Man0lero Posted May 12 Posted May 12 Οι πληροφορίες λενε οτι εχουν έρθει σε επαφες με τις αρμόδιες αρχες και δήλωσαν ενδιαφέρον για την γραμμή . Το αν θα πάρουν και απο εκει πράσινο φως η οχι ειναι αλλη ιστορία ειναι σε πρώιμα σταδια το εγχείρημα και το προσπαθούν καθως έχουν διαθέσιμο πλοίο . Περισσότερα τις επόμενες μέρες
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 12 Posted May 12 4 hours ago, ΕΥΔΟΞΟΣ said: Με κυπριακή σημαία στην Τουρκία; Ε καλά,αλλάζει σημαία Πρέπει όμως λόγω της περιορισμένης Ελληνικής παρουσίας στη γραμμή
Apollon Hellas Posted May 14 Posted May 14 Η Magic Sea Ferries έχει αναβαθμίσει πλήρως τη μέχρι πρότινος υπό εγκατάλειψη ιστοσελίδα της... πλέον είναι μοντέρνα, απολαυστική και ενημερωμένη προσφέροντας μια ευχάριστη εμπειρία χρήσης!
giordim Posted May 14 Posted May 14 Το σύστημα κρατήσεων όμως δεν το έχει ενημερώσει. Λέει ότι ξεκινάει αύριο το Magic 1, ενώ οι πληροφορίες λένε ότι τη θέση του θα πάρει το Magic 3, με το οποίο δεν σε αφήνει να κάνεις κράτηση.
kerkini Posted May 16 Posted May 16 Το κακό με τη νέα σχεδίαση του web site είναι πως αφαιρέθηκαν το πρόγραμμα δρομολογίων. Ενώ ακόμα παραμένει μη ενημερωμένο το club για τις εξαργυρώσεις πόντων κλπ
Nick the Greek Posted May 28 Posted May 28 Περιπέτειες για το Γιαλοζογλέικο, σύμφωνα με την Tradewinds. Ο πατέρας του Μάριου, Γιώργος, βρέθηκε σε δικαστήριο στο ΗΒ σε μια υπόθεση όπου κατηγορείται πως ένα εκ των δεξαμενολοίων του, ναυλωμενο από μια εταιρεία που λέγεται Ceto Shipping, μετέφερε ιρανικό πετρέλαιο σπάζοντας τις σχετικές κυρώσεις. Επιπροσθέτως, κατηγορείται πως ενώ είχε συμφωνήσει την πώληση του πλοίου στην Ceto με τμηματικές καταβολές 13 εκατομμυρίων σε βάθος 5ετίας, αποχώρησε από την συμφωνία και αφού είχε ήδη εισπράξει τη μερίδα του λέοντος από το ποσό αγοράς. Ο Γιώργος Γιαλόζογλου αντιθέτως ισχυρίζεται πως έπεσε θύμα της αφέλειάς του και της Ceto Shipping, αναγνωρίζοντας όμως σύμφωνα με την εφημερίδα πως το πλοίο μετέφερε εν γνώσει του, απαγορευμένο φορτίο. Θα μάθουμε εν καιρώ ποιό θα είναι το αποτέλεσμα της ακροαματικής διαδικασίας.
