Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 269
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Στις 25 Μάιου, από ότι μαθαίνω θα ξεκινήσει το Αίολος Κεντερης ΙΙ στη γραμμή της Παροναξιας. Τη Τρίτη θα πάει και αυτό για δεξαμενισμό. Εκτός από το καθαρισμό των ύφαλων, έλεγχος των τριών Waterjet, θα τοποθετηθεί και το T-Foil.

Posted

Πεμπτη θα παει δεξαμενη στο Σκαραμαγκα ενω το μεγαλο θα παει Δευτερα στην Ελευσινα τελικα.

Posted

Σημερα πηγε στο Σκαραμαγκα για δεξαμενισμο το παπορο. Θα μπει και το T-Foil το οποιο κοστιζει γυρω στα $800.000. Επειδη ειχα ακουσει $2.000.000 και μου φανηκανε υπερβολικα. Λογικα πρεπει να το καλυπτει η ασφαλεια αφου χαθηκε εν πλω.

  • 2 weeks later...
Posted

Με NEL LINES απο αριστερα και ο μικρος Κεντερης. Αντε να βγει κι αυτο στη ζητιανια :P σιγα σιγα.

Posted

Οι καλοπιστικες εργασιες συνεχιζονται και το πρωτο δρομολογιο θα ειναι μαλλον στις 25Μαιου

Απο οτι ακουσα χτες βγηκε για δοκιμαστικο και απο ταχυτητα επιασε γυρω στα 32 μιλια.

Τα δρομολογια θα γινονται με 29 μιλια περιπου.

Posted

Φήμες κυκλοφόρησαν ότι επάνω στο πλοία θα ζωγραφιστεί φιγούρα του Κώστα Κεντέρη

Posted
Φήμες κυκλοφόρησαν ότι επάνω στο πλοία θα ζωγραφιστεί φιγούρα του Κώστα Κεντέρη

Aς ελπίσουμε να είναι μόνο φήμες!

Δεν νομίζω ότι θα είναι και πολύ ωραίο σαν εικόνα...Δεν είναι και η Mona Lisa;)

Posted

Σύμφωνα με πληροφορίες η μέγιστη ταχύτητα του όταν είναι φορτωμένο θα είναι 26 - 28 μίλια! Αξίζει κανένας να πληρώσει 45 € για πάρο αντι για 28 στα blue star για 3-4 μίλια διαφορα?

Posted

Και απλά για ενημέρωση η μέση ταχύτητα των τιών καρεάτικων BS είναι 23,3 σταθερά και καθημερινά...

  • 2 weeks later...
Posted
Σύμφωνα με πληροφορίες η μέγιστη ταχύτητα του όταν είναι φορτωμένο θα είναι 26 - 28 μίλια! Αξίζει κανένας να πληρώσει 45 € για πάρο αντι για 28 στα blue star για 3-4 μίλια διαφορα?

Κάτι πήρε το αυτί μου ότι ταξιδεύει γύρω στα 24 μίλια το πολύ.Και είναι και λογικό να πηγαίνει με τόσο αφού κάνει 3 και 30 για Παρο και η απόσταση αν δε κάνω λάθος είναι γύρω στα 80 μίλια.Οπότε σίγουρα είναι άτοπο να πλήρωνει κάποιος διπλάσιο εισητήριο για να πάει μια ώρα νωρίτερα

Το θέμα λοιπόν είναι τι θα γίνει τις ημέρες που δε θα έχει πολύ κίνηση θα παίρνει άραγε 80 άτομα στη καλύτερη και θα μπαίνει μέσα σε κάθε δρομολόγιο?.Τώρα τις μέρες αιχμής κακά τα ψέματα θα γεμίσει αλλά αρκεί αυτό?

Posted

Η αποσταη πρωτα απο ολα φιλε μου ειναι 95 ν.μ. απο Πειραια για Παρο...Απο εκει και περα ειναι οντως παρανοικο για μενα να πληρωσει κανεις διπλο εισιτηριο..ΑΝ το πληρωνε!

