Panagia Ekatontapiliani Posted March 31, 2007 Posted March 31, 2007 Το όνομα στη πλώρη του πλοίου σβήστηκε, ενώ ακόμα στη πρύμνη είναι το παλιό ακόμα.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 20, 2007 Posted April 20, 2007 Στις 25 Μάιου, από ότι μαθαίνω θα ξεκινήσει το Αίολος Κεντερης ΙΙ στη γραμμή της Παροναξιας. Τη Τρίτη θα πάει και αυτό για δεξαμενισμό. Εκτός από το καθαρισμό των ύφαλων, έλεγχος των τριών Waterjet, θα τοποθετηθεί και το T-Foil.
Neptune Posted April 20, 2007 Posted April 20, 2007 Πεμπτη θα παει δεξαμενη στο Σκαραμαγκα ενω το μεγαλο θα παει Δευτερα στην Ελευσινα τελικα.
Neptune Posted April 26, 2007 Posted April 26, 2007 Σημερα πηγε στο Σκαραμαγκα για δεξαμενισμο το παπορο. Θα μπει και το T-Foil το οποιο κοστιζει γυρω στα $800.000. Επειδη ειχα ακουσει $2.000.000 και μου φανηκανε υπερβολικα. Λογικα πρεπει να το καλυπτει η ασφαλεια αφου χαθηκε εν πλω.
Neptune Posted May 9, 2007 Posted May 9, 2007 Με NEL LINES απο αριστερα και ο μικρος Κεντερης. Αντε να βγει κι αυτο στη ζητιανια σιγα σιγα.
polmyt Posted May 12, 2007 Author Posted May 12, 2007 Οι καλοπιστικες εργασιες συνεχιζονται και το πρωτο δρομολογιο θα ειναι μαλλον στις 25Μαιου Απο οτι ακουσα χτες βγηκε για δοκιμαστικο και απο ταχυτητα επιασε γυρω στα 32 μιλια. Τα δρομολογια θα γινονται με 29 μιλια περιπου.
Stefanos Posted May 12, 2007 Posted May 12, 2007 Φήμες κυκλοφόρησαν ότι επάνω στο πλοία θα ζωγραφιστεί φιγούρα του Κώστα Κεντέρη
giorgosz Posted May 12, 2007 Posted May 12, 2007 Φήμες κυκλοφόρησαν ότι επάνω στο πλοία θα ζωγραφιστεί φιγούρα του Κώστα Κεντέρη Aς ελπίσουμε να είναι μόνο φήμες! Δεν νομίζω ότι θα είναι και πολύ ωραίο σαν εικόνα...Δεν είναι και η Mona Lisa;)
Panagia Ekatontapiliani Posted May 12, 2007 Posted May 12, 2007 Γύρω στα 6 μιλια η διαφορά, γιατί σπάνια θα τα δεις πάνω από τα 22:o τα Blue Star Ιθάκη, Παρος & Νάξος!! Αλλά δε διαφωνώ με την άποψη σου πιο πάνω!!
d1969 Posted May 13, 2007 Posted May 13, 2007 Σύμφωνα με πληροφορίες η μέγιστη ταχύτητα του όταν είναι φορτωμένο θα είναι 26 - 28 μίλια! Αξίζει κανένας να πληρώσει 45 € για πάρο αντι για 28 στα blue star για 3-4 μίλια διαφορα?
George Posted May 15, 2007 Posted May 15, 2007 Και απλά για ενημέρωση η μέση ταχύτητα των τιών καρεάτικων BS είναι 23,3 σταθερά και καθημερινά...
Stefanos Posted May 27, 2007 Posted May 27, 2007 Σύμφωνα με πληροφορίες η μέγιστη ταχύτητα του όταν είναι φορτωμένο θα είναι 26 - 28 μίλια! Αξίζει κανένας να πληρώσει 45 € για πάρο αντι για 28 στα blue star για 3-4 μίλια διαφορα? Κάτι πήρε το αυτί μου ότι ταξιδεύει γύρω στα 24 μίλια το πολύ.Και είναι και λογικό να πηγαίνει με τόσο αφού κάνει 3 και 30 για Παρο και η απόσταση αν δε κάνω λάθος είναι γύρω στα 80 μίλια.Οπότε σίγουρα είναι άτοπο να πλήρωνει κάποιος διπλάσιο εισητήριο για να πάει μια ώρα νωρίτερα Το θέμα λοιπόν είναι τι θα γίνει τις ημέρες που δε θα έχει πολύ κίνηση θα παίρνει άραγε 80 άτομα στη καλύτερη και θα μπαίνει μέσα σε κάθε δρομολόγιο?.Τώρα τις μέρες αιχμής κακά τα ψέματα θα γεμίσει αλλά αρκεί αυτό?
Artevelde Posted May 27, 2007 Posted May 27, 2007 Η αποσταη πρωτα απο ολα φιλε μου ειναι 95 ν.μ. απο Πειραια για Παρο...Απο εκει και περα ειναι οντως παρανοικο για μενα να πληρωσει κανεις διπλο εισιτηριο..ΑΝ το πληρωνε! Διοτι πλεον και τα Μπλου εχουν τιμη Οικονομικης τα 30 ευρω για Παρο και πρωτη θεση γυρω στα 50 ευρω...Αρα μεγαλη διαφορα οσον αφορα στο εισιτηριο δεν υπαρχει..Και παροτι εγω δεν ειμαι φιλος των ταχυπλοων πρεπει να σου πω οτι αν ς επιβατης δεν σκεφτομουνα τη λυση του καπτα Μακη (οπως κανουν οι περισσοτεροι εκδρομες) θα το επελεγα εναντι του Μπλου των 4,5 πλεν ωρων (δυστυχως) και του μεγαλου στριμωγματος...
