Jump to content
Shipfriends

Μακεδονία (IMO 8822052)


Recommended Posts

Ματά-ξανά-είδα το καμάρι το Σάββατο που μας πέρασε στο Πέραμα. Ουδείς λόγος βέβαια περί οποιασδήποτε ...προόδου εργασιών. :P

Αυτό που θα ήθελα να θέσω προς συζήτηση, και με δεδομένο ότι το πλοίο βρίσκεται στην ΝΕΖ του Περάματος τα δύο τουλάχιστον τελευταία χρόνια, είναι το ερώτημα γιατί δεν το πάνε σε κάποια ντάνα ή σε κάποιο άλλο μέρος τέλος πάντων που και χώρο ζωτικό δεν θα καταλαμβάνει και δεν θα έχει και τόσα έξοδα "παραμονής - πρόσδεσης".

Το λέω αυτό γιατί κάποια στιγμή μας είχε μιλήσει ο Earl Granville για τις τιμές που παίζουν στο Πέραμα για τις επισκευές των πλοίων και μας είχε πει κάποια ποσά που ανερχόντουσαν σε χιλιάδες ευρώ ημερησίως απλά και μόνο για την εκεί παραμονή τους.

Αν μάλιστα λάβουμε υπ' όψιν μας ότι το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ βρίσκεται και καταλαμβάνει θέση στην κύρια προβλήτα της ΝΕΖ Περάματος, εκεί δηλαδή όπου τουλάχιστον την χειμερινή σεζόν οι εταιρείες παρακαλάνε για να βρουν μία θέση για επισκευή, δεν είναι κάπως περίεργο το γεγονός να συνεχίζει να μένει εκεί ένα πλοίο στο οποίο εδώ και πολύ καιρό δεν υπάρχει καμμία δραστηριότητα εργασιών ???

Το ίδιο ερώτημα βέβαια ισχύει και για ένα άλλο καμάρι (πραγματικό καμάρι όμως αυτό :)), το BLUE MONARCH, το οποίο παρομοίως είναι δεμένο στην ίδια προβλήτα τους τελευταίους έξι -αν δεν κάνω λάθος- μήνες.

Τι γίνεται τελικά με τις τιμές πρόσδεσης - παραμονής πλοίων στις ΝΕΖ ??? Ισχύουν (???), και αν ναι, συμφέρει τους πλοιοκτήτες να έχουν εκεί πλοία παροπλισμένα στα οποία δεν γίνεται καμμία εργασία από το να τα πάνε σε κάποια ντάνα, ή ισχύουν μεν οι τιμές αλλά "κατά περίπτωσιν" ???

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 254
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οχι μονο ειναι οπως το ηξερες αλλα ηδη εχουν βγαλει πραγματα απο μεσα (που χρωστουσε η ΣΑΟΣ εννοειται) για να τα πουλησουν σε πλοια που μετασκευαζονται αυτη την περιοδο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Την τριτη και ενω το φορουμ αλλαζε λιμανι με ρυμουλκα το Μακεδονια εσπασε τα δεσμα του και πηγε μια βολτιτσα. Ετσι επιστρατευτηκε το ρυμουλκο Μεγαλοχαρη για να το μαζεψει και να το ξαναδεσει στη θεση του. Παρομοιο περιστατικο ειχε γινει με το Ροδος και το Πατμος στη Δραπετσωνα μετα απο κακοκαιρια και παλι τα μαζευανε. Για να δουμε τελικα το Μακεδονια θα εχει το ιδιο τελος με τα αλλα δυο :rolleyes:

Απο το ellinikiaktoploia.net η ειδηση

Πριν από λίγη ώρα, παρασύρθηκε λόγω των δυνατών ανέμων, το υπό μετασκευή ΕΓ/ΟΓ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, της SAOS FERRIES.Στην περιοχή βρίσκεται το ρυμουλκό ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ VII ,το οποίο και συγκρατεί το πλοίο.Να σημειώσουμε εδώ, οτι οι εργασίες στο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ έχουν σταματήσει εδώ και πολύ καιρό.

EARLIER NEWS: Στις 16:40 δέθηκε και πάλι με ασφάλεια το πλοίο στην θέση του.

Link to comment
Share on other sites

Παλι καλα να λεμε που δεν εκανε ζημιες και στα αλλα βαπορια που εχει διπλα του.Απο τη μια μερια ειναι το BLUE MONARCH και απο την αλλη ενα φορτηγο νομιζω.

