Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε αν θα υπάρξει αντίδραση από την πλευρά της Blue Star στις νέες τιμές της HSW (σε Σύρο, Μύκονο, Πάρο & Νάξο) καθώς με τα νέα τιμολόγια οι τιμές της είναι 12-33% ακριβότερες.

Ε δεν ειναι και τεραστια η διαφορά τους.

Η μόνη σημαντική διαφορά που εντόπισα ήταν στις εμπορικές εκπτώσεις όπου ακόμα και στην Διακεκριμένη η HSW κάνει 50% έκπτωση (στο ΝΑΤ τουλάχιστον που έχω τσεκάρει εγώ) Για παράδειγμα: Ο πατέρας μου με εισητήριο ΝΑΤ έβγαλε 'Α θέση(ΑTRIUM) στο ΜΥΚΟΝΟΣ με 18€ ενώ στο Blue χρειάζεται 30€ (χοντρικά). Τώρα στις υπόλοιπες θέσεις και στα ολόκληρα δεν σου κάνει διαφορά το 28,50 π.χ. με το 29. Οπότε πιστεύω πως δεν θα χρειαστεί και η Blue Star καμιά αλλαγή στις δικές της τιμές...Πόσο μάλλον όταν υπάρχει το "πρόβλημα" με τη θέση του ΜΥΚΟΝΟΣ στον Πειραιά που είναι απαγορευτική για ορισμένους επιβάτες που θέλουν να το προτιμίσουν (τα έχουμε πει πολλάκις βέβαια)..Αν βέβαια έφευγαν δίπλα δίπλα τότε θα ήταν αλλιώς τα πράγματα σίγουρα.. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν μιλάω για το 0,5 – 1,0 ευρώ διαφορά, άλλωστε οι θέσεις deck στα χειμερινά πρωτόκολλα είναι ελάχιστες. Στο αριθμημένο η διαφορά για τη Σύρο είναι 20% (30 vs 25), ενώ στη διακεκριμένη είναι 33% (36 vs 27).

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως στα αριθμημένα έχουν όντως διαφορά γυρώ στα 5 ευρώ, όπως και στη Διακεκριμένη θέση. Πάντως επιμένω πως, για τους λόγους που προανέφερα, δεν βλέπω να ιδρώνει η Blue Star από τον "πόλεμο" τιμών, τουλάχιστον στην Παροναξία.Τώρα σε Σύρο και Μύκονο τι γίνεται δεν το γνωρίζω και δεν μπορώ να εκφέρω την οποιαδήποτε άποψη.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πρόσφατα έκλεισα κάποια εισιτήρια για Ρόδο με καμπίνα με τη Blue Star Ferries. Και προς θετική έκπληξη μου είδα ότι είχε έκπτωση 23% στη τετράκλινη εξωτερική καμπίνα ενώ στη δίκλινη εσωτερική δεν είχε κάποια έκπτωση?? Γιατί αυτή η διάφορα??

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε αν θα υπάρξει αντίδραση από την πλευρά της Blue Star στις νέες τιμές της HSW (σε Σύρο, Μύκονο, Πάρο & Νάξο) καθώς με τα νέα τιμολόγια οι τιμές της είναι 12-33% ακριβότερες.

Τώρα που τελείωσε αυτή η προσφορά...και είδαμε ότι η BSF δεν ακολούθησε με αντιπροσφορές...μήπως γνωρίζουμε εάν υπήρξε αύξηση της κίνησης στα πλοία της HSW?

Link to comment
Share on other sites

Η HSW παρολο που αλλαξε τις τιμες δεν επιρεασε την κινηση της BSF στο ελαχιστο,γι αυτο τον λογο τροποποιησε τα δρομολογια της ωστε να φευγει 30΄ λεπτα νωριτερα απο Ναξο,αυτο επιρεασε λιγο την κινηση αλλα οχι οσο θα ηθελε,μην ξεχναμε οτι η BSF στην γραμμ Παροναξιας ειναι κυριαρχος στους επαγκελματιες μεταφορεις οπου εκει υπερτερει κατα κρατος μεταφεροντας το 90% με 95% τον φορτηγων.

Στα πρωινα δρομολογια δεν μπορει να την φτασει σε επιβατικη κινηση.

Απο τον Πειραια το μονο που επιρεασε ειναι το δρομολογιο της Πεμπτης οπου το BS πιανει την Συρο κ κανει 45΄ λεπτα περισσοτερο απο το κανονικο του δρομολογιο.

Αποψη μου ειναι οτι με ψιχουλα δεν μπορεις να δελεασεις τους επιβατες,και τι εννοω ψιχουλα,οταν η οικ στα BSF κανει 30euro στην HSW ειναι 29,50euro και οταν το ΙΧ στα BSF ειναι 80euro στην HSW ειναι 78euro,νομιζω οτι η δεν εκανε προσφορα αλλα αντιγραφη τις τιμες της BSF.

