Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Κοιτάξτε τιμές για Συρο απο Πειραία !

Με GA FERRIES 26.30€ deck και το ΙΧ 65.70€ χρόνος 5 ώρες

Με ΗΕLLENIC SEAWAYS (Νησος Μυκονος) 27.00€ και το ΙΧ 70.5€ χρόνος 3:30 ώρες

Με ΗΕLLENIC SEAWAYS (HIGHSPEED5) 44.00€ και το ΙΧ 74.00€ χρόνος 2:30 ώρες

Με ΒLUE STAR 26.00€ και το ΙΧ 71,00€ χρόνος 3:20 ώρες με το BLUE STAR 2 και 3:45

με τα υπόλοιπα .

Πριν 4 χρόνια οι τιμές ήταν περίπου

18€ Με GA FERRIES

20€ Mε ΒLUE STAR

20€ Mε ΗΕLLENIC SEAWAYS

Επίσης ενδικτικά αναφέρω ότι ενας φοιτητής ταξιδευέ πριν 4 χρόνια με 8,70€ με

GA FERRIES ενω σημερά με 13€ και 10€ με BLUE STAR ενω σήμερα 19.5€.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Επειδή πολλά ακούγονται για τα εισητήρια των πλοίων έχω να δηλώσω ότι η ακριβότερη τιμολόγηση γίνεται στις Σποράδες!

Βόλος-Σκιάθος 40 ναυτικά μίλια με ταχύπλοο (ο θεός να το κάνει αφού καλύπτει τη διαδρομή από 1 ώρα και 30 λεπτά ως 1 ώρα και 45 λεπτά) οικονομική 31 ευρώ χωρίς έκπτωση στο εισητήριο με επιστροφή!

Και μετά το Πάσχα λέγεται ότι θα κοστίζει 38 ευρώ!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αυτός είναι ουσιαστικά ναύλος προσφοράς...

Για το Ηρακλειο ισχύουν ακόμα οι προσφορές που είχαμε στην Κρήτη απο΄την ΑΝΕΚ το Χειμώνα

Στην ουσία η διαφορά είναι μόλις 2 ευρώ...

Link to comment
Share on other sites

Πληρώνουν «χρυσό» το μεροκάματο στον Πειραιά

Άρθρο της εφημερίδας ΕΘΝΟΣ, για τις τιμές στις γραμμές του Αργοσαρωνικό και της Σαλαμίνας

Ακόμα και τα 15 ευρώ φτάνουν τα ναύλα από Αίγινα προς Πειραιά. Αγανακτισμένοι οι επιβάτες που διακινούνται καθημερινά για να πάνε στις δουλειές τους

Ναύλοι-φωτιά αδειάζουν το... πορτοφόλι εκατοντάδων εργαζομένων, που είναι υποχρεωμένοι να διακινούνται καθημερινά με πλοία από την Αίγινα και τη Σαλαμίνα προς τον Πειραιά, και αντίστροφα. Οι ναύλοι για την Αίγινα, που πρόσφατα πήραν αυξήσεις στο πλαίσιο της «απελευθέρωσης» ακόμα και κατά 28%, διαμορφώνονται, όπως για σχεδόν το σύνολο των νησιών του Αργοσαρωνικού, ως τα ακριβότερα σε σχέση με τη μιλιομετρική απόσταση για το σύνολο των θαλασσίων συγκοινωνιών.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ο ναύλος με ταχύπλοο πλοίο από Αίγινα προς Πειραιά φτάνει τα 15 ευρώ και η απόσταση των δύο λιμανιών είναι 18 ναυτικά μίλια. Δηλαδή η αναλογία είναι 0,83 ευρώ ανά μίλι.

