Jump to content
Shipfriends

Seajets


Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Θα πήγαινε κάποια εταιρεία χωρίς επιδότηση Καστελλόριζο ; Ψαρά; Αη Στράτη κτλ το ακτοπλοϊκό ζήτημα ειναι πολύ σύνθετο , εθνικό θέμα , οικονομικό και αναπτυξιακό θέμα. Καποιοι νομίζουν οτι ολα τα πλοία πρέπει να δρομολογούνται μονο σε γραμμές φιλέτο … μη αντιλαμβανόμενοι το τι θα συμβεί και σε αυτά τα μέρη αν ξεφύγει η δυνατότητα τους

θέλει ισορροπία  

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι το 2023, αρκετές γραμμές δουλέψανε πολύ καλά, ανεξάρτητα από ποιον της εξυπηρετούσε. 
Κυκλάδες η SEAJETS τα πήγε πολύ καλά, όπως και στις Δυτικές Κυκλάδες. Ομοίως και από Βόλο  και από τη Θεσσαλονίκη και στις δύο γραμμές. Θεωρώ ότι δε πρέπει να έχουν παράπονο στην εταιρεία.
Πιστεύω όπου υπάρχει αξιοπιστία, υπάρχει και πελατεία που αυτό παράλληλα συνδέεται και με γεμάτα ταμεία. Φέτος ίσως τα δυνατά χαρτιά τις εταιρείας να είναι το Worldchampion jet, το "καινούργιο" Eurochampion jet και το νεοεισερχόμενο στο στόλο Santorini jet (αν το ονομάσουν εν τέλει έτσι) και μετά ακολουθούν τα Champion jet 1+2, τα Superrunner 1+2 και όλα τα Speedrunner. Σχεδόν όλα τα είπα μόνο τα μικρότερα άφησα απ'έξω και τα συμβατικά. 

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, proud_ionian said:

Αυτά όλα δεν έχουν να κάνουν με το αρχικό σου σχόλιο, ότι το Superstar ήταν το πιο κερδοφόρο πλοίο της Seajets το 2023

 

Οκ λοιπον ΕΝΑ απο τα πιο κερδοφόρα και το πιο κερδοφόρο συμβατικό της 

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Για να γινουν δυνατα χαρτια πρεπει να πιασουν κ στις γραμμες που θα μπουν!μονο το worldchampion εχει μεχρι στιγμης δρομολογιο,ολα τα αλλα ειδωμεν..απο Σεμπτεβρη εδω ειμαστε να κανουμε ταμειο

Link to comment
Share on other sites

Οι Σποραδες προφανώς σταδιακά θα συμπεριληφθούν στον σχεδιασμο με την πλήρη αναδιοργάνωση που θα ακολουθήσει σε ολα τα δρομολόγια του ΒΑ Αιγαίου . Θα δούμε αργά ή γρηγορα πολλές εξελίξεις απο Βόλο , Μαντούδι ή Αγιο Κωνσταντίνο ή Κύμη , Θεσσαλονίκη , Καβάλα κτλ 

Προφανώς και στις Κυκλάδες τα ταχυπλοοα εχουν μεγαλύτερο κέρδος . Αλλα και η απόσταση των Σποράδων απο την στεριά τα κάνει ελκυστικούς προορισμούς αν φροντίσουν να υπαρχουν διασυνδέσεις … 

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, wysiwid said:

 

Προφανώς και στις Κυκλάδες τα ταχυπλοοα εχουν μεγαλύτερο κέρδος . Αλλα και η απόσταση των Σποράδων απο την στεριά τα κάνει ελκυστικούς προορισμούς αν φροντίσουν να υπαρχουν διασυνδέσεις … 

Ο Αννιβας ελεγε αν δεν υπαρχουν δρομοι πρεπει να τους δημιουργησουμε

Εδω βλεπουμε πως η Seajet παει να φτιαξει 1 προορισμο που δεν ειχε τοσο αναπτυξη κ την τρεχει κ με πλοιο κ με ταχυπλοο χειμωνα καλοκαιρι πλεον..

Κ οταν λεμε αναπτυξη εννοουμε πλοια να μεταφερουν τους τουριστες στα νησια!αν δεν βρισκεις ευκολα να πας καπου δεν μπαινεις στη διαδικασια να πας κιολας σαν τουριστας!!!