Link to comment
Share on other sites

Η κανονική τιμή για το εισιτήριο για Αίγινα είναι 9,50 Ευρω.

Οι τιμές ανά εταιρεία είναι

Η Nova Ferries έχει 9,50 Ευρω το άτομο για την Αίγινα και 8,50 Ευρω για τη Σουβαλα.

Η HSW έχει 9,50 Ευρω το άτομο για την Αίγινα, εκτός 2-3 δρομολογίων την ημέρα που νομίζω το έχει 8,50 Ευρω.

Η ΑΝΕΣ έχει 7,00 Ευρω το άτομο για την Αίγινα.

Οι τιμές στα ταχύπλοα είναι 14,00 Ευρω για τη HSW και 13,00 Ευρω για την AFD.

Link to comment
Share on other sites

κ πριν λιγα χρονια τους κυνηγανε να μπουνε μεσα με 5ευρω!!!!

κ θα παρερμηνευσω κ μια φραση που ειχε πει καποτε ο μεγαλος ΟΣΙΜ!....Η ΑΚΤΟΠΛΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΡΝΗ...

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Πρώτα από όλα ξεκίνησε ο Αλέξανδρος, μειώνοντας το εισιτήριο στα 5 Ευρώ, μιας και είδε να χάνει το παιχνίδι της Σουβαλας από το μεγαλύτερο βαπόρι.

Ο Αλέξανδρος πλέον έχει επαναφέρει τα τιμολόγια του σε λογικά πλαίσια!! Δηλαδή για τη Σουβαλα έχει 8,00 Ευρώ το ατομικό και 5,00 Ευρώ το δίκυκλο. Ενώ για Αγία Μαρίνα έχει 10,00 Ευρώ το ατομικό και 5,00 Ευρώ το δίκυκλο.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Με τα νέα μέτρα που θα ανακοινωθούν επίσημα αύριο, επηρεάζονται και οι τιμές των εισιτηρίων (1% οι επιβάτες και 2% τα οχήματα/φορτηγά), λόγω της αντίστοιχης αύξησης του ΦΠΑ από 9% σε 10% και από 19% σε 21%.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
....Κατά τα άλλα μιλάμε για κρίση. (ας είναι καλά τα ζώα που τα γεμίζουν)....

Με μόνη ένσταση την τραχύτητα της έκφρασης (ζώα :eek:) δεν μπορώ να διαφωνήσω. Εν μέσω της μεγαλύτερης κρίσης του Νεοελληνικού Κράτους μετά το 1900, τα fast ships αυξάνουν κατά 10% τις τιμές τους, οι οποίες είναι υπερδιπλάσιες των συμβατικών. Αν γεμίσουν το καλοκαίρι, του χρόνου οι επιχειρήσεις που τα διαχειρίζονται, οφείλουν να προβούν σε αυξήσεις 20% τουλάχιστον B).

Link to comment
Share on other sites

Παράξενο είναι σε τέτοιο οικονομικό περιβάλον πού βρίσκεται η χώρα αυτή τή στιγμή ,να αυξάνονται οι τιμές τών εισητηρίων (έστω τών ταχυπλόων) αντί να μειώνωνται όπως λογικά θα έπρεπε να συμβεί, αλλά υπάρχει εξήγηση παρακάτω.

(Τα ζώα πού τα γεμίζουν και θέλουν να ταξιδέψουν με ταχύπλοο δέν έχουν άλλη επιλογή ,γιατί δέν υπάρχει σοβαρός αντίπαλος ,δέν λειτουργεί ο ανταγωνισμός , γι' αυτό δέν φταίνε τα ζώα !!).

Τώρα για το άν είναι παλιότερο το ''hs1"1996'' από το προκατοχότου "hs2''2000'' η διαφορά τών τεσσάρων ετών γιά πλοίο ,δέν νομίζω ότι είναι και τόσο σημαντικό να σχολιαστεί δυσμενώς ,εφόσον η ταχύτητα του είναι ίδια με τού προκατόχου του.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εμένα θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω σε όλα...πλην της "τραχείας έκφρασης":D.

Από την στιγμή που υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές φθηνές επιλογές, δεν θεωρώ ότι υπάρχει κανένα πρόβλημα. Ο καθένας κάνει το κουμάντο του σύμφωνα με τα γούστα του και την τσέπη του. Εάν τα ταχύπλοα (με τιμές υπερδιπλάσιες των συμβατικών) γεμίζουν...δεν βλέπω τον λόγο οι εταιρείες τους να ρίξουν τις τιμές. Εάν με την κρίση ο κόσμος μετράει και την δεκάρα...και κυνηγάνε τους πελάτες με την απόχη...τότε θα ρίξουν τις τιμές κάτω και από την Πηνελόπη. Ο κόσμος είναι αυτός που δείχνει τον δρόμο στις εταιρείες...

