Jump to content
Shipfriends

Superferry (IMO 7210305)


Recommended Posts

Λογικό δεν είναι ;) 

Κάθε γραμμή έχει τις ανάγκες τις και τις προδιαγραφές της.

Μια χαρά καριέρα έκανε και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλω να βγω τόσο off-topic, αλλά στις Κυκλάδες αυτή τη στιγμή αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει ούτε ένα πλοίο που να είναι 150 μέτρα και πάνω, με εξαίρεση φυσικά το Blue Star 2 που κάνει Δωδεκάνησα και απλά πατάει στην Σύρο. Το μεγαλύτερο των Κυκλάδων πρέπει να είναι το Tera Jet που είναι 145.81 μέτρα. Άρα λογικό δεν είναι καθόλου... Το Superferry φαίνεται θηρίο για την εποχή του σε αυτή τη γραμμή!

Link to comment
Share on other sites

Και μενα μου φαινεται μεγαλο για τις Κυκλαδες ,ποσο μαλλον οταν μιλαμε για 30χρονια πισω.

Εκεινη την εποχη ομως θεωρω οτι θα ηταν ιδανικο για γραμμες οπως Χιος-Μυτιληνη και Κως-Ροδος

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ακριβώς, ούτως ή άλλως εκείνη την εποχή ήρθε και το αδελφό του ΠΑΤΜΟΣ το οποίο ήταν εκ των πρωταγωνιστών των Δωδεκανήσων . 

Link to comment
Share on other sites

Καλά στην Ελλάδα δεν έκανε κάποια σπουδαία καριέρα. Μια χρονιά Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο μετά έφυγε στην Ιρλανδία και κάποιες σκάντζες στο Ιόνιο και Αδριατική και στο τέλος κατέληξε να κάνει Πειραιά Σύρο Τήνο Μύκονο..

Link to comment
Share on other sites

Αξιόλογο βαπόρι που έκανε καλό όνομα στην Ιρλανδία,αλλά μέχρι εκεί.

Η μετασκευή του Πάτμος θεωρώ πως ήταν καλύτερη.Και γενικά αυτό το Πάτμος ήταν καράβαρος,δε του έλειπε τίποτα και αδικήθηκε.

Αν η μπλου το έβαζε Παροναξία στις αρχές του 00 θα δίπλωνε τα μικρά Blue Star,θα τα πήγαινε πολύ καλά.Ταίριαζε στη Παροναξία με τους πολλούς χώρους,το μεγάλο γκαράζ και τις καμπίνες και δε θα υπήρχε η σαρδελοποίηση που υπήρχε μέχρι να έρθει στη γραμμή το Δήλος.

Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο που "έπαιξε" Ευρώπη!
Το ΠΑΤΜΟΣ έπεσε στα προβλήματα της ΔΑΝΕ,έσπασε η μία μηχανή κ τΣου βρήκαν άλλη από Γερμανία...
Στο λίγο που έκανε από Πειραιά Πάρο Νάξο,αργούσε πολύ στη μανούβρα μέσα στα λεμονάδικα
 

Link to comment
Share on other sites

Με το superferry II είχα σίγουρα ταξιδέψει για Δωδεκάνησα κάποια στιγμή.  Θεωρούσα λογικό να είχε κάνει το ταξίδι αυτό κ το superferry. 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
11 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

CASSIOPEIA
επιβατηγό/οχηματαγωγό
Οcean Ferry KK
Hashihama,Imabari 1972
7454 grt  137.8x23.4x5.6 m

2 Pielstick 14034 kw  21.7 kts
 980 επιβάτες  690 lane

γραμμή Τοkushima-Chiba
 1976 Ocean Tokyo Ferry, όνομα ΙΖU MARU No3
γραμμή Τοkyo-Tokushima-Kokura
1991 Πώληση Mινωικές
Πώληση Στριντζη όνομα SUPERFERRY
Αδελφό ΑLBATROSS > ΑΡΕΤΟΥΣΑ > ΠΑΤΜΟΣ

Ως ΙZU MARU No3
πηγή shipsnostalgia

6_Izu_No_3_-_Tokyo_8_May_1983.jpg

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

Αν στη μετασκευή διατηρούνταν το άνω γκαράζ για νταλίκες και για τα δύο,ίσως να είχαν μία καλύτερη καριέρα στα ελληνικά νερά.

Πολύ αξιόλογα βαπόρια και τα δύο με αδυναμία όμως στο Πάτμος,η μετασκευή του οποίου έμοιαζε με αυτή του Πρέβελη!

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

On 11/23/2023 at 3:55 PM, nomikos said:

Αν στη μετασκευή διατηρούνταν το άνω γκαράζ για νταλίκες και για τα δύο,ίσως να είχαν μία καλύτερη καριέρα στα ελληνικά νερά.

 

Πιστεύω το γράφεις επηρεασμένος από το σήμερα Τότε στα περισσότερα ιαπωνικά γέμιζαν το άνω γκαράζ με ξενοδοχειακό ή και άφηναν χώρο γιά ΙΧ.
Πάντως αυτό το βαπόρι ήταν επιτυχία Μόνο να σκεφθούμε ότι πήγε κ έπαιξε επάξια τους Ευρωπαίους-να το πούμε ποδοσφαιρικά-στην έδρα τους κ μάλιστα πολύ πριν τον Παναγόπουλο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...