Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το οτι το καραβι δεν θα ταξιδεψει μονο τυχαιο δεν ειναι.Κατι με κανει να πιστευω πως και τα τρια πλοια εχουν σοβαρο προβλημα αλλιως ποιος ο λογος για να αλλαξουν οι μηχανες του Κεντερη:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

εχεις δικιο φιλε Παναγια, απο το πλοιο λειπει το t-foil το οποιο χαθηκε εν'πλω!!!!. Βεβαια δεν ξερω αν τελικα ο λογος που δεν θα ταξιδεψει ειναι αυτος, αφου και περυσι ηταν γνωστο το προβλημα αλλα το πλοιο εκανε καποια δρομολογια τον Απριλιο και το Μαιο.

Link to comment
Share on other sites

ειναι σαν ενα μεγαλο και βαρυ φτερο προς την πλωρη και βοηθαει στην σωστη πλευση λογω της μεγαλης ταχυτητας που αναπτυσσουν αυτα τα σκαφη και που στην πλειοψηφια τους ειναι ελαφρια.

Link to comment
Share on other sites

δυο εκδοχες ακουστηκαν, η μια ελεγε οτι το πλοιο βρηκε σε απο κατω σε λιμανι κυκλαδων και καποια στιγμη εν πλω χαθηκε καθως ειχε χαλαρωσει απο την βαση του και η αλλη λεει οτι με το vibration του πλοιου χαλαρωσαν τα παξιμαδια που το συγκαρατουσαν και χαθηκε εν πλω δηλαδη οτι ηταν κατασκευαστικη αστοχια.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι αδυνατο γιατι ειναι ασφαλισμενα μεταξυ τους σαν τα παξιμαδια που κρατανε τα πτερυγια της προπελας. Οποτε λιγο δυσκολο να χαλαρωσανε οτι και να εγινε. Μαλλον κατι αλλο εχει παιχτει.

Link to comment
Share on other sites

Δε γίνεται ακόμα και αυτό να το ρίξουμε σε κατασκευαστικό λάθος! Ήμαρτον...κάτι σωστό κάνανε οι άνθρωποι??:D

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ηταν μαλλον ανθρωπινο λαθος. Το χασανε εν πλω καπου αναμεσα Τζια και Μακρονησο περυσι οταν κανανε Συρο Τηνο Μυκονο πριν δεσει.

Ακουσα οτι ειχε προηγηθει τετ α τετ με τη μια αγκυρα του πλοιου πριν το συμβαν χωρις ομως να ειμαι παρον. Ωστοσο το εχω μαθει απο εγκυρη πηγη. Φυσικα και μπορει να ταξιδεψει χωρις αυτο απλα αμα εχει κανενα εφταρακι θα το καταλαβουν περισσοτερο οσοι ειναι μεσα. Αυτα για το T-Foil.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Δηλαδή δεν θα ταξιδέψει ούτε το καλοκαίρι του 2007?

Ωραία τα block της μηχανής θα αλλαχθούν...το θέμα με το t-foil που συζητάγαμε ?

Θα μπει νέο t-foil ή περιμένουν πρώτα τις μηχανές και βλέπουμε?

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν λένε ότι θα ταξιδέψει με τις ίδιες μηχανές, αλλά μπορεί και να μην ξεκινήσει, μέχρι την άνοιξη, μπορεί να αλλάξουν τα δεδομένα. Όσο για το T-Foil θα πρέπει να μπει, γιατί αλλιώς το πλοίο θα ταλαιπωρείτε στο ταξίδι αλλά θα του μειώσει και τη ταχύτητα. Τώρα ποτέ θα το βάλουν ακόμα δε γνωρίζω??

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 4 weeks later...
Όσο για το T-Foil θα πρέπει να μπει, γιατί αλλιώς το πλοίο θα ταλαιπωρείτε στο ταξίδι αλλά θα του μειώσει και τη ταχύτητα. Τώρα ποτέ θα το βάλουν ακόμα δε γνωρίζω??

