Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

1 hour ago, kefalonia94 said:

Βασικά, τα δύο Spirit of Tasmania θα ναι ελεύθερα σε λίγο καιρό, και μπορούν μια χαρά να αντικαταστήσουν το Αριάδνη και το Λευκά Όρη στην Αδριατική και με τη σειρά τους αυτά να γυρίσουν στο Αιγαίο. Επίσης A. Nepita και Atlantic Vision αποδευσμεύονται κι αυτά σύντομα από όσο ξέρω και θα ναι up for grab.

Αρα μιλας για μια επενδυση της ταξης των 200+ εκατ. συνολικα και για τα 4 πλοια...Δε νομιζω Τακη..Ας συνεχισουμε το βαψιμο🤪

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

13 minutes ago, HS_4 said:

Εννοείς να τα αγοράσει πίσω η άττικα;

Γτ όχι; Ειδικά τα Tasmanakia για αυτό φτιάχτηκαν... Αλλά νομίζω εν τέλη ότι κοστίζουν ακριβά για τα δεδομένα της Attica... Ωστόσο κάνει μπαμ ότι δε θέλουν για πολύ Αριάδνη και Λευκά Όρη στην Αδριατική γτ έχουν βάλει το Operated By, ενώ τα άλλα θα τα ενσωματώσουν κανονικά. Μια ιδέα πέταξα και ίσως ευσεβής πόθο...

 

8 minutes ago, MILTIADIS said:

Αρα μιλας για μια επενδυση της ταξης των 200+ εκατ. συνολικα και για τα 4 πλοια...Δε νομιζω Τακη..Ας συνεχισουμε το βαψιμο🤪

Δεν είπα για 4 πλοία ποτέ, είπα για 2 από τα 4 που ανέφερα.

Τώρα που έρχονται τα νέα πλοία της TT-Line πάντως ίσως ρίξουν τις τιμές στα παλιά...

Γεγονός είναι ότι με τα τωρινά δεδομένα στην Attica λείπουν 1-2 πλοία.

 

Edited by kefalonia94
Link to comment
Share on other sites

Αυτα ειναι τα V και VI?

Σιγουρα θα χρειαζοντουσαν πλοια για την Αδριατικη αλλά και για την Κρήτη αν θελουν να ανταγωνιστούν την Μινοαν. 
Αλλα δεν νομιζω να αγορασουν «παλια» πλοια αν αναλογιστούμε ότι έχουν σκοπό σε καποια χρόνια να ναυπηγήσουν πλοια στα ναπηγεία Σκαραμαγκά…

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Τα spirit of tasmania είναι τα παλιά Superfast III/IV. Πιστεύω θα ήταν ιδανική ενδιάμεση λύση για την Αδριατική μέχρι να ναυπηγήσουν νέα πλοία όπως ανέφερε η ανακοίνωση στο Σκαραμαγκά.

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, HS_4 said:

Εννοείς να τα αγοράσει πίσω η άττικα;

Έχω ακούσει πως γενικά είναι στο μυαλό τους μια μίξη παλιών(μεταχειρισμένων)&καινούργιων(νεότευκτων) πλοίων για να συνεχίσει να δουλεύει η εταιρεία στις υπάρχουσες γραμμές της. Και συγκεκριμένα πως έχουν τις κεραίες τους προς Αυστραλία μεριά για να καλυφθούν κενά στον στόλο με τα πρώην Superfast III&IV ΕΑΝ (το τονίζω το εάν) πωλούνται σε λογικές τιμές τα πλοία. Για A.Nepita & Atlantic Vision δεν έχω ακουσει κάτι σχετικό. Γενικά, ευκαιρία ήταν να τσιμπούσε προ ετών το Bimini Superfast που λιαζόταν στους ντόκους αλλά την εποχή εκείνη η εταιρεία πετούσε χαρταετό... 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Strofalos said:

Έχω ακούσει πως γενικά είναι στο μυαλό τους μια μίξη παλιών(μεταχειρισμένων)&καινούργιων(νεότευκτων) πλοίων για να συνεχίσει να δουλεύει η εταιρεία στις υπάρχουσες γραμμές της. Και συγκεκριμένα πως έχουν τις κεραίες τους προς Αυστραλία μεριά για να καλυφθούν κενά στον στόλο με τα πρώην Superfast III&IV ΕΑΝ (το τονίζω το εάν) πωλούνται σε λογικές τιμές τα πλοία. Για A.Nepita & Atlantic Vision δεν έχω ακουσει κάτι σχετικό. Γενικά, ευκαιρία ήταν να τσιμπούσε προ ετών το Bimini Superfast που λιαζόταν στους ντόκους αλλά την εποχή εκείνη η εταιρεία πετούσε χαρταετό... 

