proud_ionian Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 για να το πιασουμε στο στομα μας κουνηθηκε 20.00 εβγαινε αργα αργα απο βορεια και εστριψε αριστερα για το νεο λιμανι. απο οτι ειδα εκ των υστερων στο openseas το εχει να αναχωρει αποψε. εχουν ομως και τον σοφοκλη stand by, in case of contingency Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Την πρωτη μερα που ειχε ερθει Πατρα μετα το''γνωστο προβλημα''παρατηρησα στη δεξια μερια μεταξυ φουγαρου και πρυμνης σημαδια(μαυριλα)σαν να ειχε ξεσπασει-μικρης εκτασης-φωτια.Ενδεχομενως καποιο σοβαρο οπως φανηκε βραχυκυκλωμα να φταει για οτι τραβαει ο βαπορ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Holgersson Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 οι ιταλικες αρχες απαιτουσαν περισσοτερα απο το πλοιο γι αυτο και εμεινε τοσο καιρο εκτος δρομολογιων....επρεπε να εναρμονιστει σε αρκετες απαιτησεις της γραμμης Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 Μιας και επανήλθε, μπορούμε να πούμε τώρα ότι στο πλοίο βρισκόταν επιθεωρητής (όπως είπε ο Nils) και για αυτό ήταν και stand by ο σοφοκλής. Το σημάδι Μίλτο στα δεξιά δεν εγκυμονούσε κανέναν κίνδυνο και καμμία σοβαρή ζημιά στο πλοίο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
oceanus Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 Επιασε Κερκυρα σημερα... Δεν ξερω αν επρεπε. Να δουμε αυριο αν θα περασει τα test στην Βενετια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 Πολύ ίντριγκα βρε παιδί μου. Και τι ήταν αυτές οι "απαιτήσεις" που διαφέρουν τόσο πολύ από αυτές που ισχύουν στο Αιγαίο? Από την άλλη, ως αδαής, δε γνώριζα ότι οι επιθεωρήσεις γίνονται με αυτό τον τρόπο. Αν ήταν από ελληνικές αρχές θα τις περίμενα στον Πειραιά, αν από Ιταλικές στο αντίστοιχο ιταλικό λιμάνι. Ή ηταν ο νηογνόμωνας? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 Μπορεί όταν έκανε το πρώτο δρομολόγιο να πηρέ παρατηρήσεις από επιθεωρητές στο λιμάνι της Βενετίας και ήρθε στη Πάτρα για να τις αποκαταστήσει Την πρωτη μερα που ειχε ερθει Πατρα μετα το''γνωστο προβλημα''παρατηρησα στη δεξια μερια μεταξυ φουγαρου και πρυμνης σημαδια(μαυριλα)σαν να ειχε ξεσπασει-μικρης εκτασης-φωτια.Ενδεχομενως καποιο σοβαρο οπως φανηκε βραχυκυκλωμα να φταει για οτι τραβαει ο βαπορ. Το σημάδι Μίλτο στα δεξιά δεν εγκυμονούσε κανέναν κίνδυνο και καμμία σοβαρή ζημιά στο πλοίο... Εάν κατάλαβα εννοείται για μια μαυρίλα που υπήρχε στο εξαεριστικο του βόθρου, εάν δεν έχω μπερδέψει κάτι στα σχέδια του πλοίου. Τι βραχυκύκλωμα μπορεί να έπαθε στο εξαερίστικο??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 Δεν ξερω αν ηταν το εξαεριστικο του βοθρου η' του..νιπτηρα αυτο που ειδα παντως ηταν εμφανεστατη μια μεγαλη μαυρη σταμπα που εμοιαζε να εχει προκληθει απο φωτια στην πρυμνη διπλα στο ονομα του πλοιου..