Να ρωτησω αν το πλοιο εχει βατσιμανη ή αν δεν υπαρχει κανενας για να το προσεχει?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Κάποιες φόρες στο γκαράζ του έχω δει κάποιον άνθρωπο, τώρα δε γνωρίζω εάν είναι βατσιμανης ή κανένας άστεγος που βρήκε στέγη στο βαπόρι. Πάντως το καμάρι της SAOS θα είχε ωραία μπαλκόνια

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Πραγματι ΣΕΙΡΙΕ,η φωτογραφια ειναι ενδεικτικη της 'κουτοποιησης' που εφαγε το πλοιο.Καλυτερα που δεν τελειωσε η μετασκευη γιατι βλεπω να ψαχναμε στο AIS :P μονο την πρυμη σε κανα ταξιδι :D Τεσπα,ολο αυτο το κομματι συντομα θα γινει προκες...δεν νομιζω να πιστευει κανεις οτι θα ταξιδεψει ποτε αυτο το πλοιο :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Να δούμε πότε θα το πάρουνε το "βαπόρι" οι αγέρηδες και θα το ψάχνουμε σε καμμιά Κυνόσουρα. Σήμερα με τους πολύ δυνατούς ανέμους που είχαμε, η πλώρη του κόντευε να σχηματίσει ...ορθή γωνία με του παραπλεύρως κείμενου ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ. Ούτε κάβοι το κρατάνε πια ούτε άγκυρες, και ο Θεός κι ο ...Αίολος να βάλουνε το χεράκι τους (μιας και δεν βλέπω να το βάζει κανένας άλλος).

Σημ. Μιας και το θυμηθήκαμε το "βαπόρι", ας ξαναπαραθέσω την φωτό με την πρύμη του (δύο ποστ πιό πάνω), διότι όπως παρατήρησα, δεν εμφανιζόταν μετά την αλλαγή λειτουργικού του shipspotting.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Να και μια χτεσινη φωτο του ξεχασμενου απο ολους ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ στο Περαμα.Μακαρι η παρουσια του ΣΟΦΙΑ Χ διπλα να ηταν ενα ενθαρυντικο σημαδι για το μελλον του πλοιου αλλα δυστυχως ειναι τυχαια

gallery_1819_194_870673.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η απολυτη απραξια και δεν υπαρχει δυστυχως και καμια προοπτικη.Το πλοιο δυστυχως δεν ειναι πλεον για τιποτα περισσοτερο απο το σκραπ.5 χρονια παροπλισμου και μισοτελειωμενο.Ακομα και να πει καποιος οτι θα το παρει και θα το συνεχισει θελει ενα σκασμο λεφτα.

Δυσκολα θα γλιτωσει το κοψιμο οταν θα ξεκαθαριστει το τι θα γινει με τη ΣΑΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Ε και? Ειναι καλυτερο απο το να σαπιζει ετσι εκει που ειναι τωρα?

Εκτος του οτι δεν εχει τελειωσει η μετασκευη του, στο πλοιο εχω ακουσει οτι γινονται κατα καιρους διαφορες επισκεψεις για ανταλλακτικα κτλ οποτε και λιγες ελπιδες να ειχε να ταξιδεψει ποτε

πλεον δε νομιζω πως εχει τυχη

Link to comment
Share on other sites

Μα είναι σοβαρός λόγος να λέμε ευτυχώς που δεν ταξίδεψε επειδή θα ήταν ασχημόπαπο? Άλλο πάλι τουτο. Αν ταξίδευε, θα έβρισκαν επιπλέον 60 άνθρωποι δουλειά, θα μετέφερε κόσμο, θα έδινε μια λύση σε κάποια γραμμή όποια και να ήταν αυτή...και στο κάτω κάτω αν θα είναι εξωτερικά ωραίο ή όχι μόνο εμείς οι καραβολάτρες θα μπορούσαμε να το σχολιάζαμε.

Τον υπόλοιπο κόσμο δεν το νοιάζει αυτό το θέμα τον νοιάζει να πάει ΄με ασφάλεια, με όσο περισσότερη άνεση και ταχύτητα στον προορισμό του.

Όσο για τον πλοιοκτήτη αν θα είναι άσχημο ή όμορφο λίγο θα τον νοιάξει. Το ΛΙΣΣΟΣ που εξωτερικά δεν ήταν κι ότι καλύτερο στα 20 χρόνια του στην Ελλάδα έφερε 10 φορές τα λεφτά του στην ΑΝΕΚ κι αυτό είναι που θα μετρήσει πιο πολύ ο πλοιοκτήτης του.

΄

Το φουκαριαρικο το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ δυστυχώς δεν έχει τύχη πλέον. 5 χρόνια με ημιτελή μετασκευή, παρατημένο, και με το πλιάτσικο να πηγαίνει σύννεφο το μέλλον του φαντάζει βέβαιο.

