proud_ionian Posted March 22, 2015 Author Posted March 22, 2015 δεν ημουν σαφης τα φαστ του μπαρι πιστευω οτι θα μεινουν στο μπαρι. τα κρητη δυσκολα θα πανε παλι ιταλια. στη βενετια τα ειχαν στη μπουκα. κλησεις για "καπνισμο", αλλα και καψονια απο τους πιλοτους που ζηταγαν παντα ρυμουλκο λογω των συχνων βλαβων.
margaritis24 Posted March 22, 2015 Posted March 22, 2015 ποιος ο λογος να πουληθουν τα κοκκινα???αμα πουληθουν ναι μεν οι εταιρεια θα γεμισει απο λεφτα αλλα δεν θα εχει πλοια να δουλευουν...θα αφησει τις γραμμες της,θα συρικνωθει θα διωξει κοσμο θα ναυπηγησει αλλα πλοια που θα ερθουν μετα απο 2 χρονια τουλαχιστον τι θα κανει!?!?!?δεν νομιζω να φυγουν τα πλοια...ασε μετα που θα πρεπει να σπασει την κοινοπραξια για να κρατησει κ τις γραμμες της σε αιγαιο κ ιταλια
proud_ionian Posted March 22, 2015 Author Posted March 22, 2015 δεν χρειαζεται ουτε να λυσει την κοινοπραξια, ουτε να φερει αλλα πλοια. δες 2-3 post πισω και σου εχουμε τη λυση . προεχει να μειωθει ο δανεισμος και να περιοριστει η παρουσια σε γραμμες ζημιογονες
.voyager Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 (edited) Πιθανολογώ πως η HSW θα προσπαθήση να ναυλώση προσωρινώς κάποιο ταχύπλοο αναλόγων (ή περίπου) επιδόσεων απ'αυτά που βρίσκονται στην Ελλάδα (π.χ. Παναγίες ή Αίολοι) Δεν πιστεύω ότι θα έριχνε τόσο το επίπεδο της υπηρεσίας που παρέχει. Οι "Παναγίες" δεν είναι Ελλάδα. Edited March 24, 2015 by .voyager
speedrunner Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 Απο Sea Jets το βλέπω πολύ δύσκολο μιας και πρόκειται για ανταγωνιστική γραμμή!!!!!
Giorgos Pettas Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 (edited) Μάλλον κατά ΝΕL θα κοιτάξουν,για(Αιολους)??Εκεινο το Ηellenic Wind θα φύγει παλι φέτος ή θα θέσει και αυτό υποψηφιότητα αντικαταστάτη(έστω για τη Μεγάλη Εβδομάδα)? Edited March 24, 2015 by Giorgos Pettas
speedrunner Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 Έτσι και αλλιώς δεν είχε δρομολόγια την μεγάλη εβδομάδα, απο 01/05 ξεκινάει δρομολόγια όπου για αρχή μπορεί να αντικατασταθεί απο το HS4 το οποίο ξεκινάει δρομολόγια στις 28/05!!!!
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 Δεν νομίζω να αφήσουν την Παροναξία για να στείλουν κάτω το 4. Απο ό,τι ακούγεται δεν φαίνεται η φετεινή χρονιά να είναι σαν την περσινή όσον αφορά τη γραμμή Ηράκλειο - Σαντορίνη, λόγω μειωμένου αριθμού Ρώσων, οπότε λέω εγω μηπως αρκεστούν στο 'γατάκι 4' που ουτως η αλλως θα ξεκινήσει ;
speedrunner Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 Δεν είπα να αφήσουν την Παροναξία, είπα να πάει για αρχή μέχρι να ξεκινήσει στην Παροναξία.
