Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

2.Αν δεχτουμε οτι η Βενετια εχει περιορισμενο μεταφορικο εργο(περα του καλοκαιριου),ισως ειναι ορθη η αποδρομολογηση των 2 ferries.Εχει ακουστει μηπως τι θα τα κανει μετα η ΑΝΕΚ η για που τα χρειαζεται?

Δεν ξέρω την απάντηση για το 1ο ερώτημα, αλλά για το 2ο είχα κι εγώ αυτή την απορία! Η απάντηση είναι ότι σκέφτονται το ένα για Κρήτη και το άλλο για Τεργέστη σε συνδυασμό-ίσως-με κάποιο άλλο λιμάνι της Νότιας Ιταλίας ή της Κροατίας! :blink:

Βέβαια όλα αυτά είναι ακόμα "λόγια του αέρα", αλλά ποτέ δεν ξέρεις τί μπορεί να γίνει στο προσεχές μέλλον! B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ναύλωση SPEEDRUNNER II

Τι το θέλει το ταχύπλοο μέσα στο χειμώνα?

Περα απο το οτι κανεις πλεον δεν καταλαβαινει τι προσπαθει να κανει η ΝΕΛ :blink: ,εγω σκεφτομαι 2 πιθανες εκδοχες:

1.Θα το χρησιμοποιησει οπως και τα αλλα της ταχυπλοα,δηλαδη σαν συμβατικο :rolleyes: ,σε καποια αγονη...

2.Ικαρια-Σαμο....αφου κυνηγαει παντου τον ομιλο ΑΝΕΚ.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς πότε ξεκινούν οι ετήσιες ακινησίες των πλοίων της ΑΤΤΙΚΑ και πώς θα γίνουν οι αντικαταστάσεις? Αναφέρομαι στα 5 κόκκινα, στον ΟΡΙΖΟΝΤΑ και τα μεγάλα μπλε των Δωδεκανήσων.

Φετος εχω την αισθηση πως το 12 θα ξαναπαει Πατρα προσωρινα για τις ετησιες των κοκκινων της Ανκονα και το Horizon για τις ετησιες των 2 του Μπαρι. :rolleyes:

Δηλαδή θα σηκωθούν και θα φύγουν για κανα δίμηνο από την Κρήτη τη στιγμή που αγωνίζονται με νύχια και με δόντια να σταθούν στον ανταγωνισμό?

(εάν δεν ελαττώσουν τα δρομολόγια εκεί).

εδω ακουγονται αλλα και αλλα για το χειμωνα. τι οτι τα παλατια του ηρακλειου πανε attica, τι οτι το sfVI μισευει και αποχαιρετα κλπ κλπ. και εμεις κολλησαμε στο ποιος θα κανει τις ακινησιες της attica στην ancona? :D μα το cruise europa και το cruise olympia

Link to comment
Share on other sites

Ερχεται και το Δηλος οποτε κανα μεγαλο μπορει να το δουμε να κατεβαινει προς Κρητη μερια για λιγο κατι θα σκεφτουνε τα κεφαλια της εταιρειας το σιγουρο ειναι οτι δεν νομιζω να αφησουν μια γραμμη χωρις παρουσια την στιγμη που ακομα παλευει να εδραιωθει στην γραμμη

Link to comment
Share on other sites

Για τα Δωδεκανησα το χειμωνα δε φτανει το ενα μεγαλο με το Διαγορα ωστε το αλλο να κανει δρομολογια στην Κρητη οσο θα λειπουν τα αλλα στην Αδριατικη?

Link to comment
Share on other sites

Αν το SF τα καταφερει τοτε μαλλον δεν θα κανει δρομολογια απο Ραφηνα τον χειμωνα σχεδον καθολου,θα κανει τα δρομολογια του Ιθακη οπου αυτο μαζι με τα αλλα 2 μικρα Ναξος και Παρος θα κανουν βολτα το Αιγαιο,η κινηση στα Χανια δεν ειναι τοσο μεγαλη θα μπορουσε ενα μικρο να την κανει ανετα για 3 μηνες οπου ο Οριζοντας θα κανει τις σκατζες σε BS1&2 αλλα κ την ετησια του.

