Jump to content
Shipfriends

Άγιος Νεκτάριος - Θησεύς – Νήσος Χίος (το τέλος των τριών πλοίων)


Recommended Posts

Η πλωρη απο τον καθρεφτη και πανω εχει ανελκυστει και εχει γινει ηδη κομματακια. Πανω σε μια μπαριζα ειναι το δεξι φουγαρο του πλοιου ενω πανω στο μωλο στη θεση που ηταν δεμενο ειναι το κομματι απο τα φουγαρα και πισω. Εννοειται οτι το πλοιο ειναι χακι και ειναι γεματο στρειδια και ενα σωρο αλλα πραματα. Ανατριχιαστικο.

Απο τιν πισω πλευρα του κομματιου φαινοτανε οι αξονες και τμηματα του μηχανοστασιου. Απο μπροστα ο καταπελτης και οι σκαλες που ανεβαινες πανω...

Το Αγιος Νεκταριος θα διαλυθει εκει επιτοπου ενω τα αλλα δυο πιθανοτατα στην Τουρκια.

Το Νησος Χιος εχει επανελθει στα ισια του εχει κλειστει μια τρυπα που ειχε πρυμα αριστερα και εχει μπει υλικο αδιαβροχο οπου αλλου υπηρχε προβλημα.

Η μια αγκυρα ειναι στο ρεμετζο πανω στην πρυμνη και η αλλη μαλλον στο βυθο. Κατα τα αλλα λεηλατημενο μεσα λες και περασε τυφωνας.

Παρολα αυτα στην καμπινα του Α μηχανικου ζουσανε μεσα κατι μαυροι

που τους ξεσπιτωσανε.... Κανενα σχολιο παραπανω

Στο Θησευς ειναι ολα απειραχτα. Στο μπαρ τα ψυγεια ειναι ακομα γεματα με αναψυκτικα και νερα, τα ραφια γεματα πατατακια... Μερικες καμπινες ακομα τακτοποιημενες με τα σωσιβια ετοιμα. Δεν ειχα μπει στα νιατα του μεσα παντως απ οσα ειδα μου φανηκε αρκετα συμπαθητικο πλοιο.

Στην καμπινα πλοιαρχου δεν εχει μεινει τιποτα ορθιο ενω στη γεφυρα μαλλον ειχανε κανιβαλους. Δεν εξηγειται αυτο το πραμα. Εκει εχουν ξηλωθει και πολλα πραματα.. Ωραια πραματα. Λυσσαξαμε τοσο καιρο να φυγει η ’’σαβουρα’’ απο κει και τωρα που φευγει τα κλαιμε...:confused:

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Μαλιστα..Αρχισε λοιπον η αντιστροφη μετρηση για το τριο...:confused:

Και εχεις δικιο Νeptune...Λεγαμε περι σαβουρας και τωρα οντως τα κλαιμε...:(

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα θα βιράριζαν και άλλο κομάτι.Συνολικά το Αγιος Νεκτάριος θα γίνει 4 κομάτια.

Η μέθοδος κοπής που ακολουθείται είναι αυτή της αλυσίδας.Περνάει η αλυσίδα γύρω γύρω και δεξιά αριστερά κόβει το πλοίο.

Μεγάλο εμπόδιο στην μέχρι τώρα ανέλκυση αποτελεί το χώμα και η λάσπη που είχε μισοσκεπάσει το πλοίο.

Αυτό το χώμα προήλθε από τις χωματουργικές εργασίες που έκαναν στον συγκεκριμένο μόλο και που πετάξαν αρκετό από αυτό στο νερό.

Ο ΘΗΣΕΥΣ άλλαξε και πάλι θέση και έχει έρθει με την πλώρη προς τα έξω.

Link to comment
Share on other sites

Τελευταία φορά που θυμάμαι να έγινε στην Ελλάδα κοπή και ανέλκυση τμημάτων ναυαγίου ήταν με το Fiesta της Festival, και πάλι στο Κερατσίνι. Αν θυμάμαι καλά ήταν γύρω στο 90-92.

