Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 511
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δευτέρα βράδυ στη Μύκονο και πρίν το daiquiri passion fruit της Κικής στον Ορνό, οι μερακλήδες γουστάρουν με Ιωσήφ Κ και την αριστερή στροφή του Κώστα Βελαλόπουλου. Όπως σχεδόν σε κάθε Δευτεριάτικο δρομολόγιο για Μύκονο, Κώ και Ρόδο, το βαπόρι δε χωράει ούτε τρίκυκλο. Άφιξη 2338 και εκφόρτωση 1 μονό φορτηγό, 1 μονό βυτίο και 3 συρόμενα βυτία. Είχαμε και φόρτωση 1 μονό φορτηγό, απόπλους στις 2346.

Link to comment
Share on other sites

Νύχτα Τρίτης πρός Τετάρτη και το Νήσος Ρόδος καταπλέει στη Μύκονο στις 0110 μετά από δύσκολη μανούβρα. Η πρώτη φορά που βλέπω το γκαράζ του πλοίου σχεδόν γεμάτο στις προσεγγίσεις του στη Μύκονο. Από επιβάτες κάτι σε 20 μόνο. Από οχήματα είχαμε 6 δίκυκλα, 11 ΙΧ, 2 βανάκια, 1 μονό φορτηγό, 2 συρόμενα ψυγεία και 12 νταλίκες. Είχαμε και επιβίβαση 3 επιβατών όπως και 1 δίκυκλο αλλά και 1 ΙΧ. Απόπλους στις 0140 για τη Χίο και τη Μυτιλήνη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δευτέρα βράδυ και ο Σήφακας πάλι στη Μύκονο προερχόμενος από τον Πειραιά. Άφιξη στις 2340 με το πλοίο να προσδένει μεν γρήγορα, αλλά να καθυστερεί να ρίξει καταπέλτη μάλλον λόγω της ρεστίας που έχει απόψε το λιμάνι λόγω του δυτικού ανέμου. Τελικά ο καταπέλτης έπεσε 5 λεπτά μετά με την εκφόρτωση να λαμβάνει χώρα με προσοχή. Η κίνηση ήταν 1 μονό φορτηγό, 1 μονό βυτίο και 6 επικαθήμενα βυτία ενώ φόρτωσε και ένα χαλασμένο βανάκι. Απόπλους στις 2352 για Κώ και Ρόδο.

 

Και Καπετάν Χρήστος είχαμε απόψε, έφτασε στις 0245 ξεχασμένο από καβοδέτες, λιμενικούς αλλά μάλλον και τον Θεό τον ίδιο. Εκφόρτωση ξεκίνησε 6 λεπτά μετά τον κατάπλου και ενώ το πλοίο μποτζάρει χαρακτηριστικά. Έβγαλε 1 νταλίκα, 2 συρόμενα βυτία όπως και 15 επικαθήμενα βυτία. Νομίζω θα περιμένει τα βυτία του για να φύγει κάποια στιγμή το πρωί.

Link to comment
Share on other sites

Τρίτη αντί για Πέμπτη το Νήσος Ρόδος απόψε στη Μύκονο, άφιξη στις 0110. Καμιά 25αριά από επιβάτες ενώ από τροχοφόρα έλαβον: 5 δίκυκλα, 10 ΙΧ και 11 νταλίκες. Είχαμε και φόρτωση 1 δίκυκλο και 1 ΙΧ. Απόπλους στις 0140 για Χίο και Μυτιλήνη.

Link to comment
Share on other sites

Αρκετά καλή φόρτωση απόψε το Τάλως, εντελώς γεμάτο το κάτω γκαράζ και αρκετά γεμάτο το επάνω. Έριξε καταπέλτη στη Μύκονο στις 0030 προερχόμενο από Πειραιά και με επόμενους προορισμούς τον Εύδηλο και το Καρλόβασι. Εκφόρτωση 1 ΙΧ, 2 μονά βυτία και 5 επικαθήμενα βυτία. Απόπλους στις 0036.

Link to comment
Share on other sites

Ώρα 1700 ντάν και το Θαντέριον ρίχνει καταπέλτη στη Μύκονο προερχόμενο από τη Νάξο. Απεβίβασε περί των 30 επιβατών, κανένα ΙΧ. Επιβίβασε κάπου 120 επιβάτες ενώ φόρτωσε 6 δίκυκλα και 11 ΙΧ. Απόπλους στις 1710 για Σύρο και Πειραιά.