ΥΓ Να μην επαναλάβω...ότι μου είναι παντελώς αδιάφορο πόσο έχουν τα ταχύπλοα σε αυτή την γραμμή.:D

Link to comment
Share on other sites

Mπορεί όπως λέτε να υπάρχουν εναλλακτικές φθηνές η' και φθηνότατες επιλογές ,όμως το ότι δέν υπάρχει ανταγωνισμός στή συγκεκριμένη γραμμή στό τομέα τών ταχυπλόων είναι αυτό πού δέν ωθεί τήν εταιρεία να δώσει μειωμένες τιμές η' εκπτώσεις αφού παίζει μόνη της στό συγκεκριμένο τομέα ,κορό'ι'δο είναι ?και για ποιό λόγο να το κάνει ? Ο κόσμος σαφέστατα δείχνει τόν δρόμο στίς εταιρείες ,εκείνες τόν επιθυμούν ,η' προτιμούν το κάλιο πέντε και στό χέρι ,παρά δέκα και καρτέρι !

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το γεγονός πως τα καύσιμα είναι 50-70% υψηλότερα από πέρσι & πως αυξήθηκε ο ΦΠΑ δεν παίζει κανένα ρόλο;

Κατά την εκτίμηση μου (και αναφέρομαι στο σύνολο των γραμμών και όχι στη συγκεκριμένη), οι αυξήσεις θα είναι αναπόφευκτες.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Με δεδομενο οτι ενα πλοιο με αυτα τα χαρακτηριστικα θελει 1 χρονο να κατασκευαστει τοτε οπου να ναι πρεπει να ξεκιναει η κατασκευη του. Αλλα οπως δε μαθαιναμε τιποτα για τις κατασκευες των Παρος-Ναξος-Ιθακη τοτε λιγες λεπτομεριες θα μαθαινουμε και γι αυτα οσο ειναι στην Κορεα.

Δηλαδή να υποθέσουμε ότι δέν έχουν κάν ξεκινήσει εργασίες ?

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη για την τραχιά έκφραση, αλλά ήταν on purpose.. όταν με τα αντίστοιχα χρήματα πας εξωτερικό με αεροπλάνο θεωρώ πως οποιοσδήποτε άλλος χαρακτηρισμός θα ήταν υπερβολικά soft. Ή για να το θέσω πιο "λαϊκά" από τον Νηρέα: βρίσκουν και τα κάνουν....

Πως περιμένουν να έρθει ο ξένος στην Ελλάδα όταν με τα ίδια λεφτά πάει παντού στην Ευρώπη με αεροπλάνο; Οι ίδιες θα τα βρουν μπροστά τους (αν δεν τα έχουν βρει ήδη).

Για δείτε ένα σενάριο: Εδώ θα μπορούσε να τους παίξει την καλή τρίπλα η BS, αν με το νέο Daewoo και τις ανακατατάξεις φέρει ένα Paros/Naxos χωρίς καμπίνες (με παρόμοιο πρωτόκολλο με το SFII) και με τιμές γύρω στα 23-25 να βγάζει Τήνο σε 3:15 και Μύκονο σε σκάρτες 4:00. Με διπλά δρομολόγια κάνει "Πάρτα Όλα". (20€/άτομο λιγότερα για σκάρτη ώρα καθυστέρηση).

Και μία άνιση σύγκριση: κοιτάζοντας για πτήσεις τον Αύγουστο Αθήνα-Μύκονο με Aegean βγαίνει 86.01€ (αν. 18/8 - επ. 19/8). Ενώ φυσικά με το ταχύπλοο 90€. Βέβαια αν το αεροπορικό το κλείσεις τελευταία στιγμή θα σου πάρουν το scalp.... είναι όμως ενδεικτικό της αισχροκέρδειας...).

PS: sunbird, νομίζω πως το 1 είναι λίγο πιο αργό - θα το δούμε στην πορεία όμως.

Link to comment
Share on other sites

1. Το να συγκρίνεις τις τιμές των εισιτηρίων της ακτοπλοΐας με αυτές του early booking των αεροπορικών εταιρειών (1-5 θέσεις σε κάθε πτήση και κάτω από ειδικούς όρους και προϋποθέσεις), είναι μάλλον άτοπο. Για το Σαββατοκύριακο που έρχεται η τιμή είναι 190-202 και για το Πάσχα είναι 184-278.

2. Για να μιλάμε περί αισχροκέρδειας, θα πρέπει να αναφερόμαστε σε έναν τουλάχιστον κερδοφόρο κλάδο. Σε μια περίοδο κατά την οποία οι περισσότερες εταιρείες είναι ζημιογόνες, η αναφορά αυτή είναι κατά τη γνώμη μου αδόκιμη.

Για να γυρίσουμε τώρα στα της γραμμής, το σενάριο που περιγράφεις είναι αυτό το οποίο όλοι πίστευαν πριν από χρόνια πως θα εκτελούσε το Νήσος Μύκονος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...