Αντίστοιχα, ο ναύλος με ταχύπλοο πλοίο από Πειραιά προς Πάρο είναι 51 ευρώ και η απόσταση 95 ναυτικά μίλια. Δηλαδή η αναλογία είναι 0,53 ευρώ ανά μίλι. Αντίστοιχα, για Θήρα, που απέχει από τον Πειραιά 130 ναυτικά μίλια η αναλογία είναι 0,45 ευρώ ανά μίλι, επίσης για ταχύπλοο πλοίο. Και όμως, εκατοντάδες εργαζόμενοι αναγκάζονται να καταβάλλουν καθημερινά αυτό τον ναύλο ή τον ναύλο των 8-9 ευρώ για συμβατικό πλοίο, επειδή λόγω της δουλειάς τους είναι υποχρεωμένοι να κάνουν καθημερινά το δρομολόγιο Πειραιά - Αίγινα. «Υπάρχει έντονο κλίμα ανησυχίας», τονίζει στο «Εθνος» ο δήμαρχος Αίγινας, Παναγιώτης Κουκούλης.

Στην ίδια κατάσταση και οι χιλιάδες κάτοικοι της Σαλαμίνας, όπου ύστερα από μια «γενναία» αύξηση, που έγινε πριν από δύο χρόνια, μόλις η κυβέρνηση έκανε την περίφημη «απελευθέρωση», αναμένονται το επόμενο διάστημα νέες αυξήσεις.

«Η σύνδεση Σαλαμίνας - Περάματος είναι μια καθημερινή αστική μετακίνηση που αφορά χιλιάδες εργαζομένους και είναι απαράδεκτο να έχει ενταχθεί σε καθεστώς πλήρους απελευθέρωσης», επισημαίνει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εξωραϊστικών Εκπολιτιστικών Συλλόγων Σαλαμίνας, Νίκος Ευθυμίου.

«Η δυσαρέσκεια των πολιτών από τις συνεχιζόμενες αυξήσεις είναι μεγάλη», τόνισε ο νομάρχης Πειραιά, Γιάννης Μίχας, ο οποίος όπως ανέφερε στο «Εθνος», θα συγκαλέσει άμεσα ευρεία σύσκεψη με τη συμμετοχή των δημάρχων και των φορέων της περιοχής, για να αναζητήσουν από κοινού λύσεις για το θέμα.

ΣΑΛΑΜΙΝΑ

Το 80% απασχολείται έξω από το νησί

Βαθιά το «χέρι» στην τσέπη αναγκάζονται να βάζουν χιλιάδες κάτοικοι της Σαλαμίνας που διακινούνται καθημερινά από και προς τον Πειραιά για τη δουλειά τους. Η Ομοσπονδία Εξωραϊστικών Εκπολιτιστικών Συλλόγων Σαλαμίνας, που εκπροσωπεί τους 200.000 κατοίκους της Σαλαμίνας, και όχι μόνο, έχει επισημάνει ότι «το 80% του εργατικού δυναμικού της Σαλαμίνας απασχολείται έξω από το νησί».

Η σημασία της γραμμής αποτυπώνεται από στοιχεία του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, από τα οποία προκύπτει ότι στη γραμμή Περάματος - Σαλαμίνας διακινήθηκαν το 2007 8.523.873 επιβάτες (καταγράφτηκε αύξηση 4,4% σε σχέση με το 2006) και 3.108.138 ΙΧ, σε σταθερή ανά μήνα βάση, χωρίς έντονη διαφοροποίηση κατά περιόδους.

Ο ναύλος για τη γραμμή Σαλαμίνας - Πειραιά κοστίζει 2,60 ευρώ ανά διαδρομή, ενώ για τη γραμμή Σαλαμίνα - Περάματος κοστίζει 0,80 ευρώ για τον επιβάτη και 4,50 ευρώ για το μικρό ΙΧ. Ομως, εάν κάποιος επιλέξει τη γραμμή Περάματος για να φτάσει στη συνέχεια στον Πειραιά χρειάζεται λεωφορείο (σ.σ.: και δεύτερο εισιτήριο) και περισσότερο χρόνο.

ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΣ

Επιπτώσεις στον τουρισμό φοβούνται οι νησιώτες: «Φωτιά» έχουν πάρει οι ναύλοι στη γραμμή του Αργοσαρωνικού.

Σχεδόν σε όλα τα νησιά επικρατεί έντονος προβληματισμός για την επερχόμενη τουριστική περίοδο, ενώ σε θέμα αιχμής αναδεικνύεται για την Αίγινα, αφού πολλοί εργαζόμενοι είναι υποχρεωμένοι να μετακινούνται καθημερινά από και προς τον Πειραιά.

