Hastaroth Posted December 19, 2015 Posted December 19, 2015 Προσέχοντας καλύτερα τα βιντεάκια,διαπίστωσα ότι ο σωλήνας παραμένει δεμένος στην σχεδία μέχρι να μπούν όλοι οι επιβάτες μέσα σ'αυτήν.Οπότε η απορία μου σχετικά με τον κίνδυνο να πέση κάποιος έξω απ'την σχεδία λύθηκε. Η στάση τού χρήστη όμως αποτελεί πράγματι "θέμα" διότι άν αυτός από απροσεξία η λάθος δέν αφεθή να ολισθήση μέσα στον σωλήνα με τα πόδια πρός τα κάτω,υπάρχει κίνδυνος να αναστραφή (να κάνη "τούμπα" δηλαδή) και να πέση μέσα στην σχεδία με το κεφάλι κάτω,κάτι που είναι πολύ επικίνδυνο,όπως λέγει και ο "ανιχνευτής" (pathfinder) στο από πάνω σχόλιο.Μού κάνει εντύπωση,λοιπόν,ότι στα βίντεα που προβάλλονται στους επιβάτες πρίν απ'την αναχώρηση τού πλοίου δέν επιδεικνύεται και ο ορθός τρόπος εισόδου τού επιβάτη στον σωλήνα ώστε ν'αποφευχθή ο τραυματισμός η ανατροπή του κατά την κίνηση μέσα σ'αυτόν.Γιά να πώ την αλήθεια,μάλιστα,στα εν λόγω βιντεάκια δέν γίνεται καθόλου λόγος γιά το πώς θα χρησιμοποιηθούν τα MES άν υπάρξη τέτοια ανάγκη. Ούτε στα αεροπλάνα επιδεικνύεται στους επιβάτες ο τρόπος που θα εισέλθουν στίς "τσουλήθρες" τών εξόδων τής ατράκτου,αλλά εκεί συνήθως υπάρχουν στο έδαφος μέλη τού πληρώματος θαλάμου επιβατών που στέκονται στο κάτω μέρος τής τσουλήθρας και επιβλέπουν τους επιβάτες καθώς γλυστράνε,ενώ στην θάλασσα είναι λίγο αδύνατον να γίνη κάτι τέτοιο.
Nick the Greek Posted February 13, 2021 Author Posted February 13, 2021 Παρατηρώ στο youtube πολλά βίντεο με πλοία από την Ιαπωνία, βλέπω φωτογραφίες κλπ και ξαφνικά συνειδητοποίησα πως ακόμη και σε νεότευκτα πλοία στη χώρα του Ανατέλλοντος δε βλέπω ούτε βάρκες αλλά ούτε και MES, τουλάχιστον εγώ δεν μπορώ να τα διακρίνω όσο εύκολα τα βλέπουμε εμείς στην Ελλάδα. Το μοναδικό που μπορώ να διακρίνω από σωστικά είναι τα γνωστά μας βαρελάκια. Προφανώς και μου έχει κάνει εντύπωση το θέαμα αυτό. Γνωρίζει κανείς να με διαφωτίσει σχετικά με το τι ισχύει από σωστικά μέσα στην εγχώρια ακτοπλοία της Ιαπωνίας? Arigato gozaimas!
