Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 511
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πρώην Νήσος Μύκονος από Πειραιά και Σύρο έχουμε απόψε, καταπέλτης στη 2 του Τούρλου στις 2035 με καμιά 100ή επιβάτες να περνάνε τον καταπέλτη πρός τα έξω. Από τροχοφόρα, 13 δίκυκλα, 23 ΙΧ και 5 νταλίκες. Και φόρτωση είχαμε, 2 ολόκληρα ΙΧ μαζί με τα οποία το πλοίο απέπλευσε στις 2050 για Εύδηλο, Καρλόβασι και Βαθύ.

Link to comment
Share on other sites

Κάτι πήγε να γίνει μεταξύ του Superrunner Jet και του Τάλος ή η ιδέα μου..? Αυτό το λιμεναρχείο Μυκόνου θα ξυπνήσει καμιά ώρα ή περιμένουμε να κλάψουμε κανέναν πρώτα..? 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καπετάν Χρήστος απόψε στη Μύκονο από Ελευσίνα και Σύρο, κατάπλους λίγο πρίν τις 0120 για την 3. Από την Ελευσίνα απέπλευσε με γεμάτο γκαράζ κάτω και τουλάχιστον 5-6 κομμάτια στο επάνω γκαράζ. Στη Μύκονο άφησε 1 μονό και 8 επικαθήμενα βυτία μαζί με 2 νταλίκες. Απόπλους 0150 για τη Νάξο.

 

Στο κατόπι του το Τάλως, του οποίου το μενού απόψε λέει Μύκονος - Μεστά - Μυτιλήνη - Λήμνος. Και αυτό έφυγε πίτα από τη Δραπετσώνα, φτάνοντας στη Μύκονο στις 0210. Στη Μύκονο ξεφόρτωσε 1 φορτηγό, 1 νταλίκα, όπως επίσης και 3 μονά και 7 επικαθήμενα βυτία. Σύνολο 12 κομμάτια. Αναχώρησε στις 0232 για την μακρά συνέχεια.

Link to comment
Share on other sites

Ας δουμε πως πάει η κίνηση στην Μύκονο σήμερα Σάββατο, άφιξη του Champion Jet 1 από Πειραιά λίγο πριν τις 12:00 όπου αποβίβασε γύρω στους 200+- επιβάτες και 18ΙΧ ενώ και 3 δίκυκλα έπειτα επιβιβάστηκαν περίπου 180-200 επιβάτες 2ΙΧ και άμεση αναχώρηση για Πάρο-Νάξο.Άφιξη του Thunder προερχόμενο από Πάρο Ιό Σαντορίνη και Ηράκλειο στις 12:40 αποβιβάστηκαν 200-250 επιβάτες 9ΙΧ και 1 δίκυκλο έπειτα επιβάστηκαν 7ΙΧ και 150 περίπου επιβάτες και άμεση αναχώρηση για Σύρο-Πειραιά.Και τέλος έχουμε το Power Jet όπου αποβιβάστηκαν περίπου 200 επιβάτες και 7ΙΧ ενώ επιβιβάστηκαν γύρω στους 200 με περίπου 5Ιχ.Αρκετό κόσμο και ΙΧ έβγαλαν και τα 2 συμβατικά της Ραφήνα αλλά δεν υπήρχε καλή ορατότητα εκεί που έδεσαν από την webcam.

Link to comment
Share on other sites

Παρασκευή πρό τριημέρου η αποψινή, πάμε λοιπόν να πάρουμε μικρή γεύση από την κίνηση της νήσου Μυκόνου.

 

Ξεκινάμε με το Σουπερφέρριον που έριξε καταπέλτη στην 3 προερχόμενο από Ραφήνα, Τήνο και Άνδρο στις 2330 με 40 λεπτά καθυστέρηση σε σχέση με το πρόγραμμα. Από επιβάτες δεν είχε πολλούς, να πω καμιά 50αριά? Είδαμε ακόμη 18 ΙΧ και 1 μονό φορτηγό ψυγείο. Άμεση αναχώρηση μέσα σε λιγότερα από 5 λεπτά, απ' ευθείας για Ραφήνα.

