Jump to content
Shipfriends

Andros Queen (IMO 9166223)


Recommended Posts

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ξεκίνησε λοιπόν και η Βασίλισσα 😊. Από ότι είδα έκανε και αριστερή στην Τήνο μέσα στο λιμάνι με πολύ βοριά. Η αλήθεια είναι ότι είναι επιβλητικό. Καλοτάξιδο να είναι και αυτό και οι άνθρωποι που το ταξιδεύουν. 

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

Είναι μην πάει άλλο κοντά του.Τα 22+ τα έχει άνετα!!!

Αναμφισβήτητα είναι το νέο αφεντικό της γραμμής!!!Και με το χρόνο θα επιβάλλει τους κανόνες του.

Ένα μεγάλο μπράβο για τους Στεφάνου που ενώ πολλοί νομίζανε ότι τα παράτησαν αυτοί επέστρεψαν φέτος με καραβάρες και έκλεισαν στόματα!

Πάντα τέτοια.

Link to comment
Share on other sites

Χτες έκανε το Άνδρος Ραφήνα σε 1 ώρα και 40 λ.....Στα trials στην Ιαπωνία χτύπησε 23,2...Εδώ,στο δοκιμαστικό έπιασε 22,5 στο 90% ....Το βαπόρι έχει δρόμο, που όμως δεν χρειάζεται στην απογευματινή ζώνη....

Link to comment
Share on other sites

σε μια εβδομάδα θα μπω στο θηρίο των στεφάνου & θα σας αναρτήσω φωτογραφίες! 

ευχαριστώ για την αποδοχή του αιτήματος μέλους του ομολογουμένως καταπληκτικό φόρουμ που το παρακολουθώ +10 χρονια! 

Link to comment
Share on other sites

Τραυματισμός επιβάτιδος στο Ε/Γ-Ο/Γ Andros Queen στη Ραφήνα

Quote

Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Ραφήνας, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ''ΑΝΔΡΟΣ ΚΟΥΙΝ'' Ν.Α. 633, για τραυματισμό 92χρονης ημεδαπής επιβάτιδος.

Συγκεκριμένα, ο 94χρονος σύζυγος της ανωτέρου, στη προσπάθεια χειρισμών του για την ασφαλή πρόσδεση του οχήματός του στο κατάστρωμα του πλοίου, τραυμάτισε ελαφριά την 92χρονη, ενώ προκάλεσε και υλικές ζημιές σε έτερα σταθμευμένα οχήματα.

Στην 92χρονη, αρχικά παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες από το πλήρωμα του πλοίου, ενώ στη συνέχεια μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Αττικής “ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ”, για περαιτέρω ιατρική περίθαλψη.

Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ραφήνας.

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ευθύνεται μόνο ο ηλικιωμένος.

Αλλά πρωτίστως Φταίνε αυτοί που του ανανέωσαν Τ δίπλωμα και οι δικοί του που δεν του Τ ειχαν πάρει Τ αμαξι..

Link to comment
Share on other sites

Και φυσικά θα πρέπει ο ίδιος να αποζημιώσει τους παθόντες, καθώς οι ασφαλιστικές (εκτός συγκλονιστικού απροόπτου) δεν αποζημιώνουν ζημιές που γίνονται σε οχήματα σε γκαραζ πλοίων.

Edited by SAMAINA
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το ότι τα οχήματα προσδένουν, που γράφει η ανακοίνωση πρώτη φορά το ακούω. Συνήθως σταθμεύουν...

94 ετών πολύ αμφιβάλλω αν είχε δίπλωμα σε ισχύ αλλά ακόμη και να είχε, αποδείχτηκε το προφανές ότι ήταν εγκληματικό. 

Link to comment
Share on other sites

Στο σύστημα έχουν αλλάξει τα ωράρια του πλοίου προσαρμοσμενα στην ταχύτητα του. Έτσι έχουμε Ραφήνα Μύκονος 4h30, Τήνος 3h35 και Ανδρος 1h50. Μακάρι να είναι συνεπές και να τα κρατήσει έτσι. 

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

Μετά από 14 μήνες εργασιών στο Πέραμα ας δούμε το τελικό αποτέλεσμα των εργασιών της μετασκευής του Andros Queen με την αρχιτεκτονική μελέτη του κ. Δρακάτου και την καθημερινή επίβλεψη του cpt Γιώργου Στεφάνου και του cpt Δημήτρη Στεφάνου.