Shippihs Posted November 13, 2021 Posted November 13, 2021 (edited) 1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said: είχε κάνει εκδίπλωση στα 4 MES του. Αυτά τα mes καλά στη θεωρία αλλά στη πράξη δε ξέρω. Και στο norman atlantic φάνηκαν πως έχουν κάποιες ελλείψεις στη λειτουργία τους αλλά δε ξέρω αν άλλαξε κάτι περα απο τις αναφορες Edited November 13, 2021 by proud_ionian
proud_ionian Posted November 15, 2022 Posted November 15, 2022 57 minutes ago, margaritis24 said: Εγω θα σταθω σε αυτο το κομματι στις 2 μονο λεμβους,που ολοι γνωριζουμε πως τα βαρελακια δεν κανουν δουλεια σε αυτες τις περιπτωσεις..εαν θες να σωσεις κοσμο ή να κατεβασεις κοσμο σωσιβιες λεμβοι μονο! Από πού προκύπτει αυτό;
margaritis24 Posted November 15, 2022 Posted November 15, 2022 Κ στο Sorrento πριν 8 χρονια αλλα κστο Norman αλλα κ στο Eurofferry για να μην παω κ πιο πισω στο Σαμινα ειδες να βοηθησαν τα βαρελακια καπου;
Annivas Posted November 15, 2022 Posted November 15, 2022 Γιατί οι βάρκες κάνουν δουλειά αν το βαπόρι πάρει κλίση?? η βάρκα ή οι βάρκες στην αντίθετη πλευρά της κλίσης βγαίνουν κατευθείαν off. Επίσης τα βαρελάκια καθαιρούμενου τύπου , πιστεύω ότι ομοίως με τις βάρκες δεν είναι το ιδανικό μέσο εγκατάλειψης. Προσωπικά πιστεύω ότι επειδή όλα αυτά είναι πιθανοθεωρητικά και κάθε ναυτικό ατύχημα έχει τις δικές του συνθήκες και παραμέτρους ,από όλα τα συστήματα εγκατάλειψης , προσωπικά πιστεύω ότι εκείνο που καλύπτει περισσότερα σενάρια είναι το M.E.S με τις σχεδίες του.
ck037 Posted July 18, 2023 Posted July 18, 2023 (edited) 3 hours ago, Z.Gk. said: Μεγαλοπρεπής Ελ. Βενιζέλος στο λιμάνι του Πειραιά, λίγο πριν την αναχώρησή του για τα Χανιά, τη Δευτέρα, 17 Ιουλίου 2023. Αγαπάμε Ελ. Βενιζέλος και αγαπάμε όσα μας θυμίζει! Ένα πράγμα που με τρομάζει αφάνταστα με αυτό το πλοίο είναι το τι θα γίνει σε περίπτωση που ταξιδέψει γεμάτο και για κάποιο λόγο χρειαστεί να γίνει εγκατάλειψη! Τόσος κόσμος που θα συγκεντρωθεί ? Ποιός θα καθοδηγήσει τον κόσμο στις βάρκες και πως θα τους κατεβάσουν από τέτοιο ύψος με liferaft καθαιρούμενα? Edited July 18, 2023 by Nick the Greek Quote
Panagia Ekatontapiliani Posted July 18, 2023 Posted July 18, 2023 Όπως και τα υπόλοιπα μεγάλα ακτοπλοϊκά (Παλάτια, Blue Star, Cruise)
Rafinioths Posted July 18, 2023 Posted July 18, 2023 με πειθαρχία & οργάνωση όλα θα πάνε καλα απλά τα πραγματα
Nick the Greek Posted July 18, 2023 Author Posted July 18, 2023 Ναι μωρέ, εντάξει, πολύ απλό. Σε όλα τα emergencies επάνω σε πλοία, πειθαρχία και οργάνωση επικρατεί, δεν πανικοβάλλεται κανείς.
Nick58 Posted July 19, 2023 Posted July 19, 2023 (edited) Δεν μας αρεσει σαν λαό η πειθαρχία και η τάξη. Edited July 19, 2023 by polmyt quote
Strofalos Posted July 19, 2023 Posted July 19, 2023 Εδώ στο Νόρμαν Ατλάντικ με 500 άτομα επάνω και έγινε του Κουτρούλη ο γάμος..! Εδώ με 2-2.500 κόσμο, κούφια η ώρα, απλά θα τα πάθουν σαν τα ποντίκια...σώζων εαυτό σωθείτω...
Petros P Posted July 19, 2023 Posted July 19, 2023 Και στα κρουαζιεροπλοια που αντε να κατέβεις απο τις καμπίνες σου,εδω ειδαμε τι έγινε διπλα στη στερια με το concordia..που ολα ιδανικα και 32 άτομα εχασαν τη ζωη τους.