«Οι αυξήσεις είναι ραγδαίες και έχουν προκαλέσει κλίμα ανησυχίας και σε επαγγελματίες, αφού επηρεάζονται οι εμπορευματικές μεταφορές αλλά και σε επιβάτες, που διακινούνται καθημερινά προς το κέντρο για δουλειά», τονίζει ο δήμαρχος της Αίγινας, Παν. Κουκούλης. Το κόστος του ναύλου σε συμβατικό πλοίο κυμαίνεται μετά τις τελευταίες αυξήσεις σε 8-9 ευρώ, ανάλογα το πλοίο, ενώ στα ταχύπλοα έχει φτάσει τα 15 ευρώ.

«Υπάρχουν κάποια εκπτωτικά εισιτήρια πολλαπλών διαδρομών, αλλά δεν αλλάζουν την ουσία. Το κόστος είναι πολύ υψηλό.

Πιστεύουμε ότι από πλευράς πολιτείας πρέπει να υπάρξει μια παρέμβαση στην κατεύθυνση της επιδότησης του ναύλου, για να διατηρηθεί σε ανεκτά επίπεδα το κόστος εισιτηρίου», τονίζει ο δήμαρχος.

Ανησυχία

Στα άλλα νησιά τα προβλήματα διαφέρουν. Για παράδειγμα, στα Μέθανα και στην Τροιζηνία, που μετά την κατασκευή του νέου δρόμου Γαλατά- Επιδαύρου από τη Νομαρχία Πειραιά έχει διευκολυνθεί η πρόσβαση από στεριά, η ανησυχία εστιάζεται στον τουρισμό. «Υπάρχει μεγάλη ακρίβεια στους ναύλους και επηρεάζει το ήδη βεβαρημένο πορτοφόλι της οικογένειας μεσαίων και χαμηλών εισοδημάτων. Και αυτό φοβόμαστε πως θα έχει επιπτώσεις στην τουριστική κίνηση», λέει ο δήμαρχος Μεθάνων, Χρήστος Πάλλης.

Να σημειωθεί ότι τα Μέθανα στερούνται αυτό το διάστημα ταχύπλοου πλοίου, ενώ η Υδρα και οι Σπέτσες, συμβατικών πλοίων.

Και όσο για τη συνέχεια; Ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Ναυτικών Πρακτόρων, Γιάννης Θεολογίτης, λέει ότι στη γραμμή του Αργοσαρωνικού «η κατάσταση είναι τραγική και φοβάμαι ότι έρχονται χειρότερα».

Link to comment
Share on other sites

Είναι χαρακτηριστικό ότι ο ναύλος με ταχύπλοο πλοίο από Αίγινα προς Πειραιά φτάνει τα 15 ευρώ δηλαδή η αναλογία είναι 0,83 ευρώ ανά μίλι.Αντίστοιχα, ο ναύλος με ταχύπλοο πλοίο από Πειραιά προς Πάρο είναι 51 ευρώ και η απόσταση 95 ναυτικά μίλια. Δηλαδή η αναλογία είναι 0,53 ευρώ ανά μίλι. Αντίστοιχα, για Θήρα, που απέχει από τον Πειραιά 130 ναυτικά μίλια η αναλογία είναι 0,45 ευρώ ανά μίλι, επίσης για ταχύπλοο πλοίο.

Η σύγκριση του κόστους των εισιτηρίων ανά μίλι μεταξύ διαδρομών που έχουν τόσο μεγάλη διαφορά απόστασης είναι εντελώς άτοπη. Οι μικρές αποστάσεις είναι λογικό να έχουν μεγαλύτερη τιμή ανά μίλι, αφού υπάρχουν πολλά σταθερά κόστη τα οποία είναι ανεξάρτητα της απόστασης. Ένα πλοίο για παράδειγμα είτε πάει Σύρο είτε Μυτιλήνη, το μονό κόστος που διαφέρει είναι τα πετρέλαια. Άρα όσο μεγαλώνει η απόσταση, το σταθερό κόστος ανά μίλι (πληρώματα, ασφάλειες, επισκευές, έξοδα λιμένων κλπ) βαίνει μειούμενο.