Link to comment
Share on other sites

Για τα Δωδεκανησα το χειμωνα δε φτανει το ενα μεγαλο με το Διαγορα ωστε το αλλο να κανει δρομολογια στην Κρητη οσο θα λειπουν τα αλλα στην Αδριατικη?

Το 12 θα πάει Πάτρα για τις αντικατασήσεις. Γενικότερα, τα φορτηγά που μεταφέρουν τα μεγάλα BS ακόμη και χειμώνα δε τα χωράει το Πάτμος, απ' όσο γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

Το πρωτο καινουριο B.S(Δηλος) θα ερθει Μαη,οι ετησιες πρεπει να εχουν τελειωσει 1-2 εβδομαδες πριν το Πασχα το αργοτερο,οσο για το Πατμος θα ειναι εδω τελη 2011 με αρχες 2012 αν δεν κανω λαθος.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που συζητείται έντονα για τη γραμμή Ραφήνα-Άνδρο-Τήνο-Μύκονο είναι πως ο Θεολόγος έχει κάνει φοβερή "ζημιά" στα πρωινά της γραμμής. Άσχετα από την high season (που έρχεται πατωμένος) εμφανίζεται να έχει εξαιρετικές πληρότητες ακόμα και σε medium ΣΚ. Γεγονός που όπως λένε οι γλάροι και οι πάπιες στη "στρούγκα" οδηγεί την Blue Star στην επιστράτευση κάποιου εκ των Ιθάκη/Πάρος/Νάξος μόλις παραδοθεί το Δήλος. Σκοπός; Τουλάχιστον Πέμπτη-Παρασκευή-Κυριακή διπλά δρομολόγια σε όλη τη γραμμή για να φάμε από την πίτα του Θεολόγου (που έχει γίνει σαν τον Πάγκαλο :P ). Το μέλλον του Υπερβάπορα; Παρόμοιο με αυτά που έλεγαν πέρυσι (και πρόπερσι και αντιπρόπερσι κ.ο.κ.)

Το σίγουρο παντως είναι ένα. Η Ποπάρα θα μείνει το τελευταίο από τα αδέρφια της να παλεύει στο Αιγαίο, μέχρι τελευταίας ρανίδας του σκαριού της :D

Link to comment
Share on other sites

Παντως εγω αν ερθει καποιο απο ΙΘΑΚΗ-ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ ταξιδευω μονο με ΠΟΠΗ και ΘΕΟΛΟΓΟ μετα σαν αρρωστος με τα καταστρωματα που ειμαι

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται πως ούτε έχω ακούσει τίποτα (από ...καλά πληροφορημένες πηγές :P ), ούτε και γνωρίζω κάτι-τις. Μιά απλή ερώτηση κάνω.....

Mε τα όσα απίθανα έχουμε δει τους τελευταίους μήνες με τις ναυλώσεις της ΝΕΛ, υπάρχει λέτε άραγε έστω και η παραμικρή πιθανότης το GRECIA να έρχεται στα μέρη μας προς ...ενίσχυση του στόλου της ???

Επαναλαμβάνω, μία αποριούλα μου εκφράζω..... :)

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Noμίζω ότι περιφραστικά η απάντηση στο ερώτημά σου ΣΕΙΡΙΕ θα μπορούσε να ήταν αυτή:

Έχουν θέματα κι αυτά με εναρμονίσεις κτλ κτλ αν δεν κάνω λάθος. Οπότε η τύχη τους μάλλον είναι προδιαγεγραμμένη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πριν από λίγο μίλαγα με τον πρόεδρο Σαρκοζί B) και μου έλεγε ότι τελικά πρόκειται για το Monte Cinto, που πουληθηκε από τη SNCM. Ποιος λέτε να είναι ο αγοραστής??

