Jump to content
Shipfriends

Αριάδνη (ΙΜΟ 9135262)


Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κρίμα :P τον είχαν εύκαιρο κάθε φορά που έφευγε κάποιο πλοίο για να τον κατηγορήσουν ... Τα πλοία να κινούναι έχει σημασία και να φέρνουν λεφτά στην HSW που τα έχει ανάγκη..οπως και να έχει...φαίνεται η νεα διοίκηση μπήκε ορεξάτη....

Link to comment
Share on other sites

αρεσε στα στελεχη της εταιρειας τα νουμερα που εφερε το πλοιο 3 βδομαδες στην γραμμη κ πεσανε κ παραπονακια απο την χιο οτι δεν θα βρισκουμε κρεββατι παλι κ στριφιγυρναει στο μυαλο καποιων το πλοιο να παει παλι χιο μυτιληνη

Link to comment
Share on other sites

Για τα περί ναυλωσης στην Ιταλία, είναι το μόνο που δεν συζητάει η νέα διοίκηση...

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνίσω Νikos_Chania με αυτό που λές, γιατί όταν ήρθαν πριν λίγες ημέρες οι Ιταλοί για να επιθεωρήσουν το Ν.Ρόδος (οι ίδιοι που ήθελαν για αγορά το Αριάδνη), έλεγαν ότι σκέφτονται να τα ναυλώσουν και τα 2 πλοία και στελέχη της εταιρείας που ήταν εκεί, ήταν θετικά με αυτό το ενδεχόμενο! Και πρόσεξε, ούτε μου το είπαν, ούτε κάπου το διάβασα, αλλά το είδα και το άκουσα ο ίδιος ;)

Οπότε, αν όλα πάνε καλά και κλειστεί η συμφωνία, το πλοίο μετά την Αλγερία θα μετακομίσει Δυτική Ιταλία.

Για την ώρα ήδη ετοιμάζεται σιγά-σιγά για κάτω.

Link to comment
Share on other sites

Λένε πάντως οτι πήγε πολύ καλά αυτό το 25 ήμερο περίπου π έμεινε στη γραμμή.

το Σάββατο που μας πέρασε απο το τελευταίο ημερήσιο που έκανε. Διάλεξα το σημείο για να φανεί η υπέροχη μανούβρα του βάπορα.(ξεκινάει στο 2.51)
Link to comment
Share on other sites

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνίσω Νikos_Chania με αυτό που λές, γιατί όταν ήρθαν πριν λίγες ημέρες οι Ιταλοί για να επιθεωρήσουν το Ν.Ρόδος (οι ίδιοι που ήθελαν για αγορά το Αριάδνη), έλεγαν ότι σκέφτονται να τα ναυλώσουν και τα 2 πλοία και στελέχη της εταιρείας που ήταν εκεί, ήταν θετικά με αυτό το ενδεχόμενο! Και πρόσεξε, ούτε μου το είπαν, ούτε κάπου το διάβασα, αλλά το είδα και το άκουσα ο ίδιος ;)

Οπότε, αν όλα πάνε καλά και κλειστεί η συμφωνία, το πλοίο μετά την Αλγερία θα μετακομίσει Δυτική Ιταλία.

Για την ώρα ήδη ετοιμάζεται σιγά-σιγά για κάτω.

Ο καιρός γαρ έγγυς. Κι εγώ ο ίδιος άκουσα τα όσα μεταφέρω. Κι όχι από τον γλάρο του λιμανιού φυσικά. by the way, ας επιστρεψει και ας παραμείνει εδώ!

Link to comment
Share on other sites

Κατ αρχήν ας ταξιδεύει το καράβι, να προφέρει έσοδα στην εταιρεία του και να δουλεύει ο κόσμος. Δε ξέρω τα μελλούμενα, ούτε που θα κάτσει η μπίλια όσον αφορά τη μελλοντική εκμετάλλευση του Αριάδνη. Φαίνεται ότι υπάρχουν παραπάνω από μια επιλογές, κάτι το θετικό, αντί να αποτελεί ντεκόρ δεμένο σε κάποιο ντόκο.

 

Για τη δρομολόγηση του όμως στο βόρειο Αιγαίο έχω επιφυλάξεις. Δε θεωρώ ότι είναι το πιο κατάλληλο του στόλου της HSW για αυτή τη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Η πανέμορφη Γιαπωνέζα,επιστρεφοντας απο το τελευταιο ημερησιο δρομολογιο που εκανε στις 13/7. Μια

απο τον cpt Διαμαντη Παπαγεωργιου.. Νιώθεις πως το πλοιο "χορευει".   
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αν βρισκονταν καποιος τροπος (εξαγορα-κοινοπραξια με ΑΝΕΚ-ΑΤΤΙΚΑ κλπ) να μπει στην Κρητη (με προσθηκη κρεβατιων) θα ηταν η μονη σοβαρη περιπτωση του να ταξιδευει Αιγαιο μονιμα..Το μεγεθος του ειναι απαγορευτικο για οποιαδηποτε αλλη γραμμη τον χειμωνα ας μη γελιομαστε..

Link to comment
Share on other sites

Τελειως υποθετικα μιλαω σαν σεναριο κοινοπραξιας των τριων (με πωληση καποιου κοκκινου της Ανκωνα και ανεβασμα του BS1 απο Ηρακλειο στην Ανκωνα πχ). Εννοω θα ηταν ο μονος ρεαλιστικος τροπος να το δουμε να αποκτα μονιμο ρολο στο Αιγαιο.

Link to comment
Share on other sites

Αν του κοψουν απο το μηκος 15 μέτρα, κατά τη μέθοδο που έγινε και στα STENA TRAVELLER και STENA TRADER , και έτσι αποκτήσει το ίδιο μήκος πανω-κατω με το BLUE STAR 1, δε θα μπορούσε πολύ πιο άνετα να δρομολογηθεί κάπου ;

 

Βεβαια που λεφτα για τετοιες δουλειες.......

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι η εταιρεια δεν το εχει στα πλανα της. θα ηταν ευχης εργο για αυτους να πουληθει. οσο δεν πωλειται σε τιμη που δεν ξοφλα τα φεσια που κουβαλαει, θα βολοδερνει μεταξυ παροπλισμου και ναυλωσεων (αντε και καμια guest εμφανιση οπως αυτη στη χιο το καλοκαιρι).

 

τωρα τα σεναρια για να κοντυνει το πλοιο ή για τριμερη κοινοπραξια στο ηρακλειο, εχουν ζωη μονο στα πληκτρολογια μας. :)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πάντως εδώ που τα λέμε, τώρα που άλλαξαν τα πράγματα στην HSW, δεν θα ήταν και τόσο άσχημη ιδέα να κάνει μια αιτησούλα για Χανιά, εάν βεβαίως συμφωνεί και η Πειραιώς. :rolleyes:  Και το ΣΑΣ θα δυσκολευτει να πει όχι...και το πλοίο θα βρει απασχόληση...και θα σπάσει το μοναδικό εναπομείναν μονοπώλιο...και θα τρίβει τα χέρια του ο Ιταλός.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα συμφωνήσω πάντως με τον proud

 

νομιζω οτι η εταιρεια δεν το εχει στα πλανα της. θα ηταν ευχης εργο για αυτους να πουληθει.....

 

τωρα τα σεναρια για να κοντυνει το πλοιο ή για τριμερη κοινοπραξια στο ηρακλειο, εχουν ζωη μονο στα πληκτρολογια μας. :)

 

Γι αυτό κοιτάνε συνεχώς για ναυλώσεις!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...