Sf_X Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 Δεν νομίζω να αφήσουν την Παροναξία για να στείλουν κάτω το 4. Απο ό,τι ακούγεται δεν φαίνεται η φετεινή χρονιά να είναι σαν την περσινή όσον αφορά τη γραμμή Ηράκλειο - Σαντορίνη, λόγω μειωμένου αριθμού Ρώσων, οπότε λέω εγω μηπως αρκεστούν στο 'γατάκι 4' που ουτως η αλλως θα ξεκινήσει ; Και απέναντι το Τέρα ? Δεν νομίζω να το κάνουν αυτό. Ειδικά όταν πέρυσι πήγαινε το 5 γεμάτο. Ήδη είναι κάποιες μέρες σχεδόν full η χωρητικότητα του 5 απο κρατήσεις
pie Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 Νομίζω ότι η γραμμή του Ηρακλείου είναι μακράν η πιο κερδοφόρα για την εταιρεία γι'αυτο και όλας επένδυσε στη μετασκευή του πλοίου. Σίγουρα αρχκά θα στείλουν ένα εκ των Hs4 ή Hs6
AQUA JEWEL Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 Αν και δεν θέλω να μπω σε αναλύσεις επί αναλύσεων μιας και το τραγικό συμβάν είναι ακόμη νωπό, πιστεύω πως με 2 μόνο αλλαγές δεν θα γίνει τόσο αισθητή η απουσία του 5. 1) Το 4 να πάει όλο το καλοκαίρι Ηράκλειο - Κυκλάδες, βγάζει άνετα όσους κόμβους βγάζει το Tera και έχει μεγαλύτερο πρωτόκολλο απ' το 5. 2) Το Νήσος Μύκονος να αφαιρέσει Σύρο - Μύκονο και να προσθαίσει Πάρο - Νάξο όπως παλιά.
Giorgos Pettas Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 Ταχύπλοα(προς ναύλωση)υπάρχουν πολλά,ας μην το αποκλείουμε και αυτό το ενδεχόμενο.Τα 4&5 δουλεύουν κάλα τα καλοκαίρια,λογικά δεν θα κόψουν προορισμούς.
Petros P Posted March 28, 2015 Posted March 28, 2015 Η φημολογία δίνει και παίρνει εδώ στην Κόρινθο oceanus και τώρα που φορτώνει το πλοίο, τους βλέπεις όλους σφιγμένους! Μακάρι να το ξαναδούμε στη θέση του. Λέτε να εχει σχέση με αυτό;; http://www.sofokleousin.gr/mobile/archives/222195.html
oceanus Posted April 5, 2015 Posted April 5, 2015 Αν φυγει το forza το πιθανοτερο το XII να μεινει Αδριατικη.
MILTIADIS Posted April 5, 2015 Posted April 5, 2015 Το πιθανοτερο,αλλα μπορουν και χωρις αυτο.Αν μεινει το ΧΙ και το Spirit στην Αγκωνα και ανεβει το Champion Βενετια.
oceanus Posted April 5, 2015 Posted April 5, 2015 (edited) Ανκονα το καλοκαιρι εχουν παντα 3, το ενα κανει τα βραδινα. Εκτος και αν μεινουν τα δυο. Δυσκολο μου φαινεται γιατι οι πιο πολλοι θελουν Ανκονα. Edited April 5, 2015 by oceanus
proud_ionian Posted April 7, 2015 Author Posted April 7, 2015 αληθευει οτι η hsw παει να ψαρεψει ταχυπλοο ανταγωνιστη για να καλυψει φετος το κενο του 5?
Petros P Posted April 7, 2015 Posted April 7, 2015 Εχω μια εντύπωση πως για αυτό μετακινήθηκε το sr3 στο Πέραμα
minoan Posted April 15, 2015 Posted April 15, 2015 (edited) Και στις 20/12/2002 αλλο ενα..επεισοδιακο δρομολογιο μια ζωη στην αδικια οι μινωϊκες (παραπονεμενα λογια εχουν τα τραγουδια μας, γιατι τ'αδικο το ζουμε μεσα απο την κουνια μας) Κατι αναλογο εγινε και με το προχθεσινο απαγορευτικο... Η συνεχεια επι της οθονης Edited April 15, 2015 by proud_ionian move
AQUA JEWEL Posted April 18, 2015 Posted April 18, 2015 Ίσως πάρει την ΠαροΝαξία το Νήσος Μύκονος και αφήσει την Σύρο & Μύκονο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now