 

Παρόμοιο σενάριο για το Fast Ferries Andros από τους ίδιους προορισμούς. Άφιξη για την 1 του Τούρλου λίγο μετά τις 0010, αντί για τις 2320 που ήταν η προβλεπόμενη ώρα, σχεδόν 1 ώρα καθυστέρηση δηλαδή. Απεβίβασε πάνω από 100 επιβάτες όπως επίσης και 9 δίκυκλα, 32 ΙΧ, 1 μονό φορτηγό ψυγείο και 4 νταλίκες. Φόρτωσε για Ραφήνα ελάχιστους επιβάτες όπως επίσης και 16 νταλίκες. Πήρε καταπέλτη στις 0035 για να προλάβει το πρωινό δρομολόγιο των 0730 από τη Ραφήνα.

 

Στα καπάκια ο Καπετάν Χρήστος, καρφί από την Ελευσίνα και άφιξη ελάχιστα λεπτά μετά τις 0035 για τη θέση 3. Γεμάτο το κάτω γκαράζ, με 1-2 κομμάτια το επάνω. Η κίνηση για τη Μύκονο ήταν 1 βανάκι, 1 ημιφορτηγό, 1 μονό φορτηγό, 7 επικαθήμενα βυτία και 7 νταλίκες. Καθόλου άσχημα νούμερα. Πήρε άγκυρα στις 0105 με προορισμό τη Νάξο.

 

Τέλος για απόψε με το Τάλως που απόψε είχε σαν πρώτο του λιμάνι προσέγγισης τη Μύκονο και έφτασε λίγο μετά τις 0230, ρίχνοντας καταπέλτη στη θέση 1, παραδόξως. Πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό πληρότητας και στο αποψινό δρομολόγιο, το κάτω γκαράζ μέχρι τον καταπέλτη γεμάτο. Το αποψινό δρομολόγιο μετά τη Μύκονο θα το φέρει το Τάλως στα Μεστά, τη Μυτιλήνη και τη Λήμνο. Η κίνηση της Μυκόνου ήταν 1 μονό φορτηγό, 4 μονά και 13 επικαθήμενα βυτία. Συνολικός -εντυπωσιακός- αριθμός τα 18 κομμάτια, εκ των οποίων μόνο 3 βγήκαν από το πάνω γκαράζ. Καταλαβαίνει κανείς που είναι το κέντρο βάρους. Μόλα όλα για το Βόρειο Αιγαίο λίγα λεπτά πρίν τις 0300.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Θα ήθελα να μάθω ποιό αστεράκι του ΛΣ αποφάσισε να ''ρίξει'' το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ σήμερα στη Μυκονο στα 10-15 μετρα απόσταση από το PANORAMA και το SPLENDIDA ενώ ΟΟΟΟΟΛΟ το υπόλοιπο λιμάνι δεν έχει τίποτα!!!😎

Link to comment
Share on other sites

Επιστρόφα Κυριακής σήμερα από τη Μύκονο για το Μπλού Στάρ Πάτμος. Προσέγγισε στη θέση 2 στις 2040 και στα 10 λεπτά που έκατσε απεβίβασε καμιά 50αριά επιβάτες και 4 ΙΧ. Η επιβίβαση είχε γύρω στους 100 επιβάτες, 10 ΙΧ και 2 νταλίκες. Μόνο σε μένα φαίνονται λίγα αυτά τα νούμερα? Απόπλους ώρα 2050 για Σύρο και Πειραιά.

 

Ώρα 2120 προσέγγισε στην 3 και το Τάλως προερχόμενο από Λήμνο - Μυτιλήνη - Μεστά. Εντελώς γεμάτο φαινόταν το επάνω γκαράζ και μάλλον έτσι ήταν γιατί απ' όσο μπόρεσα να δώ μόνο 3 μονά βυτία ανέβηκαν εκεί. Τα υπόλοιπα 16 επικαθήμενα πρέπει να μπήκαν στο κυρίως γκαράζ, σχεδόν 20 κομμάτια κίνηση λοιπόν για το Τάλως και ένα σχεδόν γεμάτο γκαράζ με αναχώρηση λίγο πρίν τις 2200 για τον Πειραιά. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πρώτο βραδυνό πλοίο της Μυκόνου απόψε, η Βασίλισσα της Άνδρου λίγο μετά τις 2120. Πολύς ο αέρας, 7αράκι δίνει η πρόγνωση και έτσι το πλοίο έδεσε στην θέση 6.5 του Τούρλου, επιλέγοντας την μεγαλύτερη ασφάλεια της πλαγιο-πρυμνοδέτησης. Τον καταπέλτη πρός τα έξω πέρασαν περί των 100 επιβατών, 4 δίκυκλα, 29 ΙΧ, 1 τουριστικό λεωφορείο και 7 νταλίκες. Ο καταπέλτης έχει αρκετή κλίση, τουλάχιστον στη συγκεκριμένη θέση θέλει προσοχή η φορτώ-εκφόρτωση των φορτηγών.

