nearxos Posted March 11, 2009 Posted March 11, 2009 Καλοτάξιδο να είναι το νεότευκτο. Ελπίζω να αποδειχθεί ασφαλές και εξυπηρετικό για το επιβατικό κοινό και κερδοφόρο για την εταιρία. Τέτοιες προσπάθειες, ειδικά στους καιρούς που ζούμε πρέπει όλοι να ευχόμαστε να καρποφορούν.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 12, 2009 Posted March 12, 2009 Στο site της εταιρείας ανέβηκαν οι πρώτες φωτογραφίες του πλοίο κατά το πρώτο κατάπλου στη Λήμνο και στη Θάσο.
thanosp Posted March 12, 2009 Posted March 12, 2009 Οπως και στη σελίδα του MarineTraffic έχουν ανέβει μερικές ωραίες φωτογραφίες.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 12, 2009 Posted March 12, 2009 Πράγματι ωραίες φωτογραφίες. Με τα δρομολόγια του πλοίου όμως τι γίνεται ??? Από ότι είδα στην ιστοσελίδα της εταιρείας (εκτός και αν μου διέφυγε) δεν αναφέρεται πουθενά πότε ξεκινάει το πλοίο και τι δρομολόγια θα κάνει. Λέτε να έφυγε από την Σαλαμίνα για να συνεχίσει εργασίες στην Θάσο ???
thanosp Posted March 12, 2009 Posted March 12, 2009 Βιαζεσαι ΣΕΙΡΙΕ! Δεν ξέρεις τι κατόρθωμα είναι να ξεκολήσει απο τη Σαλαμίνα και να ανέβει επιτέλους στη Θάσο. Ελπίζω να μην περάσει την άνοιξη στον Λιμένα της Θάσου.. Τα δρομολόγια τα είχα αναφέρει πάνω κάτω ποια θα είναι. Πότε ξεκινάει δεν το γνωρίζω. Αν ακουστεί κάποια ημερομηνία θα το μεταφέρω.
nearxos Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 Δηλαδή τι μένει ακόμα να γίνει μέχρι να ξεκινήσει τα δρομολόγια; ΣΑΣ; (και) κάτι άλλο;
thanosp Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 Δηλαδή τι μένει ακόμα να γίνει μέχρι να ξεκινήσει τα δρομολόγια; ΣΑΣ; (και) κάτι άλλο; Ναι υπάρχει ένα μεγάλο δίλημα. Να αποφασίσουν απο ποιο λιμάνι της Καβάλας θα αναχωρεί! Η εταιρία ζητάει το πλοίο να φεύγει απο τον εμπορικό λιμένα, Φίλιππος Β' της Νέας Καρβάλης, ενω ο ΟΛ Καβάλας δεν συμφωνεί με κάτι τέτοιο, απολύτως λογικό για μένα. Τι δουλειά έχει να φεύγει απο εκεί. Άσε που η κατάσταση του εμπορικού δεν είναι και η καλύτερη σε σχέση υποδομών, ίσα που εξυπηρετεί τους λιμενεργάτες. Άλλωστε αν έχουν αναχώρηση στις 17.00 το απόγευμα, η κίνηση στο κέντρο της πόλης είναι περιορισμένη οπότε δεν θα επιβαρύνετε ιδιαίτερα. Εντύπωση μου κάνει η τελευταία γραμμή στο παρακάτω άρθρο. Θα σταματάει και Θάσο ενδιάμεσα ή θα κάνουν και αυτοτελή δρμολόγια, Καβάλα - Θάσος ; Για περισσότερες πληροφορίες υπάρχει άρθρο στην εφημερίδα Εβδόμη. .