Link to comment
Share on other sites

εχουμε καμια εξελιξη; κανενα κομματι να ανελκυστηκε, κανενα βαπορι να εφυγε under tow; επειδη απο οτι βλεπω πολλοι τριγυρνουν στα περιξ των 3 ζομπι, ας μας δωσει καποιος τα φωτα του

Link to comment
Share on other sites

Ανελκύστηκε χωρίς προβλήματα το ναυάγιο του «Αγιος Νεκτάριος»

Κέρδος

Την ανέλκυση του ναυαγίου του πλοίου «Αγιος Νεκτάριος» ανακοίνωσε χθες ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς. Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ κ. Νίκος Αναστασόπουλος δήλωσε ότι οι εργασίες εκτελέστηκαν από την εταιρεία Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος ΑΕ με τη λήψη όλων των μέτρων αποτροπής και αποφυγής ατυχήματος ή ρύπανσης και η όλη επιχείρηση στέφθηκε από επιτυχία, αφού χρησιμοποιήθηκε ειδικός πλωτός γερανός από το εξωτερικό, καθώς και πληθώρα σκαφών, μηχανημάτων, εργαλείων και συνεργείων.

Επισημαίνεται ότι το εν λόγω πλοίο είχε χαρακτηρισθεί ως ιδιαίτερα επικίνδυνο και επιβλαβές για το θαλάσσιο περιβάλλον και την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας στη θαλάσσια περιοχή του Νέου Ικονίου, δεδομένου ότι ευρισκόταν βυθισμένο επί δώδεκα έτη.

Υπογραμμίζεται ότι η ανέλκυση και απομάκρυνσή του, λόγω της θέσης και κατάστασής του, είχε εκτιμηθεί τεχνικά ως ιδιαίτερα πολύπλοκη και επικίνδυνη επιχείρηση.

Επισημαίνεται ότι η απομάκρυνση του συγκεκριμένου ναυαγίου, καθώς και τουλάχιστον άλλων δύο που έχουν δρομολογηθεί, ήταν επιβεβλημένες, δεδομένων των κινδύνων που εγκυμονούσαν για το περιβάλλον και τη ναυσιπλοΐα αλλά και του γεγονότος ότι εμπόδιζαν την εκτέλεση λιμενικών δραστηριοτήτων, αλλά και των εργασιών για την επέκταση της Προβλήτα Ι, έργο προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ, με κίνδυνο να καθυστερήσει η περάτωση ενός τόσο σημαντικού έργου για τον ΟΛΠ ΑΕ και την εθνική οικονομία.

Σιγά μην είναι και 20 χρόνια βυθισμένο:rolleyes: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Επισημαίνεται ότι η απομάκρυνση του συγκεκριμένου ναυαγίου, καθώς και τουλάχιστον άλλων δύο που έχουν δρομολογηθεί, ήταν επιβεβλημένες, δεδομένων των κινδύνων που εγκυμονούσαν για το περιβάλλον και τη ναυσιπλοΐα

Πότε βούλιαξε το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και ο ΘΗΣΕΑΣ και δεν το πείρα χαμπάρι..:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πριν απο 30 λεπτα περιπου και ρυμουλκουμενος απο το ρυμουλκο Αιγαιον Πελαγος, ο Θησεας αναχωρησε για τον τοπο μαρτυριου η αναπαυσεως(οπως το βλεπει κανεις). Νομιζω οτι απεχωρησε αθορυβα μεσα στο σουρουπο, οπως ακριβως ηρθε και στην Ελλαδα. Σε αυτες τις περιπτωσεις συνηθιζεται να κλαιμε το μακαριτη, αλλα δε νομιζω οτι υπαρχουν πολλοι εξ' ημων που στονοχωριομαστε και ιδιαιτερα. Κακα τα ψεμματα, το πλοιο δεν αγαπηθηκε εδω σε αντιθεση με το Νησος Χιος, η σειρα του οποιου πλησιαζει μερα με τη μερα.

