Jump to content
Shipfriends

Apollon Hellas

eMembers
  • Posts

    79
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Βλέποντας νέες φωτογραφίες του πλοίου στο Instagram από τον Voyagair αναρωτιέμαι αν θα επιλέξουν να βάψουν τελικά τη γέφυρα σε μαύρο χρώμα ή θα την αφήσουν όπως είναι. Προσωπικά προτιμώ να γίνει μαύρη όπως και στα άλλα Superfast. Κατά τα άλλα νομίζω ότι το πλοίο θα αναδειχθεί πολύ με τα σινιάλα της Superfast πάνω του.
  2. Καλώς ή κακώς η άφιξη των Aero έγινε καθυστερημένα με αποτέλεσμα ο όποιος σχεδιασμός υπήρχε για καινούργιους πειραματισμούς (νέα δρομολόγια) μέσα στο καλοκαίρι να μετατίθεται για πιο μετά, δηλαδή στους επόμενους μήνες. Τώρα το γεγονός ότι τα Aero δεν προσέγγισαν π.χ. το λιμάνι των Μεθάνων είναι απολύτως φυσιολογικό από τη στιγμή που δεν υπάρχουν δρομολόγια που να περιλαμβάνουν τον συγκεκριμένο προορισμό μέχρι το τέλος της υπάρχουσας δρομολογιακής περιόδου (31 Οκτωβρίου 2022). Τώρα ως προς την Attica και την Hellenic Seaways και τις φήμες για τις αλλαγές που έρχονται. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ποτέ στο παρελθόν δεν έχει υπάρξει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον στο εσωτερικό της εταιρείας για αλλαγές και τροποποιήσεις αλλά και ένταξη νέων προορισμών. Ας μην ξεχνάμε ότι τα δρομολόγια που πραγματοποιούσε η Hellenic Seaways από Πειραιά για Αίγινα - Μέθανα κάθε Παρασκευή απόγευμα από τον Νοέμβριο του 2021 μέχρι τον Απρίλιο του 2022 ήταν άκρως επιτυχημένα με βάση πληροφορίες μου. Για ποιόν ακριβώς λόγο να αντικαταστήσουν τα Aero το Flying Cat 6 ; Προσωπικά το θεωρώ αδύνατον καθώς το Flying Cat 6 έχει χωρητικότητα 340 ατόμων ενώ το Aero 150 ατόμων και είναι ότι πρέπει για τα δρομολόγια σκούπα που πραγματοποιεί η Hellenic χειμώνα-καλοκαίρι στον Σαρωνικό. Οπότε θεωρώ σίγουρο τα Aero να συμπληρώσουν το Flying Cat 6 παρά οτιδήποτε άλλο. Πάντα όλοι έχουμε αμφιβολίες καθώς δεν είμαστε εμείς οι εταιρείες ούτε αυτοί που θα λάβουν τις συγκεκριμένες αποφάσεις ωστόσο όπως ανέφερα και λίγο παραπάνω οι πιθανότητες να δούμε σημαντικές αλλαγές είναι πιο πιθανές από κάθε άλλη στιγμή στο παρελθόν. Και αυτές οι αλλαγές θα αρχίσουν να γίνονται περισσότερο αισθητές από 1η Νοεμβρίου 2022 όπου θα ξεκινήσει η νέα δρομολογιακή περίοδος και θα αρχίσει να ξεδιπλώνεται ολόκληρος ο νέος σχεδιασμός.
  3. Σύμφωνα με νεώτερες πληροφορίες από 1η Νοεμβρίου 2022 που ξεκινάει και η νέα δρομολογιακή περίοδος και λήγει η υπάρχουσα η Attica Group για να συνδυάσει την καλύτερη διασύνδεση των νησιών (Island Hopping) αλλά και για την καθημερινή εξυπηρέτηση νέων προορισμών αυξημένου ενδιαφέροντος ενδεχομένως να υπάρξει ένα καθημερινό δρομολόγιο από το Flying Cat 6 ως εξής Πειραιάς - Αίγινα - Μέθανα - Πόρος - Ύδρα - Σπέτσες με αναχώρηση το πρωί (08.00 - 10.00). Το δρομολόγιο αυτό θυμίζει τα παλαιά δρομολόγια του Νεράιδα στον Σαρωνικό πριν από πολλά χρόνια. Σε κάθε περίπτωση η Attica το άμεσος επόμενο διάστημα, όπως λέτε και εσείς στο forum, θα προσπαθήσει με οργανωμένο και σαφές σχέδιο να επαναφέρει τον κόσμο στα πλοία προσεγγίζοντας στοχευμένους προορισμούς με εναλλακτικά δρομολόγια. Τέτοιου τύπου προορισμοί είναι Πόρος, Μέθανα, Σπέτσες και Πόρτο Χέλι.
