Neptune Posted September 12, 2022 Share Posted September 12, 2022 (edited) Εδω και καιρο εχει αρχισει και ακουγεται οτι τα υπο ελληνικη σημαια πλοια αργα η γρηγορα θα υποχρεωθουν να εχουν σταθμους φορτισης ηλεκτρικων οχηματων. Δε θελω να μπω ακομα σε λεπτομεριες καθως δεν εχει νοημα. Θα πεσει γελιο παντως. Εδω με τις πριζες για τα ψυγεια εχει γινει το σωσε, σκεψου να βαλουν κι αλλα στο κεφαλι τους... Edited December 19, 2023 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted September 12, 2022 Share Posted September 12, 2022 Αν γίνει κάτι τέτοιο, τα Βισεντίνια θα λαμπαδιάζουν από το λιμάνι..! Μεσοπέλαγα θα έχουν ήδη γίνει στάχτη και μπούρμπερη!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAMAINA Posted September 13, 2022 Share Posted September 13, 2022 Γιατί να έχει σταθμό φόρτισης? Μήπως τώρα έχουν βενζινάδικο?🤣🤣 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ck037 Posted July 20, 2023 Share Posted July 20, 2023 Και ενώ η Νορβηγία έχει γεμίσει ηλεκτρικά οχήματα ..... Η Νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία Havila Kystruten δεν επιτρέπει πλέον ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα πλοία της, σύμφωνα με τη νορβηγική τηλεόραση NRK. Οι συνέπειες μιας πυρκαγιάς ηλεκτρικού αυτοκινήτου θεωρούνται πολύ σοβαρές, αναφέρει η εταιρεία. Ο φόβος …. «Απελευθερώνονται τοξικά αέρια» Στο εξής, ηλεκτρικά αυτοκίνητα, υβριδικά αυτοκίνητα και επίσης αυτοκίνητα υδρογόνου δεν θα επιτρέπονται στο πλοίο. Η ανάλυση κινδύνου βρήκε ότι οι μπαταρίες λιθίου είναι πολύ επικίνδυνες επί του πλοίου. Η απόφαση ελήφθη μετά από ανάλυση εξωτερικού αναλυτή κινδύνου για λογαριασμό της εταιρείας. Αυτό που διαπίστωσε , ήταν ότι οι πυρκαγιές σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα θεωρείται πιο δύσκολο να σβήσουν από τις αντίστοιχες πυρκαγιές σε αυτοκίνητα που κινούνται με βενζίνη και ντίζελ. "Μια πυρκαγιά σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο γίνεται πολύ ισχυρή από πλευράς Θερμοκρασίας και μπορεί να υπάρχει κίνδυνος έκρηξης όπου θα απελευθερωθούν τοξικά αέρια. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι πρέπει να εκκενώσετε το πλοίο αμέσως και στη χειρότερη περίπτωση μπορεί να προκληθεί ολική καταστροφή του πλοίου". Πηγή: https://ctif.org/news/norwegian-shipping-company-bans-electric-cars-board-classic-ferry-route Link to comment Share on other sites More sharing options...
corfu Posted November 11, 2023 Share Posted November 11, 2023 Έχω την εξής απορία. Αφού οι μπαταρίες χρειάζονται ειδική μεταχείριση (αποθήκευση -χρήση-συντήρηση) τι θα ισχύει για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που πλέον αυξάνονται και αποτελούν πλέον το 13% των νέων ταξινομημένων οχημάτων στην Ελλάδα αλλά και τι θα γίνει και με τα ηλεκτρικά πλοία ιδιαίτερα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες που στα γκαράζ των πλοίων αναπτύσονται υψηλές θερμοκρασίες. Θα τηρούνται τα μέτρα ασφαλείας και η ναυτιλιακή να αρνηθεί φόρτωση ηλεκτρικού οχήματος; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 11, 2023 