 

Συνέχεια και τέλος για απόψε με το Ιωσήφ Κ που προσέγγισε την 3 στις 0010 προερχόμενο από τον Πειραιά. Πίτα το γκαράζ πάνω και κάτω. Η κίνησή του ήταν 4 μονά, 1 συρόμενο και 10 επικαθήμενα βυτία, σύνολο 15 κομμάτια. Απόπλους ώρα 0030 για Κώ και Ρόδο, όπως και κάθε Δευτέρα.

Link to comment
Share on other sites

Μια διόρθωση τις τελευταίες δυο εβδομάδες το Ιωσήφ Κ κάνει ξανά το συγκεκριμένο δρομολόγιο, γιατί το τελευταίο καιρό το έκανε το Τάλως, που πλέον δεν φτάνει για να καλύψει τις ανάγκες του συγκεκριμένου δρομολογίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μια σύντομη ματιά στην αποψινή Μύκονο που ξεκίνησε στις 2105 με την άφιξη της Βασίλισσας της Άνδρου από Ραφήνα, Άνδρο και Τήνο. Όχι πολλοί επιβάτες, νομίζω κάτω από 100 ενώ από τροχοφόρα είχαμε γύρω στα 10 δίκυκλα, 27 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά, 2 μονα φορτηγά και 9 νταλίκες. Όπως συμβαίνει και με το Θεολόγος Π, ήδη 1 νταλίκα έχει φορτωθεί στο πλοίο με θέα την πρωινή του αναχώρηση αύριο.

 

Απόψε είχαμε και τη Χρήστς, με κατάπλου για την 3 του Τούρλου στις 0050. Το κάτω γκαράζ γεμάτο μέχρι έξω, πρέπει να είχε και 3-4 επικαθήμενα βυτία στο επάνω γκαράζ. Για μια ακόμη φορά οι εξωγήινοι χτύπησαν κατά την άφιξη του πλοίου και με το πιστόλι χωροχρόνου μετέφεραν τους καβοδέτες στον πλανήτη Happy, αφήνοντας το πολυπληθές πλήρωμα του υπέργηρου ρορό να δέσει το πλοίο μόνο του. Τι άλλο θα δούμε στην ακτοπλοοία, μέχρι και σαμποτάζ από τους εξωγήινους:D. Από κίνηση το κοντέρ έγραψε 5 ενοικιαζόμενα ΙΧ, 1 νταλίκα και 15 επικαθήμενα βυτία. Με άλλα λόγια, σχεδόν όλο το γκαράζ είχε προορισμό τη Μύκονο. Τώρα έχω την εντύπωση πως το πλοίο κατεβάζει τα βυτία της Νάξου στο κυρίως γκαράζ.

Link to comment
Share on other sites

Και σήμερα busy Μάικονος, ξεκινάμε με την άφιξη του πρώην Νήσος Μύκονος για τη θέση 2, λίγα λεπτά μετά τις 2005. Στον αφρό μου φάνηκε το βαπόρι, δεν ξέρω τι είχε μέσα από Βαθύ και Εύδηλο, λιμάνια από τα οποία προερχόταν. Απεβίβασε γύρω στους 60 επιβάτες όπως επίσης 1 δίκυκλο και 7 ΙΧ. Αμέσως μετά ξεκίνησε η φόρτωση που περιέλαβε περίπου 250 επιβάτες, 2 δίκυκλα, 24 ΙΧ, 3 ημιφορτηγά και 5 νταλίκες. Το πλοίο δεν χρησιμοποίησε καθόλου τους καταπέλτες επιβατών με συνέπεια η επιβίβαση των ταξιδιωτών να γίνει από τον κεντρικό καταπέλτη και ενώ σε απόσταση αναπνοής δίπλα τους φορτώνονταν ΙΧ και αναπόδιζαν οι δύο τελευταίες νταλίκες. Χώρια που ήταν πιεσμένοι επάνω στα ρέλια του καταπέλτη. Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται αυτό το πράγμα. Ούτε γρηγορότερα πάει η φόρτωση λόγω του συνωστισμού και του ότι χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή με όλον αυτόν τον κόσμο επί του καταπέλτη, ούτε και είναι ασφαλής πρακτική. Απόπλους για Σύρο και Πειραιά στις 2030.

