polmyt Posted March 23, 2005 Posted March 23, 2005 (edited) Agios Georgios Main Particulars / Άγιος Γεώργιος Βασικά Χαρακτηριστικά : Name / Όνομα: Panagia Tinou Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Hengist(1972-1991) Stena Hengist(1991-1992) Romilda(1992-1993) Apollo Express 2(1993-1996) Panagia Ekatontapiliani(1996-2000 & 2001-2004) Express Artemis (2000-2001), Agios Georgios 2004-2014 IMO Number: 7205063 LOA / Μέγιστο Μήκος: 118,09 m Breadth / Πλάτος: 19,84 m Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 5596 tons Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1972 Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Arsenal de la Marine National, France Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x Pielstick 11030 KW Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 18 Knots Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1993, 1996, 2000, 2004 Operator/Διαχειριστής: Ventouris Sea Lines Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Sealink British Rail, Stena Sealink, GA Ferries, Hellas Ferries Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Piraeus-Kythnos-Serifos-Sifnos-Kimolos-Milos Other information / Άλλες πληροφορίες: (1972, ex-Hengist, Stena Hengist, Romilda, Apollo Express 2, Παναγία Εκατονταπυλιανή, Άγιος Γεώργιος, sank as Παναγία Τήνου) Edited December 4, 2018 by proud_ionian tag/names
harlek Posted March 23, 2005 Posted March 23, 2005 (edited) (1972, ex-Hengist, Stena Hengist, Romilda, Apollo Express 2, Παναγία Εκατονταπυλιανή, Άγιος Γεώργιος, sank as Παναγία Τήνου) http://www.faktaomfartyg.com/hengist_1972_ex.htm Αβοήθητο! Σε πλήρη αντίθεση με το ολόφωτο βαπόρι που είδα χθες βράδυ στον Πειραιά! (αυτό ήταν ή είδα κανένα αδελφό και μπερδέυτηκα Edited December 4, 2018 by proud_ionian tag/names
proud_ionian Posted March 23, 2005 Posted March 23, 2005 παιδια εκει πανω εχει παλιρροιες. εκατσε στην πλημμυριδα και με την αμπωτη εμεινε ετσι high and dry at low tide οπως λενε εκει. με τραβηγμενα νερα εσκαψαν γυρω γυρω και μολις ξαναννεβηκαν το τραβηξαν με ρυμουλκα
christos Posted March 23, 2005 Posted March 23, 2005 Πόσο καιρό έμεινε εκεί έξω και από ζημιές τι γίνεται;
Panagia Ekatontapiliani Posted April 4, 2005 Posted April 4, 2005 Μάθατε ποσά λεφτά θα οικονομάει ο Βεντούρης, από τις επιδοτήσεις!! 11.608€ ανά δρομολόγιο για Κύθνο – Σέριφο – Σίφνο – Κίμωλο – Μήλο –Ιό - Σίκινο – Φολέγανδρο – Θήρα!!! 6.250€ ανά δρομολόγιο για Πάρο- Νάξο- Ιό –Θηρασια – Θήρα – Ανάφη!!! Περίπου το χρόνο 1.067.912€!!!! Συν τα έσοδα από το κόσμο που θα διακινεί!! Που προβλέπεται να είναι πολύ θετικά τα αποτελέσματα!!!!
Earl Granville Posted April 4, 2005 Posted April 4, 2005 Kατά τα άλλα ήταν ένα πλοίο ζημιογόνο και μη προσοδοφόρο για την προηγούμενη πλοιοκτησιακή του στέγη. Ο Βεντούρης καλά κάνει και τα οικονομάει.Μάγκας είναι.Οι άλλοι πότε θα βάλουν μυαλό και θα σοβαρευτούν?Πούλησαν το ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ γεμάτο ανεβοκατεβαίνει πούλησαν το ΠΗΝΕΛΟΠΗ τα ίδια και τώρα το ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ εκτός του ότι έχει κερδίσει την επιβατική κίνηση των δυτικών κυκλάδων πέρνει και επιδοτήσεις και με τα νέα δεδομένα πιστεύω ότι γίνεται ένα από τα πιο κερδοφόρα βαπόρια των κυκλάδων. Γιατί απλά έχει αφεντικό το βαπόρι.Το ΟΛΥΜΠΙΑ και τον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ γιατί δεν τα πουλάνε στο εσωτερικό όπου υπάρχει έκδηλο ενδιαφέρον? Για να μην πάθουν τα ίδια με τα άλλα 3? Αρα δεν είναι σίγουροι για την ορθότητα της απόφασης να τα αποσύρουν. Μπράβο στον Βεντούρη καλά κάνει και μακάρι να εξελιχθεί και να φέρει κι άλλα πλοία.Το βαπόρι αυτό είχε καταντήσει να πηγαίνει 17 μίλια με το ζόρι λίγο πριν αλλάξει πλοιοκτησία και τώρα χτυπάει και πάλι 19,3 μίλια.