 

Στη θέση 1 έφτασε και το λαβωμένο Huge Funnel Myconos, έριξε καταπέλτη στις 1710 προερχόμενο από τον Πειραιά. Από επιβατική κίνηση έβγαλε γύρω στους 25 επιβάτες μαζί με 4 δίκυκλα και 5 ΙΧ. Επιβιβάστηκαν περί των 45 επιβατών για Έυδηλο και Καρλόβασι(που είναι και οι επόμενοί του προορισμοί) μαζί με 8 ΙΧ. Κανένα φορτηγό έξω ή μέσα, αξιοσημείωτο αυτό. Απόπλους ώρα 1730.

 

Στις 1745 είχαμε και το Superexpress για την 3 προερχόμενο από Σαντορίνη - Ίο - Νάξο - Πάρο. Απεβίβασε γύρω στους 300 επιβάτες στη Μύκονο μαζί με 3 δίκυκλα και 6 ΙΧ. Επεβίβασε κάπου 180 επιβάτες ενώ φόρτωσε 5 δίκυκλα μαζί με 34 ΙΧ. Πάρα πολύ καλοί αριθμοί και απόπλους στις 1800 για Τήνο και Ραφήνα.

 

Συνέχεια με την Κατερνώ(για να πώ την Μυκονιάτικη έκδοση του ονόματος) προερχόμενη από τη Νάξο και με κατάπλου στην 1 του Τούρλου στις 1810 και με αποβίβαση περίπου 15 επιβατών, 2 ημιφορτηγών και 1 ΙΧ. Επιβιβάστηκαν περίπου 50 επιβάτες μαζί με 3 δίκυκλα, 30 ΙΧ, 7 ημιφορτηγά, 6 μονά φορτηγά και 5 επικαθήμενα. Πολύ εντυπωσιακά νούμερα για την Κατερνώ, που απέπλευσε για Τήνο και Ραφήνα στις 1825.

 

Με την αναχώρηση του Αικατερίνη Π, έριξε καταπέλτη και το Τάλως στις 1840, προερχόμενο από Καρλόβασι και Εύδηλο και έχοντας ήδη φορτώσει ικανό αριθμό βυτίων στο επάνω γκαράζ. Από τη Μύκονο φορτώθηκαν 2 μονά και 5 επικαθήμενα βυτία με το πλοίο να σηκώνει καταπέλτη με προορισμό τον Πειραιά στις 1848.

 

Απόψε έχουμε και το SuperStar το οποίο προερχόμενο από Ραφήνα, Άνδρο και Τήνο κατέπλευσε στη Μύκονο στις 2135 για τη θέση 1. Από κόσμο περίπου 40 επιβάτες για τη Μύκονο και 80 για την Πάρο. Εκφόρτωσε 5 δίκυκλα, 45 ΙΧ, 1 μονό φορτηγό και 1 νταλίκα. Είχαμε και φόρτωση 7 ΙΧ αλλά και 3 μονά φορτηγά από αυτά που μεταφέρουν οικοδομικά υλικά. Αρκετά καλά νούμερα σε τροχοφόρα για το πλοίο, απόπλους στις 2145.

 

Τέλος με το Θεολόγος Π το οποίο κατέπλευσε στην 7 του Τούρλου στις 2245 από Ραφήνα, Άνδρο και Τήνο. Ο βασιλεύς της γραμμής μας έφερε καμιά 100ή επιβάτες, πλέον των 40 ΙΧ(δύσκολο να μετρήσω) όπως επίσης 5 μονά φορτηγά και πάνω από 15 νταλίκες. Δεν το λες κακό.

Link to comment
Share on other sites

Παρασκευή βράδυ στη Μύκονο και το πρώην Νήσος Μύκονος προσεγγίζει τον Τούρλο προερχόμενο από το Καρλόβασι και τον Εύδηλο. Ο καταπέλτης έπεσε στην 2 του Τούρλου στις 2307 και πάνω από αυτόν πέρασαν περίπου 50 επιβάτες μαζί με 3 ΙΧ που είχαν προορισμό το νησί του Δωρόθεου Στέκα. Με προορισμό τη Σύρο και τον Πειραιά αντίστοιχα επιβιβάστηκαν άλλοι τόσοι επιβάτες, 3 δίκυκλα και 7 ΙΧ. Το πλοίο είναι άδειο, δεν μπήκαν καν στον κόπο να ανεβάσουν τα ΙΧ στο πατάρι αλλά τα στοίβασαν στο κυρίως γκαράζ. Απόπλους στις 2320.

Link to comment
Share on other sites

Κυριακή στη Μύκονο, πάμε να δούμε τι θα δούμε.