Διοτι πλεον και τα Μπλου εχουν τιμη Οικονομικης τα 30 ευρω για Παρο και πρωτη θεση γυρω στα 50 ευρω...Αρα μεγαλη διαφορα οσον αφορα στο εισιτηριο δεν υπαρχει..Και παροτι εγω δεν ειμαι φιλος των ταχυπλοων πρεπει να σου πω οτι αν ς επιβατης δεν σκεφτομουνα τη λυση του καπτα Μακη (οπως κανουν οι περισσοτεροι εκδρομες) θα το επελεγα εναντι του Μπλου των 4,5 πλεν ωρων (δυστυχως) και του μεγαλου στριμωγματος...

  • 1 month later...
Posted

Και οπως εγραφα και πιο πανω...το επελεξα! Και τι καταλαβα???:mad::mad::mad: Ενταξει οι εσωτερικοι του χωροι ηταν αξιοπρεπεις αλλα...

1) Ως καπνιστη σε εχουν τιμωρια στο ορθιο σε ενα διαδρομακι πρυμα οπου απο το...νεφος δεν μπορεις να ανασανεις, 2) Αν θες να εξυπηρετηθεις στο μπαρ πρεπεθι να εχεις υπομονη με την συμπεριφορα του πληρωματος που θυμιζει δημοσιο υπαλληλο και 3) Να εχεις και καμια βενταλια για αερα γιατι απο κλιματισμο...βραστα...Οσον αφορα τις 3 ωρες και 30 ας μην το συζητησω καλυτερα....Γιατι εκανε και λιιιγο παραπανω...εν ολιγοις και με συγχωρειτε κιολας αλλα απο εμενα αυτο το πλοιο παιρνει Χ ασυζητητι...

  • 2 months later...
Posted

Τελευταίο δρομολόγιο για το Αίολος Κεντέρης ΙΙ την Κυριακή 16/9. Μετά ακινησία, ποιός ξέρει για πόσο διάστημα. Να δούμε που θα το δέσουν. Ελπίζω όχι πάλι στο Λαύριο και ρημαχτεί το βαποράκι.

  • 4 weeks later...
Posted

Την άλλη εβδομάδα θα ξεκινήσουν οι εργασίες στον Αίολο Κεντερη ΙΙ για την αντικατάσταση των μηχανών, που αναμένεται να διαρκέσουν μέχρι τον Απρίλιο του 2008. Το πλοίο θα πρέπει να είναι έτοιμο πριν το Πάσχα (27/04) του 2008, οποτε σύντομα θα φύγει από το λιμάνι για την Ναυπηγό Επισκευαστικη Ζώνη (Πέραμα ή Δραπετσώνα)

Posted

και σιγά μην ξεκινήσει τον Απρίλιο. Μέσα Ιουνίου και βλέπουμε ΝΕΛ είναι αυτή! (Ταξιδεύει μόνο Ιούλιο Αύγουστο).

Posted

Ε. μην τους αδικείς. Φέτος ξεκίνησε 22 Μαίου κάτι παραπάνω δούλεψε. Τώρα για του χρόνου ο Θεός μεγάλος. Απρίλιο θα ναυτολογήσουν το πλήρωμα που κάθεται και περιμένει. Κατάλαβες;

  • 3 weeks later...
Posted

Όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες οι εργασίες έχουν ξεκινήσει στο πλοίο. Στη πρώτη φωτογραφία βλέπετε το γερανό που έχουν στήσει στο γκαραζ για να σηκώσουνε μια από τις μηχανές του πλοίου. Ενώ έξω από το πλοίο είναι το κομμάτι από το γκαραζ που έχουν κόψει.

post-54-128326969782_thumb.jpg

post-54-128326969822_thumb.jpg

  • 2 months later...
Posted

Μάλλον ο Αίολος Κεντερης ΙΙ θα δρομολογηθεί σε μια γνώριμη γραμμή, που πριν δέσει είχε ένα ικανοποιητικό μερίδιο. Ακούγεται από Πειραιά για Σύρο Τήνο Μύκονο

  • 1 month later...
Posted

Έχουμε κανένα νέο για το πως πηγαίνει η αλλαγή των μηχανών?Προχώρησαν καθόλου οι εργασίες ή το πλοίο είναι σβηστό?Πότε περίπου θα είναι έτοιμο γιατί ο Απρίλιος είναι πολύ κοντά που είπε ο Π100...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...