Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το πλοίο ετοιμάζεται σιγά σιγά για να επιστρέψει ξανά στα δρομολόγια της επιδοτούμενης γραμμής του. Άσχετα εάν οι φήμες ήθελαν την εταιρεία του να ψάχνει για την αντικατάσταση με συμβατικό βαπόρι, γιατί καίει πολλά!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Το Αίολος Κεντερης ΙΙ δένει το τέλος του χρόνου για την ετήσια επιθεώρηση του ενώ μόλις πέρυσι το Μάιο είχε κάνει τη περσινή ετήσια του ακινησία.

Ας δούμε το Αίολο Κεντερης ΙΙ σε μια μεθόρμιση στο λιμάνι της Σύρου φέτος το Σεπτέμβριο από τη προβλήτα μπροστά από το τελωνείο για τη προβλήτα 4 (νομίζω) στο λιμάνι της Σύρου. Η μεθόρμιση του Αίολος Κεντερης ΙΙ συνέπεσε με την ταυτοχρονη αναχώρηση του Blue Star Ithaki.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Αδυναμια προσεγγισης για το ταχυπλοο.Απο επιβατες παλι φοβερα πραγματα :ph34r:

Σήμερα στις 13.05, η Λιμενική Αρχή Νάξου, ενημερώθηκε από τον Πλοίαρχο του

Ε/Γ*Ο/Γ-Τ/Χ «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ» Ν.Μ. 38, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο

δρομολόγιο (Σύρος * Πάρος * Νάξος * Ηρακλειά * Σχοινούσα * Κουφονήσι * Κατάπολα

* Αιγιάλη * Δονούσα * Νάξος * Πάρος - Σύρος), ότι η προσέγγιση στους λιμένες

Αιγιάλης και Δονούσας ήταν επισφαλής λόγω των δυ

σμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή

Αιγιάλης και Δονούσας και συνέχισε για τον επόμενο λιμένα προσέγγισης.

Στο πλοίο δεν επέβαινε επιβάτης που να είχε προορισμό την Αιγιάλη, ενώ ανέμενε

ένας (01) επιβάτης προς επιβίβαση. Στο λιμάνι της Δονούσας θα αποβιβάζονταν

δύο (02) επιβάτες και θα επιβιβάζονταν επίσης δύο (02) επιβάτες

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Μου ηρθε λιγο στο μυαλο το περασμα του απο την ΧιοΜυτιληνια :P

Τουτο δω το κατασκευασμα :D το θυμαμαι ελαχιστα στην γραμμη μας.Νομιζω 2 καλοκαιρια ειχε κανει εκτακτα δρομολογια μεχρι Χιο και επιστροφη Πειραια για να καλυψει την κινηση αφου ΘΕΟΦΙΛΑΡΑ και ΜΥΤΙΛΗΝΗ δεν ειχαν εισητηρια ουτε για δειγμα.

Αυτο που μου εχει μεινει χαρακτηριστικα στο ενα ταξιδι που εκανα,ηταν οτι καθως μπαιναμε στο πλοιο ειχαμε πνιγει απο τα καυσαερια που εβγαιναν ακριβως απο κατω μας :blink: Πραγματικα δεν μπορουσες να αναπνευσεις :huh: Εσωτερικα ηταν αρκετα συμπαθητικο αλλα και αρκετα μικρο.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Μια φορα εκανα ταξιδι με το μικρο ΑΙΟΛΟ σε μια Πασχαλινη επιστροφη απο τη Μυτιληνη,νομιζω το 2002

Τοτε ειχε εκτακτο δρομολογιο 12 το βραδυ απο Μυτιληνη και νομιζω οτι ειχαμε περασει και απο Χιο.Δεν μου ειχε κανει καθολου διαφορα με τον πρωτο ΑΙΟΛΟ εκτος του οτι ηταν πιο μικρο.Ιδιοι χωροι,παρομοιες καρεκλες κλπ.Σε σχεση με τα HIGHSPEED ηταν η μερα με τη νυχτα.

