hayabusagr Posted January 25 Posted January 25 αυτά που σωστά επισημαίνετε παραπάνω δεν έχουν καμία σχέση με διασπορά ψευδών ειδήσεων, εκτός κι αν είδηση θεωρείται η διαθεσιμότητα θέσεων σε κάποια δρομολόγια. παραπλανητική δήλωση για να χρυσώσει το χάπι, πάνω στην άγνοια των δημοσιογράφων η οποία δεν τουςεπέτρεψε να κάνουν πιο πιεστικές ερωτήσεις ναι, αλλά το να το βαφτίζετε διασπορά ψευδών ειδήσεων είναι άστοχο. Σας παραθέτω και σχετικό απόσπασμα από το νόμο: Quote Όποιος δηµόσια ή µέσω του διαδικτύου διαδίδει ή διασπείρει µε οποιονδήποτε τρόπο ψευδείς ειδήσεις µε αποτέλεσµα να προκαλέσει φόβο σε αόριστο αριθµό ανθρώπων ή σε ορισµένο κύκλο ή κατηγορία προσώπων που αναγκάζονται έτσι να προβούν σε µη προγραµµατισµένες πράξεις ή σε µαταίωσή τους, µε κίνδυνο να προκληθεί ζηµία στην οικονοµία, στην αµυντική ικανότητα της χώρας ή στη δηµόσια υγεία τιµωρείται µε φυλάκιση έως τρία (3) έτη ή µε χρηµατική ποινή. Με την ίδια ποινή τιµωρείται και ο πραγµατικός ιδιοκτήτης ή εκδότης του µέσου µε το οποίο τελέστηκαν οι πράξεις του παρόντος.» αυτό που λέτε θεωρώ ότι θα ίσχυε αν το εξέφραζε κάποιος δημοσιογράφος ως είδηση.
NOMIKOS LINES Posted January 25 Posted January 25 Αγαπητέ στον νόμο που παρέθεσες γράφει ΞΕΚΑΘΑΡΑ Ο Π Ο Ι Ο Σ…. Και στο τέλος…… τιμωρείται ο πραγματικός ιδιοκτήτης Ή Εκδότης. Πουθενά δεν συγκεκριμενοποιεί την ιδιότητα αυτού θα προβεί στις ανωτέρω πράξεις.
hayabusagr Posted January 26 Posted January 26 αντιλαμβάνεστε τη διαφορά της είδησης και της άποψης φαντάζομαι αλλιώς να ξεκινήσουμε δίκη απόψεων για όποιον λέει το κάθε τι οπουδήποτε
Nikos_Chania Posted January 26 Posted January 26 Δεν καταλαβαίνω αρχικά την εμμονή σου να μην χαρακτηριστεί ως ψευδή είδηση κάτι που είπε ο Πρόεδρος του ΣΕΕΝ. Εν συνεχεία, θα πρέπει να γίνει αντιληπτό πως οτιδήποτε διακινείται από χείλη μέσω των ΜΜΕ εντάσσεται στο πλαίσιο των ειδήσεων. Οι δημοσιογράφοι, στο πλαίσιο του ρεπορτάζ τους (ο θεος να το κάνει), κάλεσαν τον καθ ύλην αρμόδιο (υποτίθεται) για να ενημερώσουν τον κόσμο σχετικά με τις επικείμενες αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων. Η ενημέρωση που παρείχαν ήταν ψευδής, άρα εντάσσεται κανονικά στο ρυθμιστικό πλαίσιο που ανέφερες και αναφερομαστε εξ αρχής. Κλείνουμε το off topic, ελπίζοντας ότι τώρα είναι πιο κατανοητό για όσους δεν έχουν αρκετή επαφή με τη νομολογία τα περί fake news, και ας σταθούμε στο γεγονός ότι δεν υπάρχουν τρόποι κάποιος να ταξιδέψει με τιμές εισιτηρίων που να ανταποκρίνονται όχι μόνο στην οικονομική δύναμη των Ελλήνων, αλλά και αδυναμία ελέγχου για την αποτροπή των κερδοσκοπικών ανατιμήσεων. Κοινώς, να βγαίνουν τα κουκιά με αριθμούς πραγματικούς. Όχι σήμερα με αύξηση τιμής καυσίμου 10% να ανεβάζουμε τα εισιτήρια 10% και αύριο με μείωση της τιμής των καυσίμων 20% να κάνουμε τις πάπιες. Όποιος λοιπόν στέκεται μόνο στο αν κατά τη νομολογία ο Θεοδωράτος ή ο Πορτοσάλτε έκανε διασπορά ψευδής είδησης και όχι στο γεγονός ότι τα εισιτήρια αυξάνονται δυσανάλογα, τότε δεν εκπλήσσομαι που εν τέλει τίποτα δεν αλλάζει προς όφελος του επιβάτη.
