Jump to content
Shipfriends

diomides

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

  1. Προσκύνημα στη Μέκκα το 2018. Με ρυμουλκό και χωρίς καπέλα στις τσιμινιέρες. https://www.youtube.com/watch?v=_OeoRPuPmbI
  2. Ιδιαίτερα μαθήματα branding και τιθάσευσης του αβάσταχτου λαϊκού νταλκά από τον Α.Παναγόπουλο και τους βόρειους άμεσα παρακαλώ... Παρά τη σημασία και την αναγκαιότητα ύπαρξης παραδοσιακών οικογενειακών ναυτιλιακών, όσο πιο μεγάλη η εταιρεία, τόσο ανακατεύονται εξειδικευμένοι άνθρωποι και το αποτέλεσμα είναι καλύτερο. Βεβαίως υπάρχουν και αντιπαραδείγματα όπως η MSC cruises, όπου τον τελευταίο λόγο έχει πάντα η κυρία του κυρίου διατάζοντας καθισμένη στο λεοπάρ καναπέ της. Υπάρχουν πολλοί άνεργοι νέοι αρχιτέκτονες/designers που έστω μ' ένα χαρτζιλίκι θα παρουσίαζαν κάτι αξιοπρεπές. Καλά ταξίδια.
  3. Δε γνωρίζω τις προθέσεις της εταιρίας, ωστόσο ο αρχιτέκτονας που είχε φέρει εις πέρας την πλέον επιτυχημένη μετασκευή του superferry II, ο Πάνος Γεωργάνας, είναι ο ίδιος που μετείχε και στο χτίσιμο του Lobo Marinho στα γνωστά πορτογαλικά ναυπηγεία.
  4. Τέτοιες ταχύτητες σ' αυτή τη γραμμή είχαμε να δούμε από εποχές Ικάρου-Πασιφάης, με αναχώρηση από Βενετία στις 14.00 και άφιξη Πάτρα [μέσω ηγουμενίτσας] την επομένη στις 20.00. Απευθείας δρομολόγιο δε, αν δεν κάνω λάθος, από εποχής Προμηθέα όταν και διαφημίζονταν ως το πλοίο που θα συντόμευε τη γραμμή με διάρκεια του ταξιδιού σε 25 ώρες [από 30]. Εντυπωσιακή πάντως αναβάθμιση για τη γραμμή από την ανεκ, ειδικά σ' αυτούς τους χαλεπούς καιρούς!
  5. to video ftiaxtike gia tin sxoli mou,me thema tin parigrafi enos xwrou(arxitektoniki patras-ergastirio eikastikwn texnwn-visualartslab) ws karavopliktos,den mporousa na fantastw kati allo apo to xwro enos ploiou-toso aoristo alla kai me toso sygkekrimeno orio-tin thalassa;) perimenw comments!
×
×
  • Create New...