pathfinder Posted February 25, 2014 Posted February 25, 2014 Χρειάζεται λες η ΝΕΛ καλοβαμμένα πλοία για να πείσει ότι είναι αξιόπιστη? Άσε που είναι αμφίβολο το κατά πόσο έχει την δυνατότητα να πάρει από τον ίδιο προμηθευτή δεύτερη παραγγελία.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 11, 2014 Posted March 11, 2014 Να δούμε μια διάφορα που υπάρχει στα πλοία με Ελληνική σημαία σε σύγκριση με την Ιταλική. Οι δεξαμενισμοί για τα υπό ελληνική σημαία πλοία, πραγματοποιούνται κάθε δύο έτη, αφού γίνει επιθεώρηση από δύτη στο ενδιάμεσο έτος. Για τα υπό ιταλική σημαία πλοία, οι δεξαμενισμοί πραγματοποιούνται κάθε 5 έτη.
proud_ionian Posted March 11, 2014 Author Posted March 11, 2014 (edited) ειχα την εντυπωση (νομιζω καπου το ειχαμε αναφερει, αλλα δεν μπορω να βρω το ποστ) οτι συμφωνα με τους διεθνεις κανονισμους, ενα πλοιο μεχρι 15 ετων μπορει αφησει μεχρι 5 χρονια για το δεξαμενισμο, αρκει να συμφωνει ο νηογνωμωνας και απο τα 15 και μετα δεν μπορει να παρελθουν πανω απο δυομισυ χρονια Edited March 11, 2014 by proud_ionian
Neptune Posted March 11, 2014 Posted March 11, 2014 Και τι σχεση εχει ο δεξαμενισμος με την σημαια? Βγαζει η σημαια πιστοποιητικο για τους δεξαμενισμους? Οι νηογνωμονες τα βγαζουν και ο κανονισμος για τους δεξαμενισμους ειναι κοινος για ολες τις κλασεις. Οπως εχουμε πει κι αλλου υπαρχει η δυνατοτητα ενα πλοιο μεχρι τα 15 του χρονια να κανει δεξαμενισμο καθε 5 χρονια (δηλαδη σε καθε special survey) με υποχρεωση ενα underwater inspection (απο δυτη) αναμεσα στο 2ο και το 3ο annual survey. Μετα τα 15 χρονια ζωης το πλοιο υποχρεωτικα πρεπει να κανει δεξαμενισμο καθε 2,5 χρονια. Οι ημερομηνιες για τα surveys ειναι συγκεκριμενες και δε μπορει ο καθενας να κανει οτι θελει και οποτε θελει. Υπαρχει ενα περιθωριο 6 μηνων (3 μηνες πριν και 3 μηνες μετα απο την ημερομηνια ληξης του ισχυοντος πιστοποιητικου)
MILTIADIS Posted March 11, 2014 Posted March 11, 2014 (edited) Οντως,αυτο που λεει ο Neptune εχει βαση.Ας παρουμε παραδειγμα στα πλοια των Μινωικων που τα παλατια πανε δεξαμενη καθε 2 χρονια ενω τα κρουζ εχουν υποχρεωση ανα 5ετια.Αυτο δεν εχει να κανει με τη διαφορετικη σημαια που εχουν οι 2 τυποι πλοιων αλλα απο τη στιγμη που τα παρακολουθει ο ιδιος νηογνωμονας(RINA) με αυτον. Edited March 11, 2014 by proud_ionian
georgios express Posted April 5, 2014 Posted April 5, 2014 .... η εξωτερική του εμφάνιση .... Μην γίνεται ζήτημα το Blue Horizon. Τον "Πελαγίτη" τον έχετε δεί πως είναι; Τα τρεξίματα του "Αριάδνη"; Τα όκια των Palace του Ηρακλείου; Για τον "Πρέβελη" τα έχουμε δεί.