NOMIKOS LINES Posted January 26 Posted January 26 Ο Νίκος Χανιά….. τα γράφει αναλυτικά και ξεκάθαρα. Εγώ θα συμπληρώσω το απλό…. Όταν ο λόγος σου έχει βαρύτητα ( επίσημη) λόγο της επίσημης θέσης που κατέχεις τότε πρέπει να είσαι πάρα πολύ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ.
Ferry Himuka Posted March 15 Posted March 15 Πλέον 11.50 ευρώ το Πειραιάς - Αίγινα με το Νήσος Αίγινα... 0.50 λεπτά κάτω απο την Saronic... Λες και αφήνει χώρο στο Ελένη είναι Πλέον δεν αξίζει ούτε λίγο το Νήσος Αίγινα όταν και το ΙΧ έχει φτάσει 27.00 ευρώ και η Saronic 29.00... Αν κάποιος θέλει κάτι πιο φθηνό απλά αξίζει το Ελένη που είναι και συνεπέστατο στις ώρες που λέει (σε αντίθεση με το Αίγινα που λέει 1:25' και κάτω απο 1:40΄ δεν κάνει ποτέ.)
Chang Posted March 15 Posted March 15 Με την bonus card της Saronic Ferries τα 5 αλέ ρετούρ βγαίνουν 19.2 το κάθε εισιτήριο ενώ με SLF 20€ το κάθε αλέ ρετούρ χωρίς κάρτα.
togias_k Posted April 9 Posted April 9 https://www.in.gr/2025/04/09/economy/oikonomikes-eidiseis/meiosi-limenikon-telon-stathera-ta-eisitiria-sta-symvatika-ploia-tis-aktoploias-kai-meiosi-sta-taxyploa/ Για να δούμε αν θα μειωθούν ή θα μείνουν ως έχουν από 1η Μαΐου.
Captain_Nionios Posted April 22 Posted April 22 Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Φίλοι, ζευγάρι με ένα αγοράκι 5.5 χρονών θέλουν να πάνε Χανιά το καλοκαίρι. Αν στο site της Blue Star στην κράτηση δηλώσουν 3 ενήλικες σε τρίκλινη εσωτερική και ένα ιχ παίρνουν έκπτωση πακέτου. Δηλαδή παίρνουν έκπτωση και οι 3 ενήλικες στην καμπίνα και το ιχ. Σύνολο πήγαινε - γύρνα βγαίνει 257.5 + 257.5 = 515 ευρώ. Αν στο site της Blue Star στην κράτηση δηλώσουν 2 ενήλικες, 1 παιδί 5-12 ετών και ένα ιχ δεν παίρνουν έκπτωση πακέτου. Δηλαδή παίρνει έκπτωση μόνο το παιδί, ενώ οι δύο ενήλικες και το ιχ πληρώνουν πλήρως στο πήγαινε και έκπτωση επιστροφής στο γύρνα. Σύνολο πήγαινε - γύρνα βγαίνει 332 + 276.5 = 608.5 ευρώ!!! Καλούν στο κεντρικό τηλέφωνο κρατήσεων και στα δύο κεντρικά πρακτορεία του Πειραιά. Τους είπαν ότι όταν μπαίνει η έκπτωση παιδιού το σύστημα δε δίνει την έκπτωση καμπίνας - ιχ σαν πακέτο. Αυτό βέβαια είναι εξαιρετικά παράλογο γιατί θα έπρεπε να ισχύει η μεγαλύτερη από τις εκπτώσεις που εν προκειμένω είναι αυτή του πακέτου. Δεύτερο παράλογο. Τους είπαν οι φίλοι, "ε τότε θα δηλώσουμε το παιδί στο εύρος ηλικίας 13-99 ετών (ολόκληρο) ώστε να πάρουν την έκπτωση καμπίνας - ιχ σε πακέτο που συμφέρει". Τους λένε θα έχετε πρόβλημα αν δηλώσετε το 5χρονο παιδί στο εύρος ηλικίας 13-99 ετών. Οπότε η επιλογή σας είναι να δηλώσετε κανονικά το παιδί. Κοινώς να πληρώσουν 608.5 αντί για 515 ευρώ, επειδή στο σύστημα κρατήσεων ισχύει αυτός ο απόλυτος παραλογισμός. Ας το δει η εταιρεία άμεσα στο σύστημα κρατήσεων.