Οι γραμμές που αναφέρονται στο άρθρο (Αίγινα & Σαλαμίνα) είναι στην ουσία πορθμεία. Υπάρχουν πολλές εκπτώσεις, εισιτήρια πολλαπλών διαδρομών και το σημαντικότερο, τα πλοία εκτελούν συνεχόμενα δρομολόγια, εξασφαλίζοντας ελάχιστες πληρότητες.

Τα παραπάνω βέβαια ελάχιστα απασχολούν τους χρήστες των γραμμών που καλούνται να καταβάλουν σημαντικά υψηλότερο τίμημα για τις καθημερινές μετακινήσεις τους.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον θα στενάξει φέτος ο τουρισμός στην Μυτιλήνη. Λογικό είναι άμα 4 άτομα και ΙΧ θέλουν 600-700-800 ευρώ μόνο για να πάνε και νάρθουν τον Αύγουστο. Και τότε τι να κάνετε? Πολύ απλό: πηγαίνετε με τον Θεολόγο στην Τήνο (για τάμα ή για διακοπές), όπως, εμμέσως, μας υποδεικνύουν ... τα ΑΙΟΛΙΚΑ ΝΕΑ :D

Link to comment
Share on other sites

Δελτίου Τύπου 26/5/08

Μέσα σε ένα κλίμα έντονης οικονομικής κρίσης από τις συνεχείς ανατιμήσεις των τιμών του πετρελαίου, η Blue Star δεσμεύεται να μην προβεί σε καμμία απολύτως περαιτέρω αύξηση στους ναύλους της, για ολόκληρο το διάστημα της καλοκαιρινής σεζόν, διατηρώντας σταθερές τις τιμές που ισχύουν και έχουν ανακοινωθεί από το Νοέμβριο του 2007.

Με έντονο το αίσθημα ευθύνης, η Blue Star ανταποδίδει την προτίμηση και την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού, τόσο των κατοίκων όσο και των επισκεπτών των νησιών, προσπαθώντας να συμβάλει παράλληλα στην ανάπτυξη και ενίσχυση της τουριστικής κίνησης και οικονομίας των προορισμών που εξυπηρετεί.

Μια πολύ καλή κίνηση της Βlue Star και σε επίπεδο επικοινωνίας και σε επίπεδο ουσίας.

Link to comment
Share on other sites

1) Αναμφισβήτητα πρόκειται για μια πολύ καλή κίνηση της BSF, αρκεί οι "μη αυξήσεις" να μην συνοδεύονται με extra χρεώσεις και κατάργηση υπαρχουσών εκπτώσεων...

2) Επειδή δεν πιστεύω ότι αυτά υπαγορεύονται από μια διάθεση "φιλολαϊκής" τιμολογιακής πολιτικής...να υποθέσω ότι οι οιωνοί για την τουριστική σεζόν δεν είναι και τόσο καλοί?

Link to comment
Share on other sites

Επειδή ούτε εγώ πιστεύω πως η απόφαση αυτή υπαγορεύεται από διάθεση "φιλολαϊκής" τιμολογιακής πολιτικής (κάτι που δεν μειώνει ή υποβαθμίζει τη σημασία της), αλλά επειδή είναι και νωρίς για να εξαχθούν συμπεράσματα για την τουριστική σεζόν, έχω μια άλλη ερμηνεία σχετικά με την απόφαση αυτή.

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση: Οι εταιρείες δεν είναι υποχρεωμένες να μείνουν με τις τιμές που έχουν δηλώσει τον Νοέμβριο? Άσχετα αν έχουμε δει παντού αυξήσεις λόγω καυσιμων. Κάτι παίζει με τις απελευθερωμένες και μη γραμμές αλλα δεν το έχω φρέσκο στο μυαλό μου. Μπορεί να μας διαφωτίσει κάποιος?

