Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Και η Minoan γεμάτη ήταν (χωρούσε ένα αυτοκίνητο) ακόμα, όποτε τα ΦΓ θα είναι πάνε για σήμερα. Κάποιος ιδιοκτήτης μεγάλης μεταφορικής εταιρείας έλεγε ότι τον Αύγουστο εάν μείνει έτσι η κατάσταση έλεγε η ουρά θα φτάνει έξω από το λιμάνι με τα φορτηγά. Οι υπεύθυνοι της εταιρείας του έλεγαν να στέλνουν φορτηγά με τα ημερήσια που θα κάνουν το καλοκαίρι!!!

Μου φαίνεται μετά το μορατόριουμ του Ηρακλείου για μείωση της χωρητικότητας και αύξηση των πληροτήτων, πολύ σωστά το σκέφτεται η ΝΕΛ. ;)

Ας βάλει λοιπόν και τα 2 Ropax με 10 ευρώ το μέτρο τα ΦΓ :rolleyes: , να διπλώσουν και οι άλλοι το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ με 10 ευρώ το ΙΧ για Μυτιλήνη...να ξαναγίνει κόλαση τιμών...και ζημιών. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

καλα νηρεα περιμενε να δουμε. οταν παλευουν τα βουβαλια την πληρωνουν τα βατραχια. απο τη στιγμη που τα εχουν βρει attica/ανεκ και ο ιταλος παρακολουθει και συμπλεει διακριτικα, δεν παιρνει τη ΝΕΛ να κανει πολλα. αν εισαι ο κουγιας και τα βαλεις με το μπεο, θα σου κανει καταγγελια η ροδος για πλαστη φορολογικη ενημεροτητα. δεν θελει και πολυ να γινει μια αυστηρη επιθεωρηση σε ενα πλοιο μολις αρχιζει να ζεσταινει η σαιζον και να μεινει εκτος δρομολογιων για τυπικους λογους.

Link to comment
Share on other sites

Καλά αυτό είναι βέβαιο, πάντα την πληρώνουν τα βατράχια, ιδιαίτερα όταν τα βουβάλια είναι ζημιογόνα. :rolleyes: Και ειδικά εάν κατέβει κανένα ρόπαξ, μετά τα όσα έχουν γίνει με τους συνδικαλιστές...βλέπω "ραντεβού στους καταπέλτες" και να τους ζητάνε να ναυτολογήσουν ίσα με 600-700 :P ναυτικούς και μάλιστα Κρητικούς :rolleyes: .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το πρώτο 10ήμερο του Ιουλίου ξεκινά δρομολόγια με κάθε επιφύλαξη.

Έχει τελειώσει πλέον και ουσιαστικά περιμένουν κάνοντας μικροεργασίες.....Την Τετάρτη είναι η παράδοση :rolleyes:

Ακουσα χτες οτι τελικα το πλοιο προκειται να παραδοθει απο τους Κορεατες γυρω στις 10 Ιουλιου,ισως και λιγο αργοτερα.

ολη αυτη η ιστορια με το δηλος (που ολοι ηταν "σιγουροι" απο εγκυρες πηγες οτι δρομολογειται αρχες ιουλιου), το ιθακη που θα πηγαινε ραφηνα 20/6 ανεξαρτητα απο το ποτε θα ερχοταν το δηλος και θα το αντικαθιστουσαν απο πειραια τα μεγαλα bs, το horizon που θα πηγαινε 14/4 στα χανια κλπ, μας διδασκουν ενα πραγμα, οτι ουτε πρεπει να εχουμε ευαγγελιο τα sites και τις ανακοινωσεις των εταιρειων, ουτε πρεπει να αναπαραγουμε αυτοματα οτι μας λενε οι "πηγες" μας. πολλες φορες καποιος που γνωριζει το ενδιαφερον μας και τη συμμετοχη μας στο διαδικτυο, μπορει να μας πασσαρει εσκεμμενα μουφες;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Πάντως, εμένα προσωπικά η υπόθεση του ΔΗΛΟΣ ολοένα και περισσότερο μου θυμίζει την αντίστοιχη του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ.
η σαιζον εχει χαθει και σε λιγο θα αρχισουμε τα στοιχηματα (που΄σαι μπεο:D) για το που θα δρομολογηθει

Μιάς και είμαστε σεναριολάτρες (και διατί να το κρύψωμεν άλλωστε :rolleyes: )…ας αρχίσουμε τα πονταρίσματα.

