Jump to content
Shipfriends

Άγιος Γεώργιος (ΙΜΟ 7205063)


Recommended Posts

  • Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Θα ξαναδεσει ο ΑΓΙΟΣ ή πλεον παμε σερι για καλοκαιρι?Αν δεσει ελπιζω να αντικατασταθει απο αλλο (μόνο ευκαιρο το ΑΘΗΝΑ) και να μην εχουμε τα περσυνα χαλια που ειχαν στειλει το ΜΥΡΙΝΑ Ιουνιο μηνα!Επισης με ποσα μιλια ταξιδευει τον τελευταιο καιρο?ξεπερνα τα 18?Χλωμο ε?:P

Link to comment
Share on other sites

Η ταχύτητα του πλοίου κυμαίνεται από 16 έως 17 κόμβους. Φίλε gpap2006 μπορεί το ΑΘΗΝΑ να κάθεται όταν θα επιστρέψει αλλά μην ξεχνάς ότι το ΡΟΜΙΛΝΤΑ έχει δύο δρομολόγια για Δυτικές συν ότι υπάρχει και ο ΚΟΡΝΑΡΟΣ για τη Μήλο. Δεν λέω ότι έτσι λύθηκε το ακτοπλοϊκό απλά δεν νομίζω ότι υπάρχει όχι μόνο περίπτωση αλλά ούτε καν σκέψη για να ξεκινήσει εμβόλιμα το ΑΘΗΝΑ.

Link to comment
Share on other sites

Να υπενθυμίσουμε ότι ενόψη τριημέρων και εορτών Πάσχα πάντα κάθε χρόνο γίνονται αυτές οι εκτάκτες επιθεωρησεις.

Και σε συνεχεια των επιθεωρησεων αυτων σημερα εγινε εφοδος στο Αγιος Γεωργιος οπου βρεθηκαν καποιες μικρες και ασημαντες ελειψεις με αποτελεσμα να αργησει η φορτωση και να φυγει με καθυστερηση το πλοιο. Απο 15.00 που ειχε κανονικα αναχωρηση θα φυγει μαλλον κατα τις 17.00

Τελος καλο ολα καλα.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το πλοίο απέπλευσε 8:30 το βράδυ.Η επιθεώρηση είχε τελειώσει αρκετά πιο νωρίς και περίμεναν το χαρτί για να φύγουν.

Εγώ ερωτώ το άλλο.Το βαπόρι χτες είχε διανυκτέρευση σήμερα ημέρευση και αντί να κάνουν την επιθεώρηση το πρωί πρωί αυτοί θεώρησαν δέον να την κάνουν το μεσημέρι με αποτέλεσμα οι επιβάτες να υποστούν 6ωρη ταλαιπωρία.

Κι ερωτώ πάλι.Αν η επιθεώρηση έβρισκε κάτι το πολύ μεμπτο και ανάγκαζόταν να απαγορευσει τον απόπλου του πλοίου τις μπουνιές ποιός θα τις έτρωγε απο τους αγανακτισμένους επιβάτες?Κανένας φουκαράς από το πλήρωμα ο οποίος δεν θα έφταιγε σε τίποτα.

Ενώ αν την έκαναν πρωί πρωί και να απαγορευόταν ο αποπλούς θα προλαβαινε ο κόσμος να ενημερωθεί με κάποιο τρόπο.

Αυτό είναι μια υποθετική περίπτωση η οποία θα πρέπει να προσεχθεί διότι επέρχονται και νέες επιθεωρήσεις σε πλοία.

Link to comment
Share on other sites

Για την ιστορια να πουμε πως το βαπορι ειχε δεσει απο τις 23.50 το βραδυ της Κυριακης. Μεχρι τις 14.55 το μεσημερι Δευτερας που ειχε δρομολογιο μεσολαβουσαν 15 ολοκληρες ωρες, χρονος υπερ αρκετος για να γινει η επιθεωρηση, η αποκατασταση των ελλειψεων, τα χαρτια κ ολες οι υπολοιπες δουλειες. Αλλα τί τα θελετε? "Αυτη ειναι η Ελλαδα" που ελεγε και μια παλια, ξεχασμενη ψυχη!!;)

Link to comment
Share on other sites

Εδω αδικουμε λιγο το Port State Control ομως, διοτι αν πηγαιναν πρωι-πρωι τη Δευτερα δε θα εβρισκαν μεσα ουτε το 1/3 του πληρωματος, οποτε με ποιον θα εκαναν γυμνασια, με μενα?

Link to comment
Share on other sites

Νικ αυτές οι επιθεωρήσεις μπορεί να είναι έκτακτες αλλά δεν είναι μυστικές.Ειδοποιούν λίγες ημέρες νωρίτερα οπότε μπορούν να συμφωνήσουν κάποια ώρα το πρωί να είναι στανμπαι το πλήρωμα.

Link to comment
Share on other sites

Το να κάνει το ΥΕΝ ελεγχους είναι καλό , μια και πρέπει να είναι σωστά και ασφαλή τα πλοία .

Το κακό είναι η παρωδία του ελέγχου και η ταλαιπωρία του κόσμου .

Χρονικό της παρωδίας ...

Νωρίς το πρωί Το "κλιμάκιο" πήγε στο πλοιο . Η λέξη κλιμάκιο σε " " μια και είχε σαν συνοδεία καμια 15 αρια μαθητές ή κάτι τέτοι του λιμενικού .... με στολές οι οποίοι , άραζαν σε κάθε γωνία του πλοίου και "σκότωναν" την ώρα τους με τα φραπεδάκια .