Το πλοίο έχει πλέον ένα καταπέλτη επιβατών αριστερά και ένα καταπέλτη οχημάτων στη πρύμη. Μπαίνοντας από το κεντρικό καταπέλτη των οχημάτων μας οδηγεί στο κυρίως γκαράζ στο κατάστρωμα Νο: 3 με τις 7 γραμμές φόρτωσης και δεξιά πρύμα είναι η ράμπα που μας οδηγεί στο άνω γκαράζ στο κατάστρωμα Νο: 5 (έχει άλλη μια πλώρα αριστερά αλλά αυτή στην Ελλάδα δεν νομίζω ότι θα χρησιμοποιείται). Η συνολική χωρητικότητα του στο γκαράζ είναι 315 IX. Πρύμα στο κατάστρωμα Νο: 5 είναι το ρεμέτζο  με τα βαρούλκα για τους κάβους. Στο ενδιάμεσο κατάστρωμα Νο: 6 που δημιουργήθηκε στο Πέραμα βρίσκονται οι καμπίνες του πληρώματος.

Μπαίνοντας από την είσοδο επιβατών μπορούμε να ανέβουμε από τn κυλιόμενη σκάλα ή από τη σταθερή σκάλα επιβίβασης, με χαρακτηριστικό τους με κρυφούς φωτισμούς στο χώρο επιβίβασης. Οι σκάλες μας οδηγούν στο κατάστρωμα Νο: 7, που είναι οι περισσότεροι κοινόχρηστοι χώροι για τους επιβάτες (πρωτόκολλο 1250 επιβάτες).

Εάν ξεκινήσουμε από πρύμα στο κατάστρωμα Νο: 7 έχουμε ένα μικρό ανοικτό κατάστρωμα που έχει σκίαση από το κατάστρωμα Νο: 8, που έχει 18 σταθερά τραπεζάκια και 70 καθίσματα σε απόχρωση γκριζόμαυρη. Μπαίνοντας ξανά στο εσωτερικό του καταστρώματος Νο: 7 συναντάμε το σαλόνι Paradise, με 329 αεροπορικά καθίσματα και ένα μπαρ του πλοίου. Στις μπάντες του σαλονιού είναι δυο σειρές από δυάδες καθισμάτων σε καφέ απόχρωση, μετά εκατέρωθεν έχει μια σειρά από δυάδες καθισμάτων καθίσματα σε πράσινη απόχρωση και στο κέντρο είναι σε μπεζ απόχρωση.

Στη συνέχεια συναντάμε το σαλόνι Ορνός που βρίσκεται η υποδοχή του πλοίου, που είναι το πρώτο πράγμα που συναντάει ο επιβάτης ανεβαίνοντας τις σκάλες εισόδου. Ο κεντρικός χώρος αποτελείται από ένα ημικυκλικό καθιστικό με πολυθρόνες και τραπέζια εσωτερικά και εξωτερικά από το καθιστικό. Στην αριστερή πλευρά του σαλονιού Ορνός υπάρχουν 121 πολυθρόνες με 27 τραπεζάκια κατά μήκος του σαλονιού. Στη δεξιά πλευρά βρίσκεται το κατάστημα του πλοίου με είδη δώρων και στη δεξιά πλευρά του σαλονιού Ορνός υπάρχουν 64 πολυθρόνες με 16 τραπεζάκια κατά μήκος του σαλονιού και με τρεις μεγάλους καναπέδες με τραπεζάκια μπροστά τους. Στο κέντρο βρίσκονται οι τουαλέτες από την αριστερή πλευρά και από τη δεξιά πλευρά δυο καμπίνες για ΑΜΕΑ. Στο κέντρο υπάρχει το μεσαίο κλιμακοστάσιο που μας οδηγεί στο κατάστρωμα Νο: 8, που βρίσκονται οι καμπίνες των επιβατών και τα ανοικτά καταστρώματα του πλοίου. Στο τέλος του σαλονιού δεξιά υπάρχει ο ανελκυστήρας που τοποθετήθηκε στο Πέραμα, καθώς η σκάλα επιβίβασης των οδηγών από το άνω γκαράζ.

