Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 months later...

Μια ευχάριστη αλλαγή είχαμε σήμερα στο λιμάνι της Τήνου, η παλιά τσαμαδούρα αντικαταστάθηκε, και πλέον η καινούργια βρίσκεται σχεδόν κολλημένη στα μπάζα.. Έτσι άνοιξε λίγο η είσοδος του λιμανιού.. Φωτο από αύριο..

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Το πλωτό φράγμα που είχε τοποθετηθεί προσωρινά απ' τη βύθιση του ρυμουκλού, λόγω των ισχυρών ανέμων έχει παρασυρθεί στο μέσο του λιμανιού και εγκυμονεί κίνδυνο να μπλεχτεί σε καμιά προπέλα αν δεν το μαζέψουν εγκαίρως.

Link to comment
Share on other sites

Προφανως δεν μπορει να προσεγγισει το Blue Star 1&2 στην Τήνο, πρώτον λόγω λιμανιού...

 

Υπάρχει πλέον και το παραέξω λιμάνι... (έχουν δέσει κατά καρούς το Διαγόρας το BS Πάτμος και τα BS1&2!).

Δηλαδή το BS1&2 μπορούν να δέσουν στα Ψαρά και στις Οινούσσες αλλά όχι στην Τήνο!!!! :)))))

Link to comment
Share on other sites

Αλλα εχει βυθιστεί το ρ/Κ εκει

Όχι βέβαια, το ρυμουλκό έχει βυθιστεί στο έξω λιμάνι..., όχι στο "πάρα έξω"...

τι να κάνουμε γεμίσαμε ντόκους στο πέλαγος!

Link to comment
Share on other sites

Πετρο στο ''κανονικο'' λιμανι εχει βυθιστει.. (απο την μεσα πλευρα).. Η Blue Star φοβαται πως ισως με τα μελτεμια αν χαθει η μανουβρα το πλοιο θα πεσει στην εξωτερικη μερια του μωλου που δεν εχει προσκρουτηρες.. Αυτο ισως περιμενουν, να μπουν προσκρουτηρες για να ξανα ερθουν τα μεγαλα Blue Star.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, με τους νοτιάδες των τελευταίων ημερών το "παρα-έξω" λιμάνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για ψάρεμα με τα χέρια.. όχι για να δέσει πλοίο ασφαλώς..

Link to comment
Share on other sites

Ποιό είναι αυτό το "παρα-έξω" λιμάνι παίδες;

 

Αν είναι εκεί που είχα δεί κάτι γκαζάδικα τής ΕΛΙΝ όταν ήμουν στο νησί,ούτε γιά ψάρεμα με τα χέρια κάνει,διότι με τους νοτιάδες δέν πάει εκεί πέρα ούτε γύλος.....

 

Btw εκείνα τα μπλόκια στο "μέσα" λιμάνι,που είχαν κουτουλήσει κατά καιρούς διάφορα βαπόρια,τα βγάλανε ή τα δείχνουν ώς attraction στους προσκυνητάς το Δεκαπενταύγουστο;

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 2 months later...

Ας δουμε πως δουλευετε το λιμανι με την θαλασσα να ανεβαινει την προβλητα κ το ιθακη να πρεπει να φτασει στα μπλοκια για να φουνταρει να κρατηθει

 

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια ''χαζή'' ερώτηση για όσους γνωρίζουν:Γιατί τα βαποράκια ΔΕΝ πέφτουν στη απ'έξω προβλήτα και μπαίνουν ''μέσα'' με όποιους κινδύνους αυτό συνεπάγεται?

ΣΗΜ: Συγνώμη αν έχει ειπωθεί παλαιότερα αλλά λόγω περιορισμένου χρόνου ΔΕΝ τα βλέπω-διαβάζω και όλα.;)

Link to comment
Share on other sites

βυθισματα εχει και εχει δεσει και ο διαγορας και μια φορα καποιο μεγαλο bs.

