Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
2 hours ago, Nick the Greek said:

Ξεκινά απόψε ο Νέαρχος, στις 2000 για Χανιά. 

Πάντως ακόμα στο ΝΜΔ ειναι το πλοίο . Μυπως πηγε κατι στραβά ; 

Posted

20:00 ειναι το δρομολογιο για Χανια αν εγω εχω καταλαβει σωστα . Εκει που ειναι το πλοιο ειναι επισκευαστικη ζωνη και οχι θεση φορτωσης . Προφανως μεσα σε 20 λεπτα δεν προλαβαινει να φορτωσει 

Posted
3 hours ago, Nick the Greek said:

Ξεκινά απόψε ο Νέαρχος, στις 2000 για Χανιά. 

Αυτό το πόστ από μόνο του βασικά είναι λόγος να μη ξεκινήσει 😂🧄

Posted

ειχε μεσα ΙΩΣΗΦ Κ ,φορτωνει ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΚΟΜΑ,ΚΑΙ ΤΟ BC1 ,ΔΕΜΕΝΟ ΤΟ ΤΑΛΩΣ(😉) και ωρα αναχωρησης το NEAΡΧΟΣ Κ ΣΤΙΣ 2200. ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ

Posted

Εν πρώτοις να πω ότι προφανώς δεν το έβγαλα από το κεφάλι μου ότι θα ξεκινήσει, το είπε η Creta Cargo Lines στο site τους:

Quote

 

30/05/2025

Σας γνωρίζουμε ότι το σημερινό δρομολόγιο του πλοίου Φ/Γ-Ο/Γ «ΤΑΛΩΣ» από ΠΕΙΡΑΙΑ στις 17:00 προς ΜΥΚΟΝΟ – ΜΕΣΤΑ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ και επιστροφή θα εκτελεστεί από το πλοίο Φ/Γ-Ο/Γ «ΙΩΣΗΦ Κ» ως κάτωθι πίνακας:

%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CF%81%CE%

Το πλοίο Φ/Γ-Ο/Γ «ΤΑΛΩΣ» θα παραμείνει στο λιμάνι του ΠΕΙΡΑΙΑ.

Το σημερινό δρομολόγιο του πλοίου Φ/Γ-Ο/Γ «ΙΩΣΗΦ Κ» από ΠΕΙΡΑΙΑ στις 20:00 προς ΧΑΝΙΑ θα εκτελεστεί από το νέο πλοίο της εταιρείας μας Φ/Γ-Ο/Γ «ΝΕΑΡΧΟΣ Κ».

 

 

Όπως και να έχει το πράγμα, το Νέαρχος Κ παραμένει στο Νέο Μώλο και το Τάλως στη Γ1 με το ρολόι να δέιχνει 2325. Κάποιο θα κάνει δρομολόγιο για Χανιά απόψε, να δούμε ποιό από τα δύο τελικά.

Posted

Αναχώρησε στις 5:30 το πρωί αλλά τώρα δείχνει ότι πιθανόν να υπάρχει κάποιο θέμα.

Update ήταν ένα μικρό θέμα και επανήλθε σε κανονικές ταχύτητες.

Posted

Δεν το λές και επιτυχημένο ντεμπούτο, η θετική πλευρά είναι πως δεν μπορεί να πάει χειρότερα. Με 14 μιλάκια κατεβαίνει και η άφιξη είναι μάλλον για μετά τις 1700. Ένα ερώτημα είναι τι θα κάνουν με τη βραδυνή αναχώρηση, μια και εξ' όσων γνωρίζω, τα χορταράδικα και τα βυτία που θα άδειαζαν κατά τη διάρκεια της ημέρας αν ήταν το πλοίο στην ώρα του, θα το έπαιρναν για πίσω το Σάββατο το βράδυ. Πλήν όμως σήμερα αυτό δεν παίζει να γίνει.

Posted

Υπάρχει κάτι που δεν έχουμε αναφέρει και αξίζει να προσέξει κανείς καθώς το πλοίο αναποδίζει. Στην αριστερή πλευρά και στο ύψος του πλωριού σαλονιού/self service του πλοίου, υπάρχει πόρτα και εξωτερική σκάλα που οδηγεί ένα ντέκ επάνω, εκεί που είναι οι σωσίβιες λέμβοι. Αυτή η κατασκευή δεν είναι μαμίσια:D, έχει προστεθεί και σε αυτό αλλά και στο αδελφό του, όταν αγοράστηκαν από τους σιδηροδρόμους της Δανίας και έβαλαν τη δανέζικη σημαία.

 

Πιθανολογώ πως η πρόσθεση της πόρτας/σκάλας ήταν απαίτηση της σημαίας, μάλλον για να υπάρχει και δεύτερη οδός διαφυγής των επιβατών και του πληρώματος πρός τις σωσίβιες λέμβους. Αν είναι έτσι, σου δείχνει πως πρέπει να σκέφτεται κανείς όσον αφορά την ασφάλεια. Να προσπαθεί να βάλει τον εαυτό του στη θέση του επιβάτη σε μια κατάσταση ανάγκης, και όχι να μπαίνει να κάνει επιθεώρηση με ένα check list της πλάκας κι ