Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Το Ροδος θα ηταν μια λογικη λυση. Το Μυκονος μηπως θα ηταν μια παραλογη αλλα εξισου πιθανη αυτη τη στιγμη? :wacko:

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Λίγο υπομονή παρακαλώ!! Το μόνο που μπορώ να πώ για να μην υπάρχουν σεναριολογίες, είναι ότι κανένα απο τα προαναφερόμενα πλοία δεν θα έρθει Κόρινθο! Είναι πλοίο αδιάφορο σε πολλούς forum-ίτες :P , αλλά με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για κάποιους ναυτιλιακούς κύκλους B) Όσο για το δρομολόγιο-ακόμα-ο Grimaldi δεν θα μας εκπλήξει και θα είναι το γνωστό, με διαφορετικό πλοίο

Posted

Οτι θα υπηρχε μυστικισμος και στην επιδοτουμενη γραμμη Γενοβα-Κορινθος,δεν το περιμενα σε αυτη την ζωη :P

Είναι πλοίο αδιάφορο σε πολλούς forum-ίτες , αλλά με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για κάποιους ναυτιλιακούς κύκλους B)

Αρα λοιπον ειναι ρορο η ροροειδες :D Τουλαχιστον,μεχρι να το παρει το ποταμι,δεν μας λες αν βρισκεται αυτη την περιοδο δυτικα η ανατολικα της Κορινθου ^_^

Posted

Όλα να τα περιμένεις ΝΗSOS XIOS σε αυτή την ζωή!! :P

Είναι πλοίο αδιάφορο σε πολλούς forum-ίτες, αλλά με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για κάποιους ναυτιλιακούς κύκλους B) Όσο για το δρομολόγιο-ακόμα-ο Grimaldi δεν θα μας εκπλήξει και θα είναι το γνωστό, με διαφορετικό πλοίο

Και το μυστήριο έφτασε στο τέλος του, μαζί με όλη την περιέργεια και την σεναριολογία που είχε αναπτυχθεί!! Το πλοίο είναι το Ro/Ro CRAGSIDE, ένα πολύ καλό βαπόρι, που εξυπηρετούσε την γραμμή Αίγυπτο-Συρία απο Βενετία στην θέση του Visemar One. To ενδιαφέρον είναι ότι ανοίγεται ο Grimaldi σε νέα πλοία και μάλιστα δοκιμασμένο στο λιμάνι της Marghera και τώρα και στην Κόρινθο,με ότι αυτό συνεπάγεται για το μέλλον με τις τωρινές-πάντα-τρέχουσες εξελίξεις........ B)

Posted

Δεν μπορώ να καταλάβω τι το σημαντικό σηματοδοτεί, από μόνη της, αυτή η αντικατάσταση ενός Ro-Ro από ένα άλλο.

Posted

Την γραμμή Κόρινθος- Catania φίλτατε Oρέστη, ο όμιλος Grimaldi θέλει να την αναπτύξει. Έτσι έφερε το πλοίο Catania (που το αποδρομολόγησε τώρα και θα το φέρει πάλι απο την άνοιξη, αυτό ή κάποιο άλλο Ε/Γ), κοιτώντας παράλληλα επιχειρησιακή και κερδοφόρα ανθιση

Το σημαντικό είναι οτι οι τρέχουσες οικονομικές εξελίξεις που επικρατούν στις εταιρείες με κάποιες οφειλές που υπάρχουν, ανατρέπουν το σκηνικό της Αδριατικής καταλήγοντας σε κοινοπραξείες-απορροφήσεις εταιριών και δημιουργίας νέων ευέλικτων δρομολογίων που θα μπορούν να "στέκοντε". Έχοντας αυτό γνώμονα, ο όμιλος Grimaldi στέλνει αυτό το Ro/Ro και όχι δικό του για την αντικατάσταση E/Γ-Ο/Γ που έβαλε το τελευταίο διάστημα στην γραμμή, προαναγγέλοντας ότι είναι παρών με οποιοδήποτε πλοίο και τύπο πλοίου απαιτούν οι ανάγκες που δημιουργούντε!

