Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Πέρασα και το είδα πριν λίγο στο λιμάνι. Βράδυ φωταγωγημένο είναι πολύ εντυπωσιακό. Και το αίθριο πίσω που η εταιρία διαφημίζει ότι θα γίνεται κλαμπάκι νιώθω ότι θα προσφέρει κάτι διαφορετικό σε σχέση με αυτά που ξέρουμε ήδη, όπως οι εποχές των ντίσκο στα πλοία των 90’s. Και η γραμμή του απευθύνεται και σε νεανικό κοινό το καλοκαίρι. Θεωρώ ότι με την ανταγωνιστική τιμή που προσφέρει και το εσωτερικό του που φυσάει σίγουρα θα κάνει ζημιά στο Μυκονος, πιάνοντας τον επιβάτη  που δεν βιάζεται να φτάσει. Μακάρι η παρουσία του να βοηθήσει να σπάσει το μονοπώλιο και να ρίξει τις τιμές. Μην μείνει στο τέλος μόνο του στη γραμμή μονάχα και ζήσουμε εποχές Ιεραπετρα.

  • Replies 458
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Για την τελευταία κουβέντα σου και μόνο καλό είναι να μην το πολυχρυσώνουμε το χάπι.

Ναι αποτελεί οικονομική επιλογή με λίγο επιπλέον χρόνο ταξιδιού, αλλά μέχρι εκεί. Ναι είναι ανακαινισμένο, με έξυπνη διαχείριση αν όντως λειτουργήσει το αίθριο σαν club, αλλά νομίζω πως όντας εγγύτερα στο 2050 απ ότι το 2000, θα έπρεπε να "ευχαριστούμε" αν είχαμε νεότερα πλοία με πιο ικανοποιητικά δρομολόγια.

Δεν ακυρώνω την προσπάθεια σε καμία περίπτωση, γιατί είναι υπερ του ανταγωνισμού και αυτό μόνο θετικό είναι.

Posted
2 hours ago, Nikos_Chania said:

Για την τελευταία κουβέντα σου και μόνο καλό είναι να μην το πολυχρυσώνουμε το χάπι.

Δεν ακυρώνω την προσπάθεια σε καμία περίπτωση, γιατί είναι υπερ του ανταγωνισμού και αυτό μόνο θετικό είναι.

Σε καμία περίπτωση δεν ακυρώνω την παρουσία και την αξιοπιστία του Μύκονος. Εργαλείο ταχύτατο και αποδεδειγμένη η αξία του στη γραμμή. Απλά με τις τακτικές της Seajets, βλέπε Σποραδες, δεν θα μου έκανε εντύπωση κάποια συμφωνία κάτω από το τραπέζι και με την υποφαινόμενη πώληση και του Νάξος. Της ελευθερώνεται ένα έξτρα πλοίο αν αφήσει τη γραμμή πράγμα που σίγουρα απεύχομαι. Μακάρι και τα 2 να αποδώσουν τα μέγιστα και να έχει επιλογές ο ταξιδιώτης. Καλη αρχή να έχει το βαπόρι!

Posted

Όσο υπάρχει η άγονη από τη βόρεια Ελλάδα το Μύκονος δεν κουνιέται με τίποτα από Ικαρία - Σάμο 

Posted
1 hour ago, Diagoras said:

Όσο υπάρχει η άγονη από τη βόρεια Ελλάδα το Μύκονος δεν κουνιέται με τίποτα από Ικαρία - Σάμο 

Καλά δεν θα είναι και η πρώτη άγονη από βόρεια Ελλάδα που παίρνει η Seajets από την αττικά. 

Τον χειμώνα βέβαια νομίζω το Μύκονος παίρνει 2 άγονες, αυτή από ΒΑ ΑΙΓΑΊΟ και την άλλη από φούρνους. Καλοκαίρι μένουν μόνο οι φούρνοι. 

Posted

Στην Μύκονο έδεσε με μια Αριστερόστροφη μανούβρα στην 7 περνώντας και αρκετά κοντά στην ακτή. Πάντως το έκανε λίγο πανί ο αέρας έχοντας μια κλίση όσο έμεινε στο λιμάνι αλλα και κατά την μανούβρα, αναμενόμενο. Λογικά αντίστοιχη κλίση θα έχει και στο ταξίδι σήμερα με τραμουντάνα.
Απο κίνηση κάτω από 100 άτομα και 10 ΙΧ

Posted
2 hours ago, Diagoras said:

Όσο υπάρχει η άγονη από τη βόρεια Ελλάδα το Μύκονος δεν κουνιέται με τίποτα από Ικαρία - Σάμο 

αν ζητήσει το Σουπερσταρ ελευθερη δρομολόγηση θα συνεχίσει η επιδότηση?

