Jump to content
Shipfriends

Δελτίο κεντρικού λιμανιού


Recommended Posts

Η βραδιά προμηνυόταν η χαρά της ενδιαφέρουσας φόρτωσης, σύμφωνα με τον προλαλήσα Nick the Greek αφού μεταξύ 21:00 και 21:30 υπήρχε το βραδινό του ΙΘΑΚΗ για Πάρο, δυο Ανεκόπλοια και το EUROPEAN. Παρο(ναξία), Κρήτη (και δη με το ΛΑΤΩ) και Χιο-Μυτιλήνη, τί άλλο να ζητήσει κανείς;!

Για διάφορους όμως λόγους έφτασα στο λιμάνι λίγο μετά τις 10 και μισή απότε αρκέστηκα στις αφίξεις της βραδιάς.

Λίγο πριν τις 11 παρα τέταρτο ο ΦΟΙΒΟΣ στα φανάρια και έδενε στις 22:55. Εκείνη την ώρα στη μπούκα ήταν ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ και στις 23:07 είχε δέσει. Λίγα λεπτά πριν τις 23:30 περνούσε τα φανάρια ο ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ ακολουθούμενος 5 λεπτά αργότερα από τη ΝΕΦΕΛΗ.

23:53 στα φανάρια ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ και είχε δέσει 1 με 2 λεπτά μετά τα μεσάνυχτα. Τότε περνούσε τα φανάρια και το SPEEDRUNNER IV προερχόμενο από Πάρο (ευτυχώς διάβασα το ποστ του Neptune, αλλιώς δεν θα είχα καταλάβει τί γινόταν με τα SR III και IV) και είχε δέσει 00:11. Ακολουθούσε το SUPERJET και μετά το BLUE STAR NAXOS, την εκφόρτωση του οποίου πήγα να παρακολουθήσω χωρίς τελικά κάτι το ιδιαίτερο.

Το πλοίο είχε δέσει στις 00:17. 3 λεωφορεία περίμεναν κάποια γκρούπ προφανώς από το πλοίο, στη γωνία δίπλα στο JETFERRY, γενικά πολλοί επιβάτες πολλά ΙΧ αρκετά campers και λίγα φορτηγά. 00:25 κατέβηκε και η ράμπα για το άνω γκαράζ, οπότε και άρχισε το κύριο ρεύμα από ΙΧ για να μποτιλιαριστούν λίγο αργότερα στην Ε4, αφού εντωμεταξύ είχε αφιχθεί και το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ και ξεφόρτωνε και αυτό. Η εκφόρτωση ολοκληρώθηκε λίγο μετά τη 1 παρα είκοσι και λίγο άργοτερα έφυγα και εγώ από εκεί πριν αναρωτηθεί ο ύπαρχος τί κάνει αυτό το ufo στον καταπέλτη. Γύρω στις 12 και μισή πρέπει να έφτασε και το Highspeed 5. 2 λεπτά μετά τι 1μιση είχε δέσει και το Highspeed 4, ενώ ουτε το Highspeed 6 με ώρα άφιξης 01:20, ούτε το Speedrunner III με ώρα άφιξης 01:30 είχαν φανεί μέχρι τότε.

Από περιέγεια γυρνώντας σπίτι κοίταξα, πράγμα που κάνω σπάνια, στο AIS τί ωρα έφτασε το SPEEDRUNNER III και το έδινε 02:31, επιβεβαιώνοντας δυστυχώς τα λεγόμενα του Neptune.

Ισως να υπερεχει το Χαισπιντ 5 λιγο λογω καλυτερου ωραριου ειδικα στην επιστροφη οπου 12.30 ειναι δεμενο στον Πειραια ενω το 4 φτανει 1.00

Βεβαια η ASL θεωρω οτι εκανε μεγαλο φαουλ "ριχνοντας" τη μοναδικη γραμμη που τη στηριζει στελνοντας σε καποια βραδινα δρομολογια το 3 τωρα που ειναι χαλασμενο....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Λίγο πριν το μεσημεράκι το JETFERRY 1 μεθόρμισε με την βοηθεια φυσικά ρυμουλκού από τα λεμονάδικα που βρισκόταν παροπλισμένο τα τελευταία χρόνια στο κόκκινο στην γωνία.