 

Όπως και χτές στις 2105 πεσμένος ο καταπέλτης του Andros Queen στον Τούρλο. Πολύ δύσκολο να διακρίνει κανείς από εκεί στο βάθος ακριβείς αριθμούς, από επιβάτες πάντως πρέπει να είχε λιγότερους από 100. Βγήκαν όμως πάνω από 30 ΙΧ, 2 μονά φορτηγά και 11 νταλίκες.

 

Συνέχεια με Creta Cargo Lines και το Τάλως, προερχόμενο από Ίο, Νάξο και Πάρο το οποίο και προσέγγισε τη Μύκονο ώρα 2230 για τη θέση 3. Το πλοίο είχε ήδη γεμάτο σε πολύ μεγάλο ποσοστό το επάνω γκαράζ με βυτία και όχι μόνο. Παρατηρώντας τη φόρτωση μέτρησα 1 μονό φορτηγό, 3 νταλίκες και 7 επικαθήμενα βυτία οπότε σύνολο 11 κομμάτια. Απόπλους στις 2305 για Τήνο, Σύρο και Πειραιά όπου και αναμένεται να φτάσει τα ξημερώματα, χωρίς να δίνει δικαιώματα.

 

Σχεδόν ταυτόχρονα με το Τάλως, στη θέση 1 έριξε καταπέλτη και το Θεολόγος Π, προερχόμενο από Ραφήνα, Τήνο και Άνδρο. Αρκετά αργή μανούβρα απόψε και ο καταπέλτης με εμφανή πρός τα δεξιά κλίση. Λιγότεροι από 60 επιβάτες και από τροχοφόρα 4 δίκυκλα, 29 ΙΧ, 6 μονά φορτηγά και 13 νταλίκες, το όλον 19 κομμάτια. Φόρτωσε και 4 νταλίκες για αύριο το πρωί.

Link to comment
Share on other sites

Σάββατο πρωί στο λιμάνι του Τουρλου και ειναι η χαρά του καραβολατρη. Βρισκομενος πανω στο Fast Ferries Andros, μας έριξε μια ωραία προσπέραση το Santorini Palace και μπήκε πρωτο στο λιμάνι του νησιού, και αφού έβγαλε ένα ντουμάνι, έδεσε δίπλα  στο BS Mykonos και στον Θεολόγο. Έπειτα έχουμε ταυτόχρονη αναχώρηση των ανωτέρω πλοίων, και στη συνέχεια αναχωρεί και το Santorini Palace. Καταφθάνει το Αικατερίνη Π και κάνει μια αριστερη στροφή αλα Blue Star. Πραγματι, μέχρι και μια παρεα άσχετη από πλοια λίγο πιο δίπλα είπαν χαρακτηριστικά: "ω ρε κολια που κάνει ο καπετάνιος 😁 .Παράλληλα, δένουν ταυτόχρονα το Thunder και το Speedrunner Jet II, και εν τέλει αναχωρεί μαζί με το Fast Ferries Andros για Πάρο. Σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα είχε δεσει το Flying Cat 3 και αναχώρησε για να παρει τη θέση του το Express Jet. Σκέτη απόλαυση. 

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε τα ρορά και τι έφεραν απόψε στη Μύκονο. Πρώτος έφτασε ο Καπετάν Χρήστος στις 0040 προερχόμενος από την Ελευσίνα. Γεμάτο εντελώς το κυρίως γκαράζ, μπόρεσα να διακρίνω και 3-4 κομμάτια στο επάνω. Η κίνηση της Μυκόνου ήταν 1 ΙΧ, 2 νταλίκες και 11 επικαθήμενα βυτία. Το πλοίο απέπλευσε στις 0120 με προορισμό τη Νάξο.