Link to comment
Share on other sites

Εφυγε αποψε για τον τοπο του μαρτυριου. Ισως να ειναι και καλυτερα που δεν το πετυχε(απ' οτι φαινεται) κανεις μας. Ειμαι ευτυχης που το προλαβα και θα το θυμαμαι εν δρασει κι οχι σε σηψη και παρακμη να αναχωρει απο τον Πειραια με το "ενα καραβι απο τη Χιο" διαπασων στα μεγαφωνα.

Τελος παντων, οσο κι αν εφυγε ενα(ακομα) κομματι των παιδικων μας εικονων, το να μενει κανεις κολλημενος σε μια αναμνηση ειναι παθητικο και αντιπαραγωγικο. Φρεσκα κουλουρια εχει ο κουλουρας και παμε γι αλλα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μια περίεργη ιστορία στο λιμάνι του Πειραιά που ενέπλεξε τον υφυπουργό Αμυνας Βασ.Μιχαλολιάκο.

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ + 13 (Δημοσιευμένο στο www.marinews.gr_

Φουρτούνες στο μεγάλο λιμάνι προκάλεσαν… τα απόνερα του ναυαγίου του πλοίου Αγιος Νεκτάριος . Το κουφάρι του ναυαγίου μαζί με τα πλοία Θησέας και Νήσος Χίος ανέλαβε να τα απομακρύνει από το λιμάνι η Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος Α.Ε. πληρώνοντας στον ΟΛΠ το ποσό των 300.000 ευρώ περίπου. Το θέμα είναι ότι ενώ το ναυάγιο ανελκύθηκε, εμφανίστηκε, σχεδόν ένα μήνα μετά, η «Κίνηση για το Περιβάλλον» που κατήγγειλε στον πρωθυπουργό ότι το ναυάγιο δεν είχε ανελκυστεί ολόκληρο και άφηνε «σπόντες» για τις οικογενειακές σχέσεις του ιδιοκτήτη της εταιρείας «Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος Α.Ε» με τον υφυπουργό Βασ. Μιχαλολιάκο. Τελικά με νέα έρευνα αποδείχθηκε ότι δεν υπήρχαν υπολείμματα του ναυαγίου.

Η καταγγελία

Σύμφωνα με τα όσα κατήγγειλε με επιστολή της στον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή η «Κίνηση για το Περιβάλλον», η Τεχνική Προστασίας έλαβε από την πώληση για παλιοσίδερα των δύο πλοίων 1,2 εκατ. ευρώ, ενώ δεν κατάφερε να ανελκύσει ολόκληρο το ναυάγιο του Αγ. Νεκτάριος . Μάλιστα στην επιστολή καταγγελία, γινόταν ιδιαίτερη αναφορά στο ότι, «έχει μείνει στο βυθό ένα κομμάτι 25 μέτρων περίπου. Τα… «καλύτερα» όμως τα φύλαγαν για το τέλος:

Σε κάθε περίπτωση εντελώς συνειρμικά οδηγούμαστε στη σκέψη ότι ο Ι. Πολυχρονόπουλος ιδιοκτήτης της Τεχνικής είναι συμπέθερος του Βασίλη Μιχαλιολιάκου, υφυπουργού Εθνικής Αμύνης και βουλευτή Πειραιά .

Στο παιχνίδι μπήκε και μια έρευνα της ιδιωτικής εταιρείας κατδύσεων και υποβρυχίων εργασιών στις 13 Ιουνίου 2006. Σε έγγραφο της εταιρείας που έφτασε στο γραφείο του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλη Κεφαλογιάννη επιβεβαίωνε τις καταγγελίες της «Κίνησης για το Περιβάλλον». Μάλιστα προσέθετε ότι «το συγκεκριμένο κομμάτι είναι από τμήμα του πλοίου που διέθετε υπερκατασκευές οι οποίες και διαφαίνονται αν και έχουν μερικώς επικαλυφθεί από τα μπάζα που ρίχνονται στην περιοχή .