Nick the Greek Posted April 4, 2005 Posted April 4, 2005 Η προιστορια του Βεντουρη προσωπικα μου αφηνει αμφιβολιες για την τελικη εκβαση του εγχειρηματος αλλα βεβαια και εγω ειμαι χαρουμενος που τα πηγαινει καλα το πλοιο και γιατι μου αρεσει σαν πλοιο αλλα και γιατι οτιδηποτε αντιτιθεται στα μονοπωλια που δημιουργηθηκαν η πανε να δημιουργηθουν πρεπει να στηριζεται. Μπορει να ακουγεται λιγο σα την Παπαρρηγα αυτο, αλλα αν τελικα γινει εντελως μονοπωλιο το Αιγαιο, τοτε θα ειναι αργα για να γυρισουμε πισω και θα υποστουμε τις συνεπειες σαν επιβατες.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 25, 2005 Posted April 25, 2005 Το Σάββατο βλέποντας να μπαίνει στο λιμάνι του Πειραιά, χωρίς ίχνος σκουριάς ακόμα και στο καταπέλτη!! Χάρηκα ιδιαίτερα (για προφανείς λόγους!!!) σε αντίθεση στη κατάντια που το είχε η τότε HFD!!
Neptune Posted April 26, 2005 Posted April 26, 2005 Οντως το βαπορι λαμπει και η σημαντικη λεπτομερεια ειναι ο ασπρος καταπελτης. Οχι μπλε και μα..#@$...ες... Ασπρος και βαψιμο καθε βδομαδα
Nick the Greek Posted April 26, 2005 Posted April 26, 2005 Αρα λοιπον Βεντουρης και καπτα-Νικος Σαρδης 12 points
Neptune Posted April 28, 2005 Posted April 28, 2005 Σημερα κατα τις 6 επιτελους αναχωρω για τις Πασχαλινες μου διακοπες με τον Αγιο Γεωργιο. Αν προλαβω και δε με τσακωσει κανενας συγγενης αναμενεται να ταξιδεψω στην καλυτερη θεση του βαποριου (βαρδιολα) και θα εχω μαζι μου τον απαραιτητο εξοπλισμο ενος shipfriend (φωτογραφικη, GPS, κτλ.) Οποτε αυριο θα εχουμε ανταποκριση απο το ταξιδι με συμπεριφορα πλοιου, πληρωματος, μανουβρες, σχολια οπως παντα. Δυστυχως δεν εχουμε ταυτοχρονη αναχωρηση με Αφροδιτη να γελασουμε και λιγο
Neptune Posted April 29, 2005 Posted April 29, 2005 Λοιπον χθες αναχωρηση αντι για 6 στις 7. 1300 ατομα γεματο γκαραζ και πολλα μηχανακια. Το βαπορι μεχρι την Κυθνο ταξιδευε με 18,2 μετα λιγο ποιο ξεφορτωτο εκανε 18,7. Πολυ καλο το κλιμα αναμεσα στο πληρωμα με κορυφαιο τον καπτα-Νικο. Πολυ καλα και γρηγορα ρεμετζα (βοηθαει και το πλοιο) σε ολα τα λιμανια Ασχημο η παρουσια μονο 2 ανθυποπλοιαρχων. Κατα τα αλλα το βαπορι πεντακαθαρο μεσα και εξω χωρις καμια γκρινια απο τον κοσμο.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 3, 2005 Posted May 3, 2005 Σε συζήτηση που είχα με άτομα από την εταιρεία της HSW για το νυν Άγιος Γεώργιος (ex Παναγία Εκατονταπυλιανή!!!!!!!!) κλαίνε που το σκότωσαν για τσάμπα λεφτά, επειδή μπορούσα να ταξιδεύει για αυτούς με ικανοποιητικά αποτελέσματα αλλά και επειδή τους ανταγωνίζεται και τους κλείσει το σπίτι στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων!!!!!!
enas chiotis Posted May 3, 2005 Posted May 3, 2005 Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.