Παντως μια εταιρια(ΝΕΛ)το γλυκοκοιταζε πριν λιγο καιρο...δεν νομιζω να μυριστηκαν το 'λαβρακι' κι αλλοι :D

) Άνθρωποι της εταιρίας είδαν 4 πλοία στη Γαλλία τα οποία και πωλούνται από την SNCM. Πρόκειται για τα ILE DE BEAUTE,CORSE,MEDITERRANEE, καθώς και ένα ΡΟ-ΡΟ, μάλλον το MONTE CINTO. Τα πρώτα δυο κρίθηκαν ως "ΘΕΟΦΙΛΟΣ" , ίσως και χειρότερα. Το ΡΟ-ΡΟ δεν συζητιέται καν, ενώ ο "ΚΑΖΑΝΟΒΑΣ" αν και τους άρεσε παρισσότερο, είναι και το πιο ακριβό. Δεν είναι όμως καθόλου απίθανο να έρθει προς εμάς.:rolleyes:

Παμε ρε ΝΕΛΑΡΑΑΑΑ...θα τα σαρωσεις ολα :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να έπαιρναν τον ΚΑΖΑΝΟΒΑ αν και είναι υπερβολικά μεγάλο για τη γραμμή Χίο Μυτιλήνη (θυμίζουν ΕΛΕΥΘΕΡΙΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ οι διαστάσεις του). Το CORSE είναι πιο ρεαλιστικό αν και δεν ξέρω την κατάστασή του. Όσο για το ro-ro γιατί οχι?

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Παιδία, πριν λίγες μέρες έμαθα πως σταμάτησαν οι διαπραγματεύσεις μεταξύ των δύο εταιριών, καθώς στόχος της ΝΕΛ ήταν να "ανταλλάξει" τον ΑΙΟΛΟ με ένα συμβατίκό και να πλήρωνε την όποια διαφορά. Αφού το πρώτο ήρθε πίσω, τέλος τα σενάρια............ Μάλλον................. B)

Link to comment
Share on other sites

Αυτά με τις ανταλλαγές είναι κόλπα που τα κάνει ο Βεντούρης και δεν γίνονται και κάθε μέρα. Τι είναι τα πλοία, χαρτάκια της Panini με το ποδόσφαιρο, "Να σου δώσω Τζαλακώστα, να μου δώσεις Μπατσινίλα?" :D

Link to comment
Share on other sites

Αυτά με τις ανταλλαγές είναι κόλπα που τα κάνει ο Βεντούρης και δεν γίνονται και κάθε μέρα.

Για την ακριβεια ο αλλος Βεντουρης.. Παρε Αθενς δωσε μου Μπαρι και φερε μου και τη διαφορα :P :P γιατι το Αθενς ειναι πιο βαρυ

Παντως εξακολουθω να πιστευω οτι αν ερθει το Monte Cinto δε θα ερθει για λογαριασμο της ΝΕΛ αλλα αλλης μπλε εταιριας της Αδριατικης. Το ειπα και αλλου.

Link to comment
Share on other sites

Και πανω που διαβαζω για τις προσφορες,πεφτω στο all time classic σεναριο...φευγει το Ν.ΧΙΟΣ :P

Πάντως να σημειώσουμε ότι παρατηρείται ιδιαίτερη κινητικότητα των μετόχων των ακτοπλοϊκών εταιρειών με πολλά δημοσιεύματα να θέλουν αλλαγές στη γραμμή του Βορείου Αιγαίου, κάνοντας λόγο για αποχώρηση του Νήσος Χίος από τη γραμμή, τη δρομολόγηση νέου πλοίου από την ΑΝΕΚ όπως και τη δρομολόγηση πλοίου ΡΟ-ΡΟ από την ΝΕΛ
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

καλα, ας μη δινουμε και τοσο βαρος σε τετοια "συμβουλευτικα" σχολια. μου θυμιζουν διαρροες υπουργικων γραφειων, που οταν θελουν να καψουν καποιον εσωκομματικο αντιπαλο, δινουν σε καποιον δικο τους αρθογραφο να γραψει τα δεοντα, αποδιδοντας τα σε "κυκλους" κλπ.

