proud_ionian Posted May 2, 2023 Posted May 2, 2023 Λογικό δεν είναι Κάθε γραμμή έχει τις ανάγκες τις και τις προδιαγραφές της. Μια χαρά καριέρα έκανε και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Αρακλειανός Posted May 2, 2023 Posted May 2, 2023 Δεν θέλω να βγω τόσο off-topic, αλλά στις Κυκλάδες αυτή τη στιγμή αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει ούτε ένα πλοίο που να είναι 150 μέτρα και πάνω, με εξαίρεση φυσικά το Blue Star 2 που κάνει Δωδεκάνησα και απλά πατάει στην Σύρο. Το μεγαλύτερο των Κυκλάδων πρέπει να είναι το Tera Jet που είναι 145.81 μέτρα. Άρα λογικό δεν είναι καθόλου... Το Superferry φαίνεται θηρίο για την εποχή του σε αυτή τη γραμμή!
polmyt Posted May 3, 2023 Posted May 3, 2023 Και μενα μου φαινεται μεγαλο για τις Κυκλαδες ,ποσο μαλλον οταν μιλαμε για 30χρονια πισω. Εκεινη την εποχη ομως θεωρω οτι θα ηταν ιδανικο για γραμμες οπως Χιος-Μυτιληνη και Κως-Ροδος
Annivas Posted May 3, 2023 Posted May 3, 2023 Έτσι ακριβώς, ούτως ή άλλως εκείνη την εποχή ήρθε και το αδελφό του ΠΑΤΜΟΣ το οποίο ήταν εκ των πρωταγωνιστών των Δωδεκανήσων .
Strofalos Posted May 3, 2023 Posted May 3, 2023 Γιατί, ήταν το superferry 150 μέτρα? 137 ήταν, όπως και το Πάτμος. Το Δήλος ειναι 145 και αρχίζει και "μικραίνει" για την γραμμή..!
Panagia Ekatontapiliani Posted May 3, 2023 Posted May 3, 2023 Καλά στην Ελλάδα δεν έκανε κάποια σπουδαία καριέρα. Μια χρονιά Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο μετά έφυγε στην Ιρλανδία και κάποιες σκάντζες στο Ιόνιο και Αδριατική και στο τέλος κατέληξε να κάνει Πειραιά Σύρο Τήνο Μύκονο..
nomikos Posted May 3, 2023 Posted May 3, 2023 Αξιόλογο βαπόρι που έκανε καλό όνομα στην Ιρλανδία,αλλά μέχρι εκεί. Η μετασκευή του Πάτμος θεωρώ πως ήταν καλύτερη.Και γενικά αυτό το Πάτμος ήταν καράβαρος,δε του έλειπε τίποτα και αδικήθηκε. Αν η μπλου το έβαζε Παροναξία στις αρχές του 00 θα δίπλωνε τα μικρά Blue Star,θα τα πήγαινε πολύ καλά.Ταίριαζε στη Παροναξία με τους πολλούς χώρους,το μεγάλο γκαράζ και τις καμπίνες και δε θα υπήρχε η σαρδελοποίηση που υπήρχε μέχρι να έρθει στη γραμμή το Δήλος.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 3, 2023 Posted May 3, 2023 Το πρώτο που "έπαιξε" Ευρώπη! Το ΠΑΤΜΟΣ έπεσε στα προβλήματα της ΔΑΝΕ,έσπασε η μία μηχανή κ τΣου βρήκαν άλλη από Γερμανία... Στο λίγο που έκανε από Πειραιά Πάρο Νάξο,αργούσε πολύ στη μανούβρα μέσα στα λεμονάδικα
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 5, 2023 Posted May 5, 2023 (edited) Όχι βέβαια! Νομίζω μόνο το ΙΟΝΙΑΝ SUN πήγε! Edited May 5, 2023 by Nick the Greek Quote
giorgosz Posted May 6, 2023 Posted May 6, 2023 Με το superferry II είχα σίγουρα ταξιδέψει για Δωδεκάνησα κάποια στιγμή. Θεωρούσα λογικό να είχε κάνει το ταξίδι αυτό κ το superferry.
proud_ionian Posted May 6, 2023 Posted May 6, 2023 Το 1992 οπότε ήταν στη Ραφήνα, 7 ή 8 μήνες αν θυμάμαι καλά, ταξίδευε το Sun για Δωδεκάνησα
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted November 23, 2023 Posted November 23, 2023 (edited) 11 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: CASSIOPEIA επιβατηγό/οχηματαγωγό Οcean Ferry KK Hashihama,Imabari 1972 7454 grt 137.8x23.4x5.6 m 2 Pielstick 14034 kw 21.7 kts 980 επιβάτες 690 lane γραμμή Τοkushima-Chiba 1976 Ocean Tokyo Ferry, όνομα ΙΖU MARU No3 γραμμή Τοkyo-Tokushima-Kokura 1991 Πώληση Mινωικές Πώληση Στριντζη όνομα SUPERFERRY Αδελφό ΑLBATROSS > ΑΡΕΤΟΥΣΑ > ΠΑΤΜΟΣ Ως ΙZU MARU No3 πηγή shipsnostalgia Edited November 23, 2023 by proud_ionian quote/μεταφορά
nomikos Posted November 23, 2023 Posted November 23, 2023 (edited) Αν στη μετασκευή διατηρούνταν το άνω γκαράζ για νταλίκες και για τα δύο,ίσως να είχαν μία καλύτερη καριέρα στα ελληνικά νερά. Πολύ αξιόλογα βαπόρια και τα δύο με αδυναμία όμως στο Πάτμος,η μετασκευή του οποίου έμοιαζε με αυτή του Πρέβελη! Edited November 23, 2023 by nomikos
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted November 23, 2023 Posted November 23, 2023 Σε τι έμοιαζε η μετασκευή με του ΠΡΕΒΕΛΗ;
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted November 24, 2023 Posted November 24, 2023 On 11/23/2023 at 3:55 PM, nomikos said: Αν στη μετασκευή διατηρούνταν το άνω γκαράζ για νταλίκες και για τα δύο,ίσως να είχαν μία καλύτερη καριέρα στα ελληνικά νερά. Πιστεύω το γράφεις επηρεασμένος από το σήμερα Τότε στα περισσότερα ιαπωνικά γέμιζαν το άνω γκαράζ με ξενοδοχειακό ή και άφηναν χώρο γιά ΙΧ. Πάντως αυτό το βαπόρι ήταν επιτυχία Μόνο να σκεφθούμε ότι πήγε κ έπαιξε επάξια τους Ευρωπαίους-να το πούμε ποδοσφαιρικά-στην έδρα τους κ μάλιστα πολύ πριν τον Παναγόπουλο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now