Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 year later...
  • 11 months later...
  • 1 month later...
  • proud_ionian changed the title to Corsica Linea - Visentini NB - LNG powered ferry
  • 3 weeks later...
Posted

Και μια πρύμνια από το χρήστη andreapettinari

20211009_144719.thumb.jpg.cdfda7c070c3b6afb00c6ce3f946c3f5.jpg

Παρατηρούμε και μια μικρή αλλαγή στο πλατος του καταπέλτη για το πάνω γκαραζ 

  • Nick the Greek changed the title to Corsica Linea - Visentini NB - LNG powered ferry (IMO 9891749)
  • 3 weeks later...
  • proud_ionian changed the title to A Galeotta (IMO 9891749)
Posted

Λίγο πρίν τη δύση του ηλίου το περασμένο Σάββατο και ο δρόμος μας βγάζει στα ναυπηγεία της Visentini για μια πρώτη ματιά και φωτογραφία στην gallerie μας από το εντυπωσιακό A Galeotta. Και το μέγεθος του πλοίου προκαλεί δέος αλλά και το κατακόκκινο χρώμα. Να και ο Κορσικανός στο φουγάρο, ίσως να έπρεπε να γίνει λίγο μεγαλύτερος. Ο αρχικός σχεδιασμός της εταιρείας προέβλεπε πως το πλοίο θα ήταν έτοιμο για δρομολόγια φέτος το καλοκαίρι, πράγμα που δε συνέβη. Πάμε για αργότερα, χωρίς να είναι ξεκάθαρο ακριβώς πότε. 

Posted

Μπορείς να βγάλεις τόσο όμορφα φωτογραφίες εκεί; Πολύ ωραία :)

Posted

Παλιότερα ήταν πιο εύκολο λόγω της χαμηλής βλάστησης, τώρα είναι μόνο για κομάντα αφού έχεις την αίσθηση πως προχωράς μέσα στη ζούγκλα, σε λίγο θα χρειάζεσαι χατζάρα για να κόβεις τα φυτά στο πέρασμά σου. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να έχουν κλείσει και τα περισσότερα σημεία από τα οποία μπορεί κανείς να δεί το πλοίο. Για να βγεί η φωτογραφία που είδες, κατεβήκαμε και μέσα στο αρδευτικό κανάλι. Κληρονομιά τα τσιμπήματα από κουνούπια και πολλά άλλα γκατζολόπτερα:D της περιοχής.

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Posted

Από τα μέσα του περασμένου Σεπτέμβρη, βρίσκεται στην Τεργέστη το πλοίο όπου κατά τα φαινόμενα θα ολοκληρωθεί και το fitting out του. 

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Posted

Παρεληφθη.

Quote

The French shipping company Corsica Linea has just officially taken delivery of the new ro-pax ship A Galeotta (new construction n. C238) in the port of Venice, at the quays of the Fusina ro-ro terminal.

The order for this ferry was signed in 2019 with delivery expected three years later. It is a ro-pax ship with a length of 206 meters, can accommodate 650 passengers and has a garage capable of carrying 2,560 linear meters of cargo and a car deck for 150 vehicles.

According to the original plans it should operate on two lines between Corsica and France: Marseilles - Bastia and Marseilles - Ajaccio.

 

It is a LNG (liquefied natural gas) propelled ferry and to ensure the regular supply of fuel Corsica Linea has already signed an agreement with the company Titan Lng which will initially guarantee the ground bunkering service by truck until it enters in service in the Mediterranean the Krios barge with a capacity of 4,500 cubic meters which will allow ship-to-ship refueling.

shipping.it

 

  • 1 month later...
Posted

Σήμερα ξεκινά δρομολόγια από Μασσαλία για Μπαστιά και Αιάκειο.

Οι Γάλλοι συνασθενείς περιμένουν ότι σύντομα θα παραγγελθεί και αδερφό με παράδοση το 2025.

Voilà

Posted

Και το αναφέρουν πως ειναι ενα βημα μπροστα μετα τόσα copy paste visentini, σπαρτιάτικο accomodation μεν ωραιος σχεδιασμος γάστρας κτλ.

Είδωμεν. Οπως έχω πει και για τα eflexer θεωρώ πως αυτό το design θα μας απασχολήσει στο μέλλον

  • 4 months later...
Posted

Σύμφωνα με τους συνασθενείς, η Corsica Linea και η Wärtsilä υπέγραψαν μια 10ετή συμφωνία για το A Galeotta.

Η Wärtsilä θα εγγυηθεί τη διαθεσιμότητα, τη λειτουργική αξιοπιστία και την κατανάλωση καυσίμου και θα βελτιστοποιήσει συγχρόνως την απόδοση του πλοίου χρησιμοποιώντας αυτοματοποιημένα δεδομένα. Αυτά τα δεδομένα θα παρέχουν επίσης στη Corsica Linea μια δυνατότητα επίβλεψης του λειτουργικού κόστους.

Η συμφωνία περιλαμβάνει επίσης την εκάστοτε προγραμματισμένη συντήρηση των κύριων μηχανών καθώς και των βοηθητικών.

Posted

Πολύ περίεργη είδηση αυτή φίλε Ariadne, το πλοίο παραδόθηκε πρίν 5 μήνες, έτσι κι αλλιώς θα έπρεπε να είναι στην εγγύηση. Κάπου ανάμεσα στα γραφόμενα υποπτεύομαι πως δεν είναι ευχαριστημένη η Corsica Linea από την απόδοση ως τώρα του μηχανικού κομματιού. Και καλά η λειτουργική αξιοπιστία και η κατανάλωση, άντε να το δεχτώ. Θα εγγυηθεί ο κατασκευαστής αν θα βρίσκουν φυσικό αέριο στην αγορά καυσίμων? Δεν κολλάει καθόλου αυτό.

Posted

Τότε ως πρός την εγγύηση διαθεσιμότητας καυσίμου, κάπου χαθήκαμε στη μετάφραση γιατί το ανακοινωθέν δεν αναφέρει κάτι τέτοιο. Και επίσης μαθαίνουμε πως μπορεί να ανακοινώθηκε τώρα αλλά ήταν κομμάτι της συμφωνίας πρό της παραδόσεως. Άρα δεν τρέχει και κάτι με τις μηχανές του.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...