Jump to content
Shipfriends

Μακεδονία (IMO 8822052)


Recommended Posts

Καλησπέρα,

είναι η πρώτη φορά που γράφω στο φόρουμ, ενώ το παρακολουθώ συχνά. Στη διαδρομή από και προς Αίγινα, είδα το παρατημένο επιβατηγό που φαίνεται στη φωτογραφία αλλά δε μπορώ να βρω στο AIS. Γνωρίζουμε ποιό είναι;

20170811_154331.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 254
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 months later...

Λόγω των ασχημων καιρικών συνθηκών το Μακεδονία παρασύρθηκε από τα ραδα του Πειραιά και κατέληξε στη Κυνοσουρα!! Το ρυμουλκο Χρήστος XXXIII είναι εκεί τώρα για να το αποκολλήσει!! Οι φωτογραφίες είναι από τε σελίδα Εφημερίδα Ανατροπές!!! 

 

FB_IMG_1513497259662.jpg

FB_IMG_1513497263030.jpg

FB_IMG_1513497270046.jpg

FB_IMG_1513497276389.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μπα, βασικά ενημέρωσαν την πλοιοκτήτρια εταιρεία για να απομακρύνει το πλοίο...

Προσάραξη παροπλισμένου Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου στη Σαλαμίνα

Quote

 

Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Σαλαμίνας για περιστατικό προσάραξης του  παροπλισμένου Ε/Γ- Ο/Γ “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ” Ν.Π. 11537 στη θαλάσσια περιοχή ακρωτηρίου “ΚΥΝΟΣΟΥΡΑΣ” Σαλαμίνας.

Στελέχη της οικείας Λιμενικής Αρχής που έσπευσαν στο σημείο διαπίστωσαν ότι επί του κόλπου “ΛΙΜΝΙΩΝΑ ΚΥΝΟΣΟΥΡΑΣ” είχε προσαράξει με την πλώρη το ανωτέρω Ε/Γ- Ο/Γ, χωρίς επί του πλοίου να υπάρχει πλήρωμα ή επιβαίνοντες.

Στην περιοχή μετέβησαν επίσης τρία (03) περιπολικά σκάφη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., Πλοίο Ανοικτής Θαλάσσης (ΠΑΘ) Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., αντιρρυπαντικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., το οποίο τοποθέτησε προληπτικά πλωτό φράγμα περιμετρικά του πλοίου, το Ρ/Κ “ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΧΧΙΙΙ”, ενώ ενημερώθηκε ιδιωτική εταιρεία απορρύπανσης προς παροχή συνδρομής, αν απαιτηθεί.

Από το συμβάν δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση, ούτε αναφέρθηκε τραυματισμός.

Προανάκριση διενεργείται από το Γ' Λιμενικό Τμήμα Σαλαμίνας του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά στο πλαίσιο του Ν.Δ. 712/1970, ενώ ενημερώθηκε η πλοιοκτήτρια εταιρεία προκειμένου να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την  απομάκρυνση του προσαραγμένου  Ε/Γ-Ο/Γ “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ”. 

hcg.gr

 

 

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, proud_ionian said:

θα ψαχνουν τον πλοιαρχο για να τον συλλαβουν<_<

ναι,ναι οπως αυτο ακριβως που εγινε και εδω στην αλεξανδρουπολη τι κριμα ομως που τωρα δεν υπαρχει !!! θα στεναχωρηθηκαν/νευριασαν οι καημένοι :lol:     http://www.e-evros.gr/gr/eidhseis/3/akybernhto-d-3-ploio-sthn-ale3androypolh-tylixthke-o-kabos-sthn-propela/post33904

Ξερουμε μηπως σε ποιον ανήκει το συγκεκριμενο πλοιο?

Edited by kostas-k-al
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Neptune said:

Καλα που δεν ειχε βορια να βγει στην Κρητη....

 

1 hour ago, georgios express said:

Δηλαδή έκοβε βόλτες αδέσποτο στο Piraeus Roads και δεν το πήρε κανένας είδηση πριν καταλήξει στην Κυνόσουρα. To Piraeus Traffic θα μπορούσε να το δει;

 

Ένας Α/Φ δεν είδε την κίνηση στο ραντάρ του από όοοολα τα αγκυροβολημένα; 

Τι θα γινόταν αν φύσαγε καλά λες βοριάς ή δυτικός και πήγαινε σε κανένα αγκυροβολημένο γκαζάδικο;

Link to comment
Share on other sites

Και σε βίντεο από αέρος. Το πλοίο βλέποντάς το από κοντά σίγουρα είχε ακουμπήσει η πλώρη του όμως μεγάλο μέρος της καρίνας δεν πρέπει να έχει κάτσει εντελώς καθώς με λίγο/αέρα και κύμα που είχε το απόγευμα έκανε μια ελαφρά παλινδρομική κίνηση. 

Απ'όσα άκουσα, από πλευράς κράτους υπάρχει η εντολή να απομακρυνθεί το αμεσότερο δυνατό και ήδη οι λιμενικές αρχές έχουν επικοινωνήσει με τον Φώτη Μανούση

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ποτε πηγες, ποτε το βγαλες, μονταρισες, ανεβασες. Λουκι Λουκ!

Ναι και ο Μανουσης αφοδευσε για το Μακεδονια.... Ουτε δικο του ειναι, ουτε εκεινος το εγκατελειψε στη ραδα... Τουλαχιστον το αλλο θα παει στον πατο δε θα παει σε παραλια...