 

Απόψε όμως έχουμε και το Τάλως που μας ήρθε από τον Πειραιά λίγο μετά τις 0210 με γεμάτο εντελώς το κάτω γκαράζ και με το πάνω γκαράζ να φαίνεται να έχει πολύ μεγάλη πληρότητα επίσης. Η κίνησή του για τη Μύκονο ήταν 5 μονά και 16 επικαθήμενα βυτία, συνολικά 21 κομμάτια λοιπόν. Πόσα είπεεεες? Απόπλους ώρα Μυκόνου 0235 για Εύδηλο και Βαθύ.

Link to comment
Share on other sites

Έχω φτιάξει που λες το φραπεδάκι μου με τις 48 ζάχαρες και κάθομαι να βλεφαριάσω λίγο webcam και να γράψω κείμενο για το forum. Και ξεκινάς να δείς 1-2 βαπόρια, όμως πέφτουν όλα μαζί και όταν σηκώνεις το κεφάλι σου έχει περάσει κανένα πεντάωρο. Χώρια που αναγκάζεσαι να ανοίξεις 2 οθόνες και να παρακολουθείς με το κεφάλι να πηγαινοέρχεται σαν περισκόπιο υποβρυχίου. Τέλος πάντων ανοίγοντας τη webcam είναι ήδη μέσα το Θεολόγος Π στην 7 και το Flyingcat 3 πλαγιοδέτηση. Αυτό οδήγησε στο Express Jet να περιμένει αρόδου ως τις 1230 για την αναχώρηση του Flyingcat 3.  Στο μεσοδιάστημα είχαμε:

 

Πρώην Νήσος Μύκονος απ' ευθείας από Πειραιά και Σύρο με άφιξη στις 1200. Βγήκαν περίπου 200 επιβατες, 2 δίκυκλα, 10 ΙΧ και 1 νταλίκα του Λιουδάκη. Η φόρτωση περιέλαβε 5 ΙΧ και 30 επιβάτες με απόπλου στις 1213 για Εύδηλο και Καρλόβασι. Μόνο σε μένα φαίνονται πενιχρά αυτά τα νούμερα για Μύκονο?

 

Στα καπάκια Σαντορίνη Παλάς με άφιξη 1210 για τη 2 προερχόμενο καρφί από τον Πειραιά. Η κίνησή του ήταν περίπου 150 επιβάτες και 19 ΙΧ ενώ μπήκαν περίπου 350 επιβάτες και 12 ΙΧ. Απόπλους 1222 για Πάρο, Σαντορίνη και Ηράκλειο. Με διαφορά λιγότερων των 2 λεπτών στην 3 έπεσε και το Speedrunner Jet 2 το οποίο και απεβίβασε 300 επιβάτες και 7 ΙΧ. Άμεσα πέρασαν τον καταπέλτη του 120 επιβάτες και 2 ΙΧ με το ταχύπλοο να μολάρει στις 1220 για Πάρο, Νάξο και Κουφονήσια.

 

Η επόμενη άφιξη είναι συμβατικό και ήταν το Fast Ferries Andros που έριξε καταπέλτη 1215 στην 6 προερχόμενο από Ραφήνα, Άνδρο και Τήνο. Για Μύκονο από επιβάτες είχε λιγότερους από 100 μαζί με καμιά 10αριά ΙΧ και 1 νταλίκα. Φόρτωσε 11 ΙΧ και 250 επιβάτες αποπλέοντας με προορισμό την Πάρο. Η κίνησή του σε επιβάτες δείχνει πως σίγουρα υπάρχει χώρος για μια πιο φτηνή επιλογή στα ενδοκυκλαδικά, από τα φωτιά και λαύρα εισιτήρια των ταχυπλόων.

 

Την αναχώρηση του Speedrunner Jet 2 περίμενε αρόδου το Αικατερίνη Π, παίρνοντας την θέση του για την 3 περί ώρας 1230. Ερχόταν από Ραφήνα και Τήνο. Για Μύκονο είχε 30 επιβάτες, 5 δίκυκλα και 20 ΙΧ ενώ άμεσα φόρτωσε 5 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά και 130 επιβάτες με προορισμό τη Νάξο.