Από ότι μαθαίνω η ΝΕΛ-Β. Διαχειριστική έχει δώσει παραγγελία για νέο T-Foil.;):D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τι γίνεται με τις μηχανές του πλοίου θα προλάβουν να επισκευαστούν μεχρι το καλοκαίρι η μήπως δεν θα αλλαχτούν και δεν θα ταξιδέψει ούτε φέτος όπως έχει λεχθεί.Κρίμα όμως γιατί όσο περνάει ο καιρός και μένει έτσι τόσο πιο χάλια γίνεται με το παροπλισμό και καμία ώρα θα σκουριασει ολόκληρο και δεν θα το πάρουμε χαμπάρι

Link to comment
Share on other sites

Οι μηχανές σίγουρα δε θα αλλαχθούν φέτος όπως έχω ήδη προαναφέρει. Στο πλοίο έχουν γίνει κάποιοι έλεγχοι-επιθεωρήσεις από τεχνικούς της Pielstick. Το πλοίο έχει κάνει ένα δοκιμαστικό ταξίδι πριν λιγο καιρό. Με το όσα γνωρίζω το πλοίο θα δρομολογηθεί το καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η ΝΕΛ λεει πως απο 1 ΙΟΥΝΙΟΥ θα πηγαινει Πειραια-Παρο-Ναξο. Τελικα οι μηχανες δε θα αλλαχθουν? Με το Τ-Foil τί εγινε?

Επισης να προσθεσουμε πως αν η ΝΕΛ θελει να το κανει ανταγωνιστικο ωστε να μπορει να ανταγωνιστει ΧΑΙΣΠΙΝΤ και ΜΠΛΕ ΑΣΤΕΡΙΑ σε ΠΑΡΟ και Ναξο πρεπει να το πηγαινει τουλαχιστον με 32 μιλια. Δηλαδη παρο σε 3.10' και Ναξο σε περίπου 4 ωρες. Διαφορετικα αν κανει Παρο περιπου 3,5-4 ωρες γιατι να μην παρω το ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ που με λιγο φθηνοτερο εισιτηριο παει Παρο σε 4.15' ?

Link to comment
Share on other sites

Για τον Αίολος Εξπρές ΙΙ δε ξερώ με τι ταχύτητα θα το ταξιδεύουν, αλλά τον Αίολο Εξπρές τον έχουν υπολογίσει στα 32-33 μιλιά. Όσο για τις μηχανές το έχω πει άλλες δυο φορές. ΔΕ ΘΑ ΑΛΛΑΧΘΟΥΝ ΦΕΤΟΣ:eek::mad:

Υ.Γ Γιατί μετονομάστηκε το θέμα σε Αίολος Κεντερης ΙΙ?? Στο site της ΝΕΛ ήδη τα έχουν μετονομάσει αλλά στη πραγματικότητα ακόμα λέγεται ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ΙΙ;):(

Link to comment
Share on other sites

Δεν λέγετε Αίολος Εξπρές ΙΙ. Στα νηολόγια της Μυτιλήνης έχει γίνει η αλλαγή πλήρως και είναι πλέον ως Αίολος Κεντέρης 2. Τώρα μπορεί να μην το έχουν κάνει στο πλοίο πάνω αλλά σύντομα θα γίνει και αυτό.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αρχες Μαιου απ οτι φαινεται θα ξεκινησει το Αιολος Κεντερης ΙΙ τα δρομολογια του για Παρο-Ναξο. Θα αλλαξει θεσεις στο Περαμα με το Αιολος Κεντερης Ι που θα ερθει Πειραια για να φτιαξει και τις ζημιες στην πρυμη του θα δεξαμενιστει (μαλλον Ελευσινα αφου μονο εκει υπαρχουν οι καταλληλες υποδομες) και θα ξεκινησει.

Πλοιαρχος ο Γιαννης Σκλαβουνος και Α μηχανικος ο Δημητρης Βαλμας που ηταν και σε ολη τη διαρκεια της επισκευης φετος το χειμωνα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...