Link to comment
Share on other sites

Χρονια τωρα το περιμέναμε πότε θα πάρει δρόμο μόνο του με τους καιρούς. Αντι να λυθεί το πρόβλημα που το φερε πίσω όμως μένουμε στη Ραδα επ αοριστον κι ολα καλα. Λογική ελληνικού δημοσίου at its finest moments!

 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Neptune said:

Τουλαχιστον το αλλο θα παει στον πατο δε θα παει σε παραλια...

πραγματικά μου κάνει τεράστια εντύπωση που το Παναγία Αγιασσου δεν έχει πάρει δρόμο ακόμη, βαστώντας τη θέση του τόσα χρόνια με μια μόνο άγκυρα. Το Μακεδονία είχε φουνταρισμένες και τις δύο από την αρχή. 

 

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι η δεξια ηταν μονο καδενα.

δεν εχει και ιδιαιτερη σημασια ομως. αυτη ειναι η ελλαδα. δυο παρατημενα πλοια, με απειρα νομικα προβληματα, παραμενου κοντα εξι χρονοα, στη ραδα του μεγαλυτερου λιμανιου της χωρας.

Link to comment
Share on other sites

 

περισσοτερο Λ.Σ.

 

Quote

Συνέχεια ενημέρωσης σχετικά με την προσάραξη του Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» στη θαλάσσια περιοχή ακρωτηρίου ΚΥΝΟΣΟΥΡΑΣ Σαλαμίνας (κόλπος Λιμνιώνα)

Από την πρώτη στιγμή προσάραξης του Ε/Γ – Ο/Γ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ  Ν.Π. 11537 στη θαλάσσια περιοχή ακρωτηρίου Κυνοσούρας Σαλαμίνας (κόλπος Λιμνιώνα), μετέβησαν στο σημείο ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Νεκτάριος Σαντορινιός, ο Αρχηγός Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Αντιναύαρχος Σταμάτιος Ράπτης, ο Διευθυντής Κλάδου Α΄ Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Υποναύαρχος Ιωάννης Αργυρίου και ο Κεντρικός Λιμενάρχης Πειραιά Αρχιπλοίαρχος Κωνσταντίνος Λεοντάρας.
Ταυτόχρονα ενημερώθηκε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Παναγιώτης Κουρουμπλής, ο οποίος έδωσε άμεσα σαφείς οδηγίες για την λήψη επειγόντων μέτρων προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος και αποφυγής οποιουδήποτε κινδύνου για τη ναυσιπλοΐα. 
Κατά τη διάρκεια των ανωτέρω ενεργειών, προσήλθαν ο αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης Νήσων κ. Παναγιώτης Χατζηπέρου, η Δήμαρχος Σαλαμίνας Ισιδώρα Νάνου Παπαθανασίου και ο Διοικητής ΔΑΛ κ. Δημοσθένης Μπακόπουλος.  
Στο πλαίσιο των ανωτέρω εντολών κ. ΥΝΑΝΠ, διενεργήθηκε επί του πλοίου αυτοψία από τον Αρχηγό Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και τον Διευθυντή Κλάδου Α΄ Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ενώ παράλληλα βατραχάνθρωποι Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. προέβησαν σε υποβρύχιο έλεγχο υψηλού ρίσκου, διαπιστώνοντας ότι δε συντρέχει άμεσος κίνδυνος για το θαλάσσιο περιβάλλον και τις ακτές της Σαλαμίνας.
Στην περιοχή μετέβησαν τέσσερα (04) περιπολικά σκάφη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και αντιρρυπαντικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., το οποίο τοποθέτησε προληπτικά πλωτό φράγμα περιμετρικά του πλοίου.
Δόθηκε εντολή στην πλοιοκτήτρια εταιρεία για την άμεση απομάκρυνση του ανωτέρω Ε/Γ – Ο/Γ, το αργότερο εντός είκοσι τεσσάρων (24) ωρών, καθώς και για αδιάκοπη φύλαξη του πλοίου και παραμονή στο σημείο ρυμουλκού επιφυλακής. 
Στην περιοχή παραμένουν σκάφη Λ.Σ.ΕΛ.ΑΚΤ. για λόγους επιτήρησης και προστασίας του περιβάλλοντος. 
Γίνεται μνεία ότι στο  Ε/Γ – Ο/Γ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ επετράπη η αγκυροβολία στο αγκυροβόλιο λιμένα Πειραιά  το έτος 2013 για χρονικό διάστημα 30 ημερών, αλλά έκτοτε η απομάκρυνση του δεν είχε καταστεί δυνατή. Κατόπιν συντονισμένων ενεργειών του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά και της ΔΑΛ, για πρώτη φορά μετά από χρόνια, η πλοιοκτήτρια εταιρεία υποχρεώθηκε να προβεί σε έναρξη των διαδικασιών ρυμούλκησης του πλοίου εκτός Λιμένα Πειραιά στα μέσα Νοεμβρίου 2017, χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού.
Παράλληλα τόσο το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά όσο και η Δ.Α.Λ., διερευνούσαν ήδη την τυχόν ευθύνη των υπόχρεων για τη  φύλαξη του πλοίου.
Κάθε στοιχείο για την ανωτέρω υπόθεση θα διαβιβασθεί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Πειραιά, προκειμένου να συσχετισθεί με τη διενεργούμενη προανάκριση. 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...