Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 532
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

Το καμαρι του Αιγαιου εξακολουθει και λιαζεται στο Νεο μολο...

Το καμάρι του Αιγαίου, από ότι φαίνεται, βαρέθηκε να λιάζεται στο νέο μώλο Δραπετσώνας, και μεθόρμισε για να συνεχίσει την ηλιοθεραπεία του στα Αμπελάκια της Σαλαμίνας, δίπλα στο ομόσταυλο και ομο-λιαζόμενο CYCLADES EXPRESS.

gallery_2102_202_442663.jpg

Link to comment
Share on other sites

. Προσωπικά μια φορά ταξίδεψα με τον Αίολο 1, (ακόμα θυμάμαι τις 11.500 δρχ εισιτήριο που είχα πληρώσει :angry: ), και θεωρησα ότι δεν θα άντεχα ταξίδι πάνω από 6-7 ώρες (με το πλοίο βεβαια να πηγαίνει σαν ταχύπλοο).

Μου ηρθε λιγο στο μυαλο το περασμα του απο την ΧιοΜυτιληνια :P Αν δεν κανω λαθος πρεπει να ηταν καλοκαιρι του 2000 που ειχε δρομολογηθει σε μας και ηταν γεγονος για την Χιο οτι βρεθηκε πλοιο να κανει το δρομολογιο απο Πειραια σε πεντεμιση ωρες.

Δεν θυμαμαι ακριβως τι ωρες εφευγε απο Πειραια αλλα σιγουρα στην Χιο εφτανε κατα τις 22.30 η 23.30.Στα 2 ταξιδια που ειχα κανει δεν ειχα τυχει σε ασχημο καιρο αλλα 5μιση ωρες στην καρεκλα χωρις να μπορεις να βγεις μια βολτα εξω,ηταν οντως βασανιστηριο.

ΥΓ.Αυτο που μου εχει μεινει περισσοτερο ειναι ο φαρος αλα πυροσβεστικη που ειχε στο καταρτι του(το εχω αναφερει κ για τους αλλους Κεντερηδες)αλλα και οτι ολοι ελεγαν οτι η ΝΕΛ θα φερει ενα ακομα πιο γρηγορο και μεγαλυτερο απο αυτο. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Πραγματι καλοκαιρι του 2000 ηταν τα δρομολογια που λες.Καθε Δευτερα ειχε Ανδρο-Χιο απο Ραφηνα και καθε Πεμπτη Χιο-Μυτιληνη.Ξεκινουσε απογευμα γιατι το πρωι πηγαινε Συρο-Τηνο-Μυκονο.Τις αλλες μερες δεν θυμαμαι ακριβως τι δρομολογια ειχε ηταν παντως τελειως ξεμπαρκα.Καπου πρεπει να εχουμε ξαναπει για τα ομορφα ωραρια του πλοιου την πρωτη του χρονια

Link to comment
Share on other sites

Το Αιολος Κεντερης Ι μπορεί να κάνει πρυμνο πλαγιοδέτηση στο λιμάνι της Χίου, όποτε το πλοίο να μην είναι stand by συνεχώς για να κρατάει το βαπόρι στη θέση του. Επιπλέον μπορεί να κάνει μια πλαγιοδέτηση πλωρα από τη θέση στη γωνία (όπως έχω δει πολλές φόρες το Χιος να κάνει) και ξεμπερδεύει στη τελική. Ενώ στο Βαθύ το πλοίο αναγκαστικά θα πρέπει να κάνει πρυμνοδετηση και να κάτσει στις άγκυρες. Που σίγουρο δεν είναι ότι καλύτερο για το ταχύπλοο!!! Εδώ πολλές φόρες συμβατικά πλοία δεν μπορούν να μείνουν δεμένα στο λιμάνι του Βαθύ

Link to comment
Share on other sites

Βασικά επειδή η γραμμή έχει πλέον ένα μόνο πλοίο το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ μπορεί να κάνει πρυμοπλαγιοδέτηση στο Βαθύ (στο σημείο που κάνει αμβλία γωνία η προβλήτα) όπως έκανε και στις παραμονές του το ΚΟΡΣΙΚΑ την εποχή που ήταν 3 δρομολογημένα πλοία. Εξ άλλου υπάρχει κι η λύση στο Μαλαγάρι για πλαγιοδέτηση που πλέον έδω και λίγα χρόνια το λιμάνι έχει παραδοθεί.