Man0lero Posted 6 hours ago Posted 6 hours ago Νεότερη πληροφορία καθώς η προσπάθειες εκμετάλλευσης του Magic 1 δεν καρποφόρησαν το πλοίο οδηγείται προς πώληση η μακροχρόνια ναύλωση με πιθανή αντικατάσταση του απο άλλο κατηγορίας Magic 2/3 . Περισσότερα εντός τον επόμενων εβδομάδων
Nikos_Chania Posted 6 hours ago Posted 6 hours ago (edited) Τι πάει να πει δεν καρποφόρησαν; Δηλαδή ή το δρομολογώ φέτος ή το δίνω; Δεν στέκει αυτό το επιχείρημα. Έχει δυνατότητα να το δρομολογήσει του χρόνου εφόσον φέτος δεν τα κατάφερε. Δεν ακούγεται πειστική η δικαιολογία αν όντως επιχειρείται η πώλησή του, ειδικά όταν εδώ μέσα έχουν ακουστεί και πληροφορίες για ναυπηγήσεις κλπ. Κάπου υπάρχει και λάκος Edited 6 hours ago by Nikos_Chania
Man0lero Posted 6 hours ago Posted 6 hours ago 5 minutes ago, Nikos_Chania said: Τι πάει να πει δεν καρποφόρησαν; Δηλαδή ή το δρομολογώ φέτος ή το δίνω; Δεν στέκει αυτό το επιχείρημα. Έχει δυνατότητα να το δρομολογήσει του χρόνου εφόσον φέτος δεν τα κατάφερε. Δεν ακούγεται πειστική η δικαιολογία αν όντως επιχειρείται η πώλησή του, ειδικά όταν εδώ μέσα έχουν ακουστεί και πληροφορίες για ναυπηγήσεις κλπ. Κάπου υπάρχει και λάκος Μαζι σου αλλα η εταιρεία δεν φημίζεται οτι κρατάει τα πλοια της παρα πολυ καιρο ειδικα στην ποντοπόρο . Απο οσο καταλαβαίνω θελουν να φέρουν γρηγορότερα και ισως μεγαλύτερα και το συγκεκριμένο λογο κάποιων χαρακτηριστικών δεν τους κανει πλέον . Οτι έγραψα πάντως ερχεται απο παρα πολυ ψηλα και η ιδεολογία ειναι αυτη . Επισης θα αποφασιστεί στο τελος της σεζον και το μελλον του CAT1 καθως εκτός οτι δυο χρονια έμπαιναν μεσα ατελείωτα λεφτά το πλοίο ζηταει συνεχώς . Αν τα παει καλα φέτος ισως παρει παράταση
Champion Jet_2 Posted 6 hours ago Posted 6 hours ago Θα συμφωνήσω πως το Magic 1 λόγω των χαρακτηριστηκών του (ταχύτητα + χαμηλό πρωτόκολλο) το καθιστά λιγότερο εκμεταλεύσιμο σε σχέση με τα Magic 2/3. Αν όντως προχωρήσει η αντικατάσταση του με ένα άλλο πλοίο, παρόμοιο με τα Magic 2/3, πιστεύω πως θα είναι ένα σωστό βήμα στην ομογενοποίηση του στόλου γύρω από έναν μόνο τύπο Ε/Γ-ΚΑΤ. Γενικά όμως φαίνεται πως σαν νεοσύστατη εταιρεία ψάχνει ακόμα να βρει τα βήματα της και τον τρόπο με τον οποίο θέλει να δουλέψει. Δεν είναι απαραίτητα κακό αλλά αν θέλει να δημιουργήσει όνομα στο χώρο της ακτοπλοίας, θα πρέπει σιγά σιγά να κατασταλλάξει και να κάνει αγορές με σκοπιμότητα, όχι αγοράζουμε και ότι βγει, όπως καταλαβαίνω εγώ από την περίπτωση του Magic 1. On 1/8/2025 at 6:55 PM, Man0lero said: Η εταιρεία ειναι σε αναζήτησή και 2 ταχυπλόων μεγεθους CAT1 με στοχο την αγορά τους μεσα στο 2025 Σχετικά με το παραπάνω υπάρχει νεότερο; Ψάχνουν ακόμα, έχουν κατασταλάξει κάπου ή το αφήνουν για αργότερα;
Man0lero Posted 6 hours ago Posted 6 hours ago 2 minutes ago, Champion Jet_2 said: Σχετικά με το παραπάνω υπάρχει νεότερο; Ψάχνουν ακόμα, έχουν κατασταλάξει κάπου ή το αφήνουν για αργότερα; Οι νεότερες πληροφορίες λενε για ναυπήγηση 4ων νεότευκτων . Βρίσκονται στο σταδιο των προσφορών απο προμηθευτές μηχανών . Ο στοχος ειναι να καταλήξουν σε ενα μέγεθος 2/3 του CAT1 . Ειναι σε πρώιμο σταδιο και ισως αγοραστεί κάτι σαν ενδιάμεσο μεχρι να φτιαχτούν και να παραδώσουν . Αναμένω να μαθω πιο λεπτομερείς πληροφορίες για ολα τα παραπάνω .