Κατ’ αρχήν να πούμε τα μέχρι στιγμής κοινά στοιχεία των ΔΗΛΟΣ και ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ.

  • Είναι παρόμοιου μεγέθους και δυνατοτήτων πλοία. Σχεδιάσθηκαν για Κυκλάδες και έχουν καραμπινάτα Κυκλαδίτικα ονόματα.
  • Και των δύο καθυστέρησε αρκετά η παράδοση και δημιούργησε αισθήματα απογοήτευσης στην Ραφήνα, στο ΜΥΚΟΝΟΣ άμεσα και στο ΔΗΛΟΣ έμμεσα (λόγω Ιθάκη).
  • Και τα δύο έχασαν την σαιζόν και θα δρομολογηθούν Σεπτέμβριο.

Με μια αντιστοίχιση λοιπόν της μετέπειτα πορείας του ΜΥΚΟΝΟΣ μπορούμε να υποθέσουμε (με απόλυτη βεβαιότητα :D ) και να ποντάρουμε ότι:

  • Το ΔΗΛΟΣ θα πάει από Σεπτέμβριο (ή όποτε τέλος πάντων έλθει) Χίο-Μυτιλήνη, ίσως και με joint service με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ (όπως Ηράκλειο).
  • Το ΠΑΤΜΟΣ θα προσαρμοσθεί περισσότερο στις ανάγκες του ΒΑ Αιγαίου, ίσως και να αλλάξει όνομα (πχ Blue Star Lesvos) και όταν παραδοθεί (κατά τον Ιούνιο 2012) θα πάει Χίο-Μυτιλήνη και το ΔΗΛΟΣ θα κατέβει Παροναξία, ώστε επιτέλους να πάει και το Ιθάκη στη Ραφήνα.
  • Και κατά τα λοιπά…μονοπώλιο η ΑΝΕΚ στα Χανιά…μονοπώλιο η BSF στα Δωδεκάνησα…μονοπώλιο το ΜΥΚΟΝΟΣ στην Ικαροσαμία…και σχεδόν μονοπώλιο η BSF στις Κυκλάδες παρέα με ολίγα ταχύπλοα μπιχλιμπίδια.

ΥΓ Σίγουρο σενάριο…και ποντάρεται άφοβα, καθώς στην ακτοπλοϊα δεν υπάρχουν στημένα παιχνίδια, όπως στη μπάλα. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ΝΗΡΕΑ δεν έχω ακούσει τίποτα περί ανόδου της ΑΤΤΙΚΑ στο Β.Αιγαίο από επίσημα χείλη του ομίλου (άλλο από εμάς τους σεναριολογούντες εδώ μέσα :D ). Έτσι κι αλλιώς το χειμώνα η ΑΤΤΙΚΑ χρειάζεται ένα έξτρα για να καλύψει τις ακινησίες των άλλων (Κυκλαδίτικων και ΔΙΑΓΟΡΑ) μιας και φέτος δεν θα έχει ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ. Οπότε δεν βλέπω άνοδο σε Χίο Μυτιλήνη. Χαμένος από την καθυστέρηση του ΔΗΛΟΣ είναι μονάχα η Ραφήνα που θα ξεκαλοκαιριάσει με 3 συμβατικά και κανένα ταχύπλοο οχημάτων.Επιπλέον, έχω μια επιφύλαξη για την Πάρο. Στο peak ης χρονιάς (χοντρικά 22 Ιουλίου με 22 Αυγούστου) αμφιβάλλω αν αρκούν τα υπάρχοντα δρομολόγια για τις ανάγκες του νησιού καθώς πέρσυ υπήρχε το Ν. ΡΟΔΟΣ που ξελάσπωσε κάποιες μέρες την κατάσταση σε ΙΧ/ φορτηγά και πρόπερσυ το ΡΟΔΑΝΘΗ. Ίδωμεν...