Artevelde Posted July 8, 2007 Posted July 8, 2007 Και οπως εγραφα και πιο πανω...το επελεξα! Και τι καταλαβα???:mad: Ενταξει οι εσωτερικοι του χωροι ηταν αξιοπρεπεις αλλα... 1) Ως καπνιστη σε εχουν τιμωρια στο ορθιο σε ενα διαδρομακι πρυμα οπου απο το...νεφος δεν μπορεις να ανασανεις, 2) Αν θες να εξυπηρετηθεις στο μπαρ πρεπεθι να εχεις υπομονη με την συμπεριφορα του πληρωματος που θυμιζει δημοσιο υπαλληλο και 3) Να εχεις και καμια βενταλια για αερα γιατι απο κλιματισμο...βραστα...Οσον αφορα τις 3 ωρες και 30 ας μην το συζητησω καλυτερα....Γιατι εκανε και λιιιγο παραπανω...εν ολιγοις και με συγχωρειτε κιολας αλλα απο εμενα αυτο το πλοιο παιρνει Χ ασυζητητι...
NONTAS Posted September 14, 2007 Posted September 14, 2007 Τελευταίο δρομολόγιο για το Αίολος Κεντέρης ΙΙ την Κυριακή 16/9. Μετά ακινησία, ποιός ξέρει για πόσο διάστημα. Να δούμε που θα το δέσουν. Ελπίζω όχι πάλι στο Λαύριο και ρημαχτεί το βαποράκι.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 14, 2007 Posted September 14, 2007 Λογικά θα πάει στο Πέραμα, για να αλλάξει τις τρεις κύριες μηχανές η S.Ε.M.T Pielstick (συμβιβασμός ΝΕΛ- S.E.M.T Pielstick), όπως έγινε πέρυσι με τον Αίολο Κεντερη Ι.;)
Panagia Ekatontapiliani Posted October 9, 2007 Posted October 9, 2007 Την άλλη εβδομάδα θα ξεκινήσουν οι εργασίες στον Αίολο Κεντερη ΙΙ για την αντικατάσταση των μηχανών, που αναμένεται να διαρκέσουν μέχρι τον Απρίλιο του 2008. Το πλοίο θα πρέπει να είναι έτοιμο πριν το Πάσχα (27/04) του 2008, οποτε σύντομα θα φύγει από το λιμάνι για την Ναυπηγό Επισκευαστικη Ζώνη (Πέραμα ή Δραπετσώνα)
d1969 Posted October 9, 2007 Posted October 9, 2007 και σιγά μην ξεκινήσει τον Απρίλιο. Μέσα Ιουνίου και βλέπουμε ΝΕΛ είναι αυτή! (Ταξιδεύει μόνο Ιούλιο Αύγουστο).
NONTAS Posted October 9, 2007 Posted October 9, 2007 Ε. μην τους αδικείς. Φέτος ξεκίνησε 22 Μαίου κάτι παραπάνω δούλεψε. Τώρα για του χρόνου ο Θεός μεγάλος. Απρίλιο θα ναυτολογήσουν το πλήρωμα που κάθεται και περιμένει. Κατάλαβες;
Panagia Ekatontapiliani Posted October 10, 2007 Posted October 10, 2007 Εγώ δεν έγραψα πότε θα ξεκινήσει αλλά πότε η ΝΕΛ έχει ζητήσει να είναι έτοιμο το πλοίο από τους Γάλλους. Πότε θα ξεκινήσει είναι άλλου Παπα Ευαγγέλιο
Panagia Ekatontapiliani Posted October 27, 2007 Posted October 27, 2007 Όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες οι εργασίες έχουν ξεκινήσει στο πλοίο. Στη πρώτη φωτογραφία βλέπετε το γερανό που έχουν στήσει στο γκαραζ για να σηκώσουνε μια από τις μηχανές του πλοίου. Ενώ έξω από το πλοίο είναι το κομμάτι από το γκαραζ που έχουν κόψει.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 24, 2008 Posted January 24, 2008 Μάλλον ο Αίολος Κεντερης ΙΙ θα δρομολογηθεί σε μια γνώριμη γραμμή, που πριν δέσει είχε ένα ικανοποιητικό μερίδιο. Ακούγεται από Πειραιά για Σύρο Τήνο Μύκονο
foxman Posted March 16, 2008 Posted March 16, 2008 Έχουμε κανένα νέο για το πως πηγαίνει η αλλαγή των μηχανών?Προχώρησαν καθόλου οι εργασίες ή το πλοίο είναι σβηστό?Πότε περίπου θα είναι έτοιμο γιατί ο Απρίλιος είναι πολύ κοντά που είπε ο Π100...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 16, 2008 Posted March 16, 2008 Στο πλοίο έχουν τοποθετηθεί ήδη τα δυο καινούργια block μηχανών και το τρίτο block πρέπει να το ανεβάζουν ή κατεβάζουν αυτή τη περίοδο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now