Χωρια που για 1,5 μήνα το καλοκαίρι με τα απλά μελτέμια δεν θα είχε πρόβλημα να έμενε και στις άγκυρες. Το μεγάλο θέμα στο λιμάνι του Βαθύ δημιουργείται με τους νοτιάδες που ως γνωστόν απουσιάζουν τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.

Το βασικότερο θέμα που δεν πάει είναι τα πετρέλαια και το διπλό πλήρωμα. Για να έρθει με μονό πλήρωμα θα πρέπει να πηγαίνει με καμιά 30αρια μίλια που σημαίνει επιπλέον πετρέλαια και περεταίρω έκθεση του ευαίσθητου ταχύπλοου σε ζημιές. Αν έρθει με πιο οικονομική ταχύτητα θα χρειαστεί διπλό πλήρωμα + διαμονές σε ξενοδοχειά οπότε πάλι τα έξοδα αυξάνουν σημαντικότατα.

Όπότε η λύση είναι μέχρι την Χίο με μονό πλήρωμα και με οικονομική ταχύτητα για ταχύπλοο.

Link to comment
Share on other sites

Στο Μαλαγάρι είναι σε εξέλιξη έργα, απ'ότι φαίνεται και το επιβατικό λιμάνι θα πάει εκεί, όσο για τις ταχύτητες μην ξεχνάμε ότι στο Κοκκάρι έχει παραλία και τουριστικά μαγαζιά πάνω κυριολεκτικά στο κύμα, άρα Κεντέρης και 30 μίλια μμμμ δύσκολο! Θα πέσει πολύ γκρίνια!

Edited by GeorgeSt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το υπερταχυπλοο βρισκεται ακομα στην ιδια θεση με αυτη που φαινεται λιγα ποστ παραπανω.

Ειναι παντως το πλοιο που εχει γλιτωσει προς το παρον την καφε μουραβια

gallery_1819_202_334120.jpg

Και δυο φωτο απο αλλη γωνια

Link to comment
Share on other sites

Μήπως τώρα που δεν θα πάει στη γραμμή από τη Καβάλα Λήμνο Μυτιλήνη Χίο, λέτε να το δούμε να πηγαίνει στην Αδριατική?? Δηλαδή στην γραμμή Ηγουμενίτσα Κέρκυρα Μπριντεζι αντί για το μεγάλο Αίολο Κεντερη??

Link to comment
Share on other sites

Επειδη προσωπικα δεν πιστευω οτι προκειται να γεμισει ουτε αυτο ειμαι βεβαιος οτι οι 800 λιγοτερες θεσεις δεν προκειται να παιξουν κανενα ρολο

Θελω να δω ομως ,αν θα το βαλουν τελικα ή αν θα παει περιπατο το ολο σχεδιο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Είμαι στην παραλία της καλόγριας και περνά μπροστά μου ο Αίολος, το τελευταίο πλοίο που θα περίμενα να δω εδώ. Πού πάει; Το track δειχνει να πέρασε από διώρυγα Κορίνθου.

Link to comment
Share on other sites

Αχ αχ αχ.. Αδιαβαστος. Παει για την εμπορικη επιτυχια της χρονιας ντε. Ηγουμενιτσα Πριντεζι μεσω Κερκυρας Ζακυνθου και δε συμμαζευεται wink.gif

Link to comment
Share on other sites

Έιχα την εντυπωση ότι ακυρώθηκε αυτό αλλά μου έκανε κι εντύπωση που δεν ακολούθησε την πορεία των πλοίων της γραμμής!!

Link to comment
Share on other sites

Παει για την εμπορικη επιτυχια της χρονιας ντε.

:D Το ιδιο πανω κατω λεει και σημερινο αρθρο σε τοπικη εφημεριδα του Brindisi ''Ελαχιστες οι κρατησεις εισητηριων για το ΚΕΝΤΕΡΗΣ,ισως η ΝΕΛ φερει ενα μικροτερο πλοιο για Ελλαδα''.

Μαλιστα υπογραμμιζουν οτι η οικονομικοπολιτικη κατασταση στην Ελλαδα εχει δημιουργησει αρνητικο κλιμα στους τουριστες που θελουν να επισκεφτουν την χωρα μας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...