Να και μια φωτο μερικα χρρονια αργοτερα με τη διαφημηση της ΤΙΜ στο πλαι

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αποκοπή κάβων Ε/Γ- Ο/Γ- Τ/Χ «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ» και πτώση ατόμου στη θάλασσα στην Ίο

Πηγή: ΥΕΝ

Σήμερα, στις 10:25, κατά τη διαδικασία χειρισμών πρόσδεσης του Ε/Γ- Ο/Γ- Τ/Χ «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ» Ν.Μ. 38 στο λιμάνι της Ίου, με 28 επιβάτες, προκλήθηκε αποκοπή των κάβων, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή (Β-ΒΑ 7 τοπικά 8 bf).

Από το περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός ή υλικές ζημιές στο πλοίο και οι επιβάτες αποβιβάστηκαν ασφαλώς στην δεύτερη επιτυχημένη προσπάθεια πρόσδεσής του, κατά την οποία 56χρονος, έπεσε ηθελημένα στη θάλασσα, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την εισροή υδάτων από τα απόνερα του πλοίου στο κατάστημα που διατηρεί απέναντι από τον προβλήτα.

Άμεσα τον περισυνέλεξε προσωπικό της Λιμενικής Αρχής και μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας, οπού διαπιστώθηκε ότι είναι καλά στην υγεία του, ενώ έπειτα οδηγήθηκε στο Υπολιμεναρχείο Ίου που διενεργεί την προανάκριση στα πλαίσια του αυτοφώρου, για διατάραξη της ασφάλειας της υδάτινης συγκοινωνίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

το καμαρι της αγονης, μεσουρανουσε στη συροτηνομηκονια, οταν ακομη λεγοταν αιολος εξπρεςΙΙ. απορω τι θα απο γινει, ετσι και η ΝΕΛ βρεθει εκτος αγονων γραμμωνή με ακομη πιο προβληματικα οικονομια.

το 2001 εξω απο το αεροδρομιο

gallery_1817_203_155090.jpg

το 2006 μετα τη τζια

gallery_1817_203_2.jpg

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

πρεπει να εχει ξανααναφερθει παλιοτερα στο φορουμ, αλλα ας το ξαναθυμηθουμε: οταν ξεκινησε το πλοιο, μετα απο καποιες εβδομαδες, κατα τη διαρκεια της μανουβρας, ενω φερμαριζε ενας πρυμνιος καβος, αποκολληθηκε η μπιντα και ανοιξε το κεφαλι ενος ναυτη που εμεινε στον τοπο.

μεσα στο κλιμαα ευφοριας των ημερων, το θεμα πνιγηκε μετα απο λιγες μερες. ειχε γραφτει οτι υπηρχε αστοχια υλικου και δεν ηταν σωστες οι κολλησεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αδυναμία προσέγγισης Ε/Γ–Ο/Γ–Τ/Χ στην Άνδρο

Δεν προσέδεσε, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών (ΒΒΑ 6 τοπικά 7 bf), στο λιμάνι Γαυρίου Άνδρου, βραδινές ώρες χθες, το Ε/Γ–Ο/Γ–Τ/Χ «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ» Ν.Μ. 38, που εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο (Σύρος – Τήνος – Άνδρος – Τήνος – Σύρος).

Οι 41 επιβάτες που είχαν προορισμό την Άνδρο αποβιβάστηκαν στην Τήνο και θα προωθηθούν με το επόμενο προγραμματισμένο δρομολόγιο ενώ τα 7 άτομα που ανέμεναν προς επιβίβαση, θα προωθηθούν με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Πηγή: Ελληνική Ακτοφυλακή

Link to comment
Share on other sites

Δεν προσέδεσε, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών (ΒΒΑ 6 τοπικά 7 bf), στο λιμάνι Γαυρίου Άνδρου

