Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Λάθος μου τότε, είχα την αντίθετη εντύπωση.

Όποιοι μείνουν χειμώνα μάλλον θα είναι δύσκολα τα πράγματα και όπως αναφέρθηκε παραπάνω μάλλον θα ματώσουν.

Μακάρι να πάνε καλά τα πράγματα και να βρεθεί μια μέση λύση κάπου.

Έστω.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μάθανε με τις επιδοτήσεις και θέλουν όλοι!!! Αλλά δεν φταίνε αυτοί..το υπουργείο φταίει που επιδοτεί τους πάντες και τα πάντα. Σε λίγο θα θέλει και ο Μπρούφας μια επιδοτησούλα για Σαλαμίνα..! 

Link to comment
Share on other sites

Την επιδότηση ηταν να την παρει το Εξπρες Σκιαθος Αλλα αφου δηλωσε το ΣΑΟΝΗΣΟΣ σταθερα δρομολογια την διέκοψε 

ολα αυτα στα πλαισια της ανασυγκρότησης της Β ΕΥΒΟΙΑΣ λογω της πυρκαγιάς 

 

—- 

για το πευκι βγηκε άγονος ο διαγωνισμος δεν ενδιαφέρθηκε κανενας 

Το τραγικό ειναι που του χρόνου η ΣΑΟΣ ισως δηλωσει Θεσσαλονίκη για να κοψει και την επιδοτηση της γραμμης

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

...και σε επιστροφή των Σποράδων σε πρόταιρες καταστάσεις... 

Έτσι βλέπουν οι άνθρωποι την ανάπτυξη των νησιών..μέσα από την δική τους τσέπη! 

Link to comment
Share on other sites

Για την ανάπτυξη των νησιών, την ευθύνη βαραίνει το κράτος και όχι οι ιδιωτικές εταιρείες...οι οποίες λογικό είναι να κοιτάζουν την τσέπη τους....

Link to comment
Share on other sites

Η ζωή ειναι γεμάτη επιλογές

Πρωτέα η Αχιλλεα

ερατώ η flying cat 5

 

κτλ κτλ και ο καθενας απομένει με οτι του αξίζει στο τέλος 

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Για την ανάπτυξη των νησιών όλοι βάζουν από ένα λιθαράκι. Κράτος (βάζει το πλαίσιο λειτουργίας), ιδιωτικές εταιρείες (βάζουν τα πλοία), νησιώτες (βάζουν τις ιδέες ανάπτυξης και τον ιδρώτα τους). Αν η ΣΑΟΣ θέλει να πετύχει την ανάπτυξη της εταιρείας μέσω της ανάπτυξης των νησιών, καλά θα κάνει να ανεβάσει τον πήχη από εκεί που τον έχει η Sea Jets δρομολογώντας πχ ισάξιο ή καλύτερο πλοίο. Με το να βάλει τα γνωστά της σαράβαλα σε ελεύθερη δρομολόγηση από Θεσσαλονίκη, το μόνο που θα καταφέρει είναι να σταματήσει την επιδότηση. Στη συνέχεια ο Ηλιό θα μείνει χωρίς επιδότηση ή θα σηκωθεί να φύγει? Εδώ είναι το μεγάλο ερώτημα. Αν φύγει, σε μερικά (αν όχι τον ίδιο) χρόνια θα πέσει κατά πολύ η κίνηση της γραμμής Θεσσαλονίκη-Σποράδες λόγω πλοίου. Τέλος, το μάρμαρο θα το πληρώσουν και τα νησιά (λόγω μειωμένης επισκεψιμότητας) και η εταιρεία (λόγω μειωμένων εσόδων). Οπότε ερχόμαστε σε αυτό που προείπα. 

Υπόθεση κάνουμε βέβαια..δεν είναι σίγουρο ότι ο Μανούσης θα βάλει πλοίο από Θεσσαλονίκη την στιγμή που ζορίζεται να το βάλει από Μαντούδι. 

Link to comment
Share on other sites

Η Seajets εχει ανοιχτά τα πλάνα απο το Μαντούδι...

...

 

η ΑΝΕΣ δηλώνει και πουλάει... για το Νησος Αιγινα με 2 δρομολόγια απο Μαντούδι και μετά εμφανίζει και τον Πρωτέα..

 

και η ΣΑΟΣ ανοιξε με 3 δρομολόγια για Σκόπελο Αγνώντα απο 03/07...

τωρα ναι και βεβαια ειναι υπερβολικά τα δρομολόγια.. και προφανώς δεν ξέρω τι ακριβως κάνει η ΑΝΕΣ και η ΣΑΟΣ...

πολυ φοβαμαι οτι δεν θα ειναι αξιόπιστες και το λεω με στεναχώρια..

για Σκόπελο 1 + 2 + 3 + 1 = 7 δρομολόγια την ημέρα ειναι υπερβολή πλεον

 

Αλόννησο μονο το σουπερρανερ πιο λογικα πραγματα και Σκιάθο 4 δρομολόγια...

βεβαια ας αφαιρεσουμε του Πρωτεα που δεν προκειται να έρθει και πάλι ειναι πολλά....

SAOS ιδια πολιτικη τιμων... με την ΑΝΕΣ

25 το ατομο και 65 το ιχ

62 η ΑΝΕΣ σορρυ.. 3 ευρω πιο κατω..

65,70 η seajets το ιχ

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσε η Σαος να εξυπηρετεί και τα 3 νησιά των Σποράδων. Φαίνεται πάντως ότι ακολουθεί την ίδια δρομολογιακή πολιτική με την Ανες να εξυπηρετεί την Σκόπελο.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος να αναρτήσει τα δρομολόγια της ΣΑΟΣ; Δεν φορτώνουν στην ιστοσελίδα τους.

Πατάω Μαντούδι και δεν μου φορτώνει κάτι στον προορισμό.

Link to comment
Share on other sites

Οι ώρες της ΣΑΟΣ σε σχέση με της ΑΝΕΣ είναι αρκετά καλύτερες για Σκιάθο. Γιατί έχουν και η ΣΑΟΣ και η ΑΝΕΣ τόσα δρομολόγια για Σκόπελο και κανένα για Αλόννησο;

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με την Σαος, όταν έχει ήδη 2 δρομολόγια αποκλειστικά για Αγνώντα, δεν βάζεις και το 3ο δρομολόγιο να περνάει πρώτα από Αγνώντα και μετά Σκιάθο, αλλά το αντίστροφο.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Καποιο δρομολογιο παντως (ισως της ΣΑΟΣ) θα μπορουσε να περναει και απο Αλονησσο. 

Ειδικα μετα και την αποχωρηση του ΑΧΙΛΛΕΑ ειναι μακραν το πιο ριγμενο νησι των Σποραδων και πιο δυσκολοπροσβασιμο απο Αθηνα

Link to comment
Share on other sites

Είναι σαφέστατα το πιο ριγμένο αλλά έχει και-με διαφορά-τη μικρότερη κίνηση. Δε νομίζω ότι χωράνε άλλα δρομολόγια όταν έχεις τόσες επιλογές για Αλόννησο από τέσσερα ηπειρωτικά λιμάνια. Επίσης, μην ξεχνάμε την έντονη εποχικότητα. Αυτή την περίοδο δε νομίζω ότι υπάρχει πλοίο που να επι/απο-βιβάζει στην Αλόννησο πάνω από 30 άτομα και τα ταχύπλοα δουλεύουν πρακτικά τα ΣΚ. Μιλάμε για 1-1,5 όλο κι όλο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...