΟ ΠΛΟΙΟ. RO-RO MY LORD ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ....΄ΚΟΛΩΝΕΙΣ ΕΙΧΕΣ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΗΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΓΡΑΜΜΗ. ΜΗΝ ΑΝΕΧΕΣΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΔΩΣΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΟΚΕΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΎ ΕΙΔΙΚΟΥ ΠΛΟΙΟΥ.ΕΙΔΩΜΕΝ. Θανος Λαμπροπουλος απο το PEIRATIKOREPORTAZ σσ.Ευτυχώς που ο Θάνος ξέρει και τα χώνει όπου και όταν πρέπει.και κάνει και διακοπές στην Αντί-Πάρο. Για την ενημέρωσή μας άκουσα για ασφαλιστικά μέτρα Cpt.Μάκη VS cpt.Γιάννη
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted July 11, 2009 Posted July 11, 2009 Παρασκευή, 10 Ιούλιος 2009 ...ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΦΟΥΡΝΟΙ -ΙΚΑΡΙΑ... Ακουσα, πρίν λίγο, μιά συνέντευξη του προέδρου και διευθυνοντα συμβούλου της KALLISTI FERRIES, κ..ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΠΑΝΟΥ στον ραδιοφωνικό σταθμό και portal της ΣΑΜΟΥ,"ο λογος στον πολιτη" και ΕΞΟΡΓΊΣΤΗΚΑ... ΟΛΟΙ ΤΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΥΤΟΥ. ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ, ΤΑ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ, Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ . ΜΑΣ ΛΕΕΙ, ΠΩΣ ΔΙΩΚΕΤΑΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ...ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΣ- ΤΙ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ- ΠΩΣ, ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ,ΠΟΥ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΜΑΣ ΛΕΕΙ ....ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΗΣ G.A FERRIES ...ΕΙΡΩΝΙΚΑ,. ΠΩΣ, ΤΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ, Η ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΠΩΣ, Ο ΙΔΙΟΣ, ΧΩΡΙΣ ΕΝΑ ΕΥΡΩ,... ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕ ΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑ-ΕΘΝΙΚΟΣ ΕΥΕΡΓΕΤΗΣ, ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ- ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ. ΚΑΙ το "ΦΟΒΕΡΟ" ΥΕΝΑΝΠ, με το ΜΑΡΙΝΑ, χωρίς κλιματισμό και πανβρώμικο προσπαθει ,τωρα, να δώσει λύση.ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ , κυριε ΠΑΠΑΛΗΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕ ΚΑΜΜΕΝΕ, τόσο καιρό, λείπατε....διακοπές, δεν βλέπατε, που, η KALLISTI FERRIES ΕΊΧΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ , ΛΟΓΩ ΜΗ...ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕ ΚΑΥΣΙΜΑΗ ΔΕΝ ΞΕΡΑΤΕ ΠΩΣ, ΣΤΟ ΚΟΡΣΙΚΑ ΕΞΠΡΕΣ, ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙ ΤΡΕΙΣ ΝΑΥΤΕΣ-ΦΥΛΑΚΕΣ και τους πήγαιναν ...φαγητό, οι λιμενικοί...Ο κ.ΣΠΑΝΟΣ, καλα εκανε , ο πατριώτης, όπως παινεύεται, μόνος του- ασε να το πεί κανένας άλλος, αγαπητέ-καλα κάνει, Και ο Γ.ΑΓΟΥΔΗΜΟΣ. ΕΣΕΙΣ, ΩΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ...ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ.ΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ ΘΕΛΟΥΝ, ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ. Αλλα, η κυβέρνηση της Ν.Δ, που έκανε την ακτοπλοία....μπάχαλο, μήπως ΛΕΙΠΕΙ, ΜΗΠΩΣ...βρίσκεται στη ΧΑΒΑΗ...ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΩ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ...ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ...ΑΦΗΣΤΕ ΜΗΝΥΜΑ... ΚΑΤΣΑΡΙΔΟΚΤΌΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΈΝΑ ΠΛΟΊΟ,ΆΡΩΜΑ ΛΕΜΌΝΙ ΓΙΑ ΤΟ ΆΛΛΟ ΜΕ ΤΑ... ΓΟΥΡΟΎΝΙΑ.ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΑΡΑΓΜΕΝΟ, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ ΑΛΛΟΥ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ...ΠΛΟΙΟ... ΠΌΠΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΟΥ Απο το REIRATIKO REPORTAZ Σήμερα
Neptune Posted July 11, 2009 Posted July 11, 2009 Αλλο ενα γραφικο δημοσιευμα απο το εμετικο οπως λεει και ο αγαπητος Earl πειρατικορεπορταζ. Οτι και να πω ειναι λιγο. Δε σχολιαζω τιποτα γιατι ειμαι σε κρισιμη ηλικια
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted July 13, 2009 Posted July 13, 2009 (edited) Σε ότι αφορά δε τη δρομολόγηση του RO/RO οι χθεσινές πληροφορίες αναφέρουν τελικά ότι άν δρομολογηθεί,θα δρομολογηθεί το ΑEGEAN STAR και όχι τα HELLENIC TRADER & ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ. Ηδη το Σάββατο έμειναν έξω πάνω απο 60 φορτηγά για Πάρο-Νάξο-Ικαρία-Σάμο και καλά κάνουν οι φορτηγατζήδες και δεν μπαίνουν στο ΜΑΡΙΝΑ και δεν ενδίδουν στον εγκβιασμό για προκαταβολές. Edited July 13, 2009 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now