Link to comment
Share on other sites

H GA τρελάθηκε τιμές για το καλοκαίρι:

Πειραιάς _Πάρος : κατάστρωμα 36 €, αυτοκίνητο 92 € (χρόνος ταξιδιού 6 ώρες)

ενώ τιμές bluestar κατάστρωμα 29 € αυτοκίνητο 80 € (χρόνος ταξιδιού 4,5 ώρες)

Αντε σε ένα μήνα να ξεπεράσει και τα highspeed στο αυτοκίνητο τα έχει ξεπεράσει 86 € τα highspeed

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για καρτέλ που λέγονται κι άλλα τινά δεν πιστεύω ότι ύπάρχει τέτοιο θέμα. Το θέμα είναι απλό .Αν μια εταιρία έχει την δυνατότητα να παγώσει τις τιμές γιατί έχει είτε μεγάλο αποθεματικό είτε μπορεί να καλύψει τις ζημιές από άλλες επιχειρήσεις του ομίλου δεν έχουν την δυνατότητα να το κάνουν όλες οι εταιρίες και ειδικά οι μικρομεσαίες.Αυτή είναι μία εταιρία κι ααντε μετά βίας να βρεθεί και μια δεύτερη.

Οπότε σαν κίνηση αντιβαίνει στα συμφέροντα των υπόλοιπων εταιρίων οπότε και οι αντιδράσεις εκ μέρους τους είναι εύλογες αφού θίγονται εφόσον ο πρόεδρος της εταιρίας αυτής είναι και εκλεγμένος πρόεδρος της ΕΕΑ της οποίας στόχος της είναι τα συμφέροντα του συνόλου των ακτοπλοικών εταιριών.

Το θέμα είναι και τους επιβάτες τι τους συμφέρει.Εκ πρωτης όψεως η κίνηση της Μπλου σταρ και για το άμεσο μέλλον φαντάζει ιδανική για τον επιβάτη σε μια περίοδο που τα οικονομικά των περισσοτέρων οικογενείων είναι πολύ δύσκολα και δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις συνεχιζόμενες αυξήσεις των ααγαθών.

Από την άλλη όμως ο Βαγγέλης Βεντούρης ένας άνθρωπος με πολύχρονη δραστηριότητα στην ακτοπλοία έθεσε κάτι πολύ σοβαρό στο ρεπορτάζ του ANT1. Αν αυτές οι παγιώσεις τιμών οδηγήσουν σε καταστροφή τις μικρομεσαίες ακτοπλοικές εταιρίες γιατι θα έχουν να αντιμετωπίσουν το βραχνά του πετρελαίου και τις τιμές που μπορεί να κάνει μια μεγάλη εταιρία τότε αν μείνουν μόνο 2-3 μεγάλες εταιρίες τότε μήπως οι αυξήσεις έρθουν αναδρομικές ?

Γιατί αυτό σίγουρα δεν θα είναι υπέρ του κοινωνικού συνόλου.

Το θέμα είναι πολύ μπλεγμένο κι ουδείς μπορεί να πει με σιγουριά ποιό είναι το κααλό και ποιό είναι το κακό.

Link to comment
Share on other sites

Απλώς, αγαπητέ μου Earl, γευόμαστε για πρώτη φορά τα "καλά" της "απελευθέρωσης" και του "ανταγωνισμού" σε μια ανώριμη και γεμάτη ιδιαιτερότητες αγορά...όπως είναι αυτή της ακτοπλοϊας. Όσον αφορά τις κραυγές των υπολοίπων ακτοπλόων, είμαι βέβαιος ότι εάν ήταν στην απέναντι όχθη...τα ίδια ακριβώς θα έκαναν.

Link to comment
Share on other sites

Από το πολύ "πάγωμα" των τιμών, θα πουντιάσουμε! :D

H MINOAN LINES, εκδηλώνοντας για άλλη μια φορά έμπρακτα την κοινωνική της ευαισθησία και το ενδιαφέρον της προς το επιβατικό κοινό, αποφάσισε να μην προχωρήσει σε καμία αύξηση των ναύλων και να χορηγήσει, από την 1η Ιουνίου 2008 - και για όλο το καλοκαίρι – εκπτώσεις στα ημερήσια δρομολόγια των πλοίων της από και προς την Κρήτη.

30 % ΕΚΠΤΩΣΗ

στις καμπίνες και τα οχήματα!

