Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Περαστηκαν για 1 μέρα τα δρομολόγια του hellenic highspeed. Πειραίας Πάρος σε 3,5 ώρες ενω το Δήλος κάνει 4! 
Καλά θα παέι αυτο! Κρίμα πραγματικά για την εταιρεία που κανει τέτοιους σχεδιασμούς.

  • Replies 589
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Αποκαρδιωτικα λένε οι γλώσσες ότι είναι τα αποτελέσματα του στη νέα του γραμμή και πόσο μάλλον σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό..

Posted

Μόνο με Μύκονο και Νάξο γίνεται κάτι. Σήμερα άφησε και πήρε γύρω στα 80-100 άτομα. Βέβαια ο ανταγωνισμός αφήνει τουλάχιστον 500-600…

Posted

Απο τις κάμερες σε Μύκονο-Ναξο-Σαντορίνη συνολικά έβγαλε 100-150 ατομα (ισως ειναι και πολλα) και πηρε 50-70 .

Το ChL1 Jet στα ιδια λιμάνια συνολικά πηρε πάνω απο 1500 και έβγαλε αλλους τόσους .

Επειδή τα παρακολουθώ απο την ημέρα που ξεκίνησαν το HS4 δεν εχει ξεπεράσει τα 50 ατομα σε καποιο συγκεκριμένο λιμανι και υπάρχουν μερες που κατεβάζει και ανεβάζει μονοψήφια νουμερα . 

Σε αντίθεση το HS3 παρόλο που ειναι και αυτο χαμηλά πολυ φενεται οτι η Παρος βοηθαει και ανεβοκατεβαζει 100-150 παραπάνω την ημερα . 

Posted

Σήμερα που είδα το HS3 από Σαντορίνη για Πειραιά πρέπει να έβαλε καμιά 25αρια άτομα, λες και είναι κάνα αγονοπλοιο. Και δίπλα το World να μην τελειώνει η ουρά των επιβατών. 

Posted

Όντως με Σαντορίνη δεν κάνουν τίποτα. Μόνο στα ενδοκυτταρικά ότι κάνουν κυρίως με Πάρο Νάξο (που έχουν συνηθίσει το 4αρι) και λίγο Μύκονο.

Posted

Δράμα η κατάσταση και αν δεν βελτιώσουν τους χρόνους ή τις τιμές δεν θα βγει το καλοκαίρι. Οταν μπαίνεις σε ιστοσελίδες κράτησης και βλέπεις τιμές ίδιες ή ακριβότερες από την Seajets με χρόνους μεγαλύτερους αυτής το αποτέλεσμα είναι αναμενόμενο. Οταν πας να μπεις δυναμικά σε μια γραμμή που έχεις χάσει τα ηνία χρόνια παραδίδοντας την στην Seajets αν μη τι άλλο κάνεις μια επιθετική τιμολογιακή πολιτική. Καλώς ή κακώς στη συνείδηση του μέσου επιβάτη λες πλέον θα πάω με το Seajet όταν εννοείς ταχύπλοο, ενώ κάποτε έλεγες θα πάω με το Highspeed. 

Posted

Πρέπει να κόψουν το χρόνο οπωσδήποτε! 
Ειδικά το 4 αρι έχει φοβερές δυνατότητες από πλευράς ταχύτητας αλλά το πάνε πολύ συντηρητικά! Αν θέλουν να σταθούν στη γραμμή πρεπει να δράσουν άμεσα 

  • Nick the Greek changed the title to Πειραιάς/Ραφήνα - Κυκλάδες - Κρήτη
Posted
2 hours ago, George...f said:

Δράμα η κατάσταση και αν δεν βελτιώσουν τους χρόνους ή τις τιμές δεν θα βγει το καλοκαίρι. Οταν μπαίνεις σε ιστοσελίδες κράτησης και βλέπεις τιμές ίδιες ή ακριβότερες από την Seajets με χρόνους μεγαλύτερους αυτής το αποτέλεσμα είναι αναμενόμενο. Οταν πας να μπεις δυναμικά σε μια γραμμή που έχεις χάσει τα ηνία χρόνια παραδίδοντας την στην Seajets αν μη τι άλλο κάνεις μια επιθετική τιμολογιακή πολιτική. Καλώς ή κακώς στη συνείδηση του μέσου επιβάτη λες πλέον θα πάω με το Seajet όταν εννοείς ταχύπλοο, ενώ κάποτε έλεγες θα πάω με το Highspeed. 