Η αλήθεια

Η διοίκηση του ΟΛΠ είχε εκδώσει δελτίο τύπου για την ανέλκυση του ναυαγίου στις 18 Μαίου 2006 στο οποίο ανέφερε ότι: Ο ΟΛΠ Α.Ε. ευρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι το πρόγραμμα του καθαρισμού της θαλάσσιας περιοχής της Λιμενικής του Ζώνης υλοποιείται κατά τον καλύτερο τρόπο, με την επιτυχή ολοκλήρωση των εργασιών ανέλκυσης του ναυαγίου του πλοίου Αγιος Νεκτάριος».

Εσωτερικές υποθέσεις

Την επόμενη μαθαίνει η διοίκηση του ΟΛΠ ότι υπάρχει ακόμη ένα μεγάλο κομμάτι του ναυαγίου στο βυθό. Την ίδια ημέρα όμως , στις 19 Μαίου 2006 η εταιρεία του Ι. Πολυχρονόπουλου ανεβάζει με γερανό το υπόλοιπο ναυάγιο. Την κίνηση επιβεβαιώνει και στην αναφορά του προς το γραφείο Εσωτερικών Υποθέσεων του ΥΕΝ ο Αρχικελευστής της Μονάδας Υποβρύχιων Αποστολών του Λιμενικού ανέφερε ότι τα υπολείμματα του ναυαγίου στον βυθό είναι Οι διαστάσεις του ήταν εφτά με 10 μέτρα μήκος, συνολικά το πλοίο είχε μήκος 75 μέτρα περίπου, και τέσσερα με έξι μέτρα ύψος. Οι ανωτέρω διαστάσεις είναι κατά προσέγγιση λόγω της πολύ κακής έως και μηδενικής ορατότητας που επικρατούσε στον χώρο της έρευνας .

Οι απαντήσεις

Παρ΄ όλα αυτά η επιστολή της Poseidon Diving που στάλθηκε μετά την ολοκλήρωση της ανέλκυσης του ναυαγίου , ανάβει φωτιές και δίνεται εκ νέου εντολή τόσο στο λιμενικό όσο και σε δύτες του ΟΛΠ να ξαναβουτήξουν, για τον «φόβο των Ιουδαίων». Και τα αποτελέσματα είναι ίδια με αυτά της 20 Μαίου που έγραψε στην αναφορά του ο Ομαδάρχης των ΜΥΑ. Διαψεύδει στην ουσία για δεύτερη φορά την καταγγελία της «Κίνησης για το Περιβάλλον» για επέμβαση του υφυπουργού Βασίλη Μιχαλολιάκου.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Και όμως υπάρχουν κάποιες εταιρίες που θυμούνται και τιμούν τα βαπόρια που τις έκαναν αυτό που είναι σήμερα.

Από το Amorella της Viking Line ένα απο δύο πόστερ που δείχνουν τα παλιά πλοία της.

Πάνω δεξιά το Κapella μετέπειτα Νήσος Χίος και απο κάτω το Marella μετέπειτα Αλκαίος.

post-86-128326966065_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Δικάστηκε στις 11 Νοεμβρίου η Αγωγή που έχει καταθέσει ο Μοίρας κατά της "Τεχνικής Προστασίας Περιβάλλοντος Α.Ε." του Γιάννη Πολυχρονόπουλου για την υπόθεση της κυριότητας του "ΘΗΣΕΥΣ".

Ο Μοίρας υποστηρίζει ότι με την παρέλευση ενός μήνα από την ανάθεση του έργου της ανέλκυσης του ναυαγίου του "ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ" και άλλων είκοσι ημερών χωρίς να απομακρυνθούν τα "ΘΗΣΕΥΣ" και "ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ", συντελέστηκε πλήρωση της "διαλυτικής αίρεσης" που υπήρχε για τη μεταβίβαση του "ΘΗΣΕΥΣ" στον Πολυχρονόπουλο και η κυριότητα πρέπει να επανέλθει στο Μοίρα.

