George...f Posted Tuesday at 11:21 PM Posted Tuesday at 11:21 PM Πέρασα και το είδα πριν λίγο στο λιμάνι. Βράδυ φωταγωγημένο είναι πολύ εντυπωσιακό. Και το αίθριο πίσω που η εταιρία διαφημίζει ότι θα γίνεται κλαμπάκι νιώθω ότι θα προσφέρει κάτι διαφορετικό σε σχέση με αυτά που ξέρουμε ήδη, όπως οι εποχές των ντίσκο στα πλοία των 90’s. Και η γραμμή του απευθύνεται και σε νεανικό κοινό το καλοκαίρι. Θεωρώ ότι με την ανταγωνιστική τιμή που προσφέρει και το εσωτερικό του που φυσάει σίγουρα θα κάνει ζημιά στο Μυκονος, πιάνοντας τον επιβάτη που δεν βιάζεται να φτάσει. Μακάρι η παρουσία του να βοηθήσει να σπάσει το μονοπώλιο και να ρίξει τις τιμές. Μην μείνει στο τέλος μόνο του στη γραμμή μονάχα και ζήσουμε εποχές Ιεραπετρα.
Nikos_Chania Posted yesterday at 04:50 AM Posted yesterday at 04:50 AM Για την τελευταία κουβέντα σου και μόνο καλό είναι να μην το πολυχρυσώνουμε το χάπι. Ναι αποτελεί οικονομική επιλογή με λίγο επιπλέον χρόνο ταξιδιού, αλλά μέχρι εκεί. Ναι είναι ανακαινισμένο, με έξυπνη διαχείριση αν όντως λειτουργήσει το αίθριο σαν club, αλλά νομίζω πως όντας εγγύτερα στο 2050 απ ότι το 2000, θα έπρεπε να "ευχαριστούμε" αν είχαμε νεότερα πλοία με πιο ικανοποιητικά δρομολόγια. Δεν ακυρώνω την προσπάθεια σε καμία περίπτωση, γιατί είναι υπερ του ανταγωνισμού και αυτό μόνο θετικό είναι.
George...f Posted yesterday at 07:08 AM Posted yesterday at 07:08 AM 2 hours ago, Nikos_Chania said: Για την τελευταία κουβέντα σου και μόνο καλό είναι να μην το πολυχρυσώνουμε το χάπι. Δεν ακυρώνω την προσπάθεια σε καμία περίπτωση, γιατί είναι υπερ του ανταγωνισμού και αυτό μόνο θετικό είναι. Σε καμία περίπτωση δεν ακυρώνω την παρουσία και την αξιοπιστία του Μύκονος. Εργαλείο ταχύτατο και αποδεδειγμένη η αξία του στη γραμμή. Απλά με τις τακτικές της Seajets, βλέπε Σποραδες, δεν θα μου έκανε εντύπωση κάποια συμφωνία κάτω από το τραπέζι και με την υποφαινόμενη πώληση και του Νάξος. Της ελευθερώνεται ένα έξτρα πλοίο αν αφήσει τη γραμμή πράγμα που σίγουρα απεύχομαι. Μακάρι και τα 2 να αποδώσουν τα μέγιστα και να έχει επιλογές ο ταξιδιώτης. Καλη αρχή να έχει το βαπόρι!
Diagoras Posted yesterday at 08:37 AM Posted yesterday at 08:37 AM Όσο υπάρχει η άγονη από τη βόρεια Ελλάδα το Μύκονος δεν κουνιέται με τίποτα από Ικαρία - Σάμο
basilis89 Posted yesterday at 09:42 AM Posted yesterday at 09:42 AM Έχει πλωριό μπαλκόνι? Ή λάθος κατάλαβα?
iord Posted yesterday at 09:48 AM Posted yesterday at 09:48 AM 1 hour ago, Diagoras said: Όσο υπάρχει η άγονη από τη βόρεια Ελλάδα το Μύκονος δεν κουνιέται με τίποτα από Ικαρία - Σάμο Καλά δεν θα είναι και η πρώτη άγονη από βόρεια Ελλάδα που παίρνει η Seajets από την αττικά. Τον χειμώνα βέβαια νομίζω το Μύκονος παίρνει 2 άγονες, αυτή από ΒΑ ΑΙΓΑΊΟ και την άλλη από φούρνους. Καλοκαίρι μένουν μόνο οι φούρνοι.
Ferry Himuka Posted yesterday at 10:54 AM Posted yesterday at 10:54 AM Στην Μύκονο έδεσε με μια Αριστερόστροφη μανούβρα στην 7 περνώντας και αρκετά κοντά στην ακτή. Πάντως το έκανε λίγο πανί ο αέρας έχοντας μια κλίση όσο έμεινε στο λιμάνι αλλα και κατά την μανούβρα, αναμενόμενο. Λογικά αντίστοιχη κλίση θα έχει και στο ταξίδι σήμερα με τραμουντάνα. Απο κίνηση κάτω από 100 άτομα και 10 ΙΧ
wysiwid Posted yesterday at 10:54 AM Posted yesterday at 10:54 AM 2 hours ago, Diagoras said: Όσο υπάρχει η άγονη από τη βόρεια Ελλάδα το Μύκονος δεν κουνιέται με τίποτα από Ικαρία - Σάμο αν ζητήσει το Σουπερσταρ ελευθερη δρομολόγηση θα συνεχίσει η επιδότηση?
SuperRunner Posted yesterday at 11:00 AM Posted yesterday at 11:00 AM Το καράβι το αδικεί πολύ η χαμηλή ταχύτητά του. 2-3 μιλάκια ακόμα να είχε, νομίζω θα ήταν το τέλειο ανταγωνιστικό βαπόρι για κάποιες γραμμές.
