Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για άλλη μια φορά η εταιρείες κάνουν ότι θέλουν και το λιμεναρχείο θεατής. Και να μην πει κανένας οτι είναι θεμα του πλοιάρχου, γιατί η ασφάλεια κατά την επιβίβαση-αποβίβαση είναι θέμα του λιμεναρχείου, εξ ' ου και η παρουσία λιμενικού οργάνου. 

Πόση ποιά ώρα κερδίζουν με το να μην κατεβάζουν τον καταπέλτη επιβατών; Αφού πάντα η επιβίβαση των οχημάτων και δη των φορτηγών κρατάει περισσότερο!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 511
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στη Μύκονο κατά καιρούς χρησιμοποιούταν, πρέπει να έχω και φωτογραφία. Τέλος πάντων, αυτό που λέω εγώ είναι πως αν δεν θέλουν να τον κατεβάσουν, ας μην τον κατεβάσουν. Δε γίνεται όμως την ίδια στιγμή να στριμώχνεις τον κόσμο στον καταπέλτη για να περνάνε σε απόσταση αναπνοής ΙΧ και τράκτορες. Είδαμε τι έγινε στο Andros Queen πρίν λίγες ημέρες με τον υπερήλικα οδηγό, σκεφτείτε να είχαμε κανένα τέτοιο. Ας βάλουν πρώτα τον κόσμο. Ή στο τέλος. 

Link to comment
Share on other sites

Αρχή για απόψε με το πρώην Νήσος Μύκονος που κατέπλευσε για τη θέση 2 του Τούρλου λίγα λεπτά μετά τις 2010 προερχόμενο από Βαθύ και Εύδηλο. Δεν πρόλαβα να δώ πόσους επιβάτες αποβίβασε, έβγαλε πάντως 1 δίκυκλο και 6 ΙΧ. Για μέσα πέρασαν περίπου 60 επιβάτες, 8 δίκυκλα, 10 ΙΧ και 2 μονά φορτηγά. Με άλλα λόγια ούτε μία νταλίκα, χαμηλότατα νούμερα. Απόπλους για Σύρα και Περαία ελάχιστα πρίν τις 2025.

 

Τρία λεπτά μετά τις 2100, η Βασίλισσα της Άνδρου για διανυκτέρευση στην θέση 2(λόγω της παρουσίας του ΕΚΟ 1 στην πλαγιοδέτηση) με περίπου 80 επιβάτες για τη Μύκονο, μαζί με 3 δίκυκλα, 37 ΙΧ, 1 τουριστικό λεωφορείο, 1 μονό φορτηγό και 8 νταλίκες.

 

Τέλος για απόψε με το Τάλως που κάνει μεν την κλασική βραδυνή προσέγγιση της Δευτέρας της Creta Cargo Lines στη Μύκονο, πλήν όμως όχι ακολουθούμενη από Κώ και Ρόδο ως συνήθως, αλλά από Νάξο και Πάρο. Κάτι δηλαδή σαν αυτό που κάνει συνήθως το Καπετάν Χρήστος. Το πλοίο φαίνεται να έχει πάρα πολύ μεγάλη πληρότητα και στα δυό του γκαράζ. Ο καταπέλτης έπεσε στην 3 λίγο μετά τις 0110 και στη Μύκονο βγήκαν 2 μονά, 1 συρόμενο και 9 επικαθήμενα βυτία. Απόπλους για τα παραπάνω νησιά στις 0130.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Nick the Greek said:

προερχόμενο από Βαθύ και Εύδηλο.

'Οχι οτι έχει ιδιαιτερη σημασία, αλλά μόνο δια την τάξιν😁 από Καρλόβασι και όχι από Βαθύ. Όλες τις μέρες από Καρλόβασι πλην Τετάρτης που έχει το μενού και Βαθύ.