 

Ξεκίνημα με Santorini Palace στις 1447 προερχόμενο από Ηράκλειο, Σαντορίνη και Πάρο, που έπεσε στην 1. Πλλλλήθος κόσμου βγήκε στη Μύκονο, θα έλεγα κοντά στους 300 επιβάτες ενώ μέτρησα και 4 ΙΧ. Επιβιβάστηκαν περίπου 80 επιβάτες παρέα με άλλα 4 ΙΧ και απόπλους στις 1453 για τον Πειραιά. Θα το χαρακτήριζα φτωχό το νούμερο για Πειραιά.

 

Λίγο μετά η άφιξη του Θαντερίου από Πειραιά και Σύρα, και αυτό στην 1 με τον καταπέλτη να πέφτει στις 1507. Απεβίβασε περί των 200 επιβατών μαζί με 4 δίκυκλα και 30 ΙΧ. Η φόρτωση περιέλαβε περίπου 100 επιβάτες, 1 δίκυκλο και 3 ΙΧ. Απόπλους για τη Νάξο στις 1520 και ενώ το WC Jet περνούσε από την πλώρη του. Για πλοίο που αναχώρησε τελευταίο από Πειραιά την Κυριακή το πρωί, τα νούμερα για τη Μύκονο εγώ τα θεωρώ πάρα πολύ καλά.

 

Στα καπάκια WC Jet λοιπόν, πλοίο που έδεσε στην 3 του Τούρλου στις 1525. Προηγούμενα λιμάνια του η Σαντορίνη, η Ίος και η Νάξος. Από επιβάτες για τη Μύκονο περίπου 350 μαζί με 1 ΙΧ. Φόρτωσε 3 δίκυκλα, 16 ΙΧ και περίπου 220 κεφάλια:D που μπήκαν στο γκαράζ με τον ίδιο τρόπο που σαλαγούσε ο John Wayne τα γελάδια στα παλιά western. Παίζει να μόλησαν πρίν ο τελευταίος επιβάτης περάσει το άνοιγμα του καταπέλτη. Αυτό έγινε στις 1532, το πλοίο έκατσε 7 λεπτά!

 

Πάμε και στο πρώτο συμβατικό της ημέρας, είναι το Fast Ferries Andros που έφτασε στην 1 της Μυκόνου στις 1555 με προηγούμενο λιμάνι την Πάρο. Σχετικά δύσκολη η πρόσδεση, το πλοίο έκανε πολλές κινήσεις, πνέει όμως και πολύ δυνατός άνεμος στο νησί. Από επιβάτες για τη Μύκονο είχαμε καμιά 50αριά μαζί με 1 δίκυκλο και 1 ΙΧ. Από επιβάτες για Τήνο, Άνδρο και Ραφήνα είχαμε γύρω στους 80. Φόρτωση για τα ίδια νησιά 10 ΙΧ, 3 ημιφορτηγά, 2 μονά φορτηγά και 2 επικαθήμενα. Μόλα όλα στις 1605.

 

Ααααα, THUNDER!! Που λένε και οι AC DC. Επιστροφή από τη Νάξο για την 3 του Τούρλου στις 1712 και η κίνηση για Μάικονος ήταν καμιά 15αριά επιβάτες μόνο. Η φόρτωση ξεκίνησε άμεσα με 4 δίκυκλα, 18 ΙΧ και καμιά εκατοστή επιβάτες. Απόπλους στα καπάκια, ώρα 1718.

 

Από τον Παναγιωτάκη πάμε στους Στεφάνου και το Superexpress που έφτασε στην 7 της Μυκόνου στις 1800 ντάν με προηγούμενα λιμάνια τη Σαντορίνη, τη Νιό, τη Νάξο και την Πάρο. Η συγκεκριμένη θέση δεν διευκολύνει καθόλου το μέτρημα αλλά υπολογίζω πάνω από 40 ΙΧ φόρτωση, αν κρίνω από το μέγεθος της ουράς. Πρέπει επίσης να έβγαλε καμιά 50αριά επιβάτες και λίγα ΙΧ. Απόπλους στις 1813 για Τήνο και Ραφήνα.

 

Ώρα Μυκόνου 1830 και το Κατερνιώ ρίχνει καταπέλτη προερχόμενο από τα Κουφονήσα και τη Νάξο. Λιγότεροι από 30 οι επιβάτες που αποβιβάστηκαν ενώ εξήλθαν και 3 ΙΧ με προορισμό τη Μύκονο. Αντίθετα οι επιβιβαζόμενοι επιβάτες ήταν γύρω στους 120 μαζί με 39 δίκυκλα, 9 ΙΧ και 5 ημιφορτηγά. Άμεσος απόπλους στις 1840 για Τήνο και Ραφήνα. 