 

Πάμε μετά σε Thunder με άφιξη 1235 για την 1 προερχόμενο από Ηράκλειο, Σαντορίνη, Ίο, Νάξο και Πάρο. Δεν πρόλαβα να δώ πόσους επιβάτες έβγαλε, μέτρησα όμως 19 ΙΧ για τη Μύκονο. Η φόρτωση ήταν 3 δίκυκλα, 12 ΙΧ και περίπου 170 επιβάτες για Σύρο και Πειραιά, λύνοντας κάβους στις 1242. Χωρίς ανάσα συνέχεια με Superferry το οποίο και αφίχθη στις 1250 από Ραφήνα, Άνδρο και Τήνο. Απεβίβασε καμιά 150αριά επιβάτες και 13 ΙΧ.

 

Την ίδια στιγμή πέφτει και το Power Jet στις 1257 για την θέση 3 με προηγούμενα λιμάνια το Ηράκλειο, την Σαντορίνη, την Ίο και τη Νάξο, λιμάνια τα οποία έφεραν στη Μύκονο περίπου 250 επιβάτες και 12 ΙΧ. Τσακηδόν φόρτωσε γύρω στους 120 επιβάτες και 6 ΙΧ αποπλέοντας στις 1305 για Πάρο, Νάξο, Σαντορίνη και Ηράκλειο.

 

Με λίγα λόγια είδαμε 11 πλοία μέσα σε 1.5 ώρα με το σχετικό πανικό να γίνεται εντός λιμένος. Θα έπρεπε να υπάρχει ένας μίνιμουμ κεντρικός προγραμματισμός έτσι ώστε να μην πέφτουν όλοι επάνω σε όλους, ειδικά από τη στιγμή που οι λιμενικές υποδομές είναι επιπέδου Δυτικής Αφρικής.  Ωδή στην παντελή απουσία ΥΕΝ και ΛΣ από τα τεκταινόμενα. Απλώς βουκόλοι.

 

Πάμε στην απογευματινή ζώνη με άφιξη του WC Jet στις 1453 από Σαντορίνη, Ίο και Νάξο. Η κίνηση αξιοσημείωτη, μέτρησα περίπου 300 επιβάτες και 4 ΙΧ για τη Μύκονο ενώ από τη Μύκονο πέρασαν τον καταπέλτη περίπου 150 επιβάτες και 6 ΙΧ. Ο απόπλους του στις 1500 μετά από μόλις 7 λεπτά παραμονή για Σύρα και Περαία. Το Blue Star Paros έφτασε τελευταίο και καταιδρωμένο στη Μύκονο, ώρα 1455, προερχόμενο από Πειραιά, Σύρο και Τήνο. Στη Μύκονο έβγαλε περί των 180 επιβατών, 15 ΙΧ, 1 ημιφορτηγό και 2 νταλίκες. Αντίστοιχα η φόρτωση ήταν 120 επιβάτες, 8 ΙΧ, 2 μονά φορτηγά και 4 νταλίκες, απόπλους λίγο μετά τις 1515 για Τήνο, Σύρο και Πειραιά.

 

Όπως ίσως να παρατηρήσατε ο κατάπλους του WC Jet και του Blue Star Paros στη θέση 3 και 1 αντίστοιχα έγινε με διαφορά 2 λεπτών. Κι αυτό μας χάρισε το "highlight" της ημέρας. Δεμένο στον ντόκο κρουαζιεροπλοίων ήταν το Crown Iris, το Blue Star Paros πήγαινε για την 1 με δεξιά στροφή και αρκετό δρόμο έχοντας κεντράρει με την πλώρη του την πρύμη του Crown Iris. Ξαφνικά, ανάμεσα στα δύο πλοία πετιέται με μεγάλη ταχύτητα το WC Jet που πήγαινε για την 3, σφήνα ανάμεσα στην πλώρη του Blue Star Paros και την πρύμη του κρουαζιεροπλοίου. Το Λιμεναρχείο Μυκόνου εδώ και πάρα πολύ καιρό, έχει θέσει τις βάσεις για να δούμε κάποιο πολύ άσχημο περιστατικό μέσα στο λιμάνι του νησιού. 

 

Μέχρι να γράψω όλο αυτό το σεντόνι, να και η επιστροφή του Fast Ferries Andros από την Πάρο κι ενώ στο μεσοδιάστημα έχει πέσει πλαγιοδέτηση το Variety Voyager και αρόδου στον Άγιο Στέφανο το MSC Musica. Άφιξη ώρα 1545 για την 3 του Τούρλου και το φορτηγομάνι παρατεταγμένο στο λιμάνι. Πρίν από αυτό όμως είχαμε αποβίβαση περίπου 200 επιβατών και 5 ΙΧ, ακολουθούμενη από επιβίβαση 40 επιβατών και 9 ΙΧ. Από φορτηγά είχαμε τελικά 1 ημιφορτηγό, 1 μονό φορτηγό και 10 νταλίκες. Απόπλους ώρα Μυκόνου 1610 για Τήνο, Άνδρο και Ραφήνα.