Neptune Posted April 5, 2014 Posted April 5, 2014 Πρεπει να ειμαστε απο τις λιγες χωρες που δινει τοση σημασια στην εξωτερικη εμφανιση. Καλα δε μιλαω για τους Ιαπωνες που αμα το βαπορι δεν εχει τρεξιματα και κιτρινιλες δε μπαινουν μεσα για γουρι
margaritis24 Posted April 5, 2014 Posted April 5, 2014 (edited) Μην γίνεται ζήτημα το Blue Horizon. Τον "Πελαγίτη" τον έχετε δεί πως είναι; Τα τρεξίματα του "Αριάδνη"; Τα όκια των Palace του Ηρακλείου; Για τον "Πρέβελη" τα έχουμε δεί. δηλαδη το ΑΙΓΑΙΟΝ των ΑΑ που ητανε με στα τρεξιματα ολα τα χρονια τι να πει!!!η ο ΜΙΑΟΥΛΗΣ η ο ΝΗΡΕΑΣ... Edited April 5, 2014 by margaritis24
polmyt Posted April 5, 2014 Posted April 5, 2014 Νομιζω οτι περισσοτερο γινεται κουβεντα γιατι η Blue Star δεν μας ειχε συνηθισει τα βαπορια της να εχουν τρεξιματα κλπ
Panagia Ekatontapiliani Posted June 5, 2014 Posted June 5, 2014 Χορήγηση παράτασης χρονικού διαστήματος δεξαμενισμού σε υπό Ελληνική σημαία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συμφωνα με τις προυποθεσεις που αναφερονται στο συνδεσμο
.voyager Posted October 29, 2014 Posted October 29, 2014 (edited) Περιποιημένο το έχουν. Φαντάζομαι τι θα γινόταν αν κυκλοφορούσε στα μέρη μας έτσι. Μου κάνει όμως εντύπωση, πίστευα ότι οι Κορεάτες ήταν πιο μεθοδικοί και οργανωμένοι. Γενικα πιστευω πως δεν μπορουμε να βγαζουμε συμπερασματα για την κατασταση ενος πλοιου απο το αν εχει τρεξιματα ή οχι, αν ηταν τόσο απλα τα πραγματα θα αρκουσαν 2-3 φωτογραφιες για ενα condition survey. Οι Ιάπωνες που είναι απο τους πιο μεθοδικους και οργανωμενους τα βαπορια τους τα εχουν μες στα τρεξιματα. Ωστόσο οι Κορεάτες αν και εχουν πολυ καλες υποδομες, δρόμους, αεροδρόμια, τρένα κλπ. σε κάποιους τομεις εχουν τα θεματακια τους κι αυτοι. Ενας απο αυτους τους τομεις πιστευω είναι η ακτοπολοϊα τους κι αυτο φάνηκε και με το ναυαγιο του SEWOL. Πέτρο, είχα κι εγω την ιδια απορία αλλά απ' οτι είδα στο site της εταιρειας του μάλλον τα έχουν ξηλώσει. Νομιζω σε ολο τον κοσμο εκτος απο την Ελλαδα τα βαπορια βαφονται σε καθε υποχρεωτικο δεξαμενισμο (δηλαδη σχεδον καθε 2,5 χρονια) Για τον υπολοιπο κοσμο δεν υπαρχει λογος να βγει το βαπορι νωριτερα για βαψιμο, η για δεξαμενισμο. Το θεωρουν περιττο εξοδο. Γι αυτο και οταν πλησιαζει ο καιρος για τη δεξαμενη τα βαπορια εχουν αυτα τα "χαλια" εξωτερικα. Χαρακτηριστικο ειναι το παραδειγμα αγορας ελληνικου πλοιου που δεν αγοραστηκε τελικα γιατι τους φανηκε πολυ υποπτο οτι ανεβαινε για δεξαμενισμο καθε χρονο... Και εκτός Ελλάδας, πάντως, τα πλοία φρεσκάρονται αρκετές φορές μέσα σε αυτά τα 2,5 χρόνια. Σόρρυ για το οφ. Edited October 29, 2014 by proud_ionian move
proud_ionian Posted October 29, 2014 Author Posted October 29, 2014 στην ελλαδα πρεπει να ειναι καταλοιπο απο προηγουμενες δεκαετιες, οταν ισχυε το απ'εξω κουκλα και απο μεσα πανουκλα. εξω ηταν φρεσκοβαμμενα σαν καποιες καλοστεκουμενες ηλικιωμενες του κολωνακιου και μεσα δεν λειτουργουσε βαρκα, sprinkler κλπ, ενω απο λαμαρινες καποιες ειχαν γινει τσιγαροχαρτο. το συχνο εξωτερικο βαψιμο, με χρωματα οχι και πρωτης ποιοτητος, ηταν ενας τροπος να ξεγελασεις τον επιβατη
margaritis24 Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 παρατηρωντας τις ημερομηνιες δεξαμενισμων των μπλε πλοιων φετος ολες ειναι μια βδομαδα με 10 μερες κ αν προσθεσουμε κ του ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ που θεωριτικα ανηκει υπο μπλε διαχειριση μηπως γινονται δουλειες απο κατω για να πανε ανα 2 χρονια πλεον...