 

Στις 2010 ήρθε και το Μύκονος από τη Σάμο και την Ικαριά, έπεσε στην 2. Καμιά 30αριά επιβάτες και 2 ΙΧ η κίησή του για τη Μύκονο. Από τη Μύκονο πήρε περίπου 50 επιβάτες μαζί με 5 δίκυκλα, 17 ΙΧ, 1 ημιφορτηγό, 1 συρόμενο φορτηγό και 2 επικαθήμενα βυτία. Απόπλους στις 2023 για Σύρα και Πειραιά. Μου κάνει εντύπωση ο μικρός αριθμός επιβατών για το συγκεκριμένο δρομολόγιο, τελευταία επιστροφή της Κυριακής.

Link to comment
Share on other sites

Άφιξη Santorini Palace για την 1 σήμερα στις 12:30.Έκανε ένα τέταρτο για να δέσει λόγω του δυνατού βοριά που επικρατεί σήμερα.Από Πειραιά η κίνηση του ήταν περίπου 120 επιβάτες 9ΙΧ και 1 δίκυκλο ενώ φόρτωσε για τα υπόλοιπα λιμάνια του δρομολογίου του 300 επιβάτες 9ΙΧ και 1 επαγγελματικό φορτηγάκι.Απόπλους στις 12:55. 

Άφιξη του Power Jet για την no3 στις 13:35 ενώ μέσα σε 5 λεπτά είχε δέσει.Αποβίβασε περίπου 250 επιβάτες και 7 ΙΧ και επιβίβασε περίπου 500 επιβάτες 7 ΙΧ και 1 επαγγελματικό φορτηγάκι.Αναχώρηση στις 13:55 μετά από ένα πεντάλεπτο καθυστέρηση για να δέσει το Μύκονος

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Φτωχό το απόψινό δελτίο με ένα ξερό Μύκονος. Κατάπλους στις 2222 από Καρλόβασι και Εύδηλο, αποβιβάζοντας γύρω στους 25 επιβάτες μαζί με 2 δίκυκλα και 3 ΙΧ. Άμεση φόρτωση καμιάς 30αριάς επιβατών, 3 δικύκλων, 9 ΙΧ, ενός ημιφορτηγού και ενός επικαθημένου. Άδειο φαινόταν το γκαράζ, γενικά όσο το έχω παρακολουθήσει από τη Μύκονο φέτος, δεν έχω δεί τίποτα φοβερά και τρομερά νούμερα. Απόπλους για Πειραιά στις 2227, έκατσε ένα πεντάλεπτο δηλαδή.

Link to comment
Share on other sites

Άφιξη του Blue Star Myconos στο ομώνυμο νησί με αποβίβαση περί των 30 επιβατών και 3 ΙΧ και επιβίβαση 100 ατόμων ,25 ΙΧ ,4 βαν ,3 ημιφορτηγά και 1 νταλίκα .

Link to comment
Share on other sites

Βραδυνές αφίξεις στη Μύκονο απόψε νύχτα Παρασκευής πρός Σάββατο και ξεκινάμε με το SuperStar που έπεσε στην 1 του Τούρλου στις 2147. Από κόσμο καμιά 80αριά επιβάτες ενώ από τροχοφόρα είχαμε 2 δίκυκλα, 42 ΙΧ και 1 μονό φορτηγό. Ξεχώρισε ένα ψώνιο με Wrangler, ο οποίος θεώρησε σωστό να κατέβει από το πλοίο έχοντας αναμμένα όλα τα φώτα, ακόμη και τα προβολάκια ομίχλης του προφυλακτήρα, λες και έκανε νυχτερινή οδήγηση σε κανένα Σουηδικό δάσος με ομίχλη. Δικαιώνεται για μια ακόμη φορά ένα παλιό μου αφεντικό που είχε το θεώρημα ότι "όσο μικρότερο το μέγεθος του ανδρός, τόσο μεγαλύτερο αυτοκίνητο οδηγεί":rolleyes:. Έβαλε περιπου 20 επιβάτες για την Πάρο μαζί με 4 ΙΧ και πήρε καταπέλτη επάνω στις 2156. Δυσκολεύτηκε να δέσει το πλοίο και μάλιστα έβγαλε 2 κάβους στα δεξιά, κάτι που συμβαίνει όταν είναι πολύς ο αέρας. Του πήρε δε πλέον του δεκαλέπτου να ολοκληρώσει την άπαρση των αγκυρών. Αυτές είναι οι συνθήκες απόψε, το πλοίο σκαμπανέβαζε καταφανέστατα κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο νησί. 