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Πάντως μυτιληνιά εφημερίδα είχε γράψει πριν ένα χρόνο, ότι η blue star θα δρομολογούσε πλοίο στη Μυτιλήνη με το όνομα Λέσβος και 24 κόμβους!!!!!! Έχει πλάκα να το δούμε τελικά......... και τώρα που η γραμμή είναι και με ένα πλοίο λιγότερο.... Μπορεί κάποιος να το αναζητήσει; Πρέπει να είχε μπει και λινκ στο φόρουμ......

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Οι Μυτιλινιες εφημεριδες, και γενικοτερα οι τοπικες εφημεριδες, συνηθως αναπαραγουν οτι γραφεται αριστερα και δεξια.Με τη σημερινη κατασταση η γραμμη εξυπηρετηται μια χαρα με τα 3 βαπορια που υπαρχουν.Μονο αν φυγει καποιο,ισως να σκεφτει η Blue Star να βαλει βαπορι

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Σκέψη:

Η παροναξία το χειμώνα δεν έχει κάτι το ιδαίτερο.......το πλοίο βλέπω να έρχεται σεπτέβρη έτσι πως πάει........

Το σεπτέβρη και μετά το νήσος χίος κάνει μία μέρα από πειραιά και μία από μυτιλήνη, ενώ το καλοκαίρι κάνει κάθε μέρα μυτιλήνη αυθημερόν........γιατί να μη μπει το δήλος σφήνα στη μυτιλήνη τις μέρες που δε θα κάνει το χίος, δηλ πχ ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ: δευτέρα πειραιά, τρίτη από μυτιλήνη, τετάρτη από πειραιά, πέμπτη από μυτιλήνη κτλπ , ΔΗΛΟΣ: Τρίτη πειραιά, τετάρτη μυτιλήνη, πέμπτη από πειραιά κτλπ ώστε να έχει ανταγωνιστή κάποιο πολύ πιο κατώτερο , δηλ της ΝΕΛ, για να κερδίσει η εταιρεία μερίδιο και αλλού; εξάλλου στην παροναξία έχει μονοπώλιο, που κανένας δε θα τολμήσει να την πειράξει, και είναι βέβαιο...........γνώμη μου είναι ότι όταν έχεις ένα εργαλείο το βάζεις σε ανταγωνισμό για να χτυπήσεις άλλους, όχι στο μονοπώλιο που έχεις, εκει σε παίρνει να βάλεις και κάτι κατώτερο, κατώτερο όταν λέμε - χωρίς να το ξεφτιλίζουμε όμως..........

Έτσι λοιπόν κερδίζει και άλλη μια γραμμή και όταν έρθει το πάτμος μπαίνει παροναξία και έρχεται ραφήνα το νάξος με το ιθάκη......και μένει ο διαγόρας όπως είναι.........ΣΚΕΨΗ απλή αυτά.......Γιατί το Δήλος το χειμώνα για την Παροναξία το βρίσκω υπερβολή..........το καλοκαίρι εντάξει............

Link to comment
Share on other sites

Από πότε το Ν. Χίος κάνει το χειμώνα ενναλάξ αναχωρήσεις? Καθημερινές (εκτός Τρίτη) κάνει το γνωστό 12:30 από Πειραιά και 22:00 από Μυτιλήνη. Εκτός Παρασκευο - Σ/Κ.

Τεσπα, φυσικά και θα ήταν το τέλειο σενάριο διπλή δρομολόγηση Χίο και Δήλος για Π-Χ-Μ. Την έχω αναφέρει πολλάκις την αποψή μου. (με την οποία δεν νομίζω να διαφωνεί και κανείς δηλαδή :D ), αλλά αν η οικονομική επιβείωση του σχεδίου εν μέσω οικονομικής κρίσης φαντάζει ως επιστημονικό σενάριο, το να κάνεις και τέτοια κίνηση απέναντι στην ΝΕΛ στην γραμμή της, ε παραπάει πια :P

Link to comment
Share on other sites

πιστευευτε οτι η attica & η ανεκ εκαναν μοιρασια (με τη δημοσια ευαρεσκεια του μανωλη) μονο για ηρακλειο και αncona?. θα εχουν πλοια σαν τα νησος και τα blue star να φυτοζωουν, για να κανει το μαγκα η ΝΕΛ με ρορά και ferries 38 ετων?