Villandry Posted 5 hours ago Posted 5 hours ago Πάντως το CAT 1 ήταν πολύ λανθασμένη κίνηση, ίσως το χειρότερο (ο θεός να το κάνει) ταχύπλοο.
aggelos_lask Posted 5 hours ago Posted 5 hours ago Επί ΝΕΛ το Cat 1 ( Αλκυόνη) πόσους κόμβους έπιανε ;
Champion Jet_2 Posted 5 hours ago Posted 5 hours ago (edited) Ευχαριστούμε που μοιράστηκες αυτή τη πληροφορία @Man0lero. Θα αναμένουμε με ενδιαφέρον τις εξελίξεις σχετικά με τη ναυπήγηση νεότευκτων. Αν όντως καταλήξουν σε ένα μέγεθος 2/3 του CAT I,προσωπικά θεωρώ πως θα είναι λίγο μικρά σε σχέση με τα ταχύπλοα που έχει ο ανταγωνισμός αλλά η εταιρεία, αν όντως γίνονται διαδικασίες για new buildings, φαίνεται πως έχει ένα πλάνο στο μυαλό της, δηλαδή γνωρίζει τι ναυπηγήσεις θέλει να κάνει και που σκοπεύει να τα δρομολογήσει. Μακάρι να δούμε νέες κατασκευές που τόσο πολυ χρειάζεται η χώρα μας. Έχουμε πήξει στα Secondhand και τις μετασκευές. Με το καλό να ευχηθώ και σύντομα να έχουμε νεώτερα με το όλο project. Edited 5 hours ago by Champion Jet_2
Man0lero Posted 5 hours ago Posted 5 hours ago Φέτος παει καλύτερα με ταχύτητες 25-26 μιλίων (περσυ 22-23) αλλά δυνατότητες για παραπάνω χωρίς διαφορετικές μηχανές/jet δεν υπάρχουν .
HSC CAT I Posted 5 hours ago Posted 5 hours ago (edited) Έχουμε καμία εικόνα από το πως τα πάει το πλοίο από κίνηση μέχρι στιγμής ; Edited 5 hours ago by HSC CAT I
superrunner jet 2 Posted 3 hours ago Posted 3 hours ago 1 hour ago, Champion Jet_2 said: Ευχαριστούμε που μοιράστηκες αυτή τη πληροφορία @Man0lero. Θα αναμένουμε με ενδιαφέρον τις εξελίξεις σχετικά με τη ναυπήγηση νεότευκτων. Αν όντως καταλήξουν σε ένα μέγεθος 2/3 του CAT I,προσωπικά θεωρώ πως θα είναι λίγο μικρά σε σχέση με τα ταχύπλοα που έχει ο ανταγωνισμός αλλά η εταιρεία, αν όντως γίνονται διαδικασίες για new buildings, φαίνεται πως έχει ένα πλάνο στο μυαλό της, δηλαδή γνωρίζει τι ναυπηγήσεις θέλει να κάνει και που σκοπεύει να τα δρομολογήσει. Μακάρι να δούμε νέες κατασκευές που τόσο πολυ χρειάζεται η χώρα μας. Έχουμε πήξει στα Secondhand και τις μετασκευές. Με το καλό να ευχηθώ και σύντομα να έχουμε νεώτερα με το όλο project. Αν μπορούσαν να ναυπηγησουν δύο πλοία με μέγεθος ίδιο με το κατ 1 και δυνατότητα ταχύτητας 33 34 κόμβους θα ήταν το ιδανικό για την εταιρεία . Διότι σεν υπάρχουν αρκετά τέτοιου στιλ ταχύπλοα και αν μείνει και σε αυτή τη γραμμή θα κερδίσει αρκετό κόσμο από την sea jet γιατί θα είναι πιο σύντομο το ταξίδι
Annivas Posted 3 hours ago Posted 3 hours ago Εγώ θα πω ότι πρώτα πρέπει να ξεκαθαρίσεις τι θες να το κάνεις ένα βαπόρι και μετά το παραγγέλνεις ή το αγοράζεις . Προσωπικά πιστεύω ότι το magic 1 είναι ιδανικό για Σαρωνικό . Μπορεί να έχει μικρότερη ταχύτητα , αλλά έχει πολύ χαμηλότερη συντήρηση και κατανάλωση και σίγουρα θα είναι πιο αποδοτικό . Αν το θες να γυρνάνε το Αιγαίο όπως τα μικρά του Ηλιοπουλου τότε τα δύο αλλά είναι πιο ιδανικά . Σχετικά με το CAT1 τα έχουν πει πολλοί φίλοι στο φόρουμ . Είναι αποτυχημένη 100% επιλογή , επενδύθηκαν πάρα πολλά λεφτά για να αναστηθεί που δεν θα έπρεπε . Είναι ένα ταχύπλοο σε κατανάλωση και συντήρηση με ταχύτητα συμβατικού . Δεν χρειάζεται τίποτα άλλο για να απαλλαγεί παντοιοτρόπως από αυτό το πλοίο .