Link to comment
Share on other sites

Να επιτέλους που για μιά φορά, οι εξαγγελθείσες συνοπτικές διαδικασίες ήταν πράγματι συνοπτικές. Όσο και να παραμένει αστείο το ότι ένα πλοίο που ήταν επί τρία χρόνια παρατημένο σε ένα σημείο του λιμανιού, μετακινήθηκε σε ένα άλλο σημείο, και πάλι εντός του ίδιου λιμανιού.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

18/8

Αναχωρησαμε απο Χιο γυρω στις 00.55 και 06.40 ημασταν εξω απο το ΣΕΦ οπου επεσε ανακοινωση οτι μειωνεται η ταχυτητα μας για τους γνωστους περιορισμους εξω απο τον Πειραια.Καποια στιγμη σταματησαμε τελειως εξω απο την Καστελα για να βγουν τα HS6,HS4 και καποιο speedrunner.

Η αναμονη εξω απο τον Πειραια προσφερε ευκαιρια για φωτορεπορταζ.Μαζι με μας(Ν.ΧΙΟΣ)(λιγο πιο ανοιχτα)ηταν το Blue Star 1 και αναμεσα μας περασε πρωτο το SPEEDRUNNER IV . Ακολουθως περασε το HIGHSPEED 6 το οποιο εντυπωσιαζει με την εμφανιση του η εστω διαφερει απο τα αλλα κοκκινα ταχυπλοα.Λιγα λεπτα αργοτερα εφτασε και το roro TURANDOT που με τον ογκο του εκανε το ταχυπλοο να μοιαζει με βαρκα :P Τελευταια βγηκαν τα POSEIDON HELLAS κ HIGHSPEED 4,οποτε και ηρθε η σειρα μας να μπουμε στο λιμανι.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τροποποιήσεις για αυτή την εβδομάδα στις προγραμματισμένες αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι του Πειραιά, λόγω της αυριανής απεργίας. Έτσι, τα Costa Romantica και Costa Victoria ήρθαν σήμερα αντί για αύριο Τετάρτη, ενώ η άφιξη του Navigator of the Seas μεταφέρθηκε για την ερχόμενη Παρασκευή.

Link to comment
Share on other sites

Από τη Δευτέρα είναι στο λιμάνι του Πειραιά δεμένη η πλωτή εξέδρα Πειραιάς V, ανάμεσα στις μπιντες 244-246 στη πύλη Ε10, μαζί με μια φορτηγίδα. Φαντάζομαι έχουν σχέση με τα έργα που προβλέπεται να κάνει ο ΟΛΠ:

(β) της αναβάθμισης της λιμενικής περιοχής, από την οποία ήδη αποσύρθηκαν τα εγκαταλελειμμένα πλοία της εταιρίας Αγούδημου και στην οποία εντός του προσεχούς μηνός ξεκινούν τα έργα κατασκευής νέου κρηπιδότοιχου στον προβλήτα Αγίου Νικολάου (μπροστά από το παλιό Τελωνείο).
Link to comment
Share on other sites

Λόγω αυτού του γεγονότος γινόταν έκτροπη των ΙΧ προς την Χατζηκυριάκου, από το φανάρι του Αγίου Νικόλαου. Εκτός των πούλμαν που πέρναγαν μέσα από τα νερά για να πάνε τους τουρίστες στα κρουαζιερόπλοια!!

Link to comment
Share on other sites

Αν υπήρχαν και κάποια μπούνια ξεβούλωτα με τους όγκους σκουπιδιών που είχαν σχηματιστεί και παρασύρθηκαν βούλωσαν κι αυτά.Η κατάσταση ήταν όντως τραγική έξω από τον ΟΛΠ το μεσημέρι όπου είχε σχηματιστεί λιμνοθάλασσα κι είχε διακοπεί η κυκλοφορία. Όλα τα στενά (Κανθάρου, ευπλοίας,...)κατέβαζαν χείμαρρους τα οποια λιμναζαν εκει

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα στο λιμάνι του Πειραιά έχουμε 6 κρουαζερορόπλοια. Στη παγόδα είναι το Noordam, το Costa Pacifica, στην Ακτή Ξαβεριου το Rotterdam, το Costa Victoria και στο προλιμένα το Navigator of the Seas και το Saga Ruby

Link to comment
Share on other sites

Κάτι από... Αύγουστο θύμισε η σημερινή μέρα στο λιμάνι του Πειραιά, όσον αφορά τουλάχιστον τις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων! Έτσι, εκτός από τους τακτικούς επισκέπτες, LOUIS CRISTAL και LOUIS MAJESTY, καθώς και το MINERVA (το οποίο έφτασε την Τετάρτη και θα αναχωρήσει αύριο Σάββατο), είχαμε τα DEUTSCHLAND, SILVER CLOUD και KRISTINA KATARINA στον Προλιμένα, τα VISION OF THE SEAS και STAR PRINCESS στην Παγόδα, και κάπου ανάμεσα (Ακτή Ξαβερίου??) το SPLENDOUR OF THE SEAS! Επίσης, να δούμε το ΘΕΟΦΙΛΟ, καθώς και τον ΕΛΥΡΟ μπροστά απ' το υπουργείο (πριν από λίγο πήγε στην κανονική του θέση, στα Κρητικά).