aggelos_lask Posted May 4 Posted May 4 (edited) Τραγικές οι τιμές του Πανόραμα για τις Σποράδες πάντως,πιο ακριβό από το Speedrunner Jet 2 βγαίνει.Καλύτερα να πας από Μαντούδι πάντως με αυτά που βλέπω Edited May 4 by aggelos_lask
Metal maniac Posted May 5 Posted May 5 Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε μου,και όχι μόνο σε αυτό αλλά γενικά οι τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια έχουν πάει στον Θεό. Κάτι που δεν μπορώ να καταλάβω είναι ότι υπάρχουν ακόμα τα δρομολόγια του πλοίου για Σποράδες από την στιγμή που οι ίδιοι λένε ότι ετοιμάζουν το πλοίο για Αίγινα 😝
aggelos_lask Posted May 5 Posted May 5 (edited) Το ότι συμβατικό είναι πιο ακριβό από ταχύπλοο και με 3.5 ώρες να πας Σκιάθο ενώ το ταχύπλοο 40 λεπτά και πιο οικονομικό με ξεπερνά Edited May 5 by polmyt quote
Villandry Posted May 6 Posted May 6 (edited) Δεν ξεκινούν από την ίδια αφετηρία, συνεπώς δεν καλύπτουν την ίδια απόσταση. Edited May 6 by polmyt quote
aggelos_lask Posted May 6 Posted May 6 (edited) Ναι αλλά άμα το σκεφτούμε καλά συμφέρει περισσότερο ένας από Αθήνα να πάρει το Speedrunner Jet 2 Edited May 6 by polmyt quote
express skiathos Posted May 6 Posted May 6 Είναι και άλλοι που θέλουν να αποφύγουν το δρόμο πρός Μαντούδι, οπότε προτιμούν τον Άγιο Κωνσταντίνο.
aggelos_lask Posted May 6 Posted May 6 (edited) Δεν έχει μεγάλη διαφορά,το Google maps μου έβγαλε 20 με 30 λεπτά παραπάνω δρόμο για το Μαντούδι .Βέβαια να λέμε την αλήθεια δεν γλυτώνουν τπτ από Άγιο Κωνσταντίνο αφού το ταξίδι για Σκιάθο είναι 3 ώρες και 30 λεπτά 🤓 Edited May 6 by polmyt quote
Villandry Posted May 6 Posted May 6 2 hours ago, aggelos_lask said: Ναι αλλά άμα το σκεφτούμε καλά συμφέρει περισσότερο ένας από Αθήνα να πάρει το Speedrunner Jet 2 Αυτό πρέπει να το σκεφτεί ο καταναλωτής και να επιλέξει. Δε σημαίνει ότι υπερτιμολογει η Ολυμπιαν επειδή σε απόλυτους αριθμούς είναι πιο ακριβή από την άλλη (ταχύτερη και μικρότερη βάσει απόστασης) μετάβαση.
express skiathos Posted May 6 Posted May 6 16 minutes ago, aggelos_lask said: Δεν έχει μεγάλη διαφορά,το Google maps μου έβγαλε 20 με 30 λεπτά παραπάνω δρόμο για το Μαντούδι .Βέβαια να λέμε την αλήθεια δεν γλυτώνουν τπτ από Άγιο Κωνσταντίνο αφού το ταξίδι για Σκιάθο είναι 3 ώρες και 30 λεπτά 🤓 Μη στέκεσαι μόνο στα χιλιόμετρα που βγάζουν οι χάρτες.