οσο για τα επισημα χειλη, οσοι ακουγαν τα επισημα χειλη, περιμενουν ακομη το blue horizon στα χανια στις 14/4, το ιθακη στη ραφηνα στις 20/6, το δηλος στην παρο στις 20/7 κλπ;)

Link to comment
Share on other sites

πιστευευτε οτι η attica & η ανεκ εκαναν μοιρασια (με τη δημοσια ευαρεσκεια του μανωλη) μονο για ηρακλειο και αncona?. θα εχουν πλοια σαν τα νησος και τα blue star να φυτοζωουν, για να κανει το μαγκα η ΝΕΛ με ρορά και ferries 38 ετων?

Εκτός από αυτά που λέει ο proud, να υπενθυμίσω, αν και τα έχουμε ξαναπεί, ότι ΑΤΤΙΚΑ και ΑΝΕΚ/HSW έχουν παροπλίσει και πιθανώς έχουν βγάλει προς πώληση τα Horizon, Νήσος Ρόδος, Κρήτη Ι/ΙΙ. Και σε αυτά από το φθινόπωρο, πιθανώς, θα προστεθούν τα Αριάδνη, Βενιζέλος, Σαντορίνη, Hellenic Wind των οποίων οι ναυλώσεις για την επόμενη σαιζόν είναι αβέβαιες. Αυτά τότε τι θα κάνουν? Άντε ένα από αυτά να αντικαταστήσει το Λατώ που ήρθε η ώρα του. Τα υπόλοιπα? Μέσα σε αυτό το θολό και αβέβαιο τοπίο της ακτοπλοϊας, πόσο λογικό θεωρείται να δουλεύουν κερδοφόρα τα πλοία της ΝΕΛ, των 36- 37-38 ετών, και να μένουν παροπλισμένα πλοία νεώτερα και καλύτερα από αυτά ή να φυτοζωούν πλοία 1-2- 3-4 ετών?

Νομίζω, παρ’ όλο που δεν είμαι ειδικός, ότι σε εποχές κρίσης της ναυτιλίας η επιχειρηματική λογική επιβάλει να παροπλίζονται ή να πωλούνται πλοία μεγάλης ηλικίας που έχουν αποσβέσει μεγάλο μέρος της αξίας τους….για να δουλεύουν εντατικά και αποδοτικά τα νεώτερα πλοία που έχουν περισσότερα χρόνια μπροστά τους και είναι φορτωμένα με δάνεια. Αυτή δε ήταν και η δημόσια τοποθέτηση του Γκριμάλντι, του μεγαλομέτοχου της HSW. Και δεν μπορεί αυτή η επιχειρηματική λογική να έχει εφαρμογή μόνο στο Ηράκλειο και όχι στην υπόλοιπη ακτοπλοϊα.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Όμως ΝΗΡΕΑ όλα αυτά που αναφέρεις (Horizon, Νήσος Ρόδος, Κρήτη Ι/ΙΙ, Αριάδνη, Ελ.Βενιζέλος) είναι ακατάλληλα για τα δρομολόγια που κάνουν τα 36-38χρονα της ΝΕΛ, όπως και για όλα τα λιμάνια των Κυκλάδων (από Δωδεκάνησα μόνο Κω Ρόδο). Βαπόρια άνω των 175 μέτρων με πεπερασμένες ελικτικές ικανότητες, μεγάλα βυθίσματα και αχανή γκαράζ που για 7-8 μήνες το χρόνο δεν γεμίζουν παρά μόνο στην Κρήτη..

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν έχεις καταλάβει την ουσία των όσων έχουμε γράψει παραπάνω. Και συνεπώς μου απαντάς σε κάτι που δεν έχω πει. Ξαναδιάβασέ τα πιό προσεκτικά.