Z.Gk. Posted July 19, 2023 Posted July 19, 2023 (edited) Κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή. Να θυμίσω εδώ τη φωτιά στο Ελ. Βενιζέλος το 2018 με κοντά 1000 επιβάτες και πλήρωμα, 80 φορτηγά, 100 με 150 ΙΧ, η οποία αντιμετωπίστηκε με επιτυχία και σχετικά λίγο πανικό. Και βέβαια, υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις, πολλές από τις οποίες έχουν αναφερθεί στην αντίστοιχη ενότητα του φόρουμ μας, οι οποίες δεν είχαν τα αντίστοιχα αποτελέσματα. Edited July 19, 2023 by Z.Gk.
ck037 Posted July 20, 2023 Posted July 20, 2023 Ο χρόνος ενεργοποίησης το καθενός μαζί με την επιβίβαση- καθέλκυση για 25 άτομα είναι περίπου στα 15 λεπτά. Ρίξτε μια ματιά εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=oU59HeeXPjs&t=103s&ab_channel=DouglasMecca Το πλήρωμα δεν είναι υποχρεωμένο να κάνει δοκιμές εν αντιθέσει με τα MES. Τα MES μπορούν να επιτύχουν πλήρη αποβίβαση μέχρι και 860 άτομα σε 30 λεπτά. Σε κουβέντα μου με πλοιοκτήτη ενός μεγάλου σε ηλικία RORO μου είπε χαρακτηριστικά ότι ένας από τους λόγους που προτίμησε την λύση του MES είναι διότι για την ενεργοποίηση του απαιτείται επίσης λιγότερο προσωπικό στο πλοίο. Αν και την αγορά μονοπωλούν 2 κατασκευαστές MES Ευρωπαίοι υπάρχει πάντα ο Αυστραλός και πρόσφατα μπήκε στο παιχνίδι και Κινέζος. Μάλιστα έγινε τοποθέτηση στο Andros Queen. Επίσης για άλλη μία φορά στο πλοίο υπάρχουν απαρχαιωμένα σωσίβια χωρίς στοιχεία κατασκευαστή , ημερομηνία ή πρότυπο νομοθεσίας. Ειλικρινά δεν τα έχει δει κανείς αυτά?
Annivas Posted July 20, 2023 Posted July 20, 2023 Από Ευρώπη έχουμε το group της Survitech το οποίο έχει υπό την ομπρέλα της τα RFD, Zodiac, Brude, DSB,...etc και από την άλλη τα Viking όπου ανταγωνίζονται πολύ για τις νέες εγκαταστάσεις. Διότι το κέρδος δεν είναι τόσο στις νέες εγκαταστάσεις αλλά στις ετήσιες επιθεωρήσεις των συστημάτων όπου τα Annual fees είναι υπέρογκα. Από Αυστραλία έχουμε τα LSA , τα οποία τα συναντούμε κατά κόρον στα catamaran τα οποία κατασκευάζονται αποκλειστικά σχεδόν εκεί, στα ναυπηγεία της Austal και της Incat. Πολύ δυνατά όπως προανέφερε ο φίλος @ck037 έχουν μπει τα τελευταία 2-3 χρόνια στην Ελληνική και Ευρωπαική αγορά, τα Youlong , τα οποία έχουν έρθει με πολύ ανταγωνιστικό τιμοκατάλογο τόσο στην αγορά τους όσο και στα Annual Fees.
ck037 Posted July 24, 2023 Posted July 24, 2023 (edited) Ακριβώς όπως τα λες @Annivas . Αν και τα κόστη επιθεώρησης είναι όντως μεγάλα και το servive μονόδρομος λόγω αποκλειστικότητας -εξουσιοδότησης, υπάρχει όφελος κατά τους χειμερινούς μήνες οπού επιτυγχάνεται operation με πολύ λιγότερο πλήρωμα! Κακό από την άλλη για τα πληρώματα που ψάχνουν δουλειά! Edited July 24, 2023 by polmyt quote
Nick the Greek Posted November 28, 2023 Author Posted November 28, 2023 Και κάτι που δε βλέπουμε συχνά, καθαίρεση freefall lifeboat.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now