Link to comment
Share on other sites

Για να δω, τι ώρα λέει το Vacheron Constantin:D? 2105. Αυτή ήταν και η ώρα άφιξης του Andros Queen στη θέση 1 του Τούρλου από Ραφήνα, Άνδρο και Τήνο. Η κίνησή του 50 περίπου επιβάτες, 19 ΙΧ, 1 μονό φορτηγό και 13 νταλίκες παρακαλώ.

 

Συνεχίζουμε με το Θεολόγος Π το οποίο έριξε καταπέλτη λίγο πρίν τις 2230, και αυτό προερχόμενο από Ραφήνα, Άνδρο και Τήνο. Επειδή είχα και το φαί στη φωτιά:D δεν πρόλαβα τα πρώτα λίγα λεπτά μετά τον καταπέλτη αλλά τέλος πάντων είδα πάνω από 15 ΙΧ, 5 μονά φορτηγά και 12 νταλίκες. Ξεκίνησε να φορτώνει και για αύριο το πρωί, ήδη 4 νταλίκες πέρασαν για μέσα.

 

Η πιο ενδιαφέρουσα προσέγγιση της βραδιάς ήταν το Τάλως που έφτασε στη Μύκονο στις 0035 προερχόμενο από τον Πειραιά. Κι απόψε έχει μόνο Μύκονο, σκέτη. Οπότε έχει ενδιαφέρον να δούμε για πόση κίνηση συζητάμε. Μετρήσα 2 IX, 3 μονά και 12 επικαθήμενα βυτία όπως επίσης και 1 νταλίκα ξηρού φορτίου. Το Τάλως θα διανυκτερεύσει στην θέση 3 με αναχώρηση για τον Πειραιά στις 0700 σύμφωνα με το πρόγραμμα.

 

Οπότε με τα Θεολόγος Π, Τάλως, Andros Queen και Ζέφυρος να πιάνουν θέσεις στο λιμάνι, το Καπετάν Χρήστος που ακολούθησε το Τάλως στη Μύκονο, προερχόμενο από την Ελευσίνα έπεσε στην πλαγιοδέτηση ανάμεσα σε Ζέφυρο και Θεολόγο Π. Μιλάμε για μανούβρα ακριβείας χωρίς άνθρωπο να του πιάσει κάβο απέξω, κατά τη διάρκεια της οποίας απέπλευσε και ο Ζέφυρος. Από κίνηση είχαμε 1 μονό και 10 επικαθήμενα βυτία, τα οποία βγήκαν με μεγάλη δυσκολία λόγω της κλίσης του καταπέλτη.

Link to comment
Share on other sites

FF ANDROS στο σημερινό δρομολόγιο ΡΑΦΗΝΑ ΜΥΚΟΝΟΣ απευθειας ,λογικά κατέβηκε μέχρι καταπέλτη από φορτηγά!!

ΤΑΛΩΣ καρφωτό από Κερατσίνι Μυκονο άφησε 21 βυτια και αναχωρησε 

Link to comment
Share on other sites

Επιγραμματικά η αποψινή κίνηση της Μυκόνου, γιατί βλέπαμε και την Αρειανάρα :D.

 

Τάλως προερχόμενο από Σάμο και Ικαρία, χωρίς πολλά κομμάτια στο επάνω γκαράζ. Φόρτωσε 2 ασυνόδευτα ΙΧ, 3 μονά βυτία, 1 συρόμενο βυτίο, 13 επικαθήμενα βυτία και 1 συρόμενο ξηρού φορτίου. Το όλον 17 κομμάτια που ανάγκασαν το πλοίο να μείνει κανένα 40λεπτο στο λιμάνι. Επόμενος προορισμός ο Πειραιάς.

 

Διανυκτέρευση του Θεολόγος Π στην 1 με περίπου 100 επιβάτες, 10 δίκυκλα, 25 ΙΧ, 6 μονά φορτηγά και 19 νταλίκες. Το όλον 25 φορτηγά μόνο για τη Μύκονο. Ήδη άλλες 7 νταλίκες έχουν φορτωθεί για την πρωινή αναχώρηση της Παρασκευής.