  4. Χωρίς να γνωρίζουμε τον ακριβή χρόνο που θα συμβεί αυτό η Attica Group σχεδιάζει διαφοροποιήσεις και αλλαγές τόσο ως προς τη συχνότητα όσο και ως προς τους προορισμούς που θα εξυπηρετεί. Για παράδειγμα, στα σκαριά είναι και ο διπλασιασμός των δρομολογίων στο Αίγινα - Αγκίστρι (πιθανόν και με μία μικρή μίξη και με κάποιο δελφίνι) όσο και η ένταξη νέων προορισμών όπως τα Μέθανα με τη δημιουργία και νέων γραμμών που θα ευνοούν το Island Hopping. Με το καλό να ξεκινήσουν τα Aero από τις 8 Αυγούστου 2022. Σίγουρα οι επόμενοι μήνες μετά και την απόκτηση των Aero αναμένεται να είναι άκρως εντυπωσιακοί.
  5. Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι το design είναι εκπληκτικό και από άποψη χρωμάτων και συνολικού σχεδιασμού. Οι εσωτερικοί χώροι πάντως πρέπει να είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακοί με άπλετη θέα και στην πλώρη αλλά και κυκλικά σε όλο τον Σαρωνικό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Με το καλό να κατασκευαστεί όλος ο νέος οικολογικός στόλος της Saronic Ferries !
  6. Πραγματικά εκπληκτικά νέα 😊. Είναι πολύ πιθανόν ότι η Attica θα προωθήσει την έναρξη της δρομολόγησης των Aero στον Σαρωνικό εν μέσω θέρους ως ένα νέο "φρέσκο ξεκίνημα" το οποίο θα δημιουργήσει αφενός "θόρυβο" αλλά κυρίως θα την διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό ο οποίος παραμένει στάσιμος. Οπότε δεν είναι καθόλου απίθανο εν όψει αυτής της "νέας εποχής" να δούμε και νέες γραμμές και νέους προορισμούς όπως έχω ήδη γράψει στα Δρομολόγια Σαρωνικού.
  7. Από αυτή την Παρασκευή 24/06 και κάθε Παρασκευή το τελευταίο δρομολόγιο από Πειραιά για Αίγινα στις 20.30 επεκτείνεται μέχρι και τα Μέθανα με διανυκτέρευση του πλοίου στον λιμένα Μεθάνων και αναχώρηση για Αίγινα - Πειραιά το Σάββατο το πρωί στις 07.30. Με βάση δικές μου πηγές ως προς την κίνηση των οχημάτων ο Πόρος δεν παρέχει ιδιαίτερα ικανοποιητικές πληρότητες και εξαιτίας και της αύξησης των καυσίμων επιλέχθηκε ως το τέλος του δρομολογίου να είναι τα Μέθανα όπως συμβαίνει κάθε Κυριακή βράδυ με το Αγκίστρι. Επίσης, σύμφωνα με πηγές το ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ θα μπορούσε να επανέλθει στα δρομολόγια μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου όμως μένει να φανεί αυτό αν θα επαληθευτεί προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο. Τέλος, υπάρχουν κάποιες αναφορές που μένει να δούμε αν θα γίνουν κάποια στιγμή πράξη που αναφέρουν ότι μάλλον η Attica Group εξετάζει από τον Ιούλιο και μετά να δρομολογήσει Catamaran (θα μπορούσαν να είναι και τα Aero) στη γραμμή Πειραιάς - Αίγινα - (Αγκίστρι) - Μέθανα - Πόρος. Ο μόνος λόγος που υπάρχει και ο Πόρος στο παραπάνω δρομολογιακό σχήμα είναι γιατί σύμφωνα με τις πηγές αυτές θέλουν να υπάρχει ανταπόκριση με το πλοίο (μάλλον της ίδιας εταιρείας) που συνεχίζει για Ύδρα - Σπέτσες, ώστε η Αίγινα και οι λοιποί προορισμοί να έχουν τη δυνατότητα σύνδεσης με τα υπόλοιπα νησιά του Σαρωνικού προωθώντας με αυτό τον τρόπο το Island Hopping που μέχρι σήμερα δεν υπήρχε.
  8. Είναι γεγονός ότι η Attica δείχνει να μην υπολογίζει τίποτα παρά τους δύσκολους καιρούς και το ταχύπλοο πραγματικά πετάει. Τα 38 αρια + τα πιάνει σε πολλά σημεία του δρομολογίου του, μία φορά που μου έκανε εντύπωση ήταν όταν επέστρεφε από Πάρο για Πειραιά και έκανε το δρομολόγιο σε 2ωρες και 30 - 40 λεπτά πολύ γρηγορότερα από τις 3 ώρες που γράφει η εταιρεία στα ονομαστικά δρομολόγια. Σε κάθε περίπτωση νομίζω ότι αυτός ο "θρύλος" του Αιγαίου έχει για τα καλά επιστρέψει στη δράση και είναι η πρώτη φορά, μετά την απόκτηση της HSW από την Attica, που μας δείχνει τα δόντια του και τι πραγματικά αξίζει ως ταχύπλοο.