 

Θεολόγος Π στις 2235 στην συνήθη του θέση 7, όσο μπόρεσα να διακρίνω από εκφόρτωση είχαμε 26 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά, 2 σιλοφόρα, 7 επικαθήμενα ψυγεία και 8 νταλίκες. Από νταλίκες δηλαδή το όλον 17 κομμάτια. Φόρτωσε και ένα μονό φορτηγό μαζί με ελάχιστα ΙΧ και απέπλευσε στις 2302 καρφί για τη Ραφήνα, απ' όπου έχουμε πρωινό δρομολόγιο αύριο.

 

Συνέχεια με Fast Ferries Andros, η οποία είναι και η τελευταία άφιξη επιβατηγού/οχηματαγωγού για απόψε. Μεσάνυχτα έριξε καταπέλτη στην 2 και απεβίβασε γύρω στους 40 επιβάτες μαζί με 2 δίκυκλα, 19 ΙΧ, 2 ΙΧ που έσερναν ταχύπλοα, 3 ημιφορτηγά, 5 μονά ψυγεία, 4 μονά φορτηγά 2 επικαθήμενα ψυγεία και 1 επικαθήμενο ξηρού φορτίου. Και το Fast Ferries Andros έχει άμεσο απόπλου για Ραφήνα οπότε φόρτωσε 2 ΙΧ, 1 μονό ψυγείο, 5 επικαθήμενα και πήρε καταπέλτη στις 0022. Και αυτή η μανούβρα πρόσδεσης ήταν δύσκολη με το πλοίο να σκαμπανεβάζει καθ' όλη τη διάρκεια της φορτω-εκφόρτωσης. 

 

Πάμε τώρα στα ρορά. Με αυτές τις καιρικές συνθήκες που περιέγραψα, είχε ενδιαφέρον να δούμε τι θα γινόταν με το Καπετάν Χρήστος, για λόγους που έχουμε κατά καιρούς εξηγήσει. Το πλοίο έφτασε στη Μύκονο προερχόμενο από την Ελευσίνα στις 0233, ερήμην φυσικά. Ξεχασμένο από Θεό και ανθρώπους. Ομολογώ πως γελούσα μόνος μου γιατί σκεφτόμουν πως αν κάτι δεν πάει καλά με την πρόσδεση και έχουμε κανένα συμβάν, αν δεν τους ενημερώσει το βαπόρι ή εγώ, τότε ποιός :D? Αυτοί απόντες είναι. Δεν πήραν μετάθεση στη Μύκονο για να ξενυχτάνε στο ντόκο βέβαια, αλλά στα μπάρ της Χώρας.

 

Με αριστερή στροφή έδεσε το πλοίο στην 6, φορτωμένο και στο κάτω γκαράζ αλλά και στο επάνω, όπου έβλεπε κανείς επικαθήμενα βυτία. Όπως πάντα χωρίς καβοδέτες και με το φορτηγό Ειρήνη να ξεφορτώνει ακριβώς δίπλα του. Αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν να δίνεις αυτή τη θέση(με άλλο πλοίο σε απόσταση αναπνοής δηλαδή) σε ένα πλοίο του οποίου η πρόσδεση είναι προβληματική και ανασφαλής. Κλάιν φυσικά, και παρανάλωμα να γίνει, θα πέσει καμιά ευθύνη στο ΛΣ? Πολύ μεγάλη η κλίση του καταπέλτη και δύσκολη εκφόρτωση. Από κίνηση είχαμε 1 μονό ψυγείο, 4 μονά βυτία, 1 συρόμενο βυτίο και 15 επικαθήμενα βυτία. Το πλοίο αναμένει πια τα άδεια του βυτία έτσι ώστε να αποπλεύσει το πρωί.

 

Έχουμε και τον Τάλω που απόψε κάνει Σύρο - Τήνο - Μύκονο - Σαντορίνη αλλά νυστάζουμε κιόλας και το πλοίο μόλις απέπλευσε από την Σύρο. Οπότε καληνύχτα Μαργαρίτα.

Link to comment
Share on other sites

Σάββατο μεσημέρι του Ιουλίου και σχεδόν ταυτόχρονα έπεσαν στη Μύκονο το καθυστερημένο Blue Star Paros και το Thunder, και τα δύο προερχόμενα από τον Πειραιά και τη Σύρο, με το Blue Star Paros να έχει και την Τήνο στο πρόγραμμά του.

