Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

32 minutes ago, RipeDust19 said:

Η Εικόνα Μιλάει Από Μόνη Της!

image.png

Ποιος ο λόγος να αναχωρεί τόσο νωρίς,όταν η περισσότερη κίνηση της γραμμής είναι από Αθηναίους? Δεν νομίζω να προτιμήσουν το συγκεκριμένο πολλοί ... Απαγορευτική ώρα αν έρχεσαι από άλλη πολη

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μόλις επιβεβαίωσα την  διακοπη  των δρομολογιων της magic sea ferries ΚΑΤ1 απο το Μαντουδι ( τελικά ) για ολο το καλοκαιρι . 

Δεν θα προλάβαινε λογο μειωμένης ταχύτητας -  ( χρονικά ) +και τον κυματισμό που προκαλεί στα στενα της ευβοιας να εκτελεί με μονο πλήρωμα και τα δυο δρομολόγια.

Οποτε ακυρώνει του Μαντουδίου και θα εκτελεί μονο του Αγιου Κωνσταντίνου

Σε δυο μερες θα βγει και η επίσημη ανακοίνωση ενω ήδη ενημερώνονται οι επιβάτες που ειχαν κομμένα εισιτήρια

Link to comment
Share on other sites

Η ΑΝΕΣ περσι εβαλε ΤΡΙΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΣΑΒΒΑΤΟ απο μαντουδι ιδιες ωρες με τον Αχιλλέα… Ο κόσμος στήριξε την ΑΝΕΣ… οι πληροτητες επεσαν το πλοίο αποχώρησε ( και η εταιρεια )

λυπηρο και αδιανόητο να αποχωρεί η πιο αξιόλογη εταιρεία και το πιο αξιόλογο πλοιο… 

 

 

 

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Ο νέος "στίβος μάχης" είναι εφέτος οι Σποράδες. Ότι έγινε προ 5ετίας στην Ανδροτηνομυκονία θα γίνει φέτος στις Σποράδες..θα ματώσουν όλοι και δεν θα μείνει κανένας ευχαριστημένος. Τότε βέβαια ήταν το Τέρα που τους γονάτισε όλους..φέτος θα φάνε όλοι από λίγο και θα γονατίσουν όλοι μαζί παρέα. Μόνο ο Ηλιό παίζει να την σκαπουλαρει, ελέω επιδοτήσεων. 

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να πάνε όλοι καλά, να έχουμε βαπόρια, δουλειές και θέαμα αν και ρεαλιστικά είναι πολύ δύσκολο.

Όσον αφορά τη Seajets, στα συν:
1) Είναι πολύ σημαντική η προσθήκη του Superstar, θα αναβαθμίσει τη γραμμή του Βόλου σε όλα (γκαράζ, ταχύτητα, άνεση).
2) Φέτος έχει αναχώρηση πριν το Express Σκιάθος.
3) Μακάρι στα απογευματινά να πιάνει και Σκόπελο, θα βολέψει πολύ Θεσσαλία και Βόρεια Ελλάδα.
4) Στη Θεσσαλονίκη παίζει δεν παίζει μπάλα πληρώνεται.
Στα πλην:
1) Οι αναχωρήσεις από Μαντούδι είναι πολύ αργά για τους πρωινούς και πολύ νωρίς για τους απογευματινούς. Αυτό συνέβαινε δύο χρόνια τώρα αλλά πλέον έχει ανταγωνισμό και στο Μαντούδι και στον Άγιο το πρωί. 
2) Από Μαντούδι εξυπηρετεί κυρίως Σκόπελο-Αλόννησο μιας και για Σκιάθο (που έχει πολύ κίνηση) κάνει 2,5 ώρες.
3) Αρκετά νωρίς οι επιστροφές στην Εύβοια.
4) Στις επιστροφές στη Θεσσαλονίκη προβλέπω να έχουμε αρκετές καθυστερήσεις.

Όσον αφορά τη Magic, στα συν:
1) Τα ωράρια (νομίζω έχει με διαφορά τα καλύτερα ωράρια για τους Αθηναίους)
2) Η εύκολη πρόσβαση μέσω Εθνικής.
3) Το εσωτερικό του πλοίου.
4) Άφησε το πείραμα του Μαντουδίου οπότε δε θα έχει καθυστερήσεις
Στα πλην
1) Έρχεται να αναστήσει μια γραμμή που μετά τη φυγή του Πήγασου υποεξυπηρετείται εδώ και χρόνια. Μεγάλο μέρος της κίνησης έχει πάει πια στο Μαντούδι.
2) Παραπάνω διόδια από το Μαντούδι.
3) Το πλοίο έχει χάσει ήδη μια χρονιά, προσωπικά δε μου εμπνέει εμπιστοσύνη ότι θα βγάλει το καλοκαίρι χωρίς προβλήματα παρότι πρέπει να έχουν πέσει χρήματα.
4) Περισσότερες πλεύσιμες ώρες και μάλιστα με ταχύπλοο (έστω στα χαρτιά) άρα δυσκολότερη τιμολογιακή πολιτική απέναντι σε λιγότερες πλεύσιμες ώρες και αργά συμβατικά.