20% ΕΚΠΤΩΣΗ

στα VIP καθίσματα και στις θέσεις DECK!

50% ΕΚΠΤΩΣΗ

στα δίκυκλα

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να απευθύνονται στον ταξιδιωτικό τους πράκτορα ή στα Κεντρικά Γραφεία της MINOAN LINES, μέσω του Πανελλαδικού Αριθμού 801-11-75000.

Από το Γραφείο Τύπου

Της MINOAN LINES

Ηράκλειο 30/5/2008

Link to comment
Share on other sites

Το σημερινό ΕΘΝΟΣ έχει ένα μεγάλο δημοσίευμα για τα ναύλα της ακτοπλοϊας. Πέρα από τα γνωστά ξεχώρισα και κάποια που δεν τα ήξερα...όπως ότι πέραν της αεροπορικής υπάρχει και σαλόνι. Αλήθεια, σε ποιά πλοία εφαρμόζεται αυτό?

[...]Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Σάμου, Θεμιστοκλής Παπαθεοφάνους, μας είπε ότι «λόγω των μεταφορικών υπάρχει μια επιβάρυνση τουλάχιστον κατά 15% σε διάφορα αγαθά».

[...]Ο κ. Παπαθεοφάνους επισημαίνει ότι αυτές τις μέρες «οι ακτοπλοϊκές εταιρείες ενώ έδιναν τη δυνατότητα στο ταξίδι επιστροφής οι δύο νταλίκες να πληρώνουν ένα εισιτήριο, το κατάργησαν και θα πληρώνουν δύο. Αυτό σημαίνει και νέα επιβάρυνση».

[...]Παράλληλα, θα πρέπει να σημειωθεί ότι μετά την απελευθέρωση είχαμε και το φαινόμενο στα συμβατικά πλοία η οικονομική θέση να «τεμαχίζεται», σε «κατάστρωμα», «θέση αεροπορικού τύπου» ακόμα και «σαλόνι», με μεγάλες αποκλίσεις μεταξύ τους.

Για παράδειγμα, το φετινό Πάσχα εάν κάποιος ήθελε να ταξιδέψει σε αεροπορικό κάθισμα μπορεί να χρειαζόταν να πληρώσει ακριβότερα κατά 10% ή ακόμα και 18%, σε σύγκριση με την οικονομική θέση.

Ανάλογα με το πλοίο, άλλη τιμή από το αεροπορικό κάθισμα είχε και το «σαλόνι», που ήταν ακριβότερο ακόμα και κατά 75% από την οικονομική θέση!...

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11379&subid=2&tag=8777&pubid=1056447

Link to comment
Share on other sites

“Σαλόνι” εννοεί την πρώτη θέση, που υπήρχε πάντα. Για να χαρακτηριστεί όμως ένα σαλόνι του πλοίου ως πρώτη θέση πρέπει να τηρούνται συγκεκριμένες προδιαγραφές, συνεπώς δεν νομίζω πως υπάρχουν σαλόνια της οικονομικής που απλά “βαφτίστηκαν” πρώτη θέση.

Το φαινόμενο των τελευταίων ετών ήταν η καθιέρωση των αριθμημένων καθισμάτων (που πρωτοεμφανίστηκαν στα νεότευκτα της Blue Star), στα περισσότερα πλοία της ακτοπλοΐας.

Link to comment
Share on other sites

Orestis, δεν ξέρω εάν είναι σωστά αυτά που γράφει το δημοσίευμα, αλλά όπως τα γράφει εγώ καταλαβαίνω ότι υπάρχουν πλοία που έχουν άλλο εισιτήριο οικονομικής για κατάστρωμα και άλλο για σαλόνι οικονομικής.

ΥΓ Αυτό που λέει για τις νταλίκες, εννοεί ότι καταργήθηκε να μεταφέρονται οι άδειες καρότσες η μια πάνω στην άλλη με ένα εισιτήριο?

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω ακούσει για κανένα πλοίο κάτι τέτοιο.