 

Το πρώτο έπεσε στην 1 του Τούρλου στις 1445 και από κίνηση πρός τη Μύκονο είχαμε καμιά 100αριά επιβάτες, 3 δίκυκλα, 11 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά, 1 μονό φορτηγό και 4 νταλίκες. Αναχώρηση στις 1510 για Τήνο - Σύρο - Πειραιά με φόρτωση 120 επιβάτες, 7 δίκυκλα, 16 ΙΧ, 1 ημιφορτηγό, 1 μονό φορτηγό και 2 νταλίκες

 

Στην 3 το Θαντέριον προσέδεσε στις 1450 και απεβίβασε περί των 100 επιβατών μαζί με 1 δίκυκλο και 21 ΙΧ. Φόρτωση για Νάξο γύρω στους 120 επιβάτες και 1 ΙΧ, φαινόταν να έχει όμως επάνω στο ανοιχτό κατάστρωμα ήδη αρκετό κόσμο για Νάξο. Απόπλους στις 1458. 

 

Εν τω μεταξύ στις 1510 να και το WC Jet ή αλλιώς Τουαλετότζετο:D. Έβγαλε πάνω από 300 κεφάλια, 1 δίκυκλο και 3 ΙΧ από τη Σαντορίνη, την Ίο και τη Νάξο. Η φόρτωσή του για Σύρο και Πειραιά περιέλαβε κάπου 220 κεφάλια, 2 δίκυκλα και 23 ΙΧ με μόλα όλα στις 1520 και όλο το κοπάδι στο γκαράζ. Αν κάνει κανείς εμετό στον Τσικνιά σε λίγα λεπτά, live your myth in Greece και μην είστε μυγιάγγιχτοι. Γίδια. Θέλετε και επιβίβαση:rolleyes:.

 

Συνεχίζουμε το πρόγραμμά μας με Fast Ferries Andros προερχόμενο από την Πάρο και με άφιξη στα Άγια Τσιμέντα της Μυκόνου στις 1558 για τη θέση 3 και κατόπιν αρκετά γρήγορης και εντυπωσιακής δεξιάς στροφής. Απεβίβασε περίπου 150 επιβάτες, 11 ΙΧ και 1 ημιφορτηγό. Καθόλου άσχημα. Επιβιβάστηκαν κάπου 100 επιβάτες μαζί με 1 δίκυκλο, 8 ΙΧ, 3 ημιφορτηγά, 2 μονά φορτηγά και 10 νταλίκες. Επίσης καθόλου άσχημα. Απόπλους στις 1619 για Τήνο, Άντρο και Ραφήνα.

 

Στη Μύκονο οι μπίντες δεν ξεκουράζονται ποτέ, στα καπάκια Μπλέ Αστέρι Πάτμος καρφί από τον Πειραιά, ρίχνοντας καταπέλτη στην 1 στις 1625 μετά από διστακτική δεξιά στροφή. Ανάθεμα αν είχε 20 επιβάτες για Μύκονο, έβγαλε όμως 4 δίκυκλα, 4 ΙΧ, 3 ημιφορτηγά και 15 νταλίκες. Είχαμε και φόρτωση όμως με 15 επιβάτες, 1 δίκυκλο και 6 ΙΧ να περνούν τις πύλες του πλοίου για το Βόρειο Αιγαίο. Μόλα όλα στις 1648 μετά από σχεδόν 25 λεπτά παραμονή για Μεστά και Σίγρι.

 

Δε χαλαρώνουμε όμως, η ώρα είναι 1655 και στα καπάκια από την αναχώρηση του Μπλού Στάρ Πάτμος έρχεται το Thundercats:D από τη Νάξο. Έδεσε στην 3 και άφησε στη Μύκονο 50 επιβάτες.  Φόρτωσε 5 δίκυκλα και 9 ΙΧ ενώ επιβιβάστηκαν και περίπου 130 επιβάτες με προορισμούς τη Σύρο και τον Πειραιά, λιμάνια για τα οποία απέπλευσε το Thunder στις 1707.

 

Και Κατερνιώ έχω, λέγετε. Που μας ήρθε από Κουφονήσι και Νάξο στις 1820 για την 1 του Τούρλου. Βγήκαν περίπου 50 επιβάτες και μαζί τους 2 ΙΧ. Και πάμε στη φόρτωση με 90 επιβάτες, 7 δίκυκλα, 19 ΙΧ, 7 μονά φορτηγά και 1 νταλίκα. Άμεσος απόπλους για Τήνο και Ραφήνα στις 1830.