Όσον αφορά την ΑΝΕΣ, στα συν:
1) Το πρωινό από τα νησιά και η επιστροφή από Βόλο (11:30) (βολεύει αν δε θες να ξυπνήσεις χαράματα και να οδηγήσεις ως το Βόλο).
2) Τα απογευματινά δρομολόγια από Μαντούδι είναι σε καλές ώρες.
3) Φτηνά εισιτήρια.
4) Διαχωρισμός Σκιάθου/Σκοπέλου οπότε απευθείας δρομολόγιο για κάθε νησί.
Στα πλην:
1) Τα ίδια τα πλοία, ασχολίαστα
2) Πολύ νωρίς το πρωινό δρομολόγιο για Σκιάθο (8:30).
3) Πολύ αργά το πρωινό δρομολόγιο για Σκόπελο (13:00) (εδώ το Cat I έχει προβάδισμα στην πρωινή ζώνη).
4) Πολύ νωρίς οι επιστροφές από τα νησιά.
5) Μέχρι να δω πλοίο στις Σποράδες, δεν πιστεύω τίποτα.

Για τη ΣΑΟΣ, απορώ που θα χωρέσει, αν κατέβει στην αρένα θα γίνει αιματοκύλισμα. Δεν υπάρχει λογική. Πάντως, χρειάζεται είτε η ΑΝΕΣ είτε η ΣΑΟΣ να αντέξει στη γραμμή ώστε να υπάρχει σύνδεση των νησιών και το χειμώνα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι τοσα πολλά τα δρομολόγια...

απο Βόλο 2 πρωινά και αργότερα 3-4 μεσημεριανα ανα εβδομάδα.

απο Αγιο Κωνσταντινο ενα πλοιο ( απλα μετα απο χρόνια )

και απο Μαντούδι το Σπουπερ ραννερ τζετ 3-4 την εβδομάδα και το μικρό ΣΑΟΝΗΣΟΣ καθημερινα ( και ισως μεινει τον χειμώνα ) 

Θεσσαλονίκη το Σουπερ ραννερ

 

- φετος ο Αχιλλέας

- το Flying Cat 5 ( εδω και χρονια )

- Ενα η δυο πλοία της ΑΝΕΣ

- το διπλό του Εξπρές Σκιάθος

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

και να θυμήσω ότι όχι και πολύ παλιά είχαμε καθημερινό διπλό των 2 βασικών συμβατικών + 2 FC + το δελφινάκι...

Edited by PavlosA
Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να μείνει κάποιο για τον χειμώνα στα δρομολόγια του Μαντουδίου, όπως επίσης να μην συμβεί αυτό που έγινε φέτος που και τα 2 συμβατικά στην γραμμή του Βόλου έχουν μόνο μία αναχώρηση στις 07:30 και 08:00 αντίστοιχα και επιστροφή το απόγευμα.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θέλω να ελπίζω ότι  τον χειμώνα αν δεν έχει κίνηση για καθημερινα από/προς Μαντούδι έστω να υπάρχει δρομολογιο 3-4 φορές την εβδομάδα,να μην έχουμε τα φετινά που η μόνη επιλογή ήταν ο Βόλος.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά τον χειμώνα ήταν πολύ δύσκολα τα πράγματα και για τους νησιώτες, αν ήθελαν απλά να πάνε στον Βόλο και να γυρίσουν θα έφταναν εκεί απόγευμα και θα έμεναν εκεί το βράδυ.

Ας διανυκτερεύσει μια μέρα το ένα καράβι μια μέρα το άλλο εναλλάξ.

Τα προηγούμενα χρόνια που ήταν η ΑΝΕΣ στο Μαντούδι χειμώνα καλοκαίρι, πόσα δρομολόγια είχε την εβδομάδα και μέσα σε μια μέρα;

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν το γνώριζα ότι είχε τόσες φορές, είναι θετικό και ελπίζω να διατηρηθεί κάτι παρόμοιο από όποια εταιρεία ή και εταιρείες παραμείνουν την επόμενη χρονιά στην γραμμή.

Θα κάλυπτε τα έξοδα του τον χειμώνα ο Πρωτεύς;

 

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως ναι, είχε μεγάλη στήριξη από ντόπιους λόγω τιμολογιακής πολιτικής & αξιοπιστίας-καλής πλεύσης (εκτέλεσης δρομολογίων με καιρούς). Επίσης είναι οικονομικό πλοιαράκι, καίει περίπου 1 τόνο/ώρα.

Edited by PavlosA
Link to comment
Share on other sites

Δεν μας τα ξεκινάει καλα η ΣΑΟΣ ηδη ανέφερε σε τοπικούς φορεις οτι αν δεν επιδοτηθεί χειμώνα η γραμμή του Μαντουδίουδεν θα εκτελεί δρομολόγιο τον χειμώνα.

οταν ζητάς εκτέλεση δρομολογίων με συμβατικό τοτε αναλαμβάνεις την ευθυνη δρομολόγησης 10 τουλάχιστον μήνες  

επισης καλο ειναι να αναρτήσουν τα δρομολόγια τους 

 

το θετικό ειναι οτι πηρε Ιταλικό νηογνώμονα 

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Δεν μας τα λέει καθόλου μα καθόλου καλά η ΣΑΟΣ τότε, για ποιο λόγο ζήτησε ετήσια δρομολόγηση; Να μπει το καλοκαίρι και ότι βγάλει;

Πλοίο στην γραμμή υπήρχε αρκετά χρόνια χωρίς επιδότηση, πως λέει τέτοιο πράγμα;

Τα δρομολόγια πονεμένη ιστορία, ακούστηκε πότε ξεκινάει; Στις 19; Πότε θα τα βγάλει; 1 εβδομάδα πριν;

 

Link to comment
Share on other sites

Πέρυσι είχε ζητήσει επιδότηση και η ΑΝΕΣ για να κάνει τα δρομολόγια από το Μαντούδι το χειμώνα. Τα χειμερινά δρομολόγια στη γραμμή των Σποράδων είναι γενικά πολύ παθητικά στο ταμείο κάθε εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...