.voyager Posted October 23, 2014 Posted October 23, 2014 Thanks, Cruise_Europa. Τι κατασκευαστικές διαφορές είναι αυτές που καθιστούν το ταξίδι όχι ευχάριστο ενώ έχει καλό accommodation;
Cruise Europa Posted October 23, 2014 Posted October 23, 2014 Αναφέρομαι στο σύστημα σταθεροποίησης του ταχυπλοου φίλε .voyager! Όσο για εσωτερικά κυριαρχεί το δέρμα και αν δεν αλλάξουν τίποτα, θα είναι πολύ ευχάριστο για τον επιβάτη.
.voyager Posted October 23, 2014 Posted October 23, 2014 Είχε να κάνει με τα νερά στα οποία ήταν δρομολογημένο; Τί παίζει;
Cruise Europa Posted October 23, 2014 Posted October 23, 2014 Ναι κατά κάποιο τρόπο. Υπάρχουν διάφορες σκέψεις απο την πλευρά της εταιρείας του, αλλά όπως τονίζω κοιτάνε για ναύλωση του πλοίου. Οπότε εαν δρομολογηθεί εντός χωρικών υδάτων, εδώ θα είμαστε να τα πούμε για όλα και τυχόν αλλαγές
Cruise Europa Posted November 12, 2014 Posted November 12, 2014 Επειδή φώς στη ναύλωση δεν είδαν, απο εχθές δουλεύουν στο full συνεργεία στα έγκατα του σκάφους για επισκευή-αντικατάσταση εξαρτημάτων όπου απαιτείται.
pie Posted November 13, 2014 Posted November 13, 2014 To όνομα highspeed δεν είναι κατοχυρωμένο με κάποιο τρόπο από την hsw?
ithermos Posted November 28, 2014 Posted November 28, 2014 Νομίζω πως έχει γραφτεί πρόχειρα το όνομα Sea Speed Jet
George Posted November 29, 2014 Posted November 29, 2014 Ακριβώς! SEA SPEED JET με τη ψεύτικη τσιμινιέρα ακόμα στα παλιά χρώματα. Το υπόλοιπο δεν μπόρεσα να το δω γιατί είναι δίπλα του το MASTER JET.
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 1, 2014 Author Posted December 1, 2014 Επισης,μαλλον αλλαζουν τα σχεδια για το seaspeed jet.....Αρνητικο το Κ Λ Ραφηνας ,και δικαιως.... Τι ζήταγαν και τους το αρνήθηκαν?
giorgos_249 Posted December 2, 2014 Posted December 2, 2014 Το πλοιο για το καλοκαιρι ζητησε πρωινο δρομολογιο 7.45 από Ραφηνα για Τηνο-Μυκονο-Παρο-Ναξο-Ιο-Σαντορινη. Απλα επειδη υπαρχει προβλημα με την ασφαλη προσδεση του πλοιου ( επειδη εχει μια αγκυρα θελει να πλαγιοδετει ) τυπικα δεν εχει εγκριθει το δρομολογιο μεχρι να λυθει , και αν θα λυθει, αυτο το θεμα .
AQUA JEWEL Posted December 3, 2014 Posted December 3, 2014 Απ' τη στιγμή που το Super Jet θα διανυκτερεύει στη Σαντορίνη δεν μπορεί να δένει στη θέση του μπροστά απ' την πιάτσα των ταξί? Θα είναι η θέση καλυμμένη από κάποιο άλλο Flying Cat?
speedrunner Posted April 16, 2015 Posted April 16, 2015 Στην γραμμή της Παροναξίας θα δραστηροποιηθεί το καλοκαίρι το ταχύπλοο, πιο συγκεκριμένα απο 03/07 εως 31/08 καθημερινά απο Πειραιά στις 17:00 για Πάρο - Νάξο - Κουφονήσι - Αμοργό και επιστροφή απο Αμοργό στις 07;55 το πρωί!!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted April 16, 2015 Posted April 16, 2015 Δεν νομίζω γιατί το Champion Jet 2 θα έκανε δρομολόγιο Πειραιά Σίφνο Μήλο Φολέγανδρο Ιό Σαντορίνη (αυτό που έχουν το Master Jet στο πίνακα της καλοκαιρινής περιόδου). Αυτό το δρομολόγιο είναι καινούργιο που έβγαλε για το Sea Speed Jet
polmyt Posted September 28, 2015 Posted September 28, 2015 Για να δουμε και το βαπορι στην Αυλιδα,το οποιο εχει ακομα τα παλια του χρωματα.Ελπιζω την νεα σαιζον να βρεθει θεση και γιαυτο
margaritis24 Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 (edited) Να ρωτήσω κάτι άλλο, το Naxos Jet είναι σε καλύτερη κατάσταση απο το Sea Speed Jet? Για να μην έχουν κάνει κάτι τόσο καιρό που έχουν το Sea Speed Jet για να το ξεκινήσουν, μάλλον δείχνει ότι δεν είναι σε καθόλου καλή κατάσταση, που δεν τους συμφέρει να το επισκευάσουν στη παρούσα στιγμή!!!K με ποια λογικη το αγορασαν??? Edited February 8, 2016 by proud_ionian
margaritis24 Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 Μονο αυτο αλλα κ παλι επαιρνες τις μηχανες μονο κ οχι ρυμουλκησεις κ λιμανιατικα κλπ
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 Μόνο που τα πλοία δεν πουλιούνται τμηματικα, για να πάρει ότι θέλει ο καθένας!!
polmyt Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 E καλα δεν υπαρχουν ανταλλακτικα spare;Για να βρεις ανταλλακτικο πρεπει να παρεις ολοκληρο βαπορι;
mpolo Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 ναι αλλα λογικα(γιατι ηταν και τοσα χρονια παροπλισμενο) θα εδωσε ενα μικρο ποσο και πηρε ενα ολοκληρο πλοιο με τα παντα επανω σε αυτο.Απο την στιγμη που εχει 4 ιδια μαλλον τον συμφερει.
Petros P Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 Ειναι ένα πλοιο που κάθεται/καθόταν χρόνια...και η ρυμούλκηση του θα στοίχισε max καμια 150.000 ευρω...Συνδυασμός τιμής που σιγουρα θα ηταν χαμηλή και ρυμουλκησης σιγουρα θα ηταν πολύ καλός. Οπως και το cyclades express το πήραν απο τη τραπεζα ενω παλαιοτερα θα μπορουσαν να το πάρουν και απο τον ιδιο. Τη τελευταια μέρα των εκπτώσεων "πηραν" τα καλύτερα ρουχα
speedrunner Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 εγώ δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι το συγκεκριμένο ταχύπλοο χρησιμεύει για ανταλλακτικά.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 20, 2016 Posted December 20, 2016 Σαν διαχειρίστρια εταιρεία του Sea Speed Jet φαίνεται η εταιρεία Sea & Sun Maritime Co.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 13, 2017 Posted April 13, 2017 Νομίζω ότι έχουν λύσει μια μηχανή και θα λύσουν άλλη μια μηχανή του Sea Speed Jet έτσι ώστε να πάρουν τους στροφάλους για να τους βάλουν στο Master Jet.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now