εκανε τη κινηση της πιστεψε σε μια γραμμη που η Hellenic  τοσα χρονια δεν εκανε κατι κ αφησε το Χαρουλα μονο του ενω πριν την στηριζε με μεγαλυτερο πλοιο  το Πηγασο,εδωσε χωρο κ η seajet που περισσευουν πια τα ταχυπλοα εκανε δικια της μια γραμμη που δεν ηταν στα πλανα της πριν 5 χρονια που ξεκιναγε το η δυναστεια της

Παντως αν υπαρχει κ ανταλαγμα εγω σαν hsw θα ζηταγα να μπει στο Σαρωνικο😉

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

On 3/31/2024 at 6:07 PM, margaritis24 said:

εκανε τη κινηση της πιστεψε σε μια γραμμη που η Hellenic  τοσα χρονια δεν εκανε κατι κ αφησε το Χαρουλα μονο του ενω πριν την στηριζε με μεγαλυτερο πλοιο  το Πηγασο,εδωσε χωρο κ η seajet που περισσευουν πια τα ταχυπλοα εκανε δικια της μια γραμμη που δεν ηταν στα πλανα της πριν 5 χρονια που ξεκιναγε το η δυναστεια της

Πρώτη φορά η Seajets έχει κάνει κίνηση επένδυσης σε γραμμή με συμβατικό για ολοχρονική εκμετάλλευση, μόνο σε επιδοτούμενες μας είχε συνηθίσει. Ομολογουμένως έχει ξεπεράσει τον εαυτό της😁.

Γενικά τη Seajets μπορεί να την κατηγορήσει κανείς για πάααρα πολλά όπως την εξαπάτηση με τα ωράρια, τις βλάβες, τα κονέ με ΥΕΝ για τις αναθέσεις, την εφεύρεση επιδοτούμενων για πάρτη της ακόμα και τις τριτοκοσμικές συνθήκες στην επιβίβαση των επιβατών (και πολλά άλλα). Ωστόσο οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι έχει δικό της όραμα όσο και αν μοιάζει παλιομοδίτικο, επιθετικό (συνεχείς εξαγορές πλοίων/γραμμών) και αντιδιαμετρικά αντίθετο των εξελίξεων/προκλήσεων της διεθνούς ναυτιλίας.

Στην περίπτωση των Σποράδων ρίχνει 9 χαρτιά συν τη χασούρα δύο χειμώνων για μια γραμμή που εξυπηρετείτο από τα χειρότερα πλοία της ακτοπλοΐας (Express Skiathos, Πρωτέας παλιότερα). Προφανώς έχει δει προοπτικές που η Attica ως ιδιαίτερα απλωμένος και δυσκίνητος όμιλος δε μπορούσε να δει, ούτε καν είχε τη διάθεση να τις δει. Είχε καταντήσει τη γραμμή αγγαρεία. Με την εξέλιξη αυτή οι Σποράδες θα οφεληθούν, θα έρθει νέος αέρας με πλοία (έστω τύπου Naxos Jet), με νέα δρομολόγια και περισσότερες συνδέσεις, υποθέτω με επίκεντρο το αεροδρόμιο της Σκιάθου. Άλλωστε το έργο το έχουμε δει και στις Κυκλάδες...

Προφανώς και μιλάμε για τον ορισμό του μονοπωλίου και αν το δει έτσι η Seajets θα βάλει μακροπρόθεσμα τρικλοποδιά στον εαυτό της.

Link to comment
Share on other sites

Με την άνεση που έχει σε πλοία και πλέον σόλο καριέρα εκεί, μπορεί να χτυπήσει και νέες άγονες γραμμές από Βόλο σε συνδέσεις που συνεχώς ζητάνε διάφοροι τοπικοί φορείς(ΒΟΛΟΥ ΧΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ ΛΗΜΝΟΥ ΠΧ ).😎

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως με τρομάζει η όλη γιγάντωση της εταιρείας. Θυμάμαι πριν από λίγα χρόνια πως είχε αναφερθεί ότι η εταιρεία είναι γίγαντας με χάρτινα πόδια αλλά μόνο αυτό δεν φαίνεται να είναι πλέον. Που να βρίσκει τόσα λεφτά για νέες αγορές άραγε; Ιδιαιτέρως τα τελευταία 2-3 χρόνια έχει κάνει πάρα πολλές αγορές...

