Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

εδω και μερες ;)

Από 09/01 λοιπόν, σύμφωνα με το openseas θα έχουμε τα ακόλουθα 4 δρομολόγια.

 

Κάθε Δευτέρα και Τετάρτη / Πειραιάς (20:00)- Χίος (05:00-05:30) - Μυτιλήνη (07:55) 

Κάθε Πέμπτη και Παρασκευή / Πειραιάς (22:15)- Χίος (05:00-05:30) - Μυτιλήνη (07:55)

 

Επιστροφές από νησιά

 

Κάθε Κυριακή και Τρίτη / Μυτιλήνη (20:00) -  Χίος (22:40-23:15) - Πειραιάς  (06:55)

Κάθε Πέμπτη και Παρασκευή / Μυτιλήνη (11:00) -  Χίος (13:20-13:50) - Πειραιάς  (20:05)

 

Η ουσιαστική διαφοροποίηση σε σχέση με τα υπάρχοντα είναι η πλεύση με πλήρη ταχύτητα στα ημερήσια από νησιά, και το 9ωρο για Χίο κάθε Δε-Τε.

Link to comment
Share on other sites

Η κινηση δυστυχως αυτη ειναι για την γραμμη κ το Αριαδνη μπηκε μεσα! Το ερωτημα ειναι μηπως τελικα πατμος κ χιος θα τα πηγαιναν καλυτερα αντι για αριαδνη κ μπλου σταρ1?? ?

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Γιατι πιστευε κανεις οτι το περασμα του Αριαδνη θα ηταν κερδοφορο?Το πλοιο αυτο(οπως και το τωρινο)μπηκαν στη γραμμη επειδη τα προηγουμενα ηταν μικρα για να καλυψουν την κινηση απο μονο του το καθενα κ δεν υπηρχε καποια ενδιαμεση εναλλακτικη..Αλλα μην περιμενουμε βαπορια με χωρητικοτητα 120 φορτηγα να βγαινουν με την κινηση της Χιου και της Μυτιληνης..

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

καλα κρατειστε και μικρο καλαθι. 50 φορτηγα ειχε οχι 5

δεν ξερω ποσο μπηκε, αν μπηκε, μεσα το αριαδνη, αλλα το σωστο ερωτημα ειναι, αν ηταν το πατμος ή το χιος (με τα ιδια δρομολογια) θα ειχαν βαλει περισσοτερα στην τσεπη; πιστευω πως οχι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 Και γιατί δεν υπολόγισαν εξ'αρχής το ταξίδι για μισή ώρα λιγότερη, μόνο κάθονται και ξοδεύουν άσκοπα πετρέλαια;  

 

Άμεσα τα αντανακλαστικά, ευχαριστούμε.

Link to comment
Share on other sites

Φοβάμαι οτι αν συνεχίσει έτσι η κίνηση της BSF -μισή ώρα πρίν την αναχώρηση να βλέπεις τη πλώρη :eek:  στο γκαράζ είναι ένα θεματάκι- ,κάνει και καμια κίνηση αλα ''γάτου'' ;)  η ΝΕΛ του στυλ ξεκινάω από Πειραιά και όπου βρώ λιμάνι ρίχνω καταπέλτη συν το σκούπισμα του ΠΕΛΑΓΙΤΗ σε κάθε δρομολόγιο για Χίο-Μυτιλήνη και τουμπαλιν συγνώμη αλλά την κόβω τη δουλειά να μένουμε με 3 δρομολογιάκια για χειμώνα.....αν όχι αυτόν σίγουρα τον επόμενο (ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ :( )!!!1

Link to comment
Share on other sites

Η κινηση δυστυχως αυτη ειναι για την γραμμη κ το Αριαδνη μπηκε μεσα! Το ερωτημα ειναι μηπως τελικα πατμος κ χιος θα τα πηγαιναν καλυτερα αντι για αριαδνη κ μπλου σταρ1?? ?

 

 

Γιατι πιστευε κανεις οτι το περασμα του Αριαδνη θα ηταν κερδοφορο?Το πλοιο αυτο(οπως και το τωρινο)μπηκαν στη γραμμη επειδη τα προηγουμενα ηταν μικρα για να καλυψουν την κινηση απο μονο του το καθενα κ δεν υπηρχε καποια ενδιαμεση εναλλακτικη..Αλλα μην περιμενουμε βαπορια με χωρητικοτητα 120 φορτηγα να βγαινουν με την κινηση της Χιου και της Μυτιληνης..

 

 

καλα κρατειστε και μικρο καλαθι. 50 φορτηγα ειχε οχι 5

δεν ξερω ποσο μπηκε, αν μπηκε, μεσα το αριαδνη, αλλα το σωστο ερωτημα ειναι, αν ηταν το πατμος ή το χιος (με τα ιδια δρομολογια) θα ειχαν βαλει περισσοτερα στην τσεπη; πιστευω πως οχι.

 

Το διάστημα που ήταν στη γραμμή του Αριάδνη έχει μόνο δεν μπήκε μέσα αλλά άφησε και κάποιο κέρδος στην εταιρεία του. Σε αντίθεση με τη περσινή χρονιά που το Νήσος Χίος και το Blue Star Patmos είχαν μπει μέσα και τα δυο το χειμώνα!!! Φέτος μέχρι το Ιανουάριο υπήρχαν τέσσερα δρομολόγια την εβδομάδα συν δυο του Πελαγίτης ενώ πέρυσι το ίδιο διάστημα υπήρχαν εννέα δρομολόγια (3 HSW+3 Blue Star + 3 NEL) συν δυο του Πελαγίτης!! Και από τέλος Ιανουαρίου υπήρχαν έξι δρομολόγια (3 HSW+3 Blue Star) συν δυο του Πελαγίτης

Link to comment
Share on other sites

Ευχάριστο για την εταιρεία του να έβγαλε κέρδος. Μόνο που άποψή μου είναι ότι το ταμείο θα έπρεπε να γίνει στις 02/04, που τελειώνει και το μπιφτέκι* του blue star 1 στη γραμμή, και να κριθεί συνολικά το εγχείρημα του ενός πλοίου. Μπορεί τώρα το bs να δουλεύει σε ακόμα πιο νεκρή περίοδο, ενδεχομένως με μειωμένη κίνηση και να έχει απώλεια φορτηγών ακόμα και από τον Τεό που έρχεται μέσω Λαμίας (και δεν ήταν στο πρόγραμμα να υπάρχει).

 

* μπιφτέκι στη στρατιωτική αργκό ονομάζεται επιεικώς το χώσιμο. 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλντως πιστεύω οτι το ΑΡΙΑΔΝΗ  ''ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ'' οικονομικά!!!Μπορεί να είμαι λάθος-και μακάρι-αλλά άποψη μου είναι οτι αν έβγαλε τα έξοδα του να κάνουν και τον σταυρό τους ;)

Link to comment
Share on other sites

για να δουμε ποσο διαφορα εχουν τα πλοια μεταξυ τους κ τι εξοδα εχουν να αναφερω απλως οτι ο ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ εχει λειτουργικα 25χιλ. ανα ταξιδι κενω τα αλλα απο 50χιλ. κ πανω

Link to comment
Share on other sites

Ναι Proud, σωστά. Οι πηγές εκ των έσω, λένε για εντός Φεβρουαρίου η αλλαγή. Βέβαια ακόμη δεν είναι 100% σίγουρο. Όταν σιγουρευτεί, θα είμαστε οι πρώτοι που θα το μάθουμε ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...