  9. Φαίνεται να ισχύουν και να επαληθεύονται στο άμεσο μέλλον οι αναφορές σας καθώς για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο όλες τις Τετάρτες είναι εκτός το Κουφονήσι και η Αμοργός οπότε είναι ιδιαίτερα πιθανό να υπάρξει μια τέτοια προέκταση προς Ικαρία και Σάμο. Το μόνο που μένει είναι να δούμε τις όποιες επίσημες ανακοινώσεις για να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες αφού με βάση το πλέγμα των δρομολογίων έχει εξασφαλιστεί χώρος για την υλοποίηση της παραπάνω επέκτασης.
  10. Θα συμφωνήσω δεν έχει ουσιαστικό λόγο ύπαρξης το δρομολόγιο του για Πάρο - Νάξο με τις υπάρχον πλέγμα δρομολογίων των εταιριών που εξυπηρετούν τα παραπάνω νησιά. Πάντως αξίζει να αναφερθεί ότι από Πειραιά προς Κυκλάδες για να επιλέξει το Santorini Palace κάποιος αξίζει μόνο για Σύρο - Μύκονο (& Τήνο) από Πάρο και μετά χάνεται κάθε ενδιαφέρον ιδίως από πλευράς διάρκειας διαδρομής σε σύγκριση με όλα τα πλοία της Attica. Από Πάρο και μετά θεωρώ ότι κάνει αποκλειστικά για το περίφημο "Island Hopping".
  11. Μένει να δούμε αν θα πραγματοποιηθεί το απευθείας δρομολόγιο Πειραιάς - Πάρος - Νάξος που γινόταν πέρσυ κάθε Τετάρτη. Ακόμα δεν έχει δημοσιευτεί κάτι στην ιστοσελίδα της εταιρείας και στο Booking System.
  12. Ναι πραγματικά η κατάσταση έχει ξεφύγει με το site ή μάλλον καλύτερα με τα sites αφού έχουν πέσει όλα το www.hellenicseaways.gr, το www.bluestarferries.com και το www.superfast.com. Πλέον νομίζω μετράει τουλάχιστον δύο 24ωρα που είναι εκτός λειτουργίας. Πράγμα αδιανόητο για εταιρεία του μεγέθους της Attica Group.
  13. Γνωρίζει κανείς γιατί η HSW καθυστερεί τόσο πολύ να δημοσιεύσει τα δρομολόγια για το Πάσχα - Καλοκαίρι στη γραμμή Πειραιάς - Αίγινα - Αγκίστρι - Μέθανα τη στιγμή που όλες οι άλλες εταιρείες έχουν προβεί στη σχετική ανάρτηση των δρομολογίων τους ;; Ακόμα, η HSW αυξάνει εκ νέου τις τιμές των εισιτηρίων τουλάχιστον στον Αργοσαρωνικό στη γραμμή Πειραιά μέχρι Πόρτο Χέλι από τον Μάιο.
  14. Οι Μινωικές Γραμμές ενδεχομένως να ετοιμάζονται για κάποια νέα κίνηση με το Σαντορίνη Παλλάς να εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιάς - Κυκλάδες - Κρήτη φέτος το καλοκαίρι. Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο site της εταιρείας και ειδικά στα banner είναι εξαιρετικά σημαντικές. Συγκεκριμένα το Ηράκλειο - Κυκλάδες έχει αντικατασταθεί με Γραμμή Κυκλάδων και το Πειραιάς - Κυκλάδες έχει αντικατασταθεί με Aegean Speed Lines. Το εσωτερικό ακόμα του "Γραμμή Κυκλάδων" είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον αναφέροντας δρομολόγια από/ Προς Πειραιά και Ηράκλειο με ενδιάμεσους σταθμούς στις Κυκλάδες. Το ebooking δέχεται ακόμα γραμμές του τύπου 'Πειραιάς - Σαντορίνη' αλλά χωρίς να έχουν εκχωρηθεί δρομολόγια ακόμα! Πιστεύετε ότι θα δούμε κάποια έκπληξη από τις Μινωικές φέτος;
  15. Μήπως ο πρίγκηπας με τα κρίνα 《μετακομίσει》από το Cruise Olympia στο Festos Palace τώρα που θα βρίσκονται και τα δύο στη Μάλτα;
×
×
  • Create New...