Link to comment
Share on other sites

Δεν εντυπωσιάζομαι σε καμία περίπτωση με τις συνεχείς αγορές πλοίων, καθώς από ένα σωρό ταχύπλοα άλλα είναι παροπλισμένα, άλλα σέρνονται κάθε λίγο με ταχύτητες συμβατικού και γενικότερα επικρατεί ένα αλαλούμ όταν βλέπεις πλοία τη μία μέρα να ξεκινάνε από Κρήτη, την άλλη από Πειραιά και στη συνέχεια από Θεσσαλονίκη. Αλλά και στα συμβατικά πλην Σποράδων, η κατάσταση δεν τη λες και καλύτερη, όταν για διάφορους λόγους παρατάει μία γραμμή και αφήνει εκτεθειμένους επιβάτες και μεταφορείς.

Link to comment
Share on other sites

On 4/4/2023 at 10:14 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Σε αυτό το άρθρο από το mononews αναφέρει κάποια πράγματα για κινήσεις της SeaJets (έχει κάποιες σημαντικές λάθος πληροφορίες για το Superstar II), αλλά εγώ κρατάω ότι έχει βλέψεις για τη γραμμή Πειραιά Χάνια με νέο πλοίο που ακούγεται ότι έχει κλείσει

Αυτό το πλοίο ακούγεται είναι Ιαπωνικό πλοίο αλλά πρέπει να βρίσκεται στην Νότια Κορέα.

Ενα χρόνο μετά πραγματώνεται , έστω και με ταχύπλοο 

Link to comment
Share on other sites

Ενα fun fact είναι οτι όπως εχουν τα πράγματα, αν η σιτζετ παρει και φετος επιδοτηση για σητεια, ροδο θα ειναι η πρωτη εταιρία μετα την ΑΝΕΚ (Μεχρι το 2007) που θα εχει πλοιο σε ολα τα "μεγαλα" λιμάνια την Κρητης (Κίσσαμος /Χάνια / Ρέθυμνο / Ηράκλειο / Σητεία. Και μάλιστα σε αντίθεση με την ΑΝΕΚ θα τα κανει ολα με ενα μπραντ και οχι με θυγατρικες (ΛΑΝΕ/ ΑΝΕΝ).

Link to comment
Share on other sites

Προβλέπω η εταιρία να ετοιμάζει για φέτος ένα εκ των Osman/Orhan γιατί βάση των δρομολογίων που έχει ανεβάσει δεν επαρκούν τα πλοια..

+ ότι σύμφωνα με τον @Panagia Ekatontapiliani μαλλον δεν θα βγει φέτος το Eurochampion.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα δεν έκαναν κανένα είδος ετοιμασίας εσωτερικά στη Τουρκία, μιας και ειναι και γενικά πιο φθηνά αρκετά υλικά στη γείτονα

Επίσης είδα οτι κάποια μέρα έχει το Champion Jet 1 για πάρο τα πρωινά 2 φορές.

Οπως και παντού το Tera Jet , το λέει Tera JetC

Link to comment
Share on other sites

Σωστα CHJ 1 φαινεται ,Πάρο - Νάξο -Θήρα που προστέθηκε και στο Μύκονο- Πάρο -Νάξο που θα γινει Συρο -(Τήνο)- Μύκονο - Νάξο -Κουφονησι από άλλο πλοιο.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει το Superrunner Jet 2 που δεν το έχουν κάπου, το Superunner Jet που αν δεν πάει Θεσσαλονίκη θα μπορούσε να αναλάβει κάποια γραμμή στο Αιγαίο και δεν έχουν περάσει ακόμα κάτι για το Santorini Palace.

Link to comment
Share on other sites

Λογικά θα έχει 1 αμοιβο οπως πέρσι ,Θεσσαλονίκη ακουγεται ότι θα υπάρξει επιδότηση και φέτος ,όποτε περισσεύει 1 και ουσιαστικά μένουν 2γραμμες που δεν έχει κλειδώσει πλοιο του TERA JET C και το αρχικό του CHJ 1.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Περισσεύει και το Naxos Jet που έκανε πέρσι ενδοκυκλαδικό αλλά προφανώς δε θα δρομολογηθεί στις παραπάνω γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

Καλά προς Ραφηνα μην το αποκλείεις ,και το 2019 θα μας έφερνε υποτίθεται το WCHJ και κατέληξε στο Ναξος ,τα παντα  περιμένω από αυτη την εταιρια…

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...