The ferry Posted May 10 Posted May 10 (edited) Ο μέσος επιβάτης θα διάλεγε τον αστεριωνα Edited May 10 by Nick the Greek Quote
aggelos_lask Posted May 10 Posted May 10 (edited) Εγώ το Super Star ll γιατί θα φτάσω 9:10 και όχι σαν τον αστεριωνα που φτάνει 2:55 γιατί μετά τι θα έκανα; Edited May 10 by Nick the Greek Quote
NOMIKOS LINES Posted May 10 Posted May 10 Η αλήθεια είναι ότι η ώρα άφιξης του superstar είναι δελεαστική.
togias_k Posted May 15 Posted May 15 On 4/9/2025 at 10:37 PM, togias_k said: https://www.in.gr/2025/04/09/economy/oikonomikes-eidiseis/meiosi-limenikon-telon-stathera-ta-eisitiria-sta-symvatika-ploia-tis-aktoploias-kai-meiosi-sta-taxyploa/ Για να δούμε αν θα μειωθούν ή θα μείνουν ως έχουν από 1η Μαΐου. Και όπως ήταν αναμενόμενο, τρελαθήκαμε στις μειώσεις
Panagia Ekatontapiliani Posted May 15 Posted May 15 (edited) Με την μείωση των λιμενικών τελών το Υπουργείο προσπάθησε να κόψει την επερχόμενη αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων. Βέβαια η συγκεκριμένη μείωση σύμφωνα με τους Εφοπλιστές δεν καλυπτει την αύξηση των τιμών με το νέο τύπο καυσίμου, αλλά περιορίζει κάπως την διαφορά στη τιμή. Αλλά οι τιμές στα ΦΓ αυξήθηκε σύμφωνα με το δημοσίευμα της ΡΟΔΙΑΚΗΣ. Quote Ξεσηκώνεται ο εμπορικός κόσμος στη Ρόδο, gια την αύξηση στα ναύλα μεταφοράς φορτηγών με τα πλοία της γραμμής Θύελλα αντιδράσεων έχει ξεσηκώσει στη Ρόδο αλλά και στα υπόλοιπα νησιά της περιοχής μας η αναπροσαρμογή των ναύλων από τις ακτοπλοϊκές εταιρίες για τη μεταφορά των φορτηγών οχημάτων που θα ισχύσει από τις 15 Μαΐου. Μετά το δημοσίευμα της «ΡΟΔΙΑΚΗΣ» που έκανε γνωστό το θέμα ξεκίνησαν οι διαμαρτυρίες του εμπορικού κόσμου καθώς με μαθηματική ακρίβεια οι τιμές των προϊόντων που θα πωλούνται στα νησιά μας θα εκτιναχθούν από τα μέσα Μαΐου στα ύψη αφού αναμένεται να γίνει μετακύληση της αύξησης των ναύλων στα καταναλωτικά αγαθά και επομένως στην τσέπη όλων μας. Η αύξηση των ναύλων που για τη Ρόδο κυμαίνεται στο 12% ( και για άλλες περιοχές φτάνει και το 20% σύμφωνα με τις εκτιμήσεις) έρχεται να προστεθεί στο ήδη αυξημένο κόστος που υπάρχει στην περιοχή μας, λόγω της κατάργησης του μειωμένου ΦΠΑ και θα αποτελέσει μεγάλο πλήγμα για τις επιχειρήσεις και τον εμπορικό κόσμο. Αξίζει να σημειωθεί ότι, η αύξηση αυτή κρίνεται επιβεβλημένη καθώς πρέπει να εφαρμοστεί ευρωπαϊκή οδηγία σύμφωνα με την οποία αλλάζει το καύσιμο το οποίο θα χρησιμοποιούν τα πλοία από 1 Μαΐου 2025. Το καύσιμο αυτό είναι νέου τύπου για να μην επιβαρύνει το περιβάλλον, όμως είναι αρκετά ακριβό με αποτέλεσμα σε κάθε δρομολόγιο το κόστος να αυξάνεται κατά μερικές χιλιάδες ευρώ! Έντονη αντίδραση από τον Εμπορικό Σύλλογο Η πρώτη αντίδραση ήρθε από τον Εμπορικό Σύλλογο Ρόδου ο οποίος σε ανακοίνωση που εξέδωσε εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του και ζητά την παρέμβαση των αρμοδίων για να μην