Link to comment
Share on other sites

ΝΗΡΕΑ μπορει μεν η ΑΝΕΚ/ΑΤΤΙΚΑ να θελουν να μοιρασουν το Αιγαιο,ο στολος ομως των πιθανων παροπλισμενων τον Οκτωβρη που λες,δεν μπορουν να αξιοποιηθει πουθενα στο Αιγαιο περα της Κρητης η εστω στην Ροδο.

Απο την αλλη τα 40χρονα που δουλευουν ακομα ειναι εκεινα της ΝΕΛ η οποια εχει το 90% απο τις αγονες και ειναι αρκετα ισχυρη στην βασικη της γραμμη.Αν και εφοσον δεν υπαρξει καποια στιγμη,η εστω μπει στο σχημα του joint,τοτε σιγουρα θα μπορουμε να κανουμε καλυτερες υποθεσεις για το πως θα διαμορφωθουν οι γραμμες.

Το να αξιοποιηθει καποιο ΝΗΣΟΣ μαζι το ΔΗΛΟΣ που λες παραπανω,θα ειναι πολυ πιθανο παλι στο σεναριο που δεν υπαρχει η ΝΕΛ η γενικα εγκαταληφθει το βορειο αιγαιο μαζι με τις αγονες.Μεχρι τοτε,πρεπει πρωτα να ερθει το ΔΗΛΟΣ :P και ταυτοχρονα να εξαφανιστει/η να εξαφανισουν την ΝΕΛΑΡΑ.

ΥΓ1.Επισης μεχρι τοτε μπορει να εχει πτωχευσει και η ΕΛΛΑΔΑΡΑ :rolleyes::wub:

ΥΓ2.Γενικα δεν βλεπω να οδηγουμαστε σε νεο πολεμο στο Αιγαιο(οπως τα προηγουμενα χρονια),πιθανοτερο ειναι να περιμενει ο ενας τον αλλο ποτε θα τα 'τιναξει'.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Ας αγοράσει η stena καμμια ελληνική εταιρεία να έχουμε κι εμείς κατι να ασχολούμαστε.

Δεν είναι και οτι καλύτερο στην οικονομία που βρίσκεται η χώρα να φέρουμε και ξένους επενδυτές στο μοναδικό που μας έχει απομείνει μόνο και μόνο για να δούμε εμείς κάποια βαπόρια παραπάνω. Δεν νομίζω το πρότυπο Grimaldi να είναι και το καλύτερο για την Ελληνική ναυτιλία και δεν νομίζω να θέλουμε μία "κλωνοποίηση" του.Το θέμα είναι οτι οποιεσδήποτε κινήσεις γίνονται να είναι για το καλύτερο του τόπου και εν μέρη των Ελλήνων ναυτικών που χρόνο με το χρόνο εξαλείφονται με γοργούς ρυθμούς από τον παγκόσμιο χάρτη της ναυτιλίας. Και σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τον Ν.Χίος οτι πλέον περιμένει ο ένας τον άλλον και δεν θα δούμε πειράματα εντυπωσιασμού.

Edited by Captain Argy
Link to comment
Share on other sites

Μέσα σε αυτό το θολό και αβέβαιο τοπίο της ακτοπλοϊας, πόσο λογικό θεωρείται να δουλεύουν κερδοφόρα τα πλοία της ΝΕΛ, των 36- 37-38 ετών, και να μένουν παροπλισμένα πλοία νεώτερα και καλύτερα από αυτά ή να φυτοζωούν πλοία 1-2- 3-4 ετών?

Πιθανον το πρωτο σταδιο (φέτος το καλοκαιρι) να είναι το θαψιμο των τσεκουριών του πολεμου μεταξύ μας και με τη νελ (το λισσός δεν αντικαθίσταται, οι αγονες δεν ενδιαφερουν πια διαγορα ή ιεραπετρα λ. κτλ), αρκεί να μην προκαλεί (μυτιληνη στην ικαροσαμια... αστεία πράγματα) και η προτεραιοτητα να είναι ο καθενας να μονοπωλήσει τα κεκτημμενα του, ώστε να δει αν βγάζει τα λειτουγικά του και να περιορισει τις ζημιες του.