Diagoras Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago Κάποιες απορίες: 1) τα Magic 2 & 3 δεν έχουν κλείσει ούτε μια χρονιά δρομολόγησης, ούτε καν καλοκαίρι δεν έχουνε δουλέψει, πώς μπορούμε να τα κρίνουμε από τώρα; Έχουμε ολοκληρωμένα δεδομένα κίνησης; Ειδικά όταν μιλάμε για μια εταιρεία που δε μπορούσε για καιρό να αναρτήσει δρομολόγια, μια εταιρεία που δοκιμάζει κάτι καινούριο στο Σαρωνικό (έσπασε την Ύδρα από τις Σπέτσες και χρησιμοποιεί δύο ταχύπλοα στη γραμμή) και μάλιστα σε άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον ... Μήπως βιάζονται να βγάλουν συμπεράσματα; 2) το Magic 1 δε βλέπω που θα χωρούσε στις Σποράδες το καλοκαίρι αλλά θυμάμαι πέρσι δούλεψε στο Σαρωνικό μέχρι Δεκέμβρη. Σε μήνες όπως ο Νοέμβρης δε θα ήταν πιο αποδοτικό στο Σαρωνικό σε σχέση με τα Magic 2 & 3 όπως έγραψε ο @Annivas; Νομίζω βιάζονται να το ξαποστείλουν ... 3) Cat I ... τα είπανε όλα οι φίλοι, λάθος επένδυση, λάθος πλοίο, πολλά λεφτά ανακαίνισης, μεγάλες χασούρες και λάθος σχεδιασμένα δρομολόγια (πέρσι ειδικά). Το μόνο που μπορεί να πετύχει το συγκεκριμένο "ταχύπλοο" είναι να ξυπνήσει ακτοπλοϊκά την Κύθνο αλλά με δυσανάλογο κόστος ... Απορώ τι όνειρο είδανε ... 4) διαβάζω για νεότευκτα στα 2/3 του Cat I ... Σε ποιές γραμμές θα μπορούσαν να δρομολογηθούν όλα αυτά τα πλοία; Απέναντι σε ποιά πλοία και σε ποιούς ανταγωνιστές; 5) διακρίνω αρκετά επιθετική πολιτική από την εταιρεία χωρίς να βλέπω ανάλογη προεργασία σε επίπεδο οργάνωσης. Μπήκανε στις Σποράδες χωρίς προεργασία, μπήκανε επιθετικά στο Σαρωνικό αρκετά ξαφνικά, μπήκανε στις Δυτικές Κυκλάδες σε εντελώς καινούρια σύνδεση από Λαύριο, κινήσεις στις οποίες πρέπει να ματώσανε πάρα πολύ οικονομικά για να πάρουν ό,τι μερίδιο πήρανε ... Πώς συνεχίζουν να παίζουν τόσο επιθετικά και να βγάζουν εξαγγελίες για νεότευκτα όταν έχουν απέναντι ανταγωνισμό που δραστηριοποιείται χρόνια και έχει ένα ήδη καλά αναπτυγμένο δίκτυο πρακτορεύσεων;
Man0lero Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago 8 minutes ago, Diagoras said: Κάποιες απορίες: 1) τα Magic 2 & 3 δεν έχουν κλείσει ούτε μια χρονιά δρομολόγησης, ούτε καν καλοκαίρι δεν έχουνε δουλέψει, πώς μπορούμε να τα κρίνουμε από τώρα; Έχουμε ολοκληρωμένα δεδομένα κίνησης; Ειδικά όταν μιλάμε για μια εταιρεία που δε μπορούσε για καιρό να αναρτήσει δρομολόγια, μια εταιρεία που δοκιμάζει κάτι καινούριο στο Σαρωνικό (έσπασε την Ύδρα από τις Σπέτσες και χρησιμοποιεί δύο ταχύπλοα στη γραμμή) και μάλιστα σε άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον ... Μήπως βιάζονται να βγάλουν συμπεράσματα; 2) το Magic 1 δε βλέπω που θα χωρούσε στις Σποράδες το καλοκαίρι αλλά θυμάμαι πέρσι δούλεψε στο Σαρωνικό μέχρι Δεκέμβρη. Σε μήνες όπως ο Νοέμβρης δε θα ήταν πιο αποδοτικό στο Σαρωνικό σε σχέση με τα Magic 2 & 3 όπως έγραψε ο @Annivas; Νομίζω βιάζονται να το ξαποστείλουν ... 