georgios express Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 .... Η εταιρία ζητάει το πλοίο να φεύγει απο τον εμπορικό λιμένα, Φίλιππος Β' της Νέας Καρβάλης, ενω ο ΟΛ Καβάλας δεν συμφωνεί με κάτι τέτοιο, απολύτως λογικό για μένα...Άλλωστε αν έχουν αναχώρηση στις 17.00 το απόγευμα, η κίνηση στο κέντρο της πόλης είναι περιορισμένη οπότε δεν θα επιβαρύνετε ιδιαίτερα... Μήπως οι πλοιοκτήτες του είναι και ιδιοκτήτες ταξί? Στο "Φίλιππος Β'", ποιός να πάει, πως να πάει, που θα βρεί ένα πάγκο να κάτσει ή ένα σκέπαστρο να μην βρέχεται ή να μην πάθει θερμοπληξία? Το Κεντρικό Λιμάνι έχει ευκολότερη πρόσβαση (ΚΤΕΛ κλπ δίπλα), ικανοποιητικές υποδομές, το Κάστρο και το Ιμαρέτ από πάνω . Τι στην ευχή είναι το Θάσος VIII, το SFXII ή το Αριάδνη είναι και θα βγάλει 300 δωδεκάμετρα να μπλοκάρει τον Άγιο Σύλλα;
aeriko Posted March 16, 2009 Posted March 16, 2009 Χθεσινες πληροφοριες το ΘασοςVIII βρισκεται στη Θασο αλλα ειναι αγνωστο ακομη ποιο δροομολογιο θα κανει !πιθανον ακουγεται το ΚΑΒΑΛΑ -ΘΑΣΟΣ -ΛΗΜΝΟΣ η αληθεια ειναι οτι το συγκεκριμενο δρομολογιο υπηρχε τη δεκαετια του 80 καραβι που το εκανε ,αν θυμαμαι καλα,παντοφλα ... καλα θα ηταν να εκανε Καβαλα -θασο να μειωνονταν και οι ωρες 1και ενα τεταρτο (σημερα)και η ταλαιπωρια των επιβατων. Τωρα απο το "ΦΙΛΙΠΠΟΣ Β"που λετε ,τι θα φορτωνει λιπασματα ,πετρελαιο οι επιβατες ;
theodor1 Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 Χαιρετώ τους Καπετανέους... Τι γίνεται ρε παιδιά τελικά με το Θάσος 8... Εχουμε κανένα νέο;;;
nearxos Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 από τη μέρα που έδεσε στη Θάσο δεν το κούνησε. αγνωσται αι βουλαί της νέας διοίκησης
theodor1 Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 Αυτό είναι γνωστό... είπαν οτι θα πήγαινε Λήμνο, αλλά θα δείξει. Εχω την εντύπωση οτι το συγκεκριμένο πλοίο είναι λιγο μικρο για το Αιγαίο και μεγάλο για τις ανάγκες της Θάσου. Παρ όλα αυτά ας δούμε τι πρόκειται να γίνει. Πάντως ακούγεται ότι είναι πολύ ωραίο πλοίο!!!
aeriko Posted May 15, 2009 Posted May 15, 2009 απο την ακινησια ,να μην καταντησει μουσειακο στοιχειο ...... δεν πειραζει θα ρχονται οι ξενοι ,θα το βλεπουν και θα σκεφτονται οτι εχουμε ωραια και καινουρια καραβια ,αλλα οταν θα ειναι να ταξιδεψουν ,απλα εκεινη την ωρα το συγκεκριμενο δεν θα εχει δρομολογιο ,αν το σκεφτεις καλη πλακα ειναι.....χα!χα!ειναι καλη διαφημιση για το νησι
Panagia Ekatontapiliani Posted June 21, 2009 Posted June 21, 2009 Το Θάσος VII ακόμα είναι δεμένο στη Θάσο ή δουλεύει σε καμία τοπική γραμμή της Θάσου?? Γιατί είναι κρίμα για ένα καινούργιο πλοίο να μην δουλεύει.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 Αφού φούντωσαν οι φήμες για τη πώληση του Θάσος 8, ας σας ενημερώσω ότι το πλοίο πουλήθηκε. Από τη Παρασκευή έπεσαν οι υπόγραφες μεταξύ των δυο εταιρειών. Το πλοίο αγοράστηκε από τη Nova Ferries
Neptune Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 Αντε καλοριζικο. Και ποτε η παραδοση με το καλο? Θα το δουμε στο Σαρωνικο κοκκινο δηλαδη?
Earl Granville Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 Η επειδή έχει καμπίνες και κατά συνέπεια χαμηλό πρωτόκολλο για Σαρωνικό θα το δούμε σε κάμια άγονη που φοριέται πολύ φέτος?
Panagia Ekatontapiliani Posted July 16, 2009 Posted July 16, 2009 Κοιτάξτε η λογική λέει για Σαρωνικό, έτσι και αλλιώς πάντα στη γραμμή αυτή δραστηριοποιούταν ο Λεφάκης. Ξέρει τη γραμμή του Σαρωνικού καλύτερα από οποιοδήποτε. Η εναλλακτική λύση που ακούγεται είναι μια άγονη, υπομονή ομως μέχρι τη Παρασκευή που είναι ο διαγωνισμός νομίζω για αυτή την άγονη.