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρουσα βραδιά απόψε στη Μύκονο, ξεκινάμε την παρακολούθησή μας με το έκτακτο δρομολόγιο του Fast Ferries Andros από την Ραφήνα κατ' ευθείαν για τη Μύκονο με άφιξη 0015 για την θέση 1. Ελάχιστοι επιβάτες αποβιβάστηκαν, καμιά 15αριά συνολικά. Από τροχοφόρα είχαμε 2 δίκυκλα, 7 ΙΧ, 3 βανάκια, 1 τουριστικό λεωφορείο, 1 μονό φορτηγό ξηρού φορτίου, 5 μονά φορτηγά ψυγεία και 28 νταλίκες. Επιβιβάστηκαν απειροελάχιστοι επιβάτες μαζί με 1 ΙΧ, 1 μονό φορτηγό ψυγείο και 5 νταλίκες. Απόπλους στις 0115 καρφί για τη Ραφήνα. Το πλοίο δηλαδή έκατσε 1 ώρα στο λιμάνι και έφερε 35 φορτηγά και κάτι ψιλά. Impressionnant. 

 

Στη συνέχεια είχαμε τα δύο ρορό που εσχάτως έρχονται μαζί στη Μύκονο κάθε Τετάρτη. Απόψε πρώτο το Καπετάν Χρήστος προερχόμενο από την Ελευσίνα, το οποίο έδεσε στις 0055 στη θέση 3. Γεμάτο όλο το κάτω γκαράζ αλλά στο επάνω δεν μπόρεσα να διακρίνω κάτι. Από κίνηση για τη Μύκονο είχαμε 1 νταλίκα ξηρού φορτίου και 6 επικαθήμενα βυτία, συνολικά 7 κομμάτια και άμεσος απόπλους στις 0105 για τη Νάξο.

 

Στο κατόπι του και το Τάλως προερχόμενο από τον Πειραιά το οποίο και διανυκτερεύει στη Μύκονο. Και απόψε στη θέση 3 του Τούρλου όπου και έδεσε λίγο μετά τις 0125. Ελάχιστα κομμάτια στο επάνω γκαράζ, συνολικά εκφόρτωσε 2 μονά και 10 επικαθήμενα βυτία

Link to comment
Share on other sites

ΧΟΝΤΡΙΚΑ:

FF ANDROS RORO KAI ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΜΥΚΟΝΟ:

35-36 ΦΟΡΤΗΓΑ

1 BUS

10-15 IX

εφυγε για Ραφήνα με καμια δεκαριά φορτηγά

Κατα την διάρκεια της φορτοεκφόρτωσης του ANDROS  έσκασε μύτη και το τσιρκολίκι kapetan christos  το οποίο έβγαλε 7 βυτία και μια καρότσα.

 

Μόλις αναχώρησαν τα 2 παραπάνω έσκασε μύτη το ΤΑΛΩΣ το οποίο ξεφόρτωσε 11 βυτία και παραμένει JMK.

 

ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ

Link to comment
Share on other sites

Για να κάνουμε λίγο μπανιστήρι στη Μύκονο σήμερα. Στη Μύκονο των 4 πολύ μεγάλων κρουαζιεροπλοίων(Norwegian Gem, Celebrity Beyond, Enchanted Princess και Resilient Lady) που εγγυάται πως στη Χώρα δεν βρίσκεις κάποιο μαγαζί να σερβίρει καφέ, παρά μόνο φαγητό.

 

Ξεκινάμε με το κούτσαυλο:D, Σαντορίνη Παλάς που κατέπλευσε στην 3 του Τούρλου στις 1558 προερχόμενο από Ηράκλειο, Σαντορίνη και Πάρο. Πολύ αργή η μανούβρα με τις 3 μηχανές και μεγάλη δυσκολία για να δέσει και να ευθυγραμμίσει τον καταπέλτη. Η κίνησή του για Μύκονο περίπου 450 -ίσως και παραπάνω επιβάτες- μαζί με 17 ΙΧ. Από Μύκονο πήρε περίπου 150 επιβάτες και 8 ΙΧ. Απόπλους ώρα 1608 για Πειραιά.