Link to comment
Share on other sites

Πρωσωπικά εγώ προτιμώ να το βλέπω στην κατάσταση που είναι παρά να ταξιδέυει,εκτός από ασχημόπαπο δεν νομίζω ότι θα ήταν καλοτάξιδο με τέτοι κακοποίησή που θα το κάναν.Είναι μερικά σκαριά που όσο καραβολάτρης και να σαι δεν μπορείς με τίποτα να τα συμπαθήσεις .

Edited by opelmanos
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το ellinikiaktoploia αναφερει απο χτες οτι εφοπλιστικη οικογενεια ειδες το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.Μονο αυτο μενει να δουμε να ταξιδευει

Ποια εφοπλιστική οικογένεια, πέρασε και είδε το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, που βρίσκεται στο Πέραμα μισό-τελειωμένο και παρατημένο από την SAOS FERRIES; Kαι επίσης η νομική υπηρεσία της εταιρίας τους, επισκέφτηκε τον ΟΛΠ για περισσότερες πληροφορίες...

Ξερει κανεις κατι περισσοτερο για το θεμα;

Link to comment
Share on other sites

απλα για να μη φανταζομαστε κανενα "γιαπωνεζικο βαπορα" και "ακουραστο θαλασσοβαπορο" που θελει λιγα μερεμετια για να ξαναταξιδεψει να θυμηθουμε μερικα πραγματακια.

μεσα το βαπορι ειναι τελειως γυμνο. εχουν ξηλωθει ολα

Να πουμε οτι το ΣΚ που περασα απο το πλοιο, παρατηρησα οτι εχουν ξηλωθει ολα τα εσωτερικα του και κατα πως δειχνουν τα πραγματα θα ειναι ολα καινουρια οταν δρομολογηθει. Μαλιστα ειχε κωλωσει πανω στον καταπελτη ενα φορτηγο που πεταγοταν απο το ντεκ στην καροτσα του οτι ξηλωνοταν απο μεσα απο το πλοιο. Χαρακτηριστικο το οτι πετουσαν μεχρι και τα ειδη υγιεινης(νιπητες, πλακακια κλπ.).

δεν υπαρχει γεφυρα εχει φτιαχτει η καινουργια σαν χωρος, αλλα τα οργανα ναυσιπλοϊας ειναι στην παλια.

Η παλιά γέφυρα σχεδόν δεν υπάρχει καθόλου και η νέα έχει σχηματοποιηθεί και φαίνεται σχεδόν τελειωμένη από άποψη λαμαρινοδουλειάς.

Πριν λίγες μέρες άκουσα κάτι σχετικά με τη γέφυρα του πλοίου το οποίο με άφησε άφωνο. Είχα δει κάτι σχέδια για τη μετασκευή τα οποία είχαν την γέφυρα στην αρχική της θέση. Και όντως έτσι προχωρούσαν τα πράγματα. Μετά είδαμε να χτίζεται κανούρια γέφυρα πιο πλώρα από την προηγούμενη. Μέχρι εδώ όλα καλά. Αυτό όμως που δεν ξέραμε είναι ότι αυτό έγινε μετά από παρατηρήσεις (αυτονόητες) διαφόρων ότι καπετάνιος και οι αξιωματικοί δεν θα βλέπουν τίποτα οπότε ο κυρ Φώτης είπε να χτίσει μια καινούρια ζέφυρα αφήνοντας όμως τα πάντα (κονσόλες, χειριστήρια, ραντάρ, τιμονιέρα) εκεί που ήταν. Δηλαδή θα μπορεί ο καπετάνιος να πηγαίνει μέχρι πλώρα για να δει και από κει και πέρα με ντουντούκες και λοιπά οπτικοακουστικά μέσα θα φωνάζει τις κινήσεις στους βρισκόμενους κάποια μέτρα πιο πίσω αξιωματικούς και ναύτες.

περα απο αυτα. καποια πραγματα (ηλεκτρονικα βοηθηματα sprinklers κλπ) που τοποθετηθηκαν στο ξεκινημα της μετασκευης, αλλα και οτι οργανο αξιας ειχε μεινει σε γεφυρα και μηχανοστασιο ξηλωθηκε απο τριτους που ειχαν λαμβανειν απο τον μανουση, προκειμενου να μειωσουν τη χασουρα.

Σήμερα ακουόντουσαν κάποια κτυπήματα σε λαμαρίνες με βαριοπούλα μέσα από το Μακεδονία στο Πέραμα (εάν δεν ήταν από το διπαλνο βαπόρι). Από ότι φαίνεται ο βατσιμανης (εάν υπάρχει) προχωρεί μόνος τη μετασκευή του Μακεδονία:D
Αν αληθευει οτι εταιριες και συνεργεια που εχουν δουλεψει στο Μακεδονια και εχουν βαλει μεσα υλικα βλεποντας την κατασταση στη ΣΑΟΣ πανε και τα ξηλωνουνε μη χασουνε και τα πραγματα τους και τα λεφτα τους τοτε ειμαστε πραγματικα πολυ μπροστα.