αν θυμαμαι καλα απο οσα εχουν γραφτει παλιοτερα, ο προσανατολισμος του ντοκου ειναι τετοιος, που εχουν τον καιρο πλευρικα + το αντιμαμαλο

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
7 hours ago, Nick the Greek said:

Αν μετά από 2000 χρόνια βρεθεί το φόρουμ σαν ιστορικό εύρημα από αρχαιολόγους, πιστεύω πως θα γελάνε με το πόσα επαναλαμβανόμενα σχόλια και παρατηρήσεις υπάρχουν για το λιμάνι της Τήνου. Τρομερή η προσπάθεια του πληρώματος, αξίζουν συγχαρητήρια. Αναρωτιέμαι όμως αν τελικά με το αν απλώς σφύριζαν κι έφευγαν, δεν προσέφεραν καλύτερη υπηρεσία μακροπρόθεσμα. Και φυσικά σε περίπτωση ατυχήματος σιδηροδέσμιο το πλήρωμα, κι όχι αυτοί που έφτιαξαν αυτό το έκτρωμα.

 

ΥΓ: Τιμή και δόξα στον μερακλή που στο πρώτο κομμάτι του βίντεο έχει βγάλει βόλτα μωρό στο καροτσάκι και σκύλο επάνω στην προβλήτα:D, επίτιμο μέλος στο Shipfriends.gr και γρήγορα!

συμφωνα απολυτα για το λιμανι της τηνου, τα συγχαρητηρια στον πλοιαρχο και το πληρωμα, αλλα και τις πιθανες αντιδρασεις σε περιπτωση ατυχηματος.

για να κανω το δικηγορο του διαβολου:P ομως, θα πω οτι μονο στην ελλαδα, δινεται εγκριση να δρομολογηθει οποιοδηποτε πλοιο, σε οποιοδηποτε λιμανι.

στο εξωτερικο, οπως γνωριζετε πολυ καλα οσοι ταξιδευετε συχνα, σε πολλα λιμανια υπαρχουν περιορισμοι στις διαστασεις των πλοιων που μπορουν να δεχτουν  (πχ στη νικαια, στα λιμανια της κορσικης).

οσο εκτρωμα και αν ειναι το λιμανι της τηνου, τοσο ελεγχομενη για την ορθοτητα της, ειναι η αποφαση να στελνεις εκει πλοιο 150 μετρων.

ετσι για την ιστορια, να πουμε οτι το superferry II, που ειναι 120 μετρα, εδεσε στο παλιο λιμανι (κυκλοφορει και βιντεακι).

Edited by proud_ionian
συντακτικο
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Εγκρίθηκε η τοποθέτηση ελαστικών βιομηχανικών προσκρουστήρων στο εξωτερικό μέτωπο του προσήνεμου μώλου στο Έξω Λιμάνι Τήνου για την εξυπηρέτηση των μεγάλων μήκους πλοίων της γραμμής», συνολικού προϋπολογισμού 60.000,00 ευρώ (πλέον ΦΠΑ)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σε αντίθεση με το τι συμβαίνει στη γείτονα, στην Τήνο τουλάχιστον το κομμάτι της κίνησης επιβατών και αυτοκινήτων είναι καλύτερα οργανωμένο, αν και βέβαια μιλάμε για εντελώς διαφορετικά μεγέθη κίνησης. Αναλογικά όμως, γίνεται καλή δουλειά πιστεύω με σωστή περίφραξη και χώρο στάθμευσης αλλά καλύτερη και πιο οργανωμένη διοχέτευση της κυκλοφορίας. Εδώ βέβαια έχουμε πολλά άλλα προβλήματα που έχουμε αναφέρει εκτενώς παραπάνω. 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 1 year later...
  • 6 months later...

Αρχές Μαϊου ξεκινούν οι εργασίες στο λιμάνι της Τήνου

Quote

Περιγραφή και ουσιώδη χαρακτηριστικά του έργου

Ο Λιμένας Τήνου αποτελείται από δύο τμήματα, το νοτιοανατολικό («Μέσα Λιμάνι») και το βορειοδυτικό («Έξω Λιμάνι»), που διαχωρίζονται μεταξύ τους από ένα επιμήκη προβλήτα (παλαιός μώλος) με κατεύθυνση βορρά- νότο, όπου βρίσκεται και το Μνημείο του Καταδρομικού «Έλλη». Και στις δύο αυτές θέσεις προβλέπονται επισκευές ζημιών και πιο συγκεκριμένα:

α) «Έξω Λιμάνι» :

Κρηπίδωμα πρόσδεσης Ε/Γ-Ο/Γ:
1) Προστασία ποδός του κρηπιδώματος με την τοποθέτηση τεχν. ογκολίθων σκυροδέματος και φυσικών ογκολίθων και τη διάστρωση υφάλου σκυροδέματος μεταξύ κρηπιδώματος και Τ.Ο. ποδός σε μήκος 100 m.
2) Διάστρωση ανωδομής για τη διαμόρφωση κατάλληλων κλίσεων για την απορροή των υδάτων και κατασκευή καναλιού υδροσυλλογής, συνολικού μήκους 160 m.