Όταν αποκρυσταλωθεί η μετά μνημονίων κατάσταση και τα νούμερα συνεχίζουν να μην βγαίνουν, είναι πολύ πιθανό να την πέσουμε στον επόμενο αδύναμο κρίκο με την τριήρη. Αλλά δε νομίζω ότι είναι απίθανο και το σενάριο πουλάμε όλα τα καινούργια και μένουμε με λατω/βενιζέλο στα χανιά, κρητη Ι,ΙΙ στο ηράκλειο, διαγόρα στα 12νησα κτλ. Μήπως η νελ και το ανεμος δείχνει το δρόμο, όπως είχε αναφερθεί στην ανασκόπηση του 2010???

Link to comment
Share on other sites

ΝΗΡΕΑ μπορει μεν η ΑΝΕΚ/ΑΤΤΙΚΑ να θελουν να μοιρασουν το Αιγαιο,ο στολος ομως των πιθανων παροπλισμενων τον Οκτωβρη που λες,δεν μπορουν να αξιοποιηθει πουθενα στο Αιγαιο περα της Κρητης η εστω στην Ροδο.

Μεχρι τοτε,πρεπει πρωτα να ερθει το ΔΗΛΟΣ :P και ταυτοχρονα να εξαφανιστει/η να εξαφανισουν την ΝΕΛΑΡΑ.

Άντε να τα ξαναπώ... Δεν είναι ζήτημα συγκεκριμένων πλοίων, αλλά ζήτημα οικονομικών μεγεθών. Το παροπλισμένο Οράιζον αξίζει (σε χρήματα) όσο το Μυτιλήνη, το Γιουροπίαν και ο Θεόφιλος μαζί. Και το Δήλος όταν με το καλό έρθει, θα αξίζει όσο όλος ο ιδιόκτητος στόλος της ΝΕΛ μαζί. Θεωρείς λοιπόν λογικό να φυτοζωεί το Δήλος το χειμώνα στη Παροναξία, το Πάτμος στα Δωδεκάνησα και το Χίος στη Χίο και να έχει κέρδη το Μυτιλήνη και το ναυλωμένο Γιουροπίαν?

Εάν δεις τον ακτοπλοϊκό χάρτη τα Χανιά και το ΒΑ Αιγαίο είναι οι μαύρες τρύπες των κυρίων γραμμών. Και τα Χανιά όπου νάναι θα διορθωθούν με αντικατάσταση του Λατώ. Και με τι φόντα θα μπει η ΝΕΛ σε ένα υποθετικό κοινοπρακτικό σχήμα,με το Μυτιλήνη και το Θεόφιλο? Και οι άλλοι με το Χίος και το Δήλος?

Τώρα όσον αφορά την παραμύθα με την εφτάψυχη Νελάρα και την τιμημένη τριήρη, ας όψονται αυτοί που όταν στούκαρε ο Θεόφιλος έφεραν τη Λισσάρα και δεν δίπλωσαν το Χίος με το Μύκονος. Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι ότι ας περιμένουμε πρώτα να έρθουν τα Δήλος και Πάτμος, γιατί κανένας δεν είναι σίγουρος για τίποτε. Ακόμα να έρθουν κανένας δεν είναι σίγουρος ότι θα αυξηθεί ο αριθμός των πλοίων της ΑΤΤΙΚΑ ώστε να περισσεύουν πλοία για επέκταση σε νέες γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

Άντε να τα ξαναπώ... Δεν είναι ζήτημα συγκεκριμένων πλοίων, αλλά ζήτημα οικονομικών μεγεθών. Το παροπλισμένο Οράιζον αξίζει (σε χρήματα) όσο το Μυτιλήνη, το Γιουροπίαν και ο Θεόφιλος μαζί. Και το Δήλος όταν με το καλό έρθει, θα αξίζει όσο όλος ο ιδιόκτητος στόλος της ΝΕΛ μαζί. Θεωρείς λοιπόν λογικό να φυτοζωεί το Δήλος το χειμώνα στη Παροναξία, το Πάτμος στα Δωδεκάνησα και το Χίος στη Χίο και να έχει κέρδη το Μυτιλήνη και το ναυλωμένο Γιουροπίαν?