Neptune Posted May 4, 2005 Posted May 4, 2005 Χθες επιστροφη με Αγιος Γεωργιος ο οποιος ερχοταν απο ολη την αγονη. Το πλοιο ειχε περιπου 1600 ατομα μεσα και ταξιδευε με περιπου 18,5 κομβους. Φοβερες οι χθεσινες μανουβρες του καπτα-Νικου που μετα την αδεια του παει το βαπορι πολυ ωραια. Γυρισμα στη Σιφνο στα 8 μετρα στη Σεριφο στα 10 και στην Κυθνο στα 5. Ειδικα η μανουβρα στην Κυθνο εγινε και με μεγαλη ταχυτητα. Κανενα παραπονο απο τους επιβατες οι οποιοι ολο και καπου βολευτηκαν Το Αφροδιτη ερχομενο μονο απο Μηλο αν και μας προλαβε στη Σιφνο δεν εδεσε μαζι μας και ετσι εμεινε πισω μαζευοντας καθυστερησεις.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 4, 2005 Posted May 4, 2005 Ο κόσμος βολεύτηκε στις πλαστικές καρέκλες που κουβαλούσαν στο βαπόρι την Μ. Πέμπτη!!! Ο μεγάλος χαμένος ήταν το Αφροδίτη στη φετινή κίνηση του Πάσχα!!
Neptune Posted May 4, 2005 Posted May 4, 2005 Δεν θα το ελεγα. Το Αφροδιτη εχασε τις εντυπωσεις αλλα απο κοσμο ειχε αρκετο. Το πλεονεκτημα του Γεωργιος εναντι του Αφροδιτη ειναι πρωτον οτι δε μυριζει τοσο εντονα και δευτερον οτι εχει αρκετες θεσεις πουλμαν. Βαπορι χωρις πουλμαν στις Δυτικες ειναι χαμενο.
Nick the Greek Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 Αγιος Γεωργιος στο Νεο Μωλο, μαλλον καποιο προβληματακι εχουμε.
Neptune Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 Οχι προκειται για προγραμματισμενη επισκευη. Και θα παει και παλι δεξαμενη αν και πηγε το Μαρτη για καθαρισμα ισως και βαψιμο. Τελευταια ειχε πεσει η αποδοση του μιας και ουσιαστικα δεν ειχε σταματησει καθολου. Και εν οψει καλοκαιρινου κυνηγητου με Αφροδιτη επιβαλετε μισο μιλι παραπανω για παν ενδεχομενο
proud_ionian Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 χτες βραδυ μετα τις 12 εβγαινε απο το λιμανι προς περαμα κλπ (δεξια) μετα ειδα τα posts σας)
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 Τρελές περεποιησεις έχουν δεκτή φέτος το δυο από τα τρία κράνη του πυροσβέστη δηλαδή το Άγιος Γεώργιος και το Πηνελόπη Α!!! Δεξαμενισμούς, μηχανικές συντηρήσεις, και στο ξενοδοχειακό τομέα. Σε αντίθεση με το τρίτο, το κακόμοιρο Απόλλωνα που έχει την ατυχία να ανήκει ακόμα στην HELLENIC SEAWAYS.
Neptune Posted June 11, 2005 Posted June 11, 2005 Τερμα τα αντιολισθητικα σιδερα στον καταπελτη. Αποκτησαμε αντιολισθητικο ταπητα σαν τα Μπλου Σταρ... Ισως βαφτει και γκρι ο καταπελτης. Μεσα γενικη ανακαινηση στο σαλονακι Γ θεσης και καθαρισμος ολων των χωρων. Πηγαμε και δεξαμενη μηπως κερδισουμε μισο μιλακι ακομα αντε να τη βγαλουμε και φετος
Neptune Posted June 19, 2005 Posted June 19, 2005 Εχουμε και λεμε... Χθες αναχωρηση 7.35 με 800 επιβατες 15 φορτηγα 68 μηχανακια και τα υπολοιπα σε αυτοκινητα Απο το ξεκινημα του ταξιδιου κατι δεν πηγαινε καλα. Ο ηχος που εβγαινε απο το φουγαρο θυμιζε Μυρτιδιωτισσα και στη γεφυρα πολυ εντονοι κραδασμοι. Ενω ξεκινησε εξω απο τον Πειραια με 18,6 η ταχυτητα επεφτε σταθερα μεχρι που στη Σιφνο πηγαινε 17,7... Λιγο πριν τον Πειραια που επεστρεψε για να κανει το δρομολογιο μεχρι Σαντορινη εκανε 15,5... Ερχεται απο επισκευη ζοριστηκε λιγο και την Παρασκευη μην εχουμε και κανενα απροοπτο με το Αφροδιτη καρφωμενο απο πισω του και ετσι τα φτυσε... Αυριο οπως λεγετε θα κανει κανονικα το δρομολογιο του
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now