Link to comment
Share on other sites

....Κάτι από... Αύγουστο θύμισε η σημερινή μέρα στο λιμάνι του Πειραιά, όσον αφορά τουλάχιστον τις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων...

Σκεφθείτε δηλαδή να ήταν ευνοϊκότερο το θεσμικό πλαίσιο της κρουαζιέρας και ομαλότερες οι εν γένει συνθήκες....

Link to comment
Share on other sites

τωρα με την απεργια τα περισσοτερα πλοια που ειναι στο λιμανι μας ειναι σβηστα!ολα τα μπλου σταρ το πρεβελης κ ο ελυρος σβηστα,οπως κ το αγ.γεωργιος με τον κοραη...τα μονα που ειναι ολoφωτα ειναι η ΘΕΟΦΙΛΑΡΑ το νησος χιος κ το hs4

Link to comment
Share on other sites

γιατι την πεμπτη το μεσημερι κατα τις 3, τα 3 μικρα blue star ηταν αναμενα; καπνιζαν κανονικα οι τσιμινιερες και στο ιθακη τουλαχιστον δουλευαν κανονικα οι προπελλες.

Link to comment
Share on other sites

'Εδεσε το παλάτι χωρίς προβλήματα πριν απο λίγο!

Συγνώμη, είναι δεμένο το ΠΑΘ του λιμενικού στη γωνία και έβαλαν το Κνωσσός να πρυμνοδετήσει (προφανώς στις άγκυρες) και όχι να πλαγιοπρυμνοδετήσει;

Δεν παίζονται οι λιμενικάριοι.

Link to comment
Share on other sites

Τη Παρασκευή ήταν μονό ένα σκάφος του λιμενικού (LS 070) και σήμερα είδα άλλο ένα πρυμα, του αλλά δεν διέκρινα το διακριτικό του λόγω της αντηλιάς. Ενώ στο κεντρικό λιμεναρχείο είναι ένα πολεμικό σκάφος

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

"Έρχεται ο Ζαννιδάκης"

Ας δούμε τί γινόταν χθες το βράδυ στον Πειραιά, ή έστω πέριξ των καταπελτών του ΛΑΤΩ.

Η κίνηση βέβαια δεν είναι μόνο το ΛΑΤΩ, αλλά νομίζω ότι αυτό έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, τουλάχιστον από τα βραδυνα. Τα Κρητικά έχουν γενικά καλή κίνηση ακόμα και μια άσχετη Τρίτη του Νοέμβρη, από αυτά τα Χανιώτικα μεγαλύτερη, αφού συγκεντώνεται σε ένα μόνο πλοίο και στο συγκεκριμμένο κάτι λόγω του ενός μόνο καταπέλτη και ίσως της θέσης που δένει η φόρτωση είναι πιο ενδιαφέρουσα.

Από τις 8 παρά τέταρτο που ήμουν εκεί (και από νωρίτερα προφανώς) το πλοίο φόρτωνε συνεχόμενα πότε φορτηγά πότε Ι.Χ.

Στις 8 παρά 10 φάνηκε στην πλώρη το Blue Star ITHAKI, ακολουθούμενο από το εφοδιαστικό AEGEAN ORION. 2λεπτά πριν τις 8 το ITHAKI είχε δέσει στη γωνία και λίγο αργότερο το εφοδιαστικό πλεύρισε δίπλα του.

Στα Ι.Χ. που φορτώνονταν σχημάτιζαν μια ευδιάκριτη πλειοψηφία τα τετρακίνητα οχήματα, αγροτικά και τζίπ. Τόσο σε αυτά όσο και σε πολλά απ τα υπόλοιπα ήταν λες και είχαν φορτώσει ολόκληρη οικοσκευή. Γενικά έδιναν μια εντύπωση όχι ότι ταξιδεύουν, αλλά "μεταναστεύουν", διόλου απίθανο βέβαια με αυτές τις συνθήκες που επικρατούν.