Posted (edited)

Επειδή μπερδεύτηκα, εννοείς ότι το CRAGSIDE θα αντικαταστήσει το Catania? Και η "συμφωνία κυρίων" που είχες αναφέρει, πού κολλάει? Όπως το είχες γράψει φαινόταν ότι αναφερόσουν σε κάποια συμφωνία Γκριμάλντι-Βαρδινογιάννη.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Posted (edited)

Ναι, το Cragside αντικαθιστά το Catania για την ώρα, στο πλαίσιο της "συμφωνίας κυρίων" που είχα αναφέρει παλαιότερα και που περιλαμβάνεται μεταξύ κι άλλων και ο Ι.Σ. Βαρδινογιάννης. H συμφωνία "κολλάει" σε αυτό

Νέα πλοία απο Δευτέρα στο λιμάνι της Κορίνθου! Νέα ανακατάταξη και φυσικά μεγάλες αλλαγές απο τον νέο χρόνο με πιθανές αλλαγές σινιάλων σε υπάρχουσα πλοία που ελλιμενίζοντε στην Κόρινθο.....!

που έγινε μεταξύ 4, με τη ζαριά να την έχει ο Grimaldi.

Και για να μην μπερδευτείς περισσότερο, να σου πώ ότι αν δεν έρθει την άνοιξη το Catania, ίσως έρθει το New Catania ex:ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ B)

Edited by Cruise Europa
Posted (edited)

Αρα δηλαδη ο Γκριμαλντι παιρνει προσωρινα το ΚΑΤΑΝΙΑ απο την Κορινθο για να δωσει μια πιστωση χρονου στην HSW για να τα μαζεψει και να φυγει και να επιστρεψει μονος του πλεον την ανοιξη ειτε με το ΚΑΤΑΝΙΑ ειτε με το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ υπο σινιαλα Grimaldi(στη δευτερη περιπτωση ισως υπο μορφη κοινοπραξιας με τον ΓΣΒ).Καλα καταλαβα? :P

Edited by MILTIADIS
Posted

Έλα τώρα μην παίζεις με την περιέργειά μας, και μας τρελαίνεις με τους γρίφους . Πες μας λοιπόν τι συμφώνησαν οι συνεταίροι στην HSW...θα πάει το ΡΟΔΟΣ στην Κόρινθο στη θέση του Κατάνια? :rolleyes:

Το μόνο που μπορώ να πώ για να μην υπάρχουν σεναριολογίες, είναι ότι κανένα απο τα προαναφερόμενα πλοία δεν θα έρθει Κόρινθο!

Και για να μην μπερδευτείς περισσότερο, να σου πώ ότι αν δεν έρθει την άνοιξη το Catania, ίσως έρθει το New Catania ex:ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ B)

Ευτυχώς....μας τα ξεμπέρδεψες :P

Posted

Νηρέα, Νηρέα, γιατί να χολοσκάς έτσι?? Το post μου αναφερόταν για την παρούσα χρονική περίοδο και όχι για την μελλοντική ;)

Το σχόλιο περί "New Catania" αναφερόταν στην κατάληξη που θα υπάρξει αν δεν βρεθεί μια λύση περί οφειλών, γι αυτό και το παιχνίδι εντυπώσεων και συμμαχιών που παίζεται απο τον Grimaldi!

Κι επειδή αρχίζουμε να διυλίζουμε τον κώνωπα, πιστεύω ότι τα προηγούμενά μου posts έχουν γίνει κατανοητά απο τους περισσότερους και ο νοών νοείτ.......

Posted

Τελικά το STENA NAVIGATOR δεν παει στην GOLDEN αλλά στην BALEARIA.......

Χώρια που η Balearia πρόσφατα μας πήρε μέσα από τα (Ραφηνιώτικα :rolleyes: ) χέρια μας και το Stena Navigator.