Επειδή υπήρξα αυτόπτης μάρτυρας της «αδυναμίας προσέγγισης» θα ήθελα να πω δύο πραγματάκια, αυτά που δεν φαίνονται στις επίσημες ανακοινώσεις. Ο καιρός πράγματι ήταν γύρω στα 6 και κατέβαζε που και που ριπές, συνηθισμένος καιρός θα έλεγα για το Γαύριο. Το πλοίο ήρθε γύρω στις 23.30 και φουντάρισε σα να επρόκειτο να δέσει στη Βόρεια προβλήτα, ενώ θα έδενε στη Νότια. Από εκεί και πέρα άρχισε σιγά σιγά να έρχεται με την πρύμνη στη Νότια, ενώ οι ριπές άρχισαν να το ταλαιπωρούν. Έφερε την πρύμνη κοντά στη γωνία της Νότιας και έριξε δύο κάβους που έτρεξαν αμέσως οι 4 καβοδέτες να τους πιάσουν και να τους καπελώσουν, γιατί εάν δεν τους προλάβαιναν…αντίο ρεμέτζο. Αφού τους καπέλωσαν όλοι ησύχασαν ότι το πλοίο θα δέσει κανονικά. Με τους κάβους και την άγκυρα άρχισε να πλησιάζει τη προβλήτα, ενώ οι ριπές άρχισαν αν το χτυπάνε πιο δυνατά, γιατί είχε έρθει κάθετα στον καιρό. Και ενώ ο καταπέλτης ήταν πάνω από την προβλήτα και τελείωνε η ευθυγράμμιση του πλοίου και ο κόσμος ήταν στο γκαράζ έτοιμος για αποβίβαση, έρχεται μια δυνατή ριπή και σπάει ο ένας κάβος, ίσως και οι δύο, καθώς ήμουν σε κάποια απόσταση και δεν έβλεπα και τόσο καλά. Πανικός, και μπροστά στο φόβο να κοπανήσει στη προβλήτα ή να φύγει το πλοίο για τον κυματοθραύστη, έκανε πρόσω σηκώνοντας με τα τζετ ένα μικρό τσουνάμι και βρέθηκε τελικά στη μέση του λιμανιού. Μετά από λίγα λεπτά διαβουλεύσεων μάζεψε τις άγκυρες και έφυγε πάλι για Τήνο. Φινάλε με ένα νεαρό στη προβλήτα που μιλούσε με κάποιον επιβάτη που προφανώς τον περίμενε: καλή διαμονή στη Τήνο, τα λέμε αύριο. Και όλα αυτά με ένα καιρό συνηθισμένο και με τον οποίο τα πλοία της γραμμής δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα.

Από την πλευρά μου να πω ένα μπράβο στον (παντελώς άγνωστό μου) καπετάνιο για την ετοιμότητά του και ένα «μπράβο» σε όλους όσους θεώρησαν κατάλληλα αυτού του είδους τα πλοία για να κάνουν άγονη σε δύσκολα λιμάνια.

Link to comment
Share on other sites

Καπετάνιος του ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ είναι ο Cpt Γιώργος Δήμου ΄΄ενας νέος και πολλά υποσχόμενος πλοίαρχος.

Προφανώς φουντάρισε τόσο πολύ δεξιά πέρα από την βόρεια προβλήτα μήπως και κρατηθεί με τον καιρό κατάπαντα και με τις ριπές που κατεβάζει στο γαύριο.

Αυτά τα πλοία έχουν κινήσεις , έχουν ευκολίες στην μανούβρα αλλά στους τοπικούς ανένμους με ριπές που φτάνουν τους 50 και τους 60 κόμβους είναι πραγματικά φτερά στον άνεμο.Είναι πολύ ελαφριά με μικρό βύθισμα και μεγάλα έξαλα κι είναι πολύ πιο έυκολο να γίνουν έρμαιο τον ανέμων με σπασίματα κάβων κτλ...όπως έγινε και σε αυτή την περίπτωση.

Και για να πάμε μόνο λίγα χρόνια πίσω στην σκέψη του Γ.Σπανού να βάλει το CORSICA EXPRESS III (κι αυτό ταχύπλοο monohull) από Ραφήνα όλες οι γνώμεις των πλέον πράτηγων πλοιάρχων της γραμμής και των κορυφαίων ονομάτων της ακτοπλοίας ήταν ότι δεν θα μπορούσε να δουλέψει στο Γαύριο με τον αέρα κατάπαντα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Φαίνεται πως η τύχη χαμογέλασε στον ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ και σύντομα θα το δούμε να πλέει ξανά στα ελληνικά νερά. Πολλοί το είχαν ξεγραμμένο, αφού η πολύχρονη παραμονή του στα Αμπελάκια Σαλαμίνας έδειχνε πως δεν έχει καμία τύχη να ξαναταξιδέψει. Παρ'όλα αυτά μία υπογραφή απομένει για να το δούμε να ξαναζωντανεύει με νέα χρώματα. Εν αναμονή.....

 

 

Πηγή: http://www.ellinikiaktoploia.net/index.php/nono/5775-aeoloskenterisii

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...