Share Posted November 11, 2023 Απαγορευτικό εισόδου ηλεκτρικών ΙΧ σε πλοία της ύψωσε Naviera Armas Trasmediterránea από τον Απρίλιο του 2023, επιφέροντας τη δυσανασχέτηση μιας μεγάλης μερίδας οδηγών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted November 15, 2023 Share Posted November 15, 2023 Ιδού οι πρώτες οδηγίες από τις ελληνικές αρχές για μεταφορά οχημάτων που χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα: Επιπρόσθετα μέτρα ΕΓ- ΟΓ πλοίων κατά την μεταφορά οχημάτων ΨΥ_.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 15, 2023 Share Posted November 15, 2023 Άπαντα εφαρμόσιμα στα ελληνικά φέρρυ, ειδικά το καλοκαίρι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
corfu Posted November 23, 2023 Share Posted November 23, 2023 Κανονικά αυτή η οδηγία δεν μπορεί να εφαρμοστεί εάν δεν αναβαθμιστούν και τα συστήματα κρατήσεων ώστε βάζοντας την πινακίδα να συνδέεται με την βάση δεδομένων του Υπ. Μετ. ώστε να μην υπάρχουν υπεράριθμα ηλεκτρικά-υβριδικά. Αυτό όμως είναι επιστημονική φαντασία μάλλον για την Ελλάδα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted December 19, 2023 Share Posted December 19, 2023 (edited) Με αφορμή δημοσιεύματα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο κυρίως από ενημερωτικές ιστοσελίδες νησιών, για χτεσινό συμβάν κατά το οποίο απαγορεύτηκε η φόρτωση ηλεκτρικού αυτοκινήτου , αν και είχε εισιτήριο σε πλοίο, αξίζει να αναφέρουμε ότι η Ελληνική Σημαία στις 14 Νοεμβρίου 2023 εξέδωσε οδηγία / εγκύκλιο η οποία δεν επέχει θέση νόμου αλλά κατά κάποιο τρόπο σύσταση στην οποία μεταξύ άλλων αναφέρει ότι αυτοκίνητα τα οποία χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα δεν μπορούν να μεταφέρονται ασυνόδευτα. Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε την οδηγία η οποία έχει ενδιαφέρον: https://pepen.gr/sites/default/files/2023-11/Επιπρόσθετα μέτρα ΕΓ- ΟΓ πλοίων κατά την μεταφορά οχημάτων ΨΥ.pdf Edited December 19, 2023 by Annivas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted December 19, 2023 Share Posted December 19, 2023 Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι η λογική που απαγορεύονται τα ασυνόδευτα. Δηλαδή αν συνοδεύεται το όχημα, θα βγάλουν ανακοίνωση τύπου «παρακαλείται ο ιδιοκτήτης του ΧΥΖ ηλεκτρικού ΙΧ να προσέλθει επειγόντως στο γκαράζ για να σβήσει τη φωτιά από το όχημά του»? Κατά τα άλλα, και με τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται στην Ελλάδα το καλοκαίρι, ο κίνδυνος είναι υπαρκτός. Στην πράξη πως θα εφαρμοστούν αυτά που συστήνει η οδηγία, δεν μπορώ να φανταστώ. Θα περιμένει δηλαδή για παράδειγμα το Blue Star 1 να φορτώσει 200 ΙΧ σε επιστροφή Αυγούστου από τη Νάξο και θα κάτσουν να διαλέξουν ποιά ΙΧ είναι υβριδικά και ποιά όχι? Σχετικό: στο σύστημα κρατήσεων υπάρχει πεδίο που να διαχωρίζει μεταξύ ηλεκτρικών/υβριδικών αυτοκινήτων και συμβατικών? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted December 19, 2023 Share Posted December 19, 2023 Προφανώς υπάρχουν πολλά διαχειριστικά θέματα γι αυτό τον λόγο ίσως την έβγαλαν σαν σύσταση και όχι σαν κανονισμό. Ένα από όλα είναι ότι αυτοκίνητα εναλλακτικών καυσίμων (ηλεκτρικά, υβριδικά mild & plug in , υγραεριοκίνητα) κατέχουν μεγάλο πλέον μεγάλο ποσοστό , το οποίο συνεχώς αυξάνεται ταχύτατα και σε λίγα χρόνια θα είναι η συντριπτική πλειοψηφία . Τι θα γίνει τότε?? Επίσης κατά την φόρτωση υπάρχουν αντικρουόμενα θέματα. Το να τα μαζέψεις και να χαρακτηρίσεις ένα συγκεκριμένο τμήμα του γκαράζ για φόρτωση οχημάτων AFVs στο οποίο θα μπορείς να τα επιτηρείς εύκολα και να υπάρχουν αυξημένες περιπολίες ή και μόνιμος φύλακας,.... κλπ είναι ένα γεγονός κατά το οποίο η επιτήρηση θα γίνει πιο εύκολη και πιο επισταμένη . Από την άλλη αν αρπάξει μία φωτιά σέ ένα ηλεκτρικό και μεταδοθεί στο διπλανό που θα είναι υβριδικό και κ.ο.κ τότε δεν θα σβήσει ποτέ. Από την μια θα πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμα , από την άλλη θα πρέπει να είναι μακριά από διαφυγές, από πυροστεγείς πόρτες κλιμακοστασίων , από την μια θα πρέπει να ελέγχεις αν είναι π.χ υβριδικά ή υγραεριοκίνητο από την άλλη ο καθένας μπορεί εύκολα να το αποκρύψει (και ιδιαίτερα σε οχήματα που είναι παλαιάς τεχνολογίας και έχει μπει κατόπιν σύστημα υγραεριοκίνησης) .... Από την άλλη η σύσταση μπορεί να μην επέχει θέση νόμου, όμως σε περίπτωση ατυχήματος κατά την οποία ανοίγουν οι ασκοί του αιόλου κανείς δεν μπορεί να προβλέψει την εξέλιξη του θέματος... το ίδιο συμβαίνει και με την περίπτωση των ασφαλιστών... Μπορούν πολύ εύκολα να σου πουν ότι από την στιγμή που υπάρχει αυτό το non paper από την Σημαία, την ακολουθείς σαν να είναι εθνικός κανονισμός γιατί αλλιώς δεν καλύπτεσαι από ανάλογο περιστατικό. ΥΓ: Η φάση με το ασυνόδευτο ούτε εγώ μπορώ να την κατανοήσω. ΥΓ2: Με την εγκύκλιο μπαίνει ουσιαστικά ένα τέλος σχετικά με την φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων εντός πλοίων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gioannis Posted January 15 Share Posted January 15 Συνέχεια προβληματισμών ! Αναζητείται λύση για τα ασυνόδευτα ηλεκτρικά στα πλοία 15/01/2024 10:30.... https://www.newsauto.gr/news/anazitite-lisi-gia-ta-asinodefta-ilektrika-sta-plia/ ........εγώ προτείνω, τελευταία στην φόρτωση, και αν υπάρξει φωτιά, άνοιγμα καταπέλτη και, ΦΟΥΝΤΟ ! 😁μεταξύ σοβαρού και αστείου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ck037 Posted January 15 Share Posted January 15 Εκπαίδευση στα νέα δεδομένα, χρήση και κατανόηση νέων υλικών πυρόσβεσης (Στολές NOMEX , SCBA , Κουβέρτες πυρκαγιάς κλπ). Για αυτά τα αυτονόητα θα πρέπει να αγωνιστούμε όλοι μας! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted April 24 Share Posted April 24 Η ελληνική σημαία εξέδωσε νέα εγκύκλιο στην οποία δίνονται κατευθυντήριες οδηγίες για την φόρτωση και παραμονή των AFVs οχηματων επι των πλοιων με την οποία καταργείται η προηγούμενη . https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/oi_proypotheseis_gia_ti_metafora_ton_ilektrikon_aytokiniton_sta_ploia_pote_apagoreyetai_h_eisodos-7831311/ Κι αυτή η εγκύκλιος έχει την μορφή σύστασης και δεν είναι δεσμευτική . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted April 24 Share Posted April 24 ...μέχρι να αρπάξει κανένα.., μετά θα γίνουν όλα υποχρεωτικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ck037 Posted April 25 Share Posted April 25 Στον ΙΜΟ πάντως γίνεται κουβέντα αλλά ακόμα δεν πάρθηκαν αποφάσεις! https://www.imo.org/en/MediaCentre/MeetingSummaries/Pages/SSE-10th-session.aspx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted April 25 Share Posted April 25 Γι αυτό ακριβώς τον λόγο και η εγκύκλιος της Ελληνικής Σημαίας , έχει χαρακτήρα σύστασης / κατευθυντήριες οδηγίες και δεν είναι δεσμευτική όπου θα προβλέπονταν κυρώσεις σε περίπτωση μη συμμόρφωσης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 10 Share Posted June 10 (edited) Χαράτσι για ηλεκτρικά και υβριδικά στα πλοία Quote Εμπρός σε δυσάρεστη έκπληξη βρίσκονται οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών και PHEV οχημάτων που καλούνται να πληρώσουν «καπέλο» σε σχέση με ένα συμβατικό. Μετά το αλαλούμ που επικράτησε τις ημέρες του Πάσχα σχετικά με την ρύθμιση για το 40% φόρτισης των ηλεκτρικών που πρόκειται να ταξιδέψουν με τα πλοία της γραμμής, έρχεται μία ακόμα απόφαση για να προβληματίσει όσους προετοιμάζονται για τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Όπως φαίνεται κάποιες εταιρείες έχουν αποφασίσει να χρεώνουν έξτρα τα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά, επιβαρύνοντας με ένα «καπέλο» 10 ευρώ τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα σε σχέση με τα αντίστοιχου μεγέθους συμβατικά. Συγκεκριμένα, στην φωτογραφία βλέπουμε τη φόρμα για την κράτηση ενός ταξιδιού προς την Τήνο, όπου το συμβατικό κοστίζει 67 ευρώ ενώ τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά υποχρεώνονται να πληρώσουν 77 ευρώ. Σε επικοινωνία που είχαμε με την Fast Ferries που δραστηριοποιείται με δρομολόγια από την Ραφήνα για τα νησιά του Αιγαίου, πληροφορηθήκαμε ότι το ποσό αυτό αφορά τα έξοδα που έχει κάνει η πλοιοκτήτρια εταιρεία ώστε να εξασφαλίσει υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας τα οποία απαιτούνται για την μεταφορά ηλεκτρικών οχημάτων. Χωρίς όμως να ξεκαθαριστεί ποια είναι αυτά. Στην ίδια φόρμα παρατηρούμε επίσης ότι έχει «κλειδώσει» και το μέτρο του 40% φόρτισης ως υποχρεωτικό για την μεταφορά τέτοιου τύπου οχημάτων από τα φέρι-μποτ της χώρας μας. Ως προς το τελευταίο, πληθαίνουν τα δημοσιεύματα στο εξωτερικό, τα οποία αναφέρονται σε αυτή την μάλλον παράλογη απόφαση. Και επισημαίνουν στους ξένους επισκέπτες της χώρας μας ότι πιθανόν θα αντιμετωπίσουν σημαντικά προβλήματα αν ταξιδέψουν στην Ελλάδα με το ηλεκτρικό τους. Συγκεκριμένα, ο μεγάλος γερμανικός οργανισμός ADAC, ο οποίος έχει μεγάλη επιρροή στους ταξιδιώτες της χώρας και όχι μόνο, επισημαίνει σε ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα του ότι «αν θέλετε να επιβιβαστείτε με ηλεκτρικό αυτοκίνητο, δεν έχετε άλλη επιλογή από το να προγραμματίσετε το ταξίδι σας και τις διαδικασίες φόρτισης έτσι ώστε να φτάσετε στον τερματικό σταθμό του πλοίου με επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας 30-40%». Και σημειώνει ακόμα κάτι που πρέπει να προβληματίσει όλους. Ότι δηλαδή ο νέος κανονισμός είναι ενοχλητικός για τους Γερμανούς ταξιδιώτες με ηλεκτρικό αυτοκίνητο, καθώς το δίκτυο φόρτισης στην Ελλάδα είναι ακόμη συγκριτικά μικρό, καθώς υπάρχουν σήμερα περίπου 2.000 δημόσιοι σταθμοί φόρτισης. Αυτοί βρίσκονται κυρίως στα νότια της χώρας, κατά μήκος των κύριων συγκοινωνιακών οδών και γύρω από τις μεγαλύτερες πόλεις, με τις περισσότερες επιλογές φόρτισης στην Αθήνα. Το δίκτυο είναι πολύ λιγότερο πυκνό στα νησιά. Όμως το πιο σημαντικό είναι ότι οι εμπειρογνώμονες της ADAC δεν βλέπουν κανένα στοιχείο που να αποδεικνύει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πιθανότερο να αποτελούν κίνδυνο πυρκαγιάς από ό,τι τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Φυσικά, ποτέ δεν μπορεί να αποκλειστεί εντελώς το ενδεχόμενο να αναφλεγεί ένα αυτοκίνητο λόγω ελαττώματος, αλλά αυτό ισχύει για όλους τους τύπους κίνησης. Παρ’ όλα αυτά, η ADAC βλέπει ότι υπάρχει ανάγκη για δράση: Τα σενάρια πυρκαγιάς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και των κινητήρων εσωτερικής καύσης διαφέρουν σημαντικά και πολλά πληρώματα πλοίων είναι άπειρα σε αυτό το θέμα. Ειδικά οι ασφαλιστές επισημαίνουν επανειλημμένα ότι εδώ πρέπει να γίνουν ακόμη πολλά. Σε κάθε περίπτωση η κατάσταση που επικρατεί στα πλοία με τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά πρέπει να προβληματίσει τα αρμόδια υπουργεία, καθώς όπως φαίνεται όλο αυτό κάνει κακό στην εικόνα της χώρας μας εν όψει της τουριστικής περιόδου. Ενώ προβληματίζει και το γεγονός ότι ενώ σε άλλα σημεία τα ηλεκτρικά τυγχάνουν ελαφρύνσεων (όπως για παράδειγμα στη γέφυρα Ρίο-Αντίρριο), τα πλοία φαίνεται να ακολουθούν εντελώς αντίθετη πολιτική, κόντρα στις επιδιώξεις της κυβέρνησης για ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης. Edited June 10 by Panagia Ekatontapiliani Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 23 Share Posted June 23 Σαλάτα λίγο από όλα το δημοσίευμα: Δεν είναι αυξημένος ο κίνδυνος πυρκαγιάς από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά ποτέ δεν ξέρει κανείς. Για να έχουμε πλήρη εικόνα, γνωρίζουμε το newsauto τι συμφερόντων είναι; Ποιος το εκδίδει και με ποιους συντάσσεται; Πολλή VW και πολλή Tesla βλέπω στις διαφημίσεις. H ADAC, η Γερμανική ΕΛΠΑ, μας απασχολούσε και τα πρώτα χρόνια του Shipfriends. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusagr Posted June 23 Share Posted June 23 όντως δεν είναι ο κίνδυνος πυρκαγιάς αυξημένος, αλλά το γεγονός ότι αν στραβώσει κάτι και πιάσει φωτιά ένα ηλεκτρικό τότε δεν σβήνει με τίποτα. για μένα το πρόβλημα είναι ότι και εδώ όπως και σε άλλα θέματα δεν υπάρχει μια κεντρική πολιτική από το υπουργείο και έτσι η κάθε εταιρεία εφαρμόζει τους δικούς της κανόνες. Κάτι που βέβαια έχει ως αποτέλεσμα στη Χ εταιρεία να μπαίνεις (έστω και με μια μικρή, πλην λογική θα έλεγα, προσαύξηση), ενώ σε άλλη να μην μπορείς καν να εκδόσεις εισητήριο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mvin Posted June 23 Share Posted June 23 3 hours ago, proud_ionian said: .....