Posted

Το καράβι το αδικεί πολύ η χαμηλή ταχύτητά του. 2-3 μιλάκια ακόμα να είχε, νομίζω θα ήταν το τέλειο ανταγωνιστικό βαπόρι για κάποιες γραμμές. 

Posted

Όχι. Παρόμοιο σενάριο είχε γίνει παλαιότερα με την άγονη των Φούρνων . Την είχε ο καπτα Μάκης ο Αγούδημος, έβαλε ελεύθερα δρομολόγιο ο Σπανός της Kallisti Ferries μέχρι που φαλήρισε και το Υπουργείο αναγκάστηκε να την βγάλει πάλι άγονη επειδή κανένας δεν πήγαινε.

Posted
1 hour ago, iord said:

Τον χειμώνα βέβαια νομίζω το Μύκονος παίρνει 2 άγονες, αυτή από ΒΑ ΑΙΓΑΊΟ και την άλλη από φούρνους. Καλοκαίρι μένουν μόνο οι φούρνοι. 

Δεν νομίζω ότι υπάρχει επιδότηση για την προσέγγιση στους Φούρνους

Posted
2 hours ago, basilis89 said:

Έχει πλωριό μπαλκόνι?

Ή λάθος κατάλαβα?

Όχι δεν έχει...

Posted
2 hours ago, iord said:

Τον χειμώνα βέβαια νομίζω το Μύκονος παίρνει 2 άγονες, αυτή από ΒΑ ΑΙΓΑΊΟ και την άλλη από φούρνους. Καλοκαίρι μένουν μόνο οι φούρνοι. 

Από Σάμο και πάνω παίρνει επιδότηση αν δε κάνω λάθος.

Posted (edited)

Ναι το ΜΥΚΟΝΟΣ επιδοτείται από Σάμο μέχρι Καβάλα ή Θεσσαλονίκη 

Τον χειμώνα ένα δρομολόγιο για Καβάλα και ένα για Θεσσαλονίκη, ενώ το καλοκαίρι ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ ένα Θεσσαλονίκη και δύο Καβάλα,  ενώ κάνει και ένα ελεύθερο δρομολόγιο από Καβάλα για Μυτιλήνη. 

Edited by SAMAINA
Posted
3 hours ago, Ferry Himuka said:

Νομίζω πως από Πάτμο και κάτω θα ακούσουμε τραγικά νούμερα κίνησης...

Όσον αφορά το κομμάτι Πειραίας - Πάτμος και τα επόμενα, έχετε δίκιο (λόγω της ταχύτητας).

Το σκέλος όμως Μύκονος - Ικαρία - Σάμος - Πάτμος - Λέρος - Κάλυμνος - Κως και το αντίστροφο, το ενδονησιωτικό δηλαδή, αν είχαν ανοίξει τα πλάνα από Γενάρη/ Φλεβάρη θα έβλεπε την πραγματική δυναμική των νησιών αυτών. Τώρα θα τσιμπήσει όλους τους ταξιδιώτες της τελευταίας στιγμής για τις 2 αυτές ημέρες που έχει δρομολόγια μπρος - πίσω γιατί οι ώρες και οι τιμές είναι ``ταμάμ’’ (για να τιμήσουμε και τους απέναντι που ξεκίνησαν την εξόρμηση τους) σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

 

Posted
5 hours ago, iord said:

Καλά δεν θα είναι και η πρώτη άγονη από βόρεια Ελλάδα που παίρνει η Seajets από την αττικά. 

Σωστός είσαι αλλά άλλο η άγονη του Λαυρίου, άλλο η άγονη του ΒΑ Αιγαίου. Άλλο ο Πήγασος, άλλο το Μύκονος ... Αν δεν έχει την άγονη της βόρειας Ελλάδας κάηκε το Μύκονος το χειμώνα ...

Posted

Πάντως για πρώτο δρομολόγιο έχει πέσει αρκετά έξω στους χρόνους του. 23.45 δίνεται άφιξη στην Κω και ακόμα (23.03) δεν έχει φτάσει ούτε στην Κάλυμνο! Έχει βέβαια και αρκετό αέρα 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...