Link to comment
Share on other sites

Μερσί φίλε @mytilene. Εν τω μεταξύ 6 ΙΧ από Μύκονο για τα μέρη σας δεν είναι κίνηση, είναι μεταναστευτικό ρεύμα:D. Κάτι μου λέει πως πρέπει να ξανάρθω το καλοκαίρι να κάνω quality control στα ούζα :D.

 

Μια και κάνουμε καινούριο post, να πούμε για τη βραδυνή άφιξη του Superstar από Ραφήνα, Άνδρο και Τήνο κατά τις 2115. Έβγαλε πλέον των 30 ΙΧ, πολύ πιθανόν να ήταν και παραπάνω γιατί δεν πρόλαβα όλο το σκηνικό. Αξιοσημείωτο πως επιβιβάστηκαν και 70 επιβάτες για την Πάρο μαζί με 12 ΙΧ, πολύ αξιόλογη κίνηση. Απόπλους για την Παροικιά στις 2130.

 

Να περάσει ο επόμενος παρακαλώ. Κάνετε λάθος κύριε Κλύν, εγώ είμαι ο προηγούμενος:D, που έλεγε κι ο Χαρούλης. Τέλος πάντων ο επόμενος και τελευταίος πελάτης για απόψε ήταν το Τάλως, που μας ήρθε στις κατ' ευθείαν από τη Σαντορίνη και έριξε καταπέλτη στην 3 στις 0109. Γεμάτο ήδη το επάνω γκαράζ με βυτία, πάρα πολλή κίνηση. Μόνο φόρτωση είχαμε η οποία απετελείτο από 9 επικαθήμενα βυτία. Άμεσος απόπλους για Τήνο, Σύρο και Πειραιά στις 0130.

Link to comment
Share on other sites

@Nick the Greekδεν είμαστε και ούτε θα γίνουμε ποτέ αλλά μιας και ήμασταν ξύπνιοι είπαμε να δούμε την άφιξη του  Μπλου Σταρ Πάτμος στην Μύκονο προερχόμενο από Σίγρι -Μεστα. Οι καταπέλτες ακούμπησαν κάτω 5 και 5 προκειμένου να βγουν 10 επιβάτες και 6 ΙΧ με προορισμό το νησί των ανέμων. Με προορισμό τον Πειραιά επιβιβαστηκαν 70 επιβάτες ,1 δίκυκλο,9 ΙΧ και 24 νταλίκες. Το πλοίο μετά από 35 λεπτά παραμονής αναχώρησε αφού είχε γεμίσει το άδειο του γκαράζ.

Edited by Agaios
Link to comment
Share on other sites

Σε αυτό το δρομολόγιο και πρίν αρχίσουν οι επιστροφές πρός Πειραιά, καθαρίζει πολλή νταλίκα από τη Μύκονο όπως είδες κι εσύ.

Edited by Nick the Greek
ορθογραφια
Link to comment
Share on other sites

Ενδεικτικό νομίζω της κίνησης που γνωρίζουν φέτος τα νησιά είναι η άφιξη του SuprStar στην Μύκονο πρίν από λίγα λεπτά. Το πλοίο είχε καμιά 20αριά επιβάτες για Μύκονο μαζί με 23 ΙΧ, 3 ημιφορτηγά και 1 μονό φορτηγό. Μιλάμε για Κυριακή βράδυ με άφιξη 0115 τη νύχτα.

Link to comment
Share on other sites

Στις 2130 μας ήρθε αποψε το ΥπέρΑστέρι από Ραφήνα, Άνδρο και Τήνο. Έβγαλε μερικές δεκάδες επιβάτες μαζί με 24 ΙΧ,

1 μονό ψυγείο και 1 επικαθήμενο. Εντύπωση μου έκανε η επιβατική κίνηση πρός την Πάρο, ήταν πάνω από 100 επιβάτες πιστεύω, πράγμα που με κάνει να υποψιαστώ πως κάποιο δρομολόγιο ταχυπλοόου-υποθέτου είτε ακυρώθηκε σήμερα, είτε δεν θα πραγματοποιηθεί λόγω καιρού αύριο. Μαζί με αυτόν τον κόσμο εισήλθαν 6 ΙΧ όπως επίσης και 7 μονά φορτηγά μεταφοράς αδρανών υλικών, Απόπλους για την Παροικιά στις 2142.