γνωρίζουμε το newsauto τι συμφερόντων είναι; Ποιος το εκδίδει και με ποιους συντάσσεται;...... Όπως γράφει και η ίδια η ιστοσελίδα: Newsauto is part of Proto Thema Group Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted June 23 Share Posted June 23 7 hours ago, hayabusagr said: όντως δεν είναι ο κίνδυνος πυρκαγιάς αυξημένος, αλλά το γεγονός ότι αν στραβώσει κάτι και πιάσει φωτιά ένα ηλεκτρικό τότε δεν σβήνει με τίποτα. για μένα το πρόβλημα είναι ότι και εδώ όπως και σε άλλα θέματα δεν υπάρχει μια κεντρική πολιτική από το υπουργείο και έτσι η κάθε εταιρεία εφαρμόζει τους δικούς της κανόνες. Κάτι που βέβαια έχει ως αποτέλεσμα στη Χ εταιρεία να μπαίνεις (έστω και με μια μικρή, πλην λογική θα έλεγα, προσαύξηση), ενώ σε άλλη να μην μπορείς καν να εκδόσεις εισητήριο. Οι κίνδυνοι για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο να λαμπαδιάσει είναι πιο αυξημένοι απο ένα συμβατικό που δεν έχει τέτοιες συστοιχίες , αυτο ειναι δεδομένο . Απο εκει και περα το κανονιστικό πλαίσιο για την φόρτωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και των plug in , είναι θολό όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην παγκόσμια κοινότητα . Πιο συγκεκριμένα όμως στην Ελλάδα , η σημαία εχει βγάλει εγκύκλιο η οποία ειναι σύσταση και όχι δεσμευτική επειδη ακριβώς και η ευρωπαϊκή κοινότητα εχει βγάλει συστάσεις και warnings αλλα όχι κατι δεσμευτικό . Απο εκει και περα λοιπόν και εφόσον δεν ειναι κατι δεσμευτικό , η κάθε εταιρεία πράττει κατ’ επιλογή . Είτε συμμορφώνεται με την σύσταση , είτε συμμορφώνεται μερικώς , είτε δεν συμμορφώνεται καθόλου , είτε δεν τα βάζει καθόλου μεσα , είτε τα χρεώνει ακριβότερα, είτε …. Το προβλημα όμως στην πραγματική του διάσταση είναι μεγάλο και ο θεός να βάλει το χέρι του να μην συμβεί , ιδιαίτερα δε σε ταχύπλοο πλοιο . Οπως προαναφέρθηκε , δεν σβήνουν κι αυτο ειναι το μεγαλύτερο προβλημα . Μεταφερω με επιφύλαξη απο έναν φιλο που ασχολείται σοβαρά με τα αυτοκίνητα οτι κάπου διάβασε οτι η μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου συγκεκριμένης μάρκας , χρειάζεται περίπου 40.000 λίτρα νερό για να κατασβεστεί . Οπως καταλαβαίνεται η ποσότητα ειναι απίστευτη μεγάλη . Link to comment Share on other sites More sharing options...
ck037 Posted July 19 Share Posted July 19 Αν, λεω αν ..... φέτος λαμπαδιάσει κανένα ηλεκτρικό ποιος ξέρει και έχει τα μέσα να το σβήσει? Και μετά τι θα πει το υπουργείο? Οτι έκανε σύσταση? Η ασφαλιστική πιστεύετε οτι θα πληρώσει ? Σε κουβέντα που είχα με RINA χτες μου είπαν οτι αρκετοί λένε οτι δεν θα φορτώνουν ηλεκτρικά / υβριδικά. Στο site βέβαια δεν υπάρχει απαγόρευση αλλά σύσταση να μην είναι πλήρως φορτιμένο το όχημα πάνω απο το 40% Αλήθεια ποιός θα το ελέγξει αυτό ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chang Posted July 19 Share Posted July 19 Άραγε με τα ηλεκτρικά ποδήλατα θα υπάρξουν θέματα και προβλέψεις; Σε αυτά όμως η μπαταρία είναι αφαιρούμενη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now