αυτο που ξερω εγω, ειναι οτι ξεφορτωνεσαι τα παλιοτερα πλοια, που εχουν ξεχρεωθει και εχουν αποσβεστει και κρατας να δουλεψουν τα νεωτερα, που ακομη τα χρωστας και δεν τα εχεις αποσβεσει. ειδικα σε περιοδους σαν τη σημερινη, που οι τιμες ειναι στα κατω τους, αν πουλουσε η attica καποιο απο τα "καλα" τις πλοια, θα το εκανε κοψοχρονια, οπως εδωσε κοψοχρονια περσυ και το sfV.

περα απο αυτο, πιστευω οτι δεν εχει κανενα λογο η attica/blue star να συνεχισει το κακο συνηθειο που αρχισε η ΑΝΕΚ, να μπαινει δηλαδη η μια εταιρεια στα χωραφια της αλλης. τι δουλεια εχει να μπει η bs στην ικαροσαμια (για να μπαινει μεσα και εκει 10 μηνες το χρονο).

η δικη μου γνωμη ειναι, οτι σταδιακα και μεχρι να ερθουν και τα δυο καινουργια, η εταιρια πρεπει να ξεφορτωθει superferry II, blue horizon και διαγορα. το horizon φετος εχει γ...θει στις βλαβες και δειχνει οτι δυσκολευεται σε γραμμη με συνεχη απαιτηση ταχυτητας. ο διαγορας εχει πολυ καλο ξενοδοχειακο, οχι τοσο μεγαλο γκαραζ και ταχυτητα για δευτερες γραμμες.

bs1, bs2 και bspatmos νομιζω οτι πρεπει να μεινουν στα δωδεκανησα, κυνηγωντας παραλληλα και τις αγονες αστυπαλαιας, νισυρου, τηλου, καστελοριζου και ισως και μια προσεγγιση κασο καρπαθο.

η bs πρεπει να εχει το αργοτερο το 2012, εναν σοβαρο αντικαταστατη του superferryII για τη ραφηνα. δεν μιλαμε για copy paste του sfII, αλλα για πλοιο με μεγαλυτερο πρωτοκολλο απο το ιθακη και με ταχυτητα που να επιτρεπει διπλα δρομολογια.

ενταξει καλες οι γκεισες, αλλα δε σημαινει οτι πρεπει να βαλουμε τις γυναικες και τις κοπελιες μας, να κανουν τα ματια τους σχιστα.

ολοι οσοι διαβασαμε το αρθρο καταλαβε οτι προκειται για μια σκεψη του αρθογραφου!

η δικια μου η αποψη ειναι οτι το σουπερφερρυ θα φυγει(καποτε) για κεφαλονια μερια ;) κ η εκπληξη που ετοιμαζει η αττικα ειναι η καθοδος του ΔΗΛΟΣ στα χανια για να ανεβασει τα ποσοστα της στην γραμμη κ το HORIZON για πουλημα...κ τα λειτουργικα της μειωνει αλλα κ το καινουργιο πλοιο παντα φερνει κοσμο <_< τα μεγαλα τα μπλου σταρ δεν πουλιωνται ειναι η τραπεζα χρηματων της εταιριας!απο ολο τον ομιλο αυτα σωζουν την κατασταση...την παροναξια ετσι οπως ειμαστε 8χρονια καλα παμε γιατι να αλλαξουμε αρα το προβλημα μας ειναι η ραφηνα που την αφησαμε κ μας αφηνει σιγα σιγα

Edited by proud_ionian
move post
Link to comment
Share on other sites

Το διαβασα και εγω το αρθρο και αυτο που συμπαιρανα ειναι οτι ο συντακτης του μιλαει πιο πολυ "ειρωνικα" ας πουμε, λογω των δυσκολων καιρων που διανυουν οι ακτοπλοικες εταιρειες.