Ακριβώς! Εκτός απο όργανα γεφύρας λείπουν και απο χαμηλά

Έτσι πάντως που το είδα, ειλικρινά όποιος το αγοράσει θα είναι ήρωας!!!

περα απο αυτα, πιθανον να χρειαστει να ξηλωθει μερος των decks που προστεθηκαν εδω και να μπουν sponsons, αφου η ευσταθεια του εχει τρωθει και ειχε και τη γνωστη περιπετεια οταν βγηκε απο τη δεξαμενη (δειτε ολη τη σελ 4)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

απλα για να μη φανταζομαστε κανενα "γιαπωνεζικο βαπορα" και "ακουραστο θαλασσοβαπορο" που θελει λιγα μερεμετια για να ξαναταξιδεψει να θυμηθουμε μερικα πραγματακια.

μεσα το βαπορι ειναι τελειως γυμνο. εχουν ξηλωθει ολα

Και όμως, παρ' όλα αυτά, υπάρχουν κάποιοι που του επιφυλάσσουν ένα απρόσμενο ρόλο...του εκπαιδευτικού! Σε τι ακριβώς όμως θα εκπαιδεύονται οι νέοι ναυτικοί σε ένα (κατά τα λεγόμενα και φαινόμενα) ημιτελές και λεηλατημένο πλοίο? Περίεργα πράγματα...

Η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας ζητά δωρεά πλοίου από τον ΟΛΠ

Για εκπαιδευτικούς σκοπούς.

Επιστολή πρόταση προς τον ΟΛΠ, να δωρίσει ένα από τα κατασχεμένα εγκαταλειμμένα πλοία που βρίσκονται στο λιμάνι του Πειραιά στη Διεύθυνση Ναυτικής Εκπαίδευσης, προκειμένου οι σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού, ΑΕΝ να κάνουν την πρακτική τους, απέστειλε η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας, ΕΕΝ, προς τον πρόεδρο του ΟΛΠ, Γιώργο Ανωμερίτη, τον αναπληρωτή υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Χάρη Παμπούκη, και τον αρχηγό του λιμενικού σώματος Κωνσταντίνο Σούλη.

Η ΕΕΝ επισημαίνει στην επιστολή της το πρόβλημα που υπάρχει στο ναυτιλιακό χώρο από τη μη απορρόφηση για πρακτική εκπαίδευση ικανού αριθμού πρωτοετών όσο και δευτεροετών σπουδαστών, και τονίζει ότι «η Ελλάδα είναι η μοναδική ναυτιλιακή χώρα και μάλιστα παγκοσμίως σε πλοία που δεν έχει εκπαιδευτικό πλοίο».

Μάλιστα, προσθέτει, ότι το ιστιοφόρο πλοίο που είχε δωρίσει ο αείμνηστος εθνικός ευεργέτης Ευγένιος Ευγενίδης, για εκπαιδευτικούς σκοπούς, το 1929, παραμένει παρατημένο, λεηλατημένο και ανενεργό, στις εγκαταστάσεις του πολεμικού ναυτικού.

Η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας απευθύνει έκκληση προς τον ΟΛΠ, αν υπάρχει η δυνατότητα να δοθεί για εκπαιδευτικούς σκοπούς το κατασχεμένο και εγκαταλειμμένο πλοίο «Μακεδονία» της εταιρείας ΣΑΟΣ, προκειμένου οι σπουδαστές των ΑΕΝ της χώρας να υλοποιήσουν την πρακτική τους.

Στην επιστολή αναφέρεται, επίσης, ότι η στελέχωση του πλοίου μπορεί να γίνει από τους καθηγητές ΑΕΝ, αξιωματικούς του Λιμενικού Σώματος, συνταξιούχους αξιωματικούς και κατώτερα πληρώματα του εμπορικού ναυτικού, έναντι συμβολικής αμοιβής.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ- ΜΠΕ

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

ρυμουλκουμενο ειχε βγει και απο τη δεξαμενη και παραλιγο να μεινει για θυροπλοιο στου βασιλειαδη. δεν θελει και πολυ αν πεσει σε καιρο

Το βλεπω να εχει την ιδια τυχη με το Ζωη (Regent Sky) που εχει κι αυτο τον ατελειωτο. Μονο που αυτο θα ονομαστει "Αντιο Ζωη" :D

Αν το πιασα καλα το "Μακεδονικο" λυθηκε και συντομα ισως μας αφησει για απεναντι κι αυτο..

για σου Neptune προφητη :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...