Stefanos Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 παλιά που τα πήγαιναν πιο γρήγορα είχε καποιο νόημα να βγαίνουν μια φορά το χρόνο,τώρα μπορεί να βγαίνει πιο ασύμφορο οποτε καλα κάνουν και βγαίνουν κάθε δυο χρόνια
proud_ionian Posted January 5, 2015 Author Posted January 5, 2015 τα εχουμε πει χιλιες φορες σε δεκα διαφορετικα θεματα. βαπορι μεχρι 15 ετων ανεβαινει καθε 5 χρονια εκτος και αν ζητησει ο νηογνωμωνας να ανεβουν στα δυομισυ. βαπορι πανω απο 15 ετων ανεβαινει καθε δυομισυ. period που λεμε και στα χωρια μας. το ποτε συμπληρωνει ωρε η μηχανη για service δεν εχει να κανει με το δεξαμενισμπ
oceanus Posted March 28, 2015 Posted March 28, 2015 Πολυ ανακαινιση + περιποιηση φετος σε ολα τα πλοια της attica.
margaritis24 Posted October 25, 2015 Posted October 25, 2015 Το blue galaxy αν κ επεσε πολυ δουλεια πανω του στην επισκευη ειναι το πλοιο με τα πιο πολλα τρεξιματα στις μπαντες του ομιλου..ακομα κ τονπαναγιαβτηνου που ειναι διπλα παρατημενο εχει λογοτερα
georgios express Posted October 25, 2015 Posted October 25, 2015 Το blue galaxy αν κ επεσε πολυ δουλεια πανω του στην επισκευη ειναι το πλοιο με τα πιο πολλα τρεξιματα στις μπαντες .. Αυτό μπορώ να το επιβεβαιώσω και εγώ που το παρατηρούσα το ΣΑ 24/10. Κάτω από το μαύρο ζωνάρι των παραθύρων κάνουν πάρτι τα τρεξίματα. Αναρωτήθηκα αν δικαιολογείται αυτό για ένα καράβι Blue Star branded και μάλιστα μετά από 4-5 μήνες δρομολογίων και μάλιστα καλοκαιρινών. Είτε τους κορόιδεψαν αυτοί που τους πούλησαν τα χρώματα, είτε κόλλησαν από μιαν άλλη εταιρεία με την οποία έχουν νταλαβέρια και έχει έδρα στα Χανιά, στη Λεωφόρο Σούδας συγκεκριμένα . (Maragritis24, εντάξει, το Galaxy δεν είναι και Παναγία Τήνου. Οι υπερβολές αδυνατίζουν τα επιχειρήματα).
proud_ionian Posted October 25, 2015 Author Posted October 25, 2015 μπορει να εχει φαει χοντρες θαλασσες τελευταια και να μην προλαβαν να του σαξουν το make up
Harry Posted January 13, 2016 Posted January 13, 2016 (edited) Οταν ενα πλοιο ειναι σε δεξαμενη αλλα λειτουργουν ηλεκτρομηχανες πως ψυχονται; Edited January 13, 2016 by Harry
Neptune Posted January 13, 2016 Posted January 13, 2016 Ψυξη γενικα για A/C κτλ παιρνουν με μανικες απ εξω. Αλλα δεν θυμαμαι να εχω δει ποτε ηλεκτρομηχανη να δουλευει στη δεξαμενη. Μπαινοντας το πλοιο και ενω εχει νερα η δεξαμενη, σβηνουν και συνδεουν καλωδιο που δινει ρευμα απ εξω. Αντιστοιχα οταν ειναι να βγει μολις γεμισει νερο και πιασουν νερο οι σωληνες ψυξης βαζουν ηλεκτρομηχανη και ξεσυνδεουν το καλωδιο.
Harry Posted January 13, 2016 Posted January 13, 2016 Η λογικη μου αυτο ελεγε αλλα ειδα σημερα το Παρος να καπνιζει.
Neptune Posted January 13, 2016 Posted January 13, 2016 Μηπως ηταν η emergency η κανενα καζανι για θερμανση?
Harry Posted January 13, 2016 Posted January 13, 2016 (edited) Απο το χρωμα και την πυκνοτητα του καπνου μου φανηκε ηλεκτρομηχανη ως συνηθως μπορει βεβαια και να κανω λαθος. Edited January 13, 2016 by Harry
.voyager Posted January 21, 2016 Posted January 21, 2016 Γνωρίζουμε αν και πότε θα κάνουν δεξαμενισμό (κάνανε και πέρσι βέβαια) τα δίδυμα του Μπάρι;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now