Και μια μικρή διευκρίνηση: Ξεχωριστή τιμολόγηση για την πρώτη θέση δεν υπάρχει στις γραμμές της Κρήτης και των Δωδεκανήσων και υποθέτω πως έχει να κάνει με τις πλόες α’ και β’ κατηγορίας.

Link to comment
Share on other sites

Τα πράγματα πλέον έχουν αλλάξει και η εμφάνιση των πολλών αεροπορικών καθισμάτων στα πλοία δεν είναι τυχαία.

Σύμφωνα με την επιθεώρηση στο πρωτοκολο προσμετρούνται οι καμπίνες οι αεροπορικές θέσεις οι θέσεις στο ντεκ και κάποιες λίγες θέσεις στα σαλόνια.

Με άλλα λόγια αν κάνεις ενα πλοίο σαλονάτο χωρις αεροπορικές το πρωτόκολλο θα είναι πολύ χαμηλό.

Από εκεί και πέρα στα τιμολόγια στα περισσότερα πλοία από ότι έχω καταλάβει η οικονομική θέση είναι το κάθισμα σε οικονομική θέση.Το ντεκ από ότι έχω αντιληφθεί είναι η παλιά "τουριστική θέση" η οποία συνενώθηκε μαζί με την σημερινή οικονομική σε Γ θέση και πλέον διαχωρίστηκε σε οικονομική και ντεκ.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως αν μιλάμε για πάγωμα τιμών, οι μοναδική εταιρεία που (για διάφορους λόγους) το έχει εφαρμόσει, είναι η ΑΝΕΚ, που δεν το έχει διαφημίσει :confused:

Σύμφωνα με τους τιμοκαταλόγους της και το φετινό καλοκαίρι θα έχει την οικονομική θέση και τα ΙΧ με τιμές 2006, παρά την αναβάθμιση των πλοίων. Επίσης στο Ηράκλειο συνεχίζει και την υψηλή περίοδο να έχει μειωμένες τιμές εισιτηρίων.

Αντίθετα, η Blue Star (που αναμφισβήτητα κέρδισε επικοινωνιακά με το “πάγωμα” των τιμών) έχει προχωρήσει σε αυξήσεις 6-8% στην οικονομική και πολύ μεγαλύτερες στην διακεκριμένη θέση, αυξήσεις που είχαν ανακοινωθεί από το Νοέμβριο του 2007.

Link to comment
Share on other sites

Η κόντρα που ξέσπασε για το πάγωμα των τιμών, συνεχίστηκε σήμερα στη συνέντευξη που έδωσε ο νέος πρόεδρος της ΕΕΑ:

Α. Βεντούρης:

Σε εισιτήρια της Blue Star που εκδόθηκαν μετά την ανακοίνωση για πάγωμα τιμών, φαίνεται ότι είναι αυξημένη η τιμή κατά 12,15% στις 02/07/2008 σε σχέση με την τιμή στις 30/06/2008. Μετά από καταγγελία για παραπλάνηση της κοινής γνώμης, η εταιρεία προέβη στην διόρθωση της τιμής του εισιτηρίου, αφήνοντας όμως την ίδια τιμή εισιτηρίου για 30/06/2008 και 02/07/2008. Τα στοιχεία αυτά είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου και αποδεικνύουν ότι το «πάγωμα τιμών» έγινε μόνο για επικοινωνιακούς λόγους.

Δελτίο Τύπου Blue Star:

Σε συνέχεια σημερινών ανακοινώσεων που ενδέχεται να λειτουργήσουν παραπλανητικά για το επιβατικό κοινό, η BLUE STAR FERRIES διευκρινίζει προς τους επιβάτες που επί χρόνια την τιμούν με την προτίμησή τους τα εξής:

Η BLUE STAR FERRIES ήδη από το Νοέμβριο του 2007 εξήγγειλε την εμπορική της πολιτική, η οποία προέβλεπε αυξήσεις σε δύο στάδια, από 01.04.08 και από 01.07.08.

Μετά την απόφασή μας να παγώσουμε τις τιμές, η προγραμματισμένη αύξηση από 01.07.08 αποφασίστηκε να μην πραγματοποιηθεί ώστε να μην προκληθεί σύγχυση στο επιβατικό κοινό.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...