 

Καπακηδόν:D είχαμε με την απογευματινή άφιξη του Αικατερίνη Π από τη Νάξο, κατάπλους για την 1 της Μυκόνου περί ώρας 1602 με στροφή επ' αγκύρα παρακαλώ. Βγήκαν περίπου 120 επιβάτες, 11 ΙΧ, 1 μονό φορτηγό και 1 νταλίκα. Μπήκαν κάπου 180 επιβάτες μαζί με 1 δίκυκλο, 30 ΙΧ, 1 τουριστικό λεωφορείο, 1 μονό φορτηγό ξηρού φορτίου, 2 μονά φορτηγά ψυγεία και 3 νταλίκες. Πολύ καθώς πρέπει κίνηση. Ο απόπλους για Τήνο, Άνδρο και Ραφήνα έλαβε χώρα ελάχιστα πρίν τις 1620.

 

Είχα πρόθεση να το συνεχίσω, δυστυχώς όμως κάνει νάζια η webcam.

Link to comment
Share on other sites

Γεύση και από Μύκονο, απόγευμα Σαββάτου πρίν τον Δεκαπενταύγουστο. Ξεκινάμε λέγοντας πως η θέση 1 είναι off limits λόγω του ότι στις θέσεις των κρουαζιεροπλοίων έχουν πέσει μαζί MSC Musica και Variety Voyager με το δεύτερο να εξέχει για τα καλά στην θέση 1. Επίσης MSC Splendida και Celebrity Κονστελέσιο, αρόδου. Πολύ δυνατός ο βοριάς στο νησί των Ανέμων, κουπαστάρει ακόμα και η webcam:D.

 

Ξεκινάμε με Fast Ferries Andros και την άφιξή του για τη θέση 3 στις 1610 από την Πάρο. Στη Μύκονο έβγαλε περίπου 250 επιβάτες μαζί με 14 ΙΧ. Η φόρτωση είχε καμιά 70αριά επιβάτες, 15 ΙΧ, 2 μονά φορτηγά και 7 νταλίκες. Καθυστερημένος απόπλους στις 1640 για Τήνο, Άνδρο και Ραφήνα, λόγω του κατάπλου του Μπλού Στάρ Πάτμος στη θέση 2 την ίδια ώρα.

 

Το Μπλού Στάρ Πάτμος προερχόμενο από Πειραιά απεβίβασε περί των 120 επιβατών, μαζί με 12 δίκυκλα, 22 ΙΧ και 3 νταλίκες, οι δύο εκ των οποίων του Λιουδάκη. Τσαμπιά ο κόσμος στο κατάστρωμα. Μπήκαν περίπου 50 επιβάτες για τα Βατερά μαζί με 6 δίκυκλα και 22 ΙΧ, αρκετά καλός αριθμός. Τα πρώτα 15 ΙΧ μπήκαν με την όπισθεν, είπα κοίτα να δείς η Μπλού Στάρ, συνήθως τα πετάνε μέσα με τη μούρη. Ε, αυτό έκαναν στα υπόλοιπα:D. Απόπλους για Μεστά και Σίγρι στις 1655 με τη σημείωση από μένα πως είναι κρίμα φέτος αυτή να είναι η μοναδική σύνδεση των Κυκλάδων με το Βόρειο Αιγαίο.

 

Συνέχεια με την Κατερνώ, όπως λέμε και στη Μυκονιάτικη διάλεκτο, με κατάπλου στις 1700 για την πλαγιοδέτηση, προερχόμενη από τη Νάξο. Δύσκολο να διακρίνει κανείς εκεί κάτω τι γίνεται, πάντως στην ουρά για φόρτωση είχε γύρω στα 20 ΙΧ. Είδα επίσης γύρω στα 10 ΙΧ όπως επίσης και 1 νταλίκα να βγαίνουν στη Μύκονο. Απόπλους για Τήνο και Ραφήνα στις 1710.