απο κει και περα,αφου δεν ηταν αυτος ο λογος που το κρατησε τοσες μερες δεμενο δεν νομιζω οτι εχει καποιο νοημα να το ψαχνουμε περισσοτερο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis molos Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 Αφιξη των δίδυμων γιγάντων απο την Ιαπωνία στο Πέραμα και έναρξη εργασιών μετασκευής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruise Europa Posted February 28, 2012 Share Posted February 28, 2012 οι ιταλικες αρχες απαιτουσαν περισσοτερα απο το πλοιο γι αυτο και εμεινε τοσο καιρο εκτος δρομολογιων....επρεπε να εναρμονιστει σε αρκετες απαιτησεις της γραμμης 19 παρατηρήσεις, εκ των οποίων κάποιες πολύ σοβαρές, δεν είναι και λίγο Να αναφέρουμε ότι το port state control στην Βενετία, άλλαξε κεφαλή και είναι πλέον πολύ σοβαρές οι επιθεωρήσεις τους. Κοιτάνε και το πιο ασήμαντο-κατ'εμάς Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted March 3, 2012 Share Posted March 3, 2012 Τον πρώτο καιρό επί το έργον, έχοντας ξεπροβάλει από το Δουκάτο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oceanus Posted March 3, 2012 Share Posted March 3, 2012 Η πλακα ειναι οτι οι παλιοι, μιλαμε για Ιονιο μερια θυμουνται τα Κρητη που ταξιδευαν τοτε. Και λενε ακομη σημερα > Ακομη αυτα τα πλοια ταξιδευουν εδω.... Που να ξεραν... Απλα κανουμε συνοχμενα βηματα προς τα πισω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted March 3, 2012 Share Posted March 3, 2012 Μια χαρα πλοια ειναι.Απλως καναμε τεραστιο βημα μπροστα ενω δεν το αξιζαμε.Για πολλους θα ηταν ονειρο να εχουν στο νησι τους ενα Κρητη.Μαλλον καλομαθαμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
varth Posted October 28, 2012 Share Posted October 28, 2012 πρωινα Βενετσιανικα νεα... αροδο εξω απο το μεγαλο καναλι παραμενει το πλοιο λογω ισχυρων ανεμων στην περιοχη. πιθανον να χαθει το δρομολογιο της Τεταρτης απο Πατρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted November 16, 2012 Share Posted November 16, 2012 στο γκρουπ του ναυτιλια στο φβ εγραψαν πως μετα το δεξαμενισμο του Ι θα παει για καρφιτσες το πλοιο... :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
minoan Posted November 16, 2012 Share Posted November 16, 2012 Για να γλυτωσουν τα υπολοιπα θα παει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fund.st Posted November 20, 2012 Share Posted November 20, 2012 Πιστεύω πάντως πως και μετά το συμβάν με τη φωτιά το πλοίο δεν γλιτώνει το skrap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
minoan Posted November 23, 2012 Share Posted November 23, 2012 Απο 30/11 (?) παλι κοντα μας λεει το onlinebooking! Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 23, 2012 Share Posted November 23, 2012 (edited) προσωπικα δεν θα μου εκανε εντυπωση αν ξαναβγει. δεν ειναι εκπληξη . οι φθορες φαινεται απο κοντα, να ειναι λιγοτερες απο οτι φανταζομαστε ακουγοντας για τις ζημιες στα φορτηγα. Edited November 23, 2012 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta3idiwthsthsadriatikhs Posted November 23, 2012 Share Posted November 23, 2012 mia xara einai to karavi! emena proswpika m aresei ws vapori... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted November 24, 2012 Share Posted November 24, 2012 Γενικα τα ΚΡΗΤΗ ειναι οικονομικα βαπόρια και οχι ιδιαιτερα ηλικιωμενα, δεν καταλαβαινω την πρεμουρα να τα στειλουν.