 

Τέλος για σήμερα με το απ' ευθείας δρομολόγιο του Blue Star Patmos από τον Πειραιά, με άφιξη ώρα Caprice 1625 για τη θέση 1 του Τούρλου. Η Μύκονος έλαβε περίπου 40 επιβάτες, 4 δίκυκλα, 13 ΙΧ και 6 νταλίκες. Από φόρτωση 30 περίπου επιβάτες, 3 δίκυκλα και 15 ΙΧ. Ανεχώρησε για Μεστά και Σίγρι στις 1645.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέρον το report σου nick (και όλων των υπολοίπων σε άλλα λιμανια)...

 

Θα ήταν πιστεύω ενδιαφέρον (ίσως αργότερα προς το τέλος ρου καλοκαιριου) μια συγκέντρωση περίληψη της κίνησης... με τις αντίστοιχες προτιμήσεις των επιβατών σε πλοία ή κατηγορίες πλοίων... δεν ξέρω αν υπάρχει κάπου κάποια προσβάσιμη βάση δεδομένων για αυτά...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Γενικά, όσες φορές έχω ρίξει βλέφαρο η εικόνα είναι κατά 80-90% όπως την περιγράφει ο @Nick the Greek. Βέβαια τα νούμερα που παραθέτει νομίζω είναι γενικά ψιλοαπογοητευτικά για όλους (με 150άρια και 250άρια βγαίνουν;). Όσες φορές έχω τσεκάρει, έχω βγάλει τα εξής συμπεράσματα:

1) ξεκινάω από την κλασική ερώτηση του @Nick the Greek για το Myconos...πραγματικά πάντα έτσι είναι τα νούμερα, ειδικά στις επιστροφές σε παίρνει το μαύρο δάκρυ (πολλές φορές μονοψήφια ΙΧ και πάντα μονοψήφια ΦΓ, ο δε κόσμος γύρω στα 100 άτομα). Το πρωί είναι κάπως καλύτερα τα πράγματα αλλά και πάλι πολύ μικρά. Πολλές φορές απορώ, όταν σάρωνε στην ίδια γραμμή επί Hellenic, τι νούμερα έκανε στη Μύκονο; Γενικά πιστεύω η Attica έχει παραμελήσει σε όλους τους τομείς μια καλή αγορά όπως η Μύκονος.

2) ο μεγάλος νικητής είναι με διαφορά το Worldchampion και ακολουθούν το Santorini Palace (κυρίως στο κομμάτι του Ηρακλείου) με το Power Jet. Σε αυτά τα τρία ταχύπλοα πάντα έχουμε κοπάδια κόσμο. Το Santorini έχει κόσμο από/προς Πειραιά αλλά δεν ξέρω αν μπορεί να σταθεί με τόσο κόσμο. Πάντως, επειδή στα ντέρμπι Εθνικός-Θύελλα Ραφήνας είμαι με Εθνικό, να ευχαριστήσω τις 2,5 εταιρίες που κρατάνε όρθιο τον Πειραιά απέναντι στη λαιμαργία της Ραφήνας😁. Πολύ καλή δουλειά κάνει και το Express Jet καθώς έρχεται πρώτο και ξεκινάει πρώτο για κάτω τα μεσημέρια.

3) το Thunder δουλεύει πολύ καλύτερα στο σκέλος Μύκονος-Ηράκλειο, όσον αφορά τον Πειραιά όσες φορές έχω δει είναι πολύ μέτρια τα πράγματα έως απογοητευτικά. Ελπίζω να κάνω λάθος. Γενικά πάντως περίμενα καλύτερα νούμερα αν και τρώει πολύ ξύλο. Το βλέπω πολύ κάτω σε σύγκριση με το "σύμμαχο" Santorini. Το Speedrunner Jet II πρέπει να δουλεύει ελαφρώς καλύτερα από Πειραιά. Αν και με 300άρες και 400άρες (είμαι κιμπάρης) απορώ πως βγαίνουνε όλοι... 