 

Την ίδια στιγμή το Καπετάν Χρήστος γυρνάει για να μαζέψει βυτία προερχόμενο από Νάξο, Πάρο, Σύρο και αφού προηγουμένως είχε πιάσει και Μύκονο. Σημειωτέον πως το Σύρος - Μύκονος έγινε με το πλοίο να πλέει νοτινά της Ρήνειας και της Δήλου. Έριξε καταπέλτη στη θέση 6 περί ώρας 1705, έχοντας ήδη ένα επικαθήμενο βυτίο στο ανοιχτό γκαράζ. Από τη Μύκονο φόρτωσε 1 μονό φορτηγό, 2 νταλίκες ξηρού φορτίου, 2 μονά και 5 επικαθήμενα βυτία. Αναχώρησε για την Ελευσίνα στις 1730, αφού πρώτα άφησε το Superexpress να περάσει από την πλώρη του.

Link to comment
Share on other sites

Λίγο μετά τις 0100 έφτασε στην Μύκονο χτές το Τάλως, προερχόμενο καρφί από τον Πειραιά. Αν μέτρησα καλά έβγαλε λίγο παραπάνω από 25 βυτία στη Μύκονο και αναχώρησε για Πάρο, Νάξο και Ίο έχοντας φορτώσει και άλλα 3 φορτηγά από τη Μύκονο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πάμε να δούμε σκηνές από την καθημερινή ρουτίνα της Μυκόνου. Εδώ έχουμε το Superexpress να έρχεται για το λιμάνι, επιλέγοντας να περάσει από την πλώρη του αγκυροβολημένου στον Άγιο Στέφανο, Celestyal Journey. Στα δεξιά υπάρχει πλαγιοδετημένο το Explorer of the Seas που δε φαίνεται, ενώ την ίδια ώρα έχει πάρει απόπλου το WC Jet που τα δίνει όλα για να φύγει. Σημειωτέον πως ο κόσμος από το Celestyal Journey βγαίνει με τα tenders της Μυκόνου και πηγαίνει όχι στο παλιό λιμάνι αλλά στην εσωτερική πλευρά του νέου λιμανιού. Που σημαίνει πως κροσάρουν την πλώρη του ταχυπλόου.

 

Αυτό βλέπουμε και στη δεύτερη φωτογραφία, μπορείτε να δείτε το tender να ξεμυτά από το Explorer of the Seas. Εδώ βέβαια το Superexpress έχει προχωρήσει και αναμένει την αναχώρηση του Supercat Jet για να πάει για την θέση 7 του Τούρλου.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Nick the Greek said:

 Σημειωτέον πως ο κόσμος από το Celestyal Journey βγαίνει με τα tenders της Μυκόνου και πηγαίνει όχι στο παλιό λιμάνι αλλά στην εσωτερική πλευρά του νέου λιμανιού.

Αυτό έχω δει να γίνεται και με άλλα πλοία που φουντάρουν σε εκείνη τη θέση. Αυτό σημαίνει δύο μετεπιβιβάσεις μια το tender και μία το (sea) bus για τη χώρα. Είναι λίγο ταλαιπώργια

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ξεχωριστή εικόνα χτές το βράδυ στη Μύκονο, ένεκα της σημερινής απεργίας. Διανυκτέρευσαν τα Superferry, Worldchampion Jet, Θεολόγος Π, Andros Queen, MSC Divina και περαστικό το Ιωσήφ Κ. Φωτό προσεχώς. Το Worldchampion Jet έκανε σήμερα κανονικά δρομολόγιο από τη Μύκονο και φαντάζομαι θα επιστρέψει κανονικά στον Πειραιά απόψε.

