Jump to content
Shipfriends

Nissos Mykonos

eMembers
  • Content Count

    236
  • Joined

  • Last visited

About Nissos Mykonos

  • Birthday 10/11/1995

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Νέα Φιλαδέλφεια/ Μυτιλήνη

Uncategorized

  • Location
    Νεα Φιλαδελφεια/Χωρα Σαμου
  • Interests
    Πλοία,Ταξίδια,Φωτογραφίες
  • Occupation
    Μαθητης

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nissos Mykonos

    DIAGORAS

    Mytilene, 29/03/2019.

    © Giannis Soultanis

  2. Nissos Mykonos

    DIAGORAS

    Mytilene, 29/03/2019.

    © Giannis Soultanis

  3. Κατά την πρώτη προσέγγιση του στην Μυτιλήνη όπως αναφέραμε και εδώ, το πλοίο δεν συνέχισε την είσοδο του στο λιμάνι και παρέμεινε στα ανοιχτά. Το ΔΙΑΓΟΡΑΣ προσέγγισε για δεύτερη φορά το λιμάνι, αφού πρώτα το ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ βγήκε έξω από το λιμάνι, και με την βοήθεια του ΙΩΑΝΝΗΣ Σ. άρχισε την μανούβρα του για το νέο "Γ" του λιμανιού. Τελικά, λόγω των καιρικών συνθηκών το πλοίο έδωσε κάβους στο παλιό "Γ" όπου και έδεσε με ασφάλεια μετά από λίγη ώρα.
  4. Στη Μυτιλήνη το ΔΙΑΓΟΡΑΣ δεν δοκίμασε καν να μπει μέσα στο λιμάνι, παρ’ όλο που το ρυμουλκό ΙΩΑΝΝΗΣ Σ. ήταν stand by. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται ανατολικά του λιμανιού φαντάζομαι μέχρι να κοπάσει ο αέρας.
  5. Το πλοίο σήμερα το πρωί προσέγγισε την Πάτρα, λόγω της συνεργασίας της EKOL με τη DFDS. Εάν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι η πρώτη του παρουσία στο λιμάνι της Πάτρας.
  6. Εν αναμονή των εξελίξεων, ας δούμε το ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ σε μια άφιξη του στο Αργοστόλι, τον Δεκέμβριο του 2013.
  7. Ας προσθέσω και εγώ μία βραδινή φωτογραφία του πλοίου, πριν από λίγη ώρα, μιας και άργησα να πάρω χαμπάρι την παρουσία του στην Μυτιλήνη.
  8. Ας το δούμε και κατά την σημερινή αναχώρηση του από την Μυτιλήνη.
  9. Κατά την διάρκεια επιβίβασης φώναζαν τα ονόματα για να επιτραπεί η είσοδος στο πλοιο. Απ’ όσο κατάλαβα καθώς δεν βρισκόμουν δίπλα απο το συμβάν, το πλήθος (ή κάποιοι απο αυτούς) θέλησε να μπουκάρουν χωρίς να έχει ακουστεί το όνομα τους, με αποτέλεσμα να ακουστούν κάποια «γαλλικά». Ωστόσο τα πράγματα ομαδοποιήθηκαν γρήγορα.
  10. Ο λόγος καθυστέρησης οφείλεται στο γεγονός καθυστέρησαν τα πούλμαν να φτάσουν στο λιμάνι. Να αναφέρουμε παντως πως υπήρχαν και στιγμές έντασης στον καταπέλτη του πλοίου.
  11. Κατά την τελευταία του άφιξη στη Μυτιλήνη το περασμένο Σάββατο, ολοκληρώνοντας τα καλοκαιρινά δρομολόγια του.
  12. Με συγχωρείτε, πώς γίνεται οι όροι του ταξιδιού πίσω από το εισιτήριο να μην θεωρούνται έγκυροι; Στα πρακτορεία κατά καιρούς βλέπω να υπάρχουν χαρτιά τα οποία γράφουν να ελέγχουν οι επιβάτες τα εισιτήρια τους κατά την παραλαβή. Είναι τόσο δύσκολο και χρονοβόρο να κοιτάζουν οι επιβάτες τι έχει πάνω αυτό το χαρτάκι του εισιτηρίου τους; Καθαρά από απορία και μόνο! Επίσης, με την έγκαιρη παραλαβή του εισιτηρίου ο επιβάτης είναι σε θέση να γνωρίζει τη μπορεί να μεταφέρει και τους περιορισμούς του. ΕΝΑΣ επιβάτης που ταξιδεύει είτε για διακοπές, είτε για επαγγελματικούς λόγους, πόσα να μεταφέρει; Δεν είναι αρκετές οι 2 αποσκευές και μία χειραποσκευή συνολικά 40 κιλά; Αυτό που περιορίζει το υπουργείο στην ουσία είναι η αυθαίρετη μεταφορά ειδών τύπου μετακόμισης και η μεταφορά εμπορευμάτων (βλ. λάδια, ψάρια, οπωροκηπευτικά). Πάντως, με το ίδιο σκεπτικό επειδή οι πράκτορες δεν ενημερώνουν τους επιβάτες (και αυτοί με την σειρά τους αδιαφορούν παντελώς για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους κατά την διάρκεια του ταξιδιού) και τις για την διαδικασία ταυτοπροσωπίας ή την παροχή του δικαιολογητικού για την περίπτωση όπου δικαιούται ο επιβάτης έκπτωση, να μην έχουν μαζί τους ταυτότητες, διαβατήριο, πάσο κτλ...
  13. Μόνο που αυτά τα περιστατικά, καλώς ή κακώς, δεν τα δημιουργούν οι ξένοι. ΟΛΟΙ ΜΑΣ έχουμε γίνει θεατές όπου ένας επιβάτης κουβαλάει όλο το σπίτι του, το οποίο είτε αφήνει κάτω ή και ακόμα το ανεβάζει πάνω στους κοινόχρηστους χώρους του πλοίου. Και εμείς κάναμε μετακόμιση για να πάμε σε περιοχές να σπουδάσουμε αλλά είτε πληρώσαμε φορτωτική είτε γεμίσαμε το αυτοκίνητο μας μέχρι τα μπούνια, και όχι καθ' ύψος όπως έχω παρατηρήσει σε πολλές αναχωρήσεις εδώ και 4 χρόνια που είμαι στην Μυτιλήνη και σε αρκετά διαφορετικά λιμάνια. Οι επιβάτες έχουμε δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις και πρέπει να γίνει αντιληπτό από όλους μας! Στα τελευταία ταξίδια που έκανα με το BLUE STAR 1 από και προς Μυτιλήνη στα ράφια στο γκαράζ υπήρχε άνθρωπος, ο οποίος τοποθετούσε τις αποσκευές και σου έδινε ένα μπαρκόουντ εάν θυμάμαι καλά το οποίο κολλούσε και πάνω στην βαλίτσα.
  14. Φτάνοντας στην Σούδα, ολοκληρώνοντας ένα ακόμα ημερήσιο δρομολόγιο.
×
×
  • Create New...