Τα καλύτερα ποια ήταν;

Ποια θα ηταν τα ιδανικά για να ενισχύσουν τώρα την άττικα; Πόσα θα χρειαζόταν πιστεύετε;

Πάντως αν σκεφτούμε οτι εταιρεια επαιζε μπαλα με πρωταγωνιστικό ρόλο σε Βαλτική και Ανδριατική και τώρα έχει μείνει με 3 πλοια δικα της ουσιαστικά σε πιανει λίγη νοσταλγία…άλλες εποχές βέβαια πιστεύω…

Link to comment
Share on other sites

On 12/30/2022 at 9:12 AM, Strofalos said:

Όμως, από σκόρπιες κουβέντες που έχω ακούσει για την Άττικα, έχω συμπεράνει πως έχουν βάλει κάποια bullets για να πάνε παρακάτω (πολύ μπακαλίστικα το λέω) τα οποία είναι κατά σειρά: *Συγχώνευση(ΑΝΕΚ) *Πώληση ή είσοδο στρατηγικού επενδυτή *Απόσυρση παλαιών πλοίων *Αντικατάσταση και αγορά σε ένα hi-lo mix (ναυπηγήσεις&μεταχειρισμένα). Αν τώρα η παράδοση των νεότευκτων Spirit of Tasmania (με ταυτόχρονη απόσυρση των Superfast) συμπέσει την στιγμή που ο όμιλος είναι στην φάση της αγοράς και μεταχειρισμένων (και αυτά προπάντων πωλούνται σε καλή τιμή), θεωρώ πως δεν θα είναι και τόσο "ευσεβής πόθος" η επιστροφή τους στην μαμά Άττικα. 

Μερικές σελίδες παραπίσω τα ξαναλέγαμε. Ο πρώτος στόχος επετεύχθη. 

Link to comment
Share on other sites

Μου αρέσει που όλοι "επενδύουμε", για λογαριασμό της Attica, εκατομμύρια ευρώ σε πλοία τριακονταετίας, τα οποία οι νέοι περιβαλλοντικοί κανονισμοί καθιστούν εκ προοιμίου ασύμφορα.

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, gpap2006 said:

Ξεκίνησε ακινησία σήμερα. Υποθέτω είναι κανονικά στα πλανα για Χανιά το καλοκαίρι ( όταν παει Δωδεκάνησα το Κίσσαμος και Ηράκλειο το Αστεριων). 

Σωστά. 

Μένει να δούμε ποιο θα διπλώσει τον Αστεριωνα στο Ηράκλειο. 

 

Link to comment
Share on other sites

Να υποθέσουμε επίσης ότι θα γίνει καταπέλτης επιβατών στον Αστερίωνα.

Πάντως έχει ακουστεί και η υπόθεση να πάρει θέση Ν.Ρόδος η Σάμος και ένα από τα 2 να καταλήξει εκείνο Ηράκλειο 

Edited by proud_ionian
μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση: είμαστε σίγουροι ότι το αστεριών θα έρθει για Ηράκλειο;; Γιατι εφόσον το Κίσσαμος βάφτηκε ΑΝΕΚ, υποθέτω ότι θα είναι το ένα στην γραμμή του Ηρακλείου για φέτος, πράγμα που αφήνει ένα κενό στα Δωδεκάνησα. Κενό που μπορεί να καλύψει είτε το BS1, η αν πάει Παροναξία και το καλοκαίρι τότε μόνο το αστεριών βλέπω σαν λογική επιλογή και παράλληλα παράταση ζωής για το Κρήτη 

Link to comment
Share on other sites

Για να ελαφρυνω το κουτσομπολιστικο κλίμα του νήματος θα πω το εξής🙂: Το όνομα KISSAMOS (με λατινικούς χαρακτήρες), πέρα από την κωμόπολη των Χανίων, παίζει πολύ ωραία με τις λέξεις Kiss (φιλί) κ Samos. Τι πιο "γλυκό" λοιπόν από το να στέλνουμε ένα φιλί στη Σάμο με το Kissamos 3 φορές την εβδομάδα στη γραμμή Σάμος- Δωδεκάνησα ☺

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, iord said:

Ερώτηση: είμαστε σίγουροι ότι το αστεριών θα έρθει για Ηράκλειο;; Γιατι εφόσον το Κίσσαμος βάφτηκε ΑΝΕΚ, υποθέτω ότι θα είναι το ένα στην γραμμή του Ηρακλείου για φέτος, πράγμα που αφήνει ένα κενό στα Δωδεκάνησα. Κενό που μπορεί να καλύψει είτε το BS1, η αν πάει Παροναξία και το καλοκαίρι τότε μόνο το αστεριών βλέπω σαν λογική επιλογή και παράλληλα παράταση ζωής για το Κρήτη 

Διαβάζετε shipfiends!! Το Λευκά Ορη θα είναι το τρίτο πλοίο στα Δωδεκάνησα το καλοκαίρι.

On 2/5/2024 at 9:39 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Αυτό που ζητήθηκε από την εταιρεία του είναι να κάνει τρία δρομολόγια για Δωδεκάνησα σαν τρίτο πλοίο στα Δωδεκάνησα και το Σάββατο να κάνει δρομολόγιο από Πειραιά Χίο Μυτιλήνη.

 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Διαβάζετε shipfiends!! Το Λευκά Ορη θα είναι το τρίτο πλοίο στα Δωδεκάνησα το καλοκαίρι.

 

Αν ισχύει αυτό , δεν βρίσκω τον λόγο που του έβαλαν τα κόκκινα σινιάλα , άβυσσος η ψυχή της Αττικα 

Link to comment
Share on other sites

https://www.stonisi.gr/post/69431/tha-doyme-to-ariadnh-sthn-grammh-peiraias-xios-mytilhnh

Όντως υπάρχει σκέψη για το Αριάδνη σε Χίο-Μυτιλήνη από του χρόνου ή είναι ευσεβής πόθοι..? 

Καλά, το ότι το Πρεβελης το βλέπουν στην Ανδροτηνομυκονία, ασχολίαστο... 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...