Annivas Posted March 14 Share Posted March 14 (edited) 22 hours ago, Mike18 said: Κοντά σε συμφωνία με την Attica, για κατασκευή ferry με καύσιμο τη μεθανόλη Ναυτικά Χρονικά Πρόκειται για ένα project που αφορά ένα πλοίο , το design του οποίου είναι έτοιμο μαζί με τα spec. Καύσιμο θα καίει ΚΑΙ Μεθανόλη εκτός από πετρέλαιο. Edited March 15 by proud_ionian quote/μεταφορά Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted March 14 Share Posted March 14 Ενδιαφέρον θα ε΄χει να δούμε. Αν και 100 μέτρα μου φαινεται μικρό.... Για σποράδες το μέγεθος αυτό ειναι ταμάμ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted March 14 Share Posted March 14 (edited) Ενδιαφέρον το νέο project το οποίο θα αποτελέσει την έναρξη του ναυπηγικού προγράμματος της Attica. Θα τολμήσω να πω πως αυτό το πλοίο των 100μ που σκοπεύουν να ναυπηγήσουν, θα είναι πειραματικό για τα επόμενα που θα ακολουθήσουν. Μικρότερο πάντως από τα Paros,Naxos και θα έχει ενδιαφέρον που προτίθεται να το δρομολογήσουν. Ελπίζω να δούμε σύντομα να πέφτουν οι υπογραφές για να ξεκινήσει αυτή η πολυπόθητη ανανέωση του ακτοπλοϊκού μας στόλου... Edited March 14 by proud_ionian quote/μεταφορά Link to comment Share on other sites More sharing options...
wysiwid Posted March 14 Share Posted March 14 (edited) Η Ναυτεμπορική έχει σημείωση "μάλλον για ενδοκυκλαδικά " Edited March 14 by proud_ionian τεχ βοηθεια Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperRunner Posted March 14 Share Posted March 14 Γιατί όχι και Αργοσαρωνικό. Σαν μέγεθος είναι ότι πρέπει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted March 14 Share Posted March 14 Το ίδιο ακριβώς σκεφτόμουν με τον @Petros P. Το θέμα είναι ότι ακόμα δεν υπάρχουν υποδομές για προμήθεια μεθανόλης στα πέριξ του Πειραιά πόσο μάλλον στο Βόλο... Ενδοκυκλαδικά θα μπορούσε αλλά για τον ίδιο λόγο δε ξέρω κατά πόσο θα εφικτό να δρομολογηθεί εκεί. Ας πέσουν οι υπογραφές και έχουμε θα έχουμε χρόνο να δούμε που θα το δρομολογήσουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wysiwid Posted March 14 Share Posted March 14 (edited) Ή Κυκλάδες ή Σαρωνικό η Hellenic Seaways ουδέποτε επένδυσε στην γραμμή μας με κάποιο νεότευκτο.. οπότε μην ανησυχείτε.. Edited March 14 by proud_ionian μεταφορα Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperRunner Posted March 14 Share Posted March 14 Συγνώμη, αλλά τα AERO νεότευκτα δεν ήρθαν στον Αργοσαρωνικό; Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_captain_of_sporades Posted March 14 Share Posted March 14 Για την γραμμή των Σποράδων εννοεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicksy58 Posted March 14 Share Posted March 14 Ίσως είναι αντικαταστάτης του Άρτεμις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AEGEAN Posted March 14 Share Posted March 14 Μήπως προορίζεται όντως για ενδοκυκλαδικα σε συνδυασμό με τις πολυετής συμβάσεις, που λέει ότι θα δώσει το υπουργείο για νέες ναυπηγησεις σε πράσινα πλοία; Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted March 14 Share Posted March 14 8 hours ago, Petros P said: Για σποράδες το μέγεθος αυτό ειναι ταμάμ 7 hours ago, SuperRunner said: Γιατί όχι και Αργοσαρωνικό. Σαν μέγεθος είναι ότι πρέπει. Θα κανει ναυπηγηση κοντα στα 50 εκατ ευρω κ θα το βαλει σε γραμμες με μικρη τουριστικη περιοδο;πως θα κανει αποσβεση; Σε λιγο ο Σαρωνικος θα εξυπηρετειται με το Ναxos οπως παει οταν θα περισεψει Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted March 14 Share Posted March 14 (edited) Σαρωνικό; Με 100 άτομα μ.ο και 20ΙΧ τον χειμώνα ,υπερβολικό… Edited March 14 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted March 14 Share Posted March 14 Εν το μεταξυ κανεις δε βλεπει το τυρακι μεχρι στιγμης! Η Αττικα οπου κ αν εχτισε πλοια της στο παρελθον πηρε μεγαλες αποζημιωσεις λογω ρυτρων των ναυπηγειων προς σε αυτην για καθυστερησεις!τι να θυμηθουμε;τα superfast V-Χ το Δηλος το Μυκονος..ποιος μας εγγυαται πως θα τελειωσει στην ωρα του κ χωρις προβληματα σε 1 ναυπηγειο χωρις την τεχνογνωσια;;; Το βλεπω να μπαινει μεσα ολο το progect της διοοκησεις της ΟΝΕΧ Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 14 Share Posted March 14 It's a long way to Tipperary Ας κάνουμε λίγη υπομονή, έστω μέχρι να κοπούν τα πρώτα ελάσματα. Μόνο στον Αστακό δεν το έχουμε στείλει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted March 15 Author Share Posted March 15 Ετσι ακριβώς . Ας κάνουμε λίγο υπομονή γιατί ο όμιλος δεν έχει πάει μονοκούκι στην Ελευσίνα , έχει πάει και σε άλλα ναυπηγεία για προσφορές . Και εκτός απο το οικονομικό , σημαντικό ρόλο θα παίξουν και τα terms για να κλείσει η συμφωνία . Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperRunner Posted March 15 Share Posted March 15 Χωρίς έρευνα αγοράς κτλ, καινούργιο πλοίο γιοκ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicksy58 Posted March 15 Share Posted March 15 Κανείς δεν γνωρίζει τις λεπτομέρειες, αλλά κάποιοι αρχίζουν ήδη να επικρίνουν. Πρέπει να είναι όλοι χαρούμενοι που ήδη γίνεται λόγος για νέα ναυπηγική στην Ελλάδα. Είναι κάτι που δεν έχει συμβεί εδώ και δεκαετίες εκτός από κάποια μικρά σκάφη προσγείωσης Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted March 15 Share Posted March 15 Μα ειμαστε χαρουμενοι που θα γινει εδω γιατι θα το βλεπουμε κ απο κοντα κ πολυς κοσμος θα δουλεψει!αλλα δεν ξεχνω τα λεφτα που πληρωσε ο Σκαραμαγκας τοτε για το μισοτελειωμενο Μυκονος κ Χιος!ολοι κοιτανε το συμφερον τους Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now