Μετά συναντάμε το σαλόνι-εστιατόριο Πάνορμος που έχει στο κέντρο 120 καρέκλες με τριάντα τραπεζάκια και το δεύτερο μπαρ της οικονομικής θέσης, που μπορεί να χρησιμοποιηθούν σαν fast food εστιατόριο, εάν δουλέψει σε κάποια γραμμή με μεγάλη διάρκειας ταξίδι. Στη δεξιά πλευρά του σαλονιού Πάνορμος βρίσκονται 28 αεροπορικά καθίσματα με 7 τραπεζάκια ανάμεσα τους και αλλά 30 αεροπορικά καθίσματα δίπλα τους σε καφέ απόχρωση. Στην αριστερή πλευρά του σαλονιού Πάνορμος βρίσκονται 28 αεροπορικά καθίσματα με 7 τραπεζάκια ανάμεσα τους και αλλά 30 αεροπορικά καθίσματα δίπλα τους σε καφέ απόχρωση. Στο κέντρο υπάρχει το πλωριό κλιμακοστάσιο που μας οδηγεί στο κατάστρωμα Νο: 8, που βρίσκονται οι καμπίνες των επιβατών και στη γέφυρα του πλοίου.

Πλώρα συναντάμε το εντυπωσιακό σαλόνι Στενιές που είναι το σαλόνι της Α’ θέσης του πλοίου. Στην αριστερή πλευρά του σαλονιού έχει 36 πολυθρόνες και 9 τραπέζια ανάμεσα τους, ενώ στη δεξιά πλώρα του σαλονιού έχει 32 πολυθρόνες και 8 τραπέζια ανάμεσα (υπάρχει κλιμακοστάσιο για το ενδιάμεσο κατάστρωμα που είναι καμπίνες του πληρώματος). Στη πλώρη υπάρχουν 36 πολυθρόνες και 9 τραπέζια ανάμεσα τους, μπροστά από τα τζάμια του σαλονιού. Στο κέντρο του σαλονιού υπάρχουν 60 πολυθρόνες και 15 τραπέζια ανάμεσα τους καθώς και ημικυκλικοί καναπέδες με τραπέζια μπροστά τους

Ανεβαίνοντας από το πρυμνιό κλιμακοστάσιο με την ξύλινη επένδυση στο κατάστρωμα Νο: 8, συναντάμε πρύμα τέσσερις πλαστικούς καναπέδες με τραπεζάκια και καρέκλες εξωτερικά του προστατευμένου καταστρώματος. Στο προστατευμένο κατάστρωμα υπάρχουν πολλές καρέκλες και τραπεζάκια και πάσα με σκαμπό για να καθίσουν παρέες να πιουν το ποτό ή το καφέ τους, που έχουν πάρει από το μπαρ του καταστρώματος. Αριστερά και δεξιά υπάρχουν διάδρομοι που σε οδηγούν στα πλευρικά ανοικτά καταστρώματα που είναι οι σωσίβιες λέμβοι και τα σωστικά μέσα του πλοίου. Καθώς και το κλιμακοστάσια με τη ξύλινη επένδυση που σε οδηγούν στο ανοικτό κατάστρωμα Νο: 9.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό στο κατάστρωμα Νο: 8 είναι ένα κατάστρωμα εξολοκλήρου με καμπίνες επιβατών και κοινόχρηστοι χώροι του πληρώματος. Μπορούμε να δούμε μια τετράκλινη εξωτερική καμπίνα που βρίσκεται πλώρα στο κατάστρωμα και μια lux καμπίνα με διπλό κρεβάτι και στο ντους υπάρχει τζαμαρία για τα νερά (από τα κλασικές κουρτίνες που συναντάμε στα αλλά πλοία), που βρίσκεται προς το μέσο του καταστρώματος. Στη δεξιά πλευρά από τις καμπίνες υπάρχει η τραπεζαρία του πληρώματος.

Τέλος ας δούμε ένα πλάνο διάταξης των κοινοχρήστων χώρων του Andros Queen.

Link to comment
Share on other sites

αγαπητέ φίλε Panagia Ekatontapiliani, σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!

φοβερές φωτογραφίες που δηλώνουν ότι είναι θηρίο το νέο πλοίο των στεφάνου! 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...