Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
17 minutes ago, Strofalos said:

Έχω ακούσει πως γενικά είναι στο μυαλό τους μια μίξη παλιών(μεταχειρισμένων)&καινούργιων(νεότευκτων) πλοίων για να συνεχίσει να δουλεύει η εταιρεία στις υπάρχουσες γραμμές της. Και συγκεκριμένα πως έχουν τις κεραίες τους προς Αυστραλία μεριά για να καλυφθούν κενά στον στόλο με τα πρώην Superfast III&IV ΕΑΝ (το τονίζω το εάν) πωλούνται σε λογικές τιμές τα πλοία. Για A.Nepita & Atlantic Vision δεν έχω ακουσει κάτι σχετικό. Γενικά, ευκαιρία ήταν να τσιμπούσε προ ετών το Bimini Superfast που λιαζόταν στους ντόκους αλλά την εποχή εκείνη η εταιρεία πετούσε χαρταετό... 

Τα καλύτερα ποια ήταν;

Ποια θα ηταν τα ιδανικά για να ενισχύσουν τώρα την άττικα; Πόσα θα χρειαζόταν πιστεύετε;

Πάντως αν σκεφτούμε οτι εταιρεια επαιζε μπαλα με πρωταγωνιστικό ρόλο σε Βαλτική και Ανδριατική και τώρα έχει μείνει με 3 πλοια δικα της ουσιαστικά σε πιανει λίγη νοσταλγία…άλλες εποχές βέβαια πιστεύω…

Posted
On 12/30/2022 at 9:12 AM, Strofalos said:

Όμως, από σκόρπιες κουβέντες που έχω ακούσει για την Άττικα, έχω συμπεράνει πως έχουν βάλει κάποια bullets για να πάνε παρακάτω (πολύ μπακαλίστικα το λέω) τα οποία είναι κατά σειρά: *Συγχώνευση(ΑΝΕΚ) *Πώληση ή είσοδο στρατηγικού επενδυτή *Απόσυρση παλαιών πλοίων *Αντικατάσταση και αγορά σε ένα hi-lo mix (ναυπηγήσεις&μεταχειρισμένα). Αν τώρα η παράδοση των νεότευκτων Spirit of Tasmania (με ταυτόχρονη απόσυρση των Superfast) συμπέσει την στιγμή που ο όμιλος είναι στην φάση της αγοράς και μεταχειρισμένων (και αυτά προπάντων πωλούνται σε καλή τιμή), θεωρώ πως δεν θα είναι και τόσο "ευσεβής πόθος" η επιστροφή τους στην μαμά Άττικα. 

Μερικές σελίδες παραπίσω τα ξαναλέγαμε. Ο πρώτος στόχος επετεύχθη. 

Posted

Μου αρέσει που όλοι "επενδύουμε", για λογαριασμό της Attica, εκατομμύρια ευρώ σε πλοία τριακονταετίας, τα οποία οι νέοι περιβαλλοντικοί κανονισμοί καθιστούν εκ προοιμίου ασύμφορα.

Posted
58 minutes ago, gpap2006 said:

Ξεκίνησε ακινησία σήμερα. Υποθέτω είναι κανονικά στα πλανα για Χανιά το καλοκαίρι ( όταν παει Δωδεκάνησα το Κίσσαμος και Ηράκλειο το Αστεριων). 

Σωστά. 

Μένει να δούμε ποιο θα διπλώσει τον Αστεριωνα στο Ηράκλειο. 

 

Posted (edited)

Να υποθέσουμε επίσης ότι θα γίνει καταπέλτης επιβατών στον Αστερίωνα.

Πάντως έχει ακουστεί και η υπόθεση να πάρει θέση Ν.Ρόδος η Σάμος και ένα από τα 2 να καταλήξει εκείνο Ηράκλειο 

Edited by proud_ionian
μεταφορά
Posted

Ερώτηση: είμαστε σίγουροι ότι το αστεριών θα έρθει για Ηράκλειο;; Γιατι εφόσον το Κίσσαμος βάφτηκε ΑΝΕΚ, υποθέτω ότι θα είναι το ένα στην γραμμή του Ηρακλείου για φέτος, πράγμα που αφήνει ένα κενό στα Δωδεκάνησα. Κενό που μπορεί να καλύψει είτε το BS1, η αν πάει Παροναξία και το καλοκαίρι τότε μόνο το αστεριών βλέπω σαν λογική επιλογή και παράλληλα παράταση ζωής για το Κρήτη 