ισχύσουν αυτές οι αυξήσεις οι οποίες όπως επισημαίνει θα επιφέρουν νέα επιβάρυνση στις τιμές των προϊόντων, ανοίγοντας ένα νέο κύκλο ακρίβειας και αύξησης των τιμών. Αναφέρει συγκεκριμένα ο ΕΣΡ: «Με μεγάλη έκπληξη ενημερωθήκαμε από μέλη μας, ότι από 15 Μαΐου 2025 επίκεται αύξηση των μεταφορικών ναύλων των φορτηγών οχημάτων!!! Οι αυξήσεις οι οποίες κυμαίνονται άνω του 12%, βρίσκονται σε πλήρη αντίθεση με τις εξαγγελίες του Αρμόδιου Υπουργού, ιδιαίτερα μετά και τη μείωση κατά 50% των τελών ελλιμενισμού, πλήττοντας τα κατά τόπους Λιμενικά Ταμεία. Οι αυξήσεις αυτές θα επιφέρουν νέα επιβάρυνση στις τιμές των προϊόντων, ανοίγοντας έναν νέο κύκλο ακρίβειας και αύξησης των τιμών. Εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρίας μας για τις συνεχείς αυξήσεις του κόστους λειτουργίας των επιχειρήσεων μας και το υψηλό κόστος, που καλούνται να πληρώσουν οι νησιώτες μας, στην προμήθεια και διακίνηση βασικών αγαθών, καθώς και για την καταστρατήγηση των εξαγγελθέντων. Ζητούμε την άμεση παρέμβαση όλων των αρμοδίων αρχών για την ακύρωση της επικείμενης αύξησης των μεταφορικών ναύλων των φορτηγών οχημάτων». Το θέμα προβληματίζει και τα μέλη του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου τα οποία και θα συζητήσουν το θέμα σε συνεδρίασή τους προκειμένου να πάρουν θέση. Αυξήσεις και στα ειδικά οχήματα-ειδικά φορτηγά Αξίζει να σημειωθεί ότι, αντίστοιχες αυξήσεις θα ισχύσουν και για τη μεταφορά φορτηγών που ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες καθώς και για οχήματα που μεταφέρουν επικίνδυνα φορτία. Σύμφωνα με τη νέα Ευρωπαϊκή νομοθεσία για καθαρά καύσιμα (Fuel EU Maritime Regulation EU 2023/1805) από 01/05/2025 εφαρμόζεται αλλαγή στον τύπο καυσίμου χρήσης σε όλα τα πλοία και σε συμμόρφωση με τη νέα οδηγία οι εταιρείες είναι αναγκασμένες να προβούν σε αναπροσαρμογή ναύλων στις τιμές φορτηγών οχημάτων του ισχύοντος ναυλολογίου με ισχύ από την Τετάρτη 15 Μαΐου και γι΄αυτές τις κατηγορίες. Έτσι σε ό,τι αφορά την περιοχή μας οι τιμές διαμορφώνονται ως εξής: - Πειραιάς - Κάλυμνος - Κως - Νίσυρος - Πειραιάς: τιμή μέτρου επικίνδυνων φορτίων 122,12 ευρώ, τιμή μέτρου οχημάτων άνευ gas free 78,02 ευρώ, τιμή μέτρου κενών με gas free 69,20 ευρώ - Πειραιάς - Ρόδος - Σύμη - Τήλος - Καστελλόριζο - Πειραιάς: τιμή μέτρου επικίνδυνων φορτίων 122,12 ευρώ, τιμή μέτρου οχημάτων άνευ gas free 110,71 ευρώ, τιμή μέτρου κενών με gas free 98,50 ευρώ. Τόσο στις παραπάνω τιμές όσο και στις τιμές που δημοσίευσε χτες η «Ροδιακή» δεν περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ καθώς και ο επίναυλος καυσίμων που σημαίνει ότι το τελικό ποσό που θα πληρώνουν οι νησιώτες είναι πολύ μεγαλύτερο, καθώς θα πρέπει να υπολογιστεί και η επιστροφή των φορτηγών όταν είναι κενά φορτίου. Edited May 15 by Panagia Ekatontapiliani
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now