Annivas Posted yesterday at 11:02 AM Posted yesterday at 11:02 AM Όχι. Παρόμοιο σενάριο είχε γίνει παλαιότερα με την άγονη των Φούρνων . Την είχε ο καπτα Μάκης ο Αγούδημος, έβαλε ελεύθερα δρομολόγιο ο Σπανός της Kallisti Ferries μέχρι που φαλήρισε και το Υπουργείο αναγκάστηκε να την βγάλει πάλι άγονη επειδή κανένας δεν πήγαινε.
Ferry Himuka Posted yesterday at 11:02 AM Posted yesterday at 11:02 AM Νομίζω πως από Πάτμο και κάτω θα ακούσουμε τραγικά νούμερα κίνησης...
fotis radiotis Posted yesterday at 11:39 AM Posted yesterday at 11:39 AM Νούμερα κινησης; Ταχύτητες εννοείς; Δεν ασχολούμαι πολύ καιρό και δεν έχω πολλές γνώσεις
Panagia Ekatontapiliani Posted yesterday at 11:44 AM Posted yesterday at 11:44 AM 1 hour ago, iord said: Τον χειμώνα βέβαια νομίζω το Μύκονος παίρνει 2 άγονες, αυτή από ΒΑ ΑΙΓΑΊΟ και την άλλη από φούρνους. Καλοκαίρι μένουν μόνο οι φούρνοι. Δεν νομίζω ότι υπάρχει επιδότηση για την προσέγγιση στους Φούρνους
pilot Posted yesterday at 11:45 AM Posted yesterday at 11:45 AM 2 hours ago, basilis89 said: Έχει πλωριό μπαλκόνι? Ή λάθος κατάλαβα? Όχι δεν έχει...
SuperRunner Posted yesterday at 11:49 AM Posted yesterday at 11:49 AM 2 hours ago, iord said: Τον χειμώνα βέβαια νομίζω το Μύκονος παίρνει 2 άγονες, αυτή από ΒΑ ΑΙΓΑΊΟ και την άλλη από φούρνους. Καλοκαίρι μένουν μόνο οι φούρνοι. Από Σάμο και πάνω παίρνει επιδότηση αν δε κάνω λάθος.
SAMAINA Posted yesterday at 01:23 PM Posted yesterday at 01:23 PM (edited) Ναι το ΜΥΚΟΝΟΣ επιδοτείται από Σάμο μέχρι Καβάλα ή Θεσσαλονίκη Τον χειμώνα ένα δρομολόγιο για Καβάλα και ένα για Θεσσαλονίκη, ενώ το καλοκαίρι ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ ένα Θεσσαλονίκη και δύο Καβάλα, ενώ κάνει και ένα ελεύθερο δρομολόγιο από Καβάλα για Μυτιλήνη. Edited yesterday at 01:24 PM by SAMAINA
Patmios Posted 23 hours ago Posted 23 hours ago 3 hours ago, Ferry Himuka said: Νομίζω πως από Πάτμο και κάτω θα ακούσουμε τραγικά νούμερα κίνησης... Όσον αφορά το κομμάτι Πειραίας - Πάτμος και τα επόμενα, έχετε δίκιο (λόγω της ταχύτητας). Το σκέλος όμως Μύκονος - Ικαρία - Σάμος - Πάτμος - Λέρος - Κάλυμνος - Κως και το αντίστροφο, το ενδονησιωτικό δηλαδή, αν είχαν ανοίξει τα πλάνα από Γενάρη/ Φλεβάρη θα έβλεπε την πραγματική δυναμική των νησιών αυτών. Τώρα θα τσιμπήσει όλους τους ταξιδιώτες της τελευταίας στιγμής για τις 2 αυτές ημέρες που έχει δρομολόγια μπρος - πίσω γιατί οι ώρες και οι τιμές είναι ``ταμάμ’’ (για να τιμήσουμε και τους απέναντι που ξεκίνησαν την εξόρμηση τους) σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Diagoras Posted 23 hours ago Posted 23 hours ago 5 hours ago, iord said: Καλά δεν θα είναι και η πρώτη άγονη από βόρεια Ελλάδα που παίρνει η Seajets από την αττικά. Σωστός είσαι αλλά άλλο η άγονη του Λαυρίου, άλλο η άγονη του ΒΑ Αιγαίου. Άλλο ο Πήγασος, άλλο το Μύκονος ... Αν δεν έχει την άγονη της βόρειας Ελλάδας κάηκε το Μύκονος το χειμώνα ...
AnekLines1 Posted 21 hours ago Posted 21 hours ago (edited) Ας δούμε και τη διαφήμιση του πλοίου όπου φαίνεται το εσωτερικό του https://youtube.com/shorts/4CxnZI0L1NU?si=8nymazXqMTQUQZdk Edited 21 hours ago by AnekLines1
pilot Posted 18 hours ago Posted 18 hours ago Πάντως για πρώτο δρομολόγιο έχει πέσει αρκετά έξω στους χρόνους του. 23.45 δίνεται άφιξη στην Κω και ακόμα (23.03) δεν έχει φτάσει ούτε στην Κάλυμνο! Έχει βέβαια και αρκετό αέρα
HSC CAT I Posted 17 hours ago Posted 17 hours ago (edited) Ας δούμε το πλοίο στην πρώτη του άφιξη στο Καρλόβασι πραγματοποιώντας μια επιβλητική αριστερή μανούβρα. Edited 17 hours ago by HSC CAT I
Thunder Posted 16 hours ago Posted 16 hours ago Aς δούμε το πλοιο στην πρώτη του άφιξη στο λιμάνι της Μυκόνου πραγματοποιώντας μια ''θεαματική,, μανούβρα που κόβει την ανάσα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now