Posted

Για να ελαφρυνω το κουτσομπολιστικο κλίμα του νήματος θα πω το εξής🙂: Το όνομα KISSAMOS (με λατινικούς χαρακτήρες), πέρα από την κωμόπολη των Χανίων, παίζει πολύ ωραία με τις λέξεις Kiss (φιλί) κ Samos. Τι πιο "γλυκό" λοιπόν από το να στέλνουμε ένα φιλί στη Σάμο με το Kissamos 3 φορές την εβδομάδα στη γραμμή Σάμος- Δωδεκάνησα ☺

Posted (edited)
5 hours ago, iord said:

Ερώτηση: είμαστε σίγουροι ότι το αστεριών θα έρθει για Ηράκλειο;; Γιατι εφόσον το Κίσσαμος βάφτηκε ΑΝΕΚ, υποθέτω ότι θα είναι το ένα στην γραμμή του Ηρακλείου για φέτος, πράγμα που αφήνει ένα κενό στα Δωδεκάνησα. Κενό που μπορεί να καλύψει είτε το BS1, η αν πάει Παροναξία και το καλοκαίρι τότε μόνο το αστεριών βλέπω σαν λογική επιλογή και παράλληλα παράταση ζωής για το Κρήτη 

Διαβάζετε shipfiends!! Το Λευκά Ορη θα είναι το τρίτο πλοίο στα Δωδεκάνησα το καλοκαίρι.

On 2/5/2024 at 9:39 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Αυτό που ζητήθηκε από την εταιρεία του είναι να κάνει τρία δρομολόγια για Δωδεκάνησα σαν τρίτο πλοίο στα Δωδεκάνησα και το Σάββατο να κάνει δρομολόγιο από Πειραιά Χίο Μυτιλήνη.

 

Edited by polmyt
Posted

Στο μεταξύ παίζει ακόμα ούτε η ιδια η Attica να μην ξέρει ακόμα ποιο πλοίο θα καταλήξει πού και σεις ψάχνεστε! 😅

Posted
2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Διαβάζετε shipfiends!! Το Λευκά Ορη θα είναι το τρίτο πλοίο στα Δωδεκάνησα το καλοκαίρι.

 

Αν ισχύει αυτό , δεν βρίσκω τον λόγο που του έβαλαν τα κόκκινα σινιάλα , άβυσσος η ψυχή της Αττικα 

Posted

Προτιμούν λοιπόν εξολοκλήρου "κόκκινα" σινιάλα στην Αδριατική και ενίοτε στο Αιγαίο. 

Posted
3 hours ago, Strofalos said:

Καλά, το ότι το Πρεβελης το βλέπουν στην Ανδροτηνομυκονία, ασχολίαστο... 

Το Πρεβελης αποκλείεται ,τώρα στο μέλλον δεν θα μου έκανε και εντύπωση ένα Bluestaraki να έκανε την εμφάνιση του.

Posted

Ούτε..! Έτσι όπως έχει εξελιχθεί η γραμμή, και αυτό μικρό είναι. Αμα ακούς πως η Μύκονος από μόνη της δίνει 20-30 καρότσες/δρομολόγιο, τότε το θες το bluestaraki μόνο για την Μυκονο. 

  • 2 weeks later...
Posted

Σχετικά με το Πρεβελης εφόσον σκοπεύουν να το ξαναδουλέψουν θα το έβλεπα ως τρίτο στα Δωδεκάνησα το καλοκαίρι συνεπικουρουμενο από το Blue Carrier 2. Χαλαρά λογκαδα δρομολόγια χωρίς πολλα standby και μπες βγες σε στρουγκες. 

Posted

Πιστεύω ότι η συγκεκριμένη υπόθεση ανήκει σε αυτό το topic , Από την στιγμή που αναδιαταξεις στον όμιλο τρέχουν κάθε μέρα,  Θα θεωρούνταν πιθανή μια επιστροφή του Μύκονος στο σινιάλο της Hellenic Seaways ? Μιας και από ότι φαίνεται το Μπραντ θέλουν να περιοριστεί στο βόρειο Αιγαίο τουλάχιστον στο κομμάτι των συμβατικών πλοίων...?

Posted

Δύσκολο να σπάσουν τη φιλοσοφία του Blue Star Mykonos για επιστροφή στη HSW.

Ανέκαθεν προοριζόταν για τη Blue Star.

Εμένα μου κάνει εντύπωση πάντως πώς δεν έχουν σκεφτεί τα Blue Star 1 και Blue Star 2 για Αδριατική.

Είναι σαφώς ανώτερα από Λευκά Όρη και ισάξια με το Αριάδνη.

Bluestar1asSuperfastV.thumb.jpg.7088860cfcfd7ad30a4743d409667c5e.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...