3) Cat I ... τα είπανε όλα οι φίλοι, λάθος επένδυση, λάθος πλοίο, πολλά λεφτά ανακαίνισης, μεγάλες χασούρες και λάθος σχεδιασμένα δρομολόγια (πέρσι ειδικά). Το μόνο που μπορεί να πετύχει το συγκεκριμένο "ταχύπλοο" είναι να ξυπνήσει ακτοπλοϊκά την Κύθνο αλλά με δυσανάλογο κόστος ... Απορώ τι όνειρο είδανε ... 4) διαβάζω για νεότευκτα στα 2/3 του Cat I ... Σε ποιές γραμμές θα μπορούσαν να δρομολογηθούν όλα αυτά τα πλοία; Απέναντι σε ποιά πλοία και σε ποιούς ανταγωνιστές; 5) διακρίνω αρκετά επιθετική πολιτική από την εταιρεία χωρίς να βλέπω ανάλογη προεργασία σε επίπεδο οργάνωσης. Μπήκανε στις Σποράδες χωρίς προεργασία, μπήκανε επιθετικά στο Σαρωνικό αρκετά ξαφνικά, μπήκανε στις Δυτικές Κυκλάδες σε εντελώς καινούρια σύνδεση από Λαύριο, κινήσεις στις οποίες πρέπει να ματώσανε πάρα πολύ οικονομικά για να πάρουν ό,τι μερίδιο πήρανε ... Πώς συνεχίζουν να παίζουν τόσο επιθετικά και να βγάζουν εξαγγελίες για νεότευκτα όταν έχουν απέναντι ανταγωνισμό που δραστηριοποιείται χρόνια και έχει ένα ήδη καλά αναπτυγμένο δίκτυο πρακτορεύσεων; Μπορώ να προσπαθήσω να σου απαντήσω σε καποια . 1) Ο Σαρωνικος ειναι ο νουμερο 1 στοχος και ο ανταγωνισμός εκει ναι μεν μεγαλος αλλα 7 μηνες το χρονο τουλάχιστον υπαρχει ζητηση . Επισης ειναι το μονο ισως μερος που εχει προσημφωνηθει οτι δεν θα ενοχληθει και εχει και τις ευλογίες του να αναπτυχθεί στο επακρο . 2) Η εταιρεία καθε χρονο ανεβαζει τον πήχη σε διάφορους τομεις . Ας πουμε οτι το 1 ηταν το σχολειο τους στα μικρα και πλεον με τους στοχους και την εξέλιξη που θελουν δεν ειναι μεσα . Επισης μεσα στην χρονιά ισως δουμε αντικαταστάτη του 3) Ο λογος που επιλέχθηκε το πλοιο ειναι περίπλοκος και μετα απο συγκυρίες (κοβιντ) , (στροφαλος) αργησε πολυ να το αξιοποιησει με ηδη επενδεδυμενα λεφτα 4) δεν εχει οριστικοποιηθεί το μεγεθος αυτο ειναι που θελουν . Αν τα βαλουν κατω στο τελος και τα νουμερα δεν βγαινουν μπορει να τα αλλαξουν 5) υπαρχει μια ας το πούμε σχεση μεταξυ δυο εταιρειών οπου τα πρωτα χρονια οτι του έλεγαν γινοταν . Πλεον ειναι πιο αυτονομη σαν εταιρεία αλλα ακομα υπαρχει μια επαφη η οποια τους έχει οφελήσει με τις πρακτορευσεις Η επιθετική πολιτική ειναι το μοτο τους .
Nikos_Chania Posted 33 minutes ago Posted 33 minutes ago Δεν βλέπω τον λόγο για τόσο σιγουριά σε όσα γράφονται. Καμία αγορά δεν είναι εύκολη ούτε είναι σωστό να λέγεται ανοιχτά πως "έχει προσυμφωνηθει" κάτι. Οι διάφορες πληροφορίες που γράφονται εδώ αν μη τι άλλο δεν μπορούμε να τις πούμε εξαγγελίες. Επιθετική πολιτική χωρίς περιθώριο για "μάτωμα" δεν υπάρχει. Και τέτοιο περιθώριο χωρίς στήριξη από την ποντοπόρο δύσκολα έχει δημιουργηθεί σε τόσο σύντομο διάστημα δραστηριοποιησης της εταιρείας. Για αυτό, μικρό καλάθι για όλα και διευρυμένη προσέγγιση. Ναι μοιάζει να είναι πολύ καλή η ανάπτυξη και οι πρακτικές της εταιρείας, αλλά είναι κι άλλα που παίζουν ρόλο στην ανάπτυξή της.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now