4) το Superexpress κλασικά πολύ ΙΧ από/προς Ραφήνα, στο κομμάτι Μύκονος-Σαντορίνη πρέπει να ναι τελευταίο με διαφορά.

5) όσο για τα συμβατικά της Ραφήνας, δουλεύουν καλά κυρίως στο γκαράζ. Από κόσμο πρέπει να μαζεύουν ό,τι περισσεύει (μιλάω για τα πρωινά) αλλά και πάλι not bad. Από το Superferry θα περίμενα αρκετά παραπάνω.

6) Τέλος, για μένα ευχάριστη έκπληξη είναι το Blue Star Paros. Πάντα φτάνει τελευταίο, αργοπορημένο σαν να κάνει την αγγαρεία του μετά τη Σύρο. Κι όμως, έχει τον κόσμο του, τα ΙΧ του, βγάζει σταθερά και τα-έστω λίγα-φορτηγά του. Πάντα έχω πολύ χαμηλές προσδοκίες και με διαψεύδει.

Αυτά τα πολύυυ χοντρικά. Για τα υπόλοιπα πλοία δεν έχω άποψη. Ελπίζω να δουλεύουν όλοι καλά και του χρόνου με περισσότερα πλοία! Θα χαρώ σε πολλά να έχω κάνει λάθος καθώς πρόκειται για δειγματολογικές εκτιμήσεις.

 

Link to comment
Share on other sites

Από αυτά που λες καταλαβαίνω οτι τα ταχύπλοα έχουν κερδίσει ένα πολύ σημαντικό μέρος της κίνησης και ίσως την πλειοψηφία... κάτι που μου φαίνεται περίεργο σε μια αγορά που τα κόμιστρα τους είναι πολύ μεγαλύτερα από τα συμβατικά και παράλληλα τα συμβατικά δίδουν πάρα πολλές εναλλακτικές...

Γιατί κάποιος να ταλαιπωρηθεί μέσα σε ένα ταχύπλοο λεωφορείο τόσες ώρες...

Link to comment
Share on other sites

Απόψε μόνο Blue Star Myconos με την άφιξή του για τη θέση 2 στις 2050, προερχόμενο από την επιδοτούμενη της Θεσσαλονίκης. Γύρω στους 60 ήταν οι επιβάτες και 10 τα ΙΧ που βγήκαν στη Μύκονο. Αμέσως άρχισε και η φόρτωση των περίπου 150 επιβατών μαζί με 10 δίκυκλα, 11 ΙΧ, 1 βανάκι, 1 μονό φορτηγό και 2 νταλίκες. Και πάλι δεν χρησιμοποιούνται τα καταπελτάκια των επιβατών με τον κόσμο να συνωστίζεται στον καταπέλτη, και το πλήρωμα να τους φωνάζει να κάνουν άκρη για να μπούν τα τροχοφόρα και να μη χάνεται χρόνος. Εικόνες Seajets και μάλιστα όχι καλά εξασκημένες. Τουλάχιστον στα αριστερά του μπουλμέ στο γκαράζ υπήρχε πάαααρα πολύς χώρος, φαντάζομαι να γεμίσει στη Σύρο.  Απόπλους λίγα λεπτά μετά τις 2105 για Σύρο και Πειραιά.  

Link to comment
Share on other sites

η λογική που δεν ρίχνουν έστω τον έναν καταπέλτη επιβατών ποια είναι, μπορεί να καταλάβει κανείς ; μήπως έχει να κάνει με τον έλεγχο των εισιτηρίων (λέμε τώρα) και δεν υπάρχουν αρκετά άτομα ας πούμε για να τσεκάρουν ταυτοχρόνως ; αλλά ακόμη κι αν είναι έτσι, ρισκάρεις την ασφάλεια τόσων ανθρώπων έτσι απλά και κατ'εξακολούθηση ;

τι να πω. .. 

Link to comment
Share on other sites

Πόσο θα είναι πια η καθυστέρηση; πέντε λεπτά ; πιθανόν λέω πολύ. Σίγουρα δεν είναι τόσο μεγάλη που νζ δικαιολογεί τέτοια αναιτια ανάληψη ρίσκου αλλά προφανώς κάποιου ξέρουν καλύτερα 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...