Έτσι όπως είναι το πράγμα, προτιμώ να πάρω την Seajets παρά να πάρω την Ίδια τιμή πιο γρήγορα θα φτάσω αυτό μετράει 

Posted
2 hours ago, George...f said:

Δράμα η κατάσταση και αν δεν βελτιώσουν τους χρόνους ή τις τιμές δεν θα βγει το καλοκαίρι. Οταν μπαίνεις σε ιστοσελίδες κράτησης και βλέπεις τιμές ίδιες ή ακριβότερες από την Seajets με χρόνους μεγαλύτερους αυτής το αποτέλεσμα είναι αναμενόμενο. Οταν πας να μπεις δυναμικά σε μια γραμμή που έχεις χάσει τα ηνία χρόνια παραδίδοντας την στην Seajets αν μη τι άλλο κάνεις μια επιθετική τιμολογιακή πολιτική. Καλώς ή κακώς στη συνείδηση του μέσου επιβάτη λες πλέον θα πάω με το Seajet όταν εννοείς ταχύπλοο, ενώ κάποτε έλεγες θα πάω με το Highspeed. 

Με τα τωρινά δεδομένα αυτό που θα έσωζε κάπως την κατάσταση θα ήταν να έπαιζε μόνο του το hs 3 κυκλικό Ηράκλειο Κυκλαδες με ανταγωνιστική τιμή και αργότερα σε ώρα. 
Το hs4 στη γραμμή του και το Hellenic high speed καμία Σύρο Μύκονο Νάξο.

Είχα ξαναγράψει είναι καταστροφή να φύγει το hs4 από τη γραμμή του, έχει φανατικό κοινό και το προτιμούν από τα seajet.

Posted

Η αττικα εχει πεταξει λευκη πετσέτα στη Ραφηνα και πλέον πεταει και στο Αιγαιο . Και το HS4 παρολο που ειναι δυνατο πλοιο στη γραμμή του την παλια απο 27/6 μπαίνει σαν ανταγωνιστής το Tera 2 που το κάνει ακομα πιο δύσκολο να κρατήσει τον κοσμο του οταν λογω μεγάλης χωρητικότητας θα ριξει η Seajets την τιμη και θα κανει και μόστρα . 

Posted

Είναι δυσκολο να χτυπήσεις την seajets έχει όνομα στο Αιγαίο και γενικά ταχύπλοα=seajets οι κρατήσεις έχουν γίνει καίρο πολύ ταξιδεύουν με την συγκεκριμένη εταιρεία έκανε μια αποτυχημένη κίνηση η attica έβγαλε το HS4 σε μια επιτυχημένη γραμμή και μπήκε σφήνα στα λημέρια αλλουνου ο οποίος σκίζει λάθος και σιγουριά δε θα το κρατήσει το πλοίο στην συγκεκριμένη γραμμή και του χρόνου .... Σε εμάς όταν ήρθε το Andros queen όλοι είχαν συνηθίσει το θεολόγος για το απόγευμα περασε 1 χρόνος για να το αγαπήσουμε και να γίνει πεντξ επιλογή το Andros η attica με τα high-speed δεν το έχει 

Posted

Καλά σιγά το όνομα που έχει η seajets στο Αιγαίο.Απλά δυστυχώς και το τονίζω αυτό δεν υπάρχει σοβαρός ανταγωνιστής αυτήν την στιγμή να την χτυπήσει στα ίσια με καλύτερα και καινούργια ταχύπλοα.Αν υπήρχε ανταγωνιστής και δεν είχε φυσικά τις πλάτες του εκάστοτε υπουργείου για να κάνει ότι θέλει τότε να δεις που θα ήταν η seajets.

Posted

To να εχεις ονομα δεν σημαινει απαραιτητα οτι εχεις και καλο ονομα.Απο εκει και περα η Seajets  ειναι πλεον γνωστοτατη και εντος και εκτος.

Για τη συγκεκριμενη γραμμη τα εχουμε ξαναπει πως δουλευει

On 3/30/2025 at 3:14 PM, MILTIADIS said:

Αν δεν καταφεραν να κανουν συμφωνιες με πρακτορεια της Κρητης λογικο να μην βαλουν 2ο ταχυπλοο καθως η πλειοψηφια των τουριστων μπαινουν"συστημενοι"απο γραφεια σε γκρουπακια.Και η Seajets σε αυτο το κομματι εχει κανει πολυ καλη δουλεια ολα αυτα τα χρονια μιας και εχει συμβολαια με τα περισσοτερα γραφεια.

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...