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted November 24, 2012 Share Posted November 24, 2012 (edited) Αυτο το''δεν ειναι ιδιαιτερα ηλικιωμενα''τι ακριβως σημαινει?Οπως λεμε''ολιγον εγκυος''? Πρεπει δηλαδη ενα πλοιο να φτασει 40 χρονων και να πρεπει να δενει με τη βοηθεια ρυμουλκων για να θεωρηθει''ηλικιωμενο''? Σε λιγους μηνες τα πλοια αυτα(αν προλαβουν)κλεινουν τα 34 αγαπητοι φιλοι!!Και τα εχουν να κανουν ταξιδια 30+ ωρων Πατρα-Βενετια..Και δεν ειναι το σκαρι που μπορει να ειναι γερο,αλλα το ξενοδοχειακο το θεμα που εχει μεινει στα 80's οπως και σε πολλα αλλα πλοια της ΑΝΕΚ.Αλλα πειτε ενταξει,στο Πρεβελης και στο Λατω απο αναγκη μπαινουν οι περισσοτεροι στην Αδριατικη ομως που ειναι ολοι τουριστες?? Και πιστεψτε με το Coraggio ειναι απο καθε αποψη πιο οικονομικο απο τα Κρητη. Edited November 24, 2012 by MILTIADIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpolo Posted November 24, 2012 Share Posted November 24, 2012 Δεν είναι και τόσο χάλια μέσα εξάλλου πια δεκαετία του 80 το 1996 μετασκευάστηκαν και ανακαινίστηκαν.Οι λίγοι κοινόχρηστοι χώροι για ένα τόσο μεγάλο ταξίδι για μένα είναι ένα μειονέκτημα αλλά με την επιβατική κίνηση που έχει η γραμμή εκτός του καλοκαιριού μια χαρά είναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Global_Creta Posted November 24, 2012 Share Posted November 24, 2012 Πέραν της αίθουσας της οικονομικής θέσης (τα λεγόμενα "αεροπορικά") τα οποία πράγματι έχριζαν κάποιας περαιτέρω βελτίωσης, τα πλοία αυτά απ' ότι θυμάμαι από τη γραμμή του Ηρακλείου είχαν πολύ καλούς, αξιοπρεπέστατους και περιποιημένους εσωτερικούς χώρους. Δε νομίζω ότι οι εσωτερικοί χώροι τους έχουν να ζηλέψουν τίποτα από το Τσάμπιον που βάλανε τώρα "κάτω" το οποίο είναι και αυτό αρκετά λιτό σε σχέση με παλάτια και Σούπερφαστ. Ειδικά τώρα που η ΑΝΕΚ παίζει μόνη της στη γραμμή της Βενετίας είναι καλή επιλογή και μάλλον αντικατέστησαν τα Όρη - Σοφοκλής λόγω κατανάλωσης. Τώρα εξωτερικά το μπαρ είναι και αυτό αξιοπρεπέστατο. Όσο για την πισίνα... αυτός ο εξαεριστήρας - πύργος ελέγχου δίπλα τα λέει όλα . Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted November 24, 2012 Share Posted November 24, 2012 Τα Κρητη μετασκευαστηκαν το 96 και το εσωτερικο τους ειναι αρκετα καλο.Οπως αναφερθηκε πιο πανω μονο τα αεροπορικα καθισματα δειχνουν οτι ειναι παλιο το βαπορι.Οι λειποι χωροι ικανοποιουν ακομη τα γουστα ενος επιβατη.Οποιος εχει ταξιδεψει με ενα Κρητη καταλαβαινει.Εσωτερικα ειναι παλατια συγκρινοντας με κατι αλλα βαπορια του Αιγαιου.Οπως και ο Πρεβελης η το Ιεραπετρα εσωτερικα ειναι πολυ ανωτερα απο κατι αλλα.Ας μη τα παραλεμε λοιπον.Τα Κρητη ειναι τα ιδανικοτερα βαπορια για τη γραμμη της Βενετιας και κανουν και για αλλες γραμμες.Πιστευω δε θα διαλυθει κανενα κοντρα σε αυτους που θελουν να διαλυθουν.Το ενα θα μεινει στη Βενετια και το αλλο θα ναυλωθει στην Ανατολικη Μεσογειο.Ο χρονος θα δειξει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now