Όλες οι παραληψεις (αστείες και ίσως λίγο πιο σοβαρές) αλλά σε καμία περίπτωση προβλήματα που θα έκαναν το πλοιο επικίνδυνο . Αποκαταστάθηκαν μέχρι τις 15:00 ή ξεκίνησε η διαδικασία αποκατάστασης τους .

Από εκει και πέρα άρχισε το αστείο .... Το λιμενικό και το κλιμάκιο έπεζαν το μπαλάκι ποιος θα αφήσει το πλοίο και πότε ...

Τελικά ....το πλοίο έφυγε κοντά στις 21:00 .....

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ .

Θα πρέπει το ΥΕΝ να φροντίσει στο μέλλον να υπάρχει ουσία στος ελέγχους και όχι τυπολατρεία και σε κάθε περίπτωση ο κάθε υπάλληλος του ΥΕΝ να βλέπει με μεγαλύτερη σοβαρότητα και σεβασμό τον εργοδότη του , τον απλό πολίτη που σήμερα τον ταλαιπώρησε ανούσια και χωρίς λόγο .

Κρίμα .... θα έφτανα στην Σίφνο κατα τις 21:00 για φαγητό και τώρα θα πάω για πρωινό . Απλά ξεφτίλα , επιβάτες και πλήρωμα στο έλεος της γραφειοκρατείας και την βλακείας .

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τη χθεσινή ΑΥΡΙΑΝΗ, το πρόβλημα ήταν κυρίως στον τομέα πυρασφάλειας.

Η επιθεώρηση στο Άγιος Γεώργιος διαπιστώστε ελλείψεις στον τομέα πυρασφάλειας, γεγονός που προκάλεσε μεγαλύτερη αναστάτωση στους επιβάτες που φοβούνταν για την αξιοπλοια του καραβιού. Ειδικότερα, διαπιστώθηκε πρόβλημα ηλεκτρολογικής φύσεως στο πίνακα έλεγχου στη γέφυρα του καραβιού. Το λαμπάκι θα έπρεπε να δείχνει πως μια πόρτα είναι κλειστή σε περίπτωση πυρκαγιάς. Επίσης διαπιστώθηκαν και άλλες ελλείψεις οι οποίες όμως δεν ανακοινώθηκαν από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, γεγονός που προκαλεί ποικίλα ερωτηματικά.

Άμα ξεσπάσει φωτιά νομίζουν στην επιθεώρηση ότι όλοι οι έλεγχοι γίνονται μόνο από τη γέφυρα?? Άμα πάτε σε μια γέφυρα θα βαρεθείτε να ακούτε τα Alarm των πυρανιχνευτων. Ο σκαπουλος ελέγχει τη ζώνη που κτυπάει ο πυρανιχνευτης (Alarm), και στις 95% των περιπτώσεων είναι λανθασμένοι (λόγω κάπνων από τσιγάρα στα σαλόνια και τα καυσαέρια από τα αυτοκίνητα στο γκαράζ). Ενώ σε πραγματική περίπτωση δεν κτύπησαν, και διαπιστώθηκε το πρόβλημα από το πλήρωμα. Όλα αυτά τα ηλεκτρονικά είναι καλά αλλά δε μπορεί να βασιστείς 100% σε αυτά.

Εδώ αλλά σε αλλά πλοία δεν πέφτουν οι σωστικές λέμβοι σε επιθεώρηση ή δε παίρνει μπροστά το Fast Rescue Boat και δε τρέχει τίποτα. Αλλά ξέχασα υπάρχουν εταιρείες (παιδιά);) και εταιρείες (αποπαίδια):mad:

Μη ακύρωση των εισιτηρίων.

Στο πρακτορείο δεν ακύρωναν τα εισιτήρια των επιβατών, παρά μόνο όταν έφτασαν οι τηλεοπτικές κάμερες με παρέμβαση δημοσιογράφου που ήταν στο σημείο του ρεπορτάζ και του Κεντρικού Λιμενάρχη Απόστολου Παλιουκα. Ας σημειωθεί πως νωρίτερα είχε εκδοθεί ανακοίνωση του Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας σύμφωνα με την οποία οι επιβάτες μπορούσαν να εξαργυρώσουν τα εισιτήρια.

Όμως οι υπεύθυνοι της ακτοπλοϊκής εταιρείας επί ώρες δεν επέστρεφαν τα χρήματα στους επιβάτες που ήθελαν να εξαργυρώσουν τα εισιτήρια, κρατώντας τους άτυπα «όμηρους», εγκλωβισμένους μέσα στο Άγιος Γεώργιος. Οι λιμενικοί που άκουσαν την καταγγελία των επιβατών για τη μην εξαργύρωση των εισιτηρίων τους, δεν σχημάτισαν δικογραφία σε βάρος του υπεύθυνου του πρακτορείου, γεγονός που δημιουργεί εύλογα ερωτηματικά.

Το 2005 επέβαλαν πρόστιμα σε κεντρικό πράκτορα (Ηνωμένα Πρακτορεία) της G.A Ferries επειδή δεν ανακοίνωσε ότι πλοίο (Ροδανθη) θα καθυστερήσει κατά την αναχώρηση. Ή επειδή δε τήρησε τη σειρά προτεραιότητας στα φορτηγά:eek: .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...