3) Προσήνεμος μώλος: Διάνοιξη οπών στην ανωδομή και εισπίεση υφάλου σκυροδέματος για την αποκατάσταση ανοίγματος στο μέτωπο διαστάσεων 2,10×5,0x10,0 (υ x β x μ).

β) «Μέσα Λιμάνι»:

·         Κεφαλή παλαιού μώλου: Προστασία ποδός του κρηπιδώματος με την τοποθέτηση τεχν. ογκολίθων σκυροδέματος και φυσικών ογκολίθων και τη διάστρωση υφάλου σκυροδέματος μεταξύ κρηπιδώματος και Τ.Ο. ποδός σε μήκος 26 m περίπου.

·         «Ρίζα» παλαιού μώλου: Διάστρωση υφάλου σκυροδέματος και τοποθέτηση σακκολίθων σκυροδέματος κατά θέσεις (σύμφωνα με τη μελέτη).

·         Προβλήτα όπου πρυμνοδετούσαν παλαιότερα τα Ε/-Ο/Γ πλοία ακτοπλοίας: Διάστρωση υφάλου σκυροδέματος και τοποθέτηση σακκολίθων σκυροδέματος κατά θέσεις (σύμφωνα με τη μελέτη).

·         Ράμπες «Βίντζι»: Κατασκευή τεχν. ογκολίθων σκυροδέματος για την επιμήκυνση των υφισταμένων ραμπών και κατασκευή τοίχου προστασίας μήκους 6,60 m ως τη στάθμη +1,0m.

γ) Κυματοθραύστης:

 Επισκευή ζημιών στον τοίχο προστασίας του ακρομωλίου με λιθοδομή

 

Με ανακοίνωση του ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, κος Γιώργος Σανταμούρης προχώρησε χθες σε ανακοίνωση αναφέρει: «Με μεγάλη ικανοποίηση σας ανακοινώνω, ότι μετά από προσπάθειες ετών, προχθές υπογράψαμε την σύμβαση με τον εργολάβο για την εκτέλεση του έργου αποκατάστασης όλων των υποβρύχιων και επιφανειακών καταστροφών στους προβλήτες του μέσα και του έξω λιμανιών.

Ευχαριστώ τους συνεργάτες μου, τις τεχνικές υπηρεσίες του ΔΗΜΟΥ αλλά και τον Δήμαρχο που βοήθησε να ξεπεράσουμε την γραφειοκρατία. Οι εργασίες θα ξεκινήσουν στις αρχές του ΜΑΗ.

Στο έργο περιλαμβάνονται και οι δυο ράμπες ανέλκυσης σκαφών για τους φίλους μου ψαράδες επαγγελματίες και ερασιτέχνες κτλ»

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή ούτε τώρα δεν θα γκρεμιστεί ο κυματοθραύστης να δώσει χώρο στις μανουβρες των πλοίων. 

Ας το δηλώσουν τουλάχιστον σαν στόχο στον επόμενο ΗΝΙΟΧΟ σε σενάρια προσβολής λιμένα να τον κάνουν οι Άραβες και οι Ισραηλινοί κολυμπηθρόξυλο μπας και γίνει το λιμάνι λειτουργικό καμιά ώρα... 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ο οποίος λιμενοβραχιονας σε νυχτερινές προσεγγίσεις ειδικά όταν έχει και αέρα είναι κανονική παγίδα.

Θυμάμαι πριν μερικά χρονια το superferry να πλησιάζει με ένα γεμάτο 6αρι (μπορεί και παραπανω), το cpt Τάσο Τρεσο να χρησιμοποιεί τον κατευθυνομενο προβολέα που είναι πάνω από τη γέφυρα για να έχει την καλύτερη δυνατή οπτική επαφή και να έχει στείλει και αξωματικο στην πλώρη για να του δίνει τα μέτρα. 

 

Οι παρευρισκομενοι εκεί πέρα από την νεκρικη σιγή θυμάμαι να κοιτάμε αποσβολωμενοι αν και υπήρχε διαχυτη η αίσθηση ότι τα συγκεκριμένα χέρια ήταν ίσως τα καλύτερα που θα μπορούσαν να διαχειριστουν μια τέτοια κατάσταση 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...