Αγαπητε ΝΗΡΕΑ,φυσικα και δεν εννοω αν μπαινει το ταδε πλοιο στο ταδε λιμανι.

Το νοημα ειναι αν τα παροπλισμενα πλοια των 2 ομιλων μπορουν να βρουν καποια γραμμη που να αποφερουν κερδη στις εταιριες τους.(για μενα δεν υπαρχει γραμμη με τα τωρινα δεδομενα και την οικονομικη συγκυρια).

Το οτι το ΟΡΑΙΖΟΝ η το ΔΗΛΟΣ αξιζουν οσο ολη η ελληνικη ακτοπλοια μαζι(που λεει ο λογος)δεν σημαινει οτι αυτοματα βρισκουν γραμμη και δουλευουν.(πρεπει να υπαρχουν προυποθεσεις-γιαυτο και οπως εγραψα παραπανω δεν θα πανε σε πολεμο οι εταιριες)

Για παραδειγμα στην ΧιοΜυτιληνια,που ειναι η μονη γραμμη που δεν εχει την κυριαρχια καποιος απο τους δυο ομιλους(το μονο καστρο που εχει απομεινει κατα την γνωμη μου και υπαρχει ουσιαστικος ανταγωνισμος),ας πουμε οτι δεν υπαρχει η ΝΕΛ μετα το καλοκαιρι,τα δυο ρορο της Χιωτικης εταιριας τα ξεχναμε? Η μηπως ειναι αμελητεα ποσοτητα για το ΧΙΟΣ η εστω το ΔΗΛΟΣ,τα φορτηγα που θα χανουν?

Καταλαβαινω οτι οι 2 εταιριες του joint service 'βλεπουν' ολο το αιγαιο αλλα δεν ειναι τοσο απλο να κυριαρχησουν μονο και μονο επειδη εχουν καλυτερα πλοια η τους εχουν κοστισει μια περιουσια.

ΥΓ.Στα πλαισια του μαζεματος που κανουν οι εταιριες δεν μπορουμε να αποκλεισουμε να πουλησουν καποια καλα τους πλοια(παροπλισμενα η μη)η ακομα να μην παραλαβουν πλεουμενα που σκοπευαν να ναυπηγησουν.

Link to comment
Share on other sites

ασφαλως και δεν αποκλειεται η πωληση πλοιου. το θεμα ειναι ποιος αγοραζει και αν αγοραζει, σε τι τιμη το κανει.

η μη παραλαβη δεν μπορει να γινει ελεω θεου. μονο αν αγοραστει καποιο πριν ερθει εδω.

Link to comment
Share on other sites

άρνηση παραλαβής πλοίου γίνεται μόνο στη περίπτωση τεχνικού προβλήματος που οφειλετε στο ναυπηγείο,δεν μπορεί να συμβεί γιατί προφανώς θα πέσουν νομικες ρήτρες απο το ναυπηγείο που θα κοστίσουν πολύ παραπάνω απο τη πτώση του τζίρου λόγω της κρίσης που υπάρχει στην Ελλάδα.Οπότε το "πάτμος" η όπως αλλιώς ονομαστει θα το δούμε στο αιγαίο και θα έχει πολλά κρεβάτια και ιδανικό μέγεθος για να τεριάζει στη γραμμή που ίσως πάει τελικά....

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

που σκοπευαν να ναυπηγησουν.

Δεν εννοουσα παντως πλοια που εχουν τελειωσει αλλα σε αυτα που ακομα βρισκονται σε σταδιο αρχικης κατασκευης.Πως εχει μεινει στα 'σκαρια' το VIKING ADCC η παλιοτερα σε μας το ΜΠΛΟΥ ΚΟΥΦΑΡ.

Link to comment
Share on other sites

Πως εχει μεινει στα 'σκαρια' το VIKING ADCC η παλιοτερα σε μας το ΜΠΛΟΥ ΚΟΥΦΑΡ.

Αν θυμάμαι καλά και στις δύο περιπτώσεις που αναφέρεις το ναυπηγείο δεν τήρησε το χρονοδιάγραμμα, οπότε ο πλοιοκτήτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...