Link to comment
Share on other sites

κατα τη γνωμη μου αυτο που θα παιξει με την ελευση των 2 νεων πλοιων ειναι:

blue star ιθακη (ραφηνα κυκλαδες)

blue star δηλος (πειραιας κυκλαδες)

blue star παρος (πειραιας κυκλαδες)

blue star ναξος (πειραιας κυκλαδες)

blue star πατμος (πειραιας 12νησα)

blue star 2 (πειραιας 12νησα)

Διαγορας (πειραιας 12νησα)

blue star 1 (πειραιας χανια)

superfast 12 (πειραιας ηρακλειο)

Link to comment
Share on other sites

Μιας και λέμε τα σενάριά μας, εμένα μου κάθεται λίγο περίεργο το εξής: Η BS φέρνει νέο πλοίο (το Δήλος) για να "δέσει" το πρωινό της παροναξίας (με τα 26 μιλάκια του να κλέψει κόσμο από τα ταχύπλοα). Δεν θα την ενδιέφερε να "δέσει" και το απογευματινό; Σκέφτομαι την παράξενη λύση να μετακινηθούν τα BS1/2 (και ίσως σε συνδιασμό με το Πάτμος) αντί για Σύρο->Δωδεκάνησα προς Πάρο-(ίσως και Νάξο)->Δωδεκάνησα (κερδίζοντας πάνω από 1 ώρα ταξιδιού); Με το επίσης διαστροφικό σενάριο του απογευματινού από Ραφήνα* προς Σύρο - Νάξο - Μικρές Κυκλάδες - Αμοργούς κτλ.. (βγάζοντας τη Σύρο σε 2.40 ώρες αντί για τις 3,30 των άλλων πλοίων). Τα BS1/2 μαζί με το Πάτμος (και πιθανώς τον Διαγόρα) και τα κυκλικά δρομολόγια μπορούν να βγάλουν και 3 δρομολόγια προς Σαντορίνη (μπορεί να βοηθήσει επιπλέον και ο Διαγόρας σε συνδιασμό με τις άγονες των Δωδεκανήσων). Ίσως έτσι βελτιώσει τις διάρκειες ταξιδιού και πιέσει τον ανταγωνισμό. Μοναδικό ελάττωμα; Η μετακίνηση των Συριανών μέσω Ραφήνας (που θα πάρει λίγο καιρό αλλά με την κατάλληλη διαφήμιση μπορεί να τα καταφέρει, αναδεικνύοντας τη διαφορά χρόνου) και η πιθανή αλληλοκάλυψη στην Νάξο (αν μπει στο δρομολόγιο των Δωδεκανήσων).

Όσον αφορά τα Χανιά, δεν ξέρω κατά πόσον αξίζει να ρισκάρει ένα εκ των BS1/2 να το στείλει εκεί που απέτυχε πριν απο λίγα χρόνια (και αν τελικά η πιεσμένη ΑΝΕΚ αποχωρήσει από κάποια γραμμή της Ιταλίας δίνοντάς την στον Γκριμάλντι και φέρει κανα Σπίριτ/Τσάμπιον) θα μπορέσει να σταθεί; Τουλάχιστον ο Ορίζοντας (με μια καλή επισκευή και ο Θεός βοηθός) μπορεί να συνεχίζει να πιέζει πολύ τις τιμές στα Χανιά.

Υ.Γ. Εννοείται πως το ένα εκ των δύο κορεάτικων που κάνουν σήμερα Παροναξία έρχεται στη Ραφήνα για διπλά δρομολόγια Άνδρο-Τήνο-Μύκονο. Για το άλλο τα είπαμε πιο παραπάνω.

Είναι λίγο κουλά τα δρομολόγια, με μεγάλες ανακατατάξεις, αλλά έτσι δένει το απογευματινό της Παροναξίας με δρομολόγια απ ευθείας με νέο πλοίο που το τρέχει με 26 μίλια.

* εννοείται πως χρειάζεται συννενόηση με το υπουργείο και την πολιτική ηγεσία για μετακίνηση της άγονης από Πειραιά προς Ραφήνα

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...