Αλλαγή Δεδομένων : Από το shippax.se διαβάζουμε: <<Stena Line have confirmed that the previously reported sale of former Belfast-Stranraer route vessel STENA NAVIGATOR to Spanish operator Balearia for a Gibraltar Strait link between Algeciras and Ceuta, is not proceeding.>> Για να δούμε τελικά ποιος θα το πάρει αυτό το πραγματικά όμορφο σκαρί! Και σε εξαιρετική κατάσταση !

  • 3 weeks later...
Posted

Και το http://www.ellinikiaktoploia.net/index.php?option=com_content&view=article&id=2707:anek-lines&catid=1:blog&Itemid=31 μιλά για ναύλωση του σοΦοΚλη Και του λΕυΚα οΡη στην ΚοΡέα μΕ option αγοΡάς. αν ΕπαληθΕυτούν οι ΦήμΕς θα ξαναβΡουν δουλΕια τα ΚΡητη Και ίσως αποΚτήσουν ΕνΕΡγό Ρόλο Και τα Ελ.βΕνιΖΕλοσ Και αΡιαδνη..

  • 3 weeks later...
Posted
τα κρητη ι & ιι θα πηγαιναν brindisi.

και μετα να παει προς αδριατικη μερια για δρομολογια.....το θεμα ομως ειναι σε ποιο λιμανι της ιταλιας θα πηγαινει?????????????????????????

λετε να δουμε τα κρητη στο νοτο τωρα που η endeavor υπολειτουργει;

Posted

θα μας ληθει γρηγορα η απορια....αφου λευκα και σοφοκλης πρεπει να φυγουν συντομα....μετα θα ξεκαθαρισουν ολα.

Posted

το κρήτη 2 φαίνεται να είναι το πλοίο που θα αντικαταστήσει το λατω, εαν όντως φύγει για ναύλωση και μετά το πέρας της ναύλωσης ή και λίγο πριν, αναμένεται διεύρυνση της κοινοπραξίας ηρακλείου-αγκώνας...

υγ το τελευταιο δεν το πολυπιστευω και για αυτο δεν λεω περισσοτερες λεπτομερειες, απλα βρε αδερφε να καταγραφει :P

Posted

αυτο ειναι το θεμα .με την κοινοπραξια τι γινετε..?????????γιατι αυτο που ακουσα σημαινει ή διαλυση ή διευρυνση.

το πρωτο που λες δεν νομιζω να εχει βαση

Posted (edited)

Aυτη η διευρυνση-εφοσον ευωδοθει-περιλαμβανει τη μεταφορα της κοινοπραξιας απο αγκωνα σε βενετια?

Edited by MILTIADIS
Posted

καπου ακουστηκε οτι το σπιριτ μετα το ξεκινημα του θα παει βενετια.......καταλαβες?????αυτο τι σημαινει???ή την επεκτεινουμε την κοινοπραξια ή τελος.ο καθενας τον δρομο του..θα δουμε συντομα...γιατι το πολυ μεχρι 28 το σπιριτ θα παρει δρομολογιο....

Posted

η κοινοπραξία αναμένεται να επεκταθεί σε άλλες δύο γραμμές. μία εσωτερικού και μία εξωτερικού.

το πρωτο που λες δεν νομιζω να εχει βαση

έχει. πλέον το βενιζέλος είναι μη κερδοφόρο για την γραμμή των χανίων καθότι απο λειτουργικά έξοδα και καύσιμα χτυπάει κόκκινο...

Posted

για τη γραμμη του εσωτερικου βλεπω χιο μυτιλήνη

(τα χανια τα αποκλειω γιατι ειναι σαν να κανει συνεργασια σε παροναξια)

Posted

Χανια?! αποκλειεται! Θα δεΧτει η ανεκ κοινοπραξια στο σπιτι της? και εδω που τα λεμε καμμια εταιρεια. οσο για ποια γραμμη εσωτερικου Θα μπορουσε να γινει, Θα ελεγα Χιο-μυτιληνης. η ανελ υπολειτουργει και ειναι ιδανικη περιπτωση

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...