 

Και φυσικά έχουμε και Σήφακα απόψε, κατάπλους από τον Πειραιά στις 2335. Αριστοτεχνικό γύρισμα και ευθυγράμμιση με την θέση 3, χρησιμοποιώντας δεξί κάβο που είχε καπελωθεί στη 2. Η γνωστή κίνηση από 2 μονά και 7 επικαθήμενα βυτία. Απόπλους στις 2342 για Κώ και Ρόδο.

Link to comment
Share on other sites

Η θέση 1 της Μυκόνου υπεδέχθη κι απόψε το ΥπερΑστέρι στις 2132, με προηγούμενα λιμάνια τη Ραφήνα, την Άνδρο και την Τήνο. Οι επιβάτες που πάτησαν το καταρρέον τσιμέντο του Τούρλου ήταν περί τους 80, ενώ βγήκαν και 5 δίκυκλα, 26 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά και. Φόρτωση που περιέλαβε 9 ΙΧ, 1 ΙΧ με συρόμενο τροχόσπιτο, 1 ημιφορτηγό και 5 μονά φορτηγά μεταφοράς αδρανών υλικών. Highlight οι 250 επιβάτες για Νάξο και Πάρο, σαν αποτέλεσμα των ακυρώσεων των προσεγγίσεων των υποθέτων-ταχυπλόων. Βίρα ο καταπέλτης στις 2145 για τη Νάξο και την Παροικιά, με κόσμο ο οποίος μόλις είχε περάσει τον καταπέλτη.

 

Συνεχίζουμε με Τάλω στις 2205 σε έκτακτο δρομολόγιο από τον Πειραιά και μόνο για Μύκονο, με δικά του βυτία και προφανώς όλα τα βυτία του Καπετάν Χρήστος, μετά την πρόσκρουσή του στον Ταμέλο. Οι αριθμοί της εκφόρτωσης που έλαβε χώραν στην 3 του Τούρλου ήταν 1 μονό βυτίο, 2 συρόμενα βυτία, 25 επικαθήμενα βυτία και μια νταλίκα ξηρού φορτίου. Το όλον 29 κομμάτια, με τον Κουκιανάκη σίγουρα στους κερδισμένους αν ο Καπετάν Χρήστος μείνει εκτός για καιρό. Είχαμε όμως και φόρτωση για τον Πειραιά που ήταν 1 μονό βυτίο και 3 επικαθήμενο βυτία, τα οποία υποθέτω θα έφευγαν αύριο το πρωί με το Σήφακα. Ο τελευταίος θα πάρει κάποια από τα βυτία που βγήκαν απόψε από τον Τάλω. Μόλα όλα στις 2250 για τον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω και την κίνηση του Νήσος Ρόδος που έφτασε χτές στη Μύκονο στις 0245 από Πειραιά και Σύρο. Έβγαλε καμιά 25αριά επιβάτες, 6 ΙΧ και 14 νταλίκες, ενώ φόρτωσε λίγους επιβάτες και 4 ΙΧ. Αναχώρηση στις 0315 από τη Μύκονο με 1 ώρα καθυστέρηση από την προβλεπόμενη. Αξίζει να πούμε πως εκείνο έφευγε από τη Μύκονο για τη Χίο και το Νήσος Σάμος(που είχε και Ψαρά στο δρομολόγιο) πέρναγε από τον Καφηρέα για Πειραιά:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Γρουσουζά να μη δούμε την αποψινή άφιξη του Τάλω στη Μύκονο. Έριξε καταπέλτη στην 3 στις 0310 με προηγούμενα λιμάνια τον Περαία, τη Σύρα και την Τήνο και το επάνω γκαράζ σε πολύ μεγάλο ποσοστό πληρότητας, όσο μπόρεσα να διακρίνω. Η εκφόρτωση ξεκίνησε με μεγάλη καθυστέρηση, πάνω από 10 λεπτά μετά την άφιξη αλλά δεν κατάλαβα γιατί. Από κίνηση είχαμε 8 δίκυκλα, 2 γουρούνες, 2 ΙΧ, 1 μονό φορτηγό με μπουκάλες, 5 μονά βυτία, 2 νταλίκες ξηρού φορτίου(η μία φορτωμένη με 2 σκάλες επιβατών αεροδρομίου), 1 συρόμενο βυτίο και 31 επικαθήμενα βυτία. Το όλον 40 κομμάτια για τη Μύκονο, πιστεύω άλλα 10 θα βγήκαν σύνολο σε Σύρο και Τήνο. Not bad at all.

 

Το πλοίο θα ξενυχτήσει στη Μύκονο για να πάρει πίσω τα βυτία του με προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης 0900 για Τήνο, Σύρο και Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...