Ο Πολυχρονόπουλος λέει τα δικά του. Έχει βάλει τον ΟΛΠ και του έχει βγάλει απόφαση ΔΣ με την οποία μετακινεί την ημερομηνία έναρξης του έργου από τις 7 Μαρτίου που του ανατέθηκε στις 15 Απριλίου που του έδωσε άδεια ανέλκυσης για το "ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ" το Κεντρικό Λιμεναρχείο με το σκεπτικό ότι το Κεντρικό Λιμεναρχείο καθυστέρησε την έκδοση άδειας και αυτό αποτελεί "ανωτέρα βία".

Ο Μοίρας λέει ότι αυτό είναι πρόφαση για να κερδίσει ο Πολυχρονόπουλος χρόνο καθώς η άδεια για την ανέλκυση ζητήθηκε στις 10 Απριλίου και δόθηκε σε χρόνο-ρεκόρ στις 15 Απριλίου.

Εννοείται ότι υπάρχει τεράστιο παρασκήνιο με υπολείμματα του ναυαγίου που ακόμα τα ψάχνουν στο βυθό, δύτες που αλληλοδιαψεύδονται και μία επιτροπή παραλαβής του έργου από υπαλλήλους του ΟΛΠ που βγάζει πόρισμα 15 μήνες μετά από την απομάκρυνση των πλοίων και λέει "ότι επιβεβαιώνει την ολοκλήρωση του έργου αν λένε αλήθεια οι δύτες, αλλιώς .....".

Και το σίριαλ συνεχίζεται.....

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν ο Μοιρας εχει οντως ελπιδες να βγαλει κατι απο αυτον το δικαστικο αγωνα αλλα με το Κρατος(λεγε με ΟΛΠ) στο πλευρο του Πολυχρονοπουλου(που αν δεν κανω λαθος εχει και το μονοπωλιο στην αποκομιδη καταλοιπων στο λιμανι του Πειραια), δεν τα βλεπω καλα τα πραγματα..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Διώξεις για όλους τους κατηγορούμενους για την υπόθεση άσκησε ο Εισαγγελέας για την υπόθεση των τριών πλοίων.

Ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Νικόλαος Αναστασόπουλος διώκεται για Απιστία σε βάρος της εταιρείας του (Ο.Λ.Π.) αλλά και σε βάρος των τριών εταιρειών των πλοίων σε κακουργηματικό βαθμό. Επίσης διώκεται και για συνέργεια σε Υπεξαίρεση, επίσης σε κακουργηματική βάση για την "αρπαγή" των πλοίων από τον Πολυχρονόπουλο. Μάλιστα, με ομοφωνία Ανακριτή και Εισαγγελέα, επιβλήθηκε απαγόρευση εξόδου του Αναστασόπουλου από τη χώρα που όμως στη συνέχεια περιορίστηκε σε εγγυοδοσία λόγω προβλημάτων υγείας.

Ο ίδιος ο Πολυχρονόπουλος κατηγορειται για υπεξαίρεση σε κακουργηματικό βαθμό.

Τα άλλα μέλη του Δ.Σ. του Ο.Λ.Π. εκείνης της εποχής διώκονται όλα για απιστία σε κακουργηματικό βαθμό.

Ο τότε Νηολόγος του Κ.Λ.Π. για αλλοίωση Δημόσιου εγγράφου σε κακουργηματικό βαθμό.

Τα μέλη της Επιτροπής Παραλαβής του Ο.Λ.Π. κατηγορούνται για συνέργεια σε υπεξαίρεση από τον Πολυχρονόπουλο.

Σε όλους σχεδόν επιβλήθηκε εγγυοδοσία που έσπευσε να την καταβάλει ο Ο.Λ.Π.(!!!!!)

Η συνέχεια προβλέπεται πολύ ενδιαφέρουσα, εκτός αν μπουν τα μεγάλα (παραδικαστικά) μέσα και θαφτεί....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...