Ένα ακόμα στοιχείο που ήθελα να αναφέρω είναι η αγάπη των επιβατών για τον καταπέλτη οχημάτων. Κάτι το γεγονός ότι πολλοί επιβάτες έβγαζαν εισητήριο από τα κιόσκια της ΑΝΕΚ στην Ε3, κάτι το ότι η στάση του εσωτερικού λεωφορείου βρίσκεται δεξιά του πλοίου, το κύριο ρεύμα των "foot passengers" έρχεται από δεξιά του πλοίου. Ο καταπέλτης επιβατών αυτού όμως βρίσκεται αριστερά, οπότε και αυτοί πάνε κατευθείαν στον καταπέλτη οχημάτων. Εντάξει, για χρόνια μέχρι και πρόσφατα (όχι όμως στην Κρήτη) σε πολλά καράβια αυτός ήταν ο μοναδικός τρόπος επιβίβασης, το εντυπωσιακό είναι ότι θέλουν να τον χρησιμοποιήσουν κατά προτίμηση ταυτόχρονα με το φορτηγό που κάνει όπισθεν! Η δόκιμος πλοίαρχος εκετελούσε και χρέη "τροχονόμου" προσπαθώντας ακόμα και να απομακρύνει παρέες που χαιρετιώντουσαν και τα έλεγαν μπροστά από τα νύχια του καταπέλτη.

Γύρω στις 8 και τέταρτο κατέβηκε και ο πλοίαρχος (ένας εκ των βραβευθέντων της ΑΝΕΚ), ο οποίος μίλησε με αρκετούς ανθρώπους γύρω από τον καταπέλτη. Κάτι ακόμα όμορφο είναι ο "κρητικός" τρόπος που προσφωνεί ο υπεύθυνος της ΑΝΕΚ ανθρώπους από το πλήρωμα (Γιαννιώ.., Στελή...!) Εντύπωση μου έκαναν και οι οδηγίες στο Ιταλικά που έδινε ένας εκ των υπολοστρώμων στον Ιταλό οδηγό φορτηγού με κατεψυγμένα που έτυχε να ταξιδεύει για Χανιά.

Στις 9 παρά τέταρτο ο πλοίαρχος ανέβηκα ξανά επάνω και εκείνη περίπου την ώρα άρχισε και η φόρτωση των 2 λεωφορείων του ΚΤΕΛ. (Εντύπωση μου κάνει πώς κάθε φορά είναι κάτι αστραφτερα ολοκαίνουργια, τουλάχιστον έτσι δείχνουν, κουκλιά! Αυτή τη φορά επρόκυτο για 2 SETRA 415HD). Μετά τα λεωφορεία σειρά είχαν τα τελευταία Ι.Χ., ενώ τα φορτηγά με τις ζωοτροφές είχαν ήδη αρχίσει να πλησιάζουν. Μόλις μπήκε το πρώτο και είχε ετοιμαστεί το δεύτερο, που είχε και συρόμενο, η φόρτωση σταματά, καθώς από κάποιον ακούστηκε ότι "...έρχεται ο Ζαννιδάκης, είναι κοντά". Μια ματιά των παρευρισκομένων τριγύρω όμως δεν κατάφερε να τον εντοπίσει. Η ώρα 9 παρά 3 και εντωμεταξει φορτώνεται και το συρόμενο με τις ζωοτροφές για να μην κλείνει το δρόμο. Το φορτηγό βρίσκεται λίγο πριν τον Αι Διονύση και κατευθύνεται στη ζυγαριά.

5 λεπτά μετά τις 9 έμπαινε και αυτό στο γκαράζ, και 7 λύνονταν οι κάβοι από τα δεξια, και 8 το πλοίο αναχωρούσε. Το πλοίο κρατάει τον αριστερό κάβο και ξεκινάει μόνο βιράροντας τις άγκυρες, αν καταλαβαίνω καλά χωρίς κινήσεις από τις μηχανές, μέχρι να απομακρυνθεί γύρω στα 25~30 μέτρα από τον ντόκο, οπότε μολάρει τον κάβο και κάνει πρόσω την αριστερή αρχικά.

Η ώρα είναι 9 και τέταρτο και στο OLYMPIC CHAMPION παρακάτω τα πράγματα κυλάνε ιδιαίτερα χαλαρά και η φόρτωση έχει πρακτικά ολοκληρωθεί. "Να το φέρουμε και το χόρτο;" "Και δεν το φέρνετε... 9 και 20 είχε μπεί και αυτό μέσα και το μόνο που έμενε ήταν να περάσει η ώρα. 9 και μισή το πλοίο αναχωρούσε, ενώ στο παλάτι βάζανε ακόμα μερικά φορτηγα.

Edited by teozan
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Oι shipfriends του μεγάλου λιμανιού, μπορούν να μου πούν αν υπάρχει κάποιο κότερο δεμένο στην παγόδα?? :eek: και μάλιστα έκανε νωρίς το μεσημέρι και ανεφοδιασμό!!

γιατί κάτι τέτοιο μου μεταφέραν κάτι γλαρόπουλα που περνάγαν πάνω απο την κόρινθο, αλλά μου κάνει τρομερή εντύπωση αν ισχύει αυτό! και ποιος το έχει αυτό το σκάφος να δένει και στην παγόδα??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...