Hastaroth Posted July 16, 2009 Posted July 16, 2009 Δηλαδή το συμπέρασμα είναι οτι οι Θασιώτες παράγγειλαν και τους φτιάξανε ένα καινούργιο βαπόρι,τό πήραν στην Θάσο,δέν δούλεψε καθόλου και τό πουλήσανε; Πάντως καλό θα είναι να έρθη στον Σαρωνικό,νά αναπληρώση το "ξενιτεμένο" ΑΡΤΕΜΙΣ,ειδικά τώρα όσο προλαβαίνει την σαιζόν.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 16, 2009 Posted July 16, 2009 Επειδής ενίοτε μ' αρέσει να είμαι πνεύμα αντιλογίας , να κάνω μία αφελή ίσως ερώτηση ??? Είναι τετελεσμένη και επίσημη η πώληση του πλοίου στην NOVA Ferries ??? Θέλω να πω ότι εκτός από τα διάφορα που διαβάσαμε ως φήμες στο φόρουμ, και την ενημέρωση από τον φίλο Π100 ότι έχουν μπει ήδη οι υπογραφές, προσωπικά εγώ δεν έχω δει καμμία επίσημη ανακοίνωση είτε από την μία πλευρά (ΑΝΕΘ) είτε από την άλλη (NOVA). Να υπάρχει άραγε κάποιος λόγος που η κλεισμένη ήδη συμφωνία κρατείται μυστική ? Θα ήταν ίσως δικαιολογημένη κάποια επιφυλακτικότητα εκ μέρους μας ? (Τελικά ήταν δύο οι ερωτήσεις.....)
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 20, 2009 Posted July 20, 2009 Νομίζω, ΣΕΙΡΙΕ, ότι εδώ θα βρεις κάποιες απαντήσεις στις απορίες σου. Δεν ξέρω για την Nova, αλλά φαίνεται καθαρά ότι η πώληση του πλοίου είναι σχεδόν τελειωμένη και μάλλον καθυστερεί η ανακοίνωση της μέχρι να ξεκαθαρίσει το θέμα με τις οικονομικές απαιτήσεις του ναυπηγείου.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 20, 2009 Posted July 20, 2009 Ευχαριστώ φίλε ΝΗΡΕΑ για την απάντηση. Πάντως από ότι συμπέρανα από την ανάγνωση του άρθρου στο link που μας παρέθεσες, δεν νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι η πώληση είναι τετελεσμένη και επίσημη, όπως έλεγα και στο προηγούμενο μου ποστ. Θέμα χρόνου είναι και η πώληση του νέου πλοίου ΘΑΣΟΣ 8...Σύμφωνα με πληροφορίες έχουν λήξει οι διαπραγματεύσεις με τον αγοραστή... Ωστόσο, υπάρχουν ακόμα κάποια εμπόδια...... Δεν έχει εκδοθεί ακόμα η απόφαση επί των ασφαλιστικών μέτρων, αλλά φαίνεται πως όποια και να είναι δεν θα εμποδίσει τη πώληση του πλοίου. Και για να μην χαρακτηριστώ ώς "άπιστος Θωμάς" , να πω απλά (αν και εξυπακούεται) ότι μιλάω με τα όποια στοιχεία έχουμε υπ' όψιν μας μέχρι αυτή την στιγμή.
thanosp Posted July 20, 2009 Posted July 20, 2009 ...προσωπικά εγώ δεν έχω δει καμμία επίσημη ανακοίνωση είτε από την μία πλευρά (ΑΝΕΘ) είτε από την άλλη (NOVA). Να υπάρχει άραγε κάποιος λόγος που η κλεισμένη ήδη συμφωνία κρατείται μυστική ? Όπως σωστά αναφέρεις αγαπητέ ΣΕΙΡΙΕ λόγω των ασφαλιστικών μέτρων δεν έχει βγει κάποια επίσημη ανακοίνωση. Απο ότι φαίνεται οι 2 πλευρές, ΑΝΕΘ και NOVA, έχουν έρθει σε συμφωνία και θα το ανακοινώσουν επίσημα μόλις ξεπεραστεί αυτό το εμπόδιο. Η ΑΝΕΘ θέλει να διώξει το πλοίο επειδή είναι "ασύμφορο" και η NOVA το χρειάζεται, οπότε προσωπικά είναι θέμα ημερών και καθαρά γραφειοκρατικό.
nearxos Posted July 21, 2009 Posted July 21, 2009 (edited) Μπορεί και να αποδεικνυόταν "ασύμφορο" αλλά σίγουρα δεν αποδείχθηκε στη πράξη ασύμφορο Edited July 21, 2009 by nearxos
thanosp Posted July 21, 2009 Posted July 21, 2009 Σε παλαιότερο άρθρο είχαν αναφέρει γιατι το πλοίο είναι ασύμφορο. Στη πράξη τελικά αποδείχθηκε πολύ ασύμφορο και από την άποψη της στελέχωσής του με προσωπικό και από την άποψη του υψηλού κόστους σε καύσιμα και ναυτολόγιο. Επιπλέον φαίνεται πως δεν ταίριαζε για τα λιμάνια του Λιμένα και του Πρίνου. Τα οποία είναι φθηνές δικαιολογίες, επειδή όπως τα λένε είναι σαν να παρήγγειλαν φουσκωτό και τους φέραν κανένα κρουαζιερόπλοιο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now