Link to comment
Share on other sites

Αξίζει να δούμε την αποψινή προσέγγιση του πρώην Νήσος Μύκονος στη Μύκονο, για πολλούς και διαφόρους λόγους. Άφιξη ώρα 2110 με δεκάλεπτη καθυστέρηση από Πειραιά και Σύρο, πολύς ο αέρας όπως και χτές στη Μύκονο, ένταση 7-8 με πλήρωμα και επιβάτες να γίνονται λούτσα από το αντιμάμαλο του κύματος. Επιβατική κίνηση για Μύκονο γύρω στους 30 επιβάτες μαζί με 2 δίκυκλα και 6 ΙΧ. Επιβιβάστηκαν για Εύδηλο, Καρλόβασι και Βαθύ φύρω στους 40 επιβάτες, όπως επίσης και 2 δίκυκλα και 4 ΙΧ. Πενιχρότατα νούμερα για Μύκονο και αξιοσημείωτο πως δεν υπήρχε ούτε ένα φορτηγό.

 

Δεν κατέβηκε καταπελτάκι επιβάτων, η από/επιβίβαση έγινε από τον κεντρικό καταπέλτη με κάγκελα να μπαίνουν σε όλο το δεξί του μέρος, πράγμα που δε γινόταν πρίν. Όταν ολοκληρώθηκε η φόρτωση, μπήκε μία αλυσίδα κατά πλάτος του καταπέλτη και όλο το πλήρωμα βρέθηκε πίσω της, κανείς επάνω στον καταπέλτη. Ο απόπλους έλαβε χώρα στις 2120 και αφού όχι μόνο είχε κλείσει ο καταπέλτης αλλά είχαν διπλώσει και τα νύχια του. Είθε το αίμα του τιμίου τούτου, να είναι αρχή για να δούμε και στο Ελλαδιστάν τα αυτονόητα.

 

Ένα άλλο που πρέπει να πούμε είναι το ότι όποτε το Θεολόγος Π διανυκτερεύει στην 7, το Andros Queen διανυκτερεύει στην θέση 6. Όταν όμως το Andros Queen διανυκτερεύει στην 7, το Θεολόγος Π προτιμά τη θέση 1.

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια με το καταπελτη να κλεινει πριν φυγει ή οταν δεσει εχει κ αλλη εξηγηση!πολλα πλοια τον χρησιμοποιουν κ σαν φρενο στο δεσιμο πανω!δε μπορεις ας πουμε στη Τηνο να τον ανοιξεις μετα αφου δεσεις για πρεπει να σταματησεις κ το βαπορι,ενα αλλο  θεμα οτι αρκετα βαπορια δινουν καβο απο το κεντρο της πρυμνης αρα με κλειστο κατεπελτη δε μπορεις γιατι θα βρει στο καβο που θα κανει γωνια.

Χτες που εβλεπα κ γω Μυκονο το πρωι το WCJet  σηκωσε κατεπελτη πρωτα πριν λυσει αμεσως ηρθε πισω το ταχυπλοο κ λυνει κ δινει δυνατο προσω να φυγει

Link to comment
Share on other sites

Ας ρίξουμε μια ματιά στα tenders του λιμανιού της Μυκόνου, ξεκινώντας με το ερυθρόλευκο, Θάλασσα. Αριθμός νηολογίου 59, σε λιμάνι του οποίου το όνομα αρχίζει από Π. Το βλέπουμε σε προσέγγιση στο Σένγκεν κομμάτι του παλιού λιμανιού της Μυκόνου, προς αποβίβαση περιηγητών.

Link to comment
Share on other sites

Σύντομο πέρασμα από τη Μύκονο με το πρώην Νήσος Μύκονος και άφιξη στις 2115 από Πειραιά και Σύρο. Απεβίβασε τμηματικά περίπου 30-40 επιβάτες(κι αν) μαζί με 2 δίκυκλα, 6 ΙΧ και 2 νταλίκες. Αναχώρηση ώρα 2125 για Εύδηλο, Καρλόβασι και Βαθύ με 15 επιβάτες, 3 δίκυκλα και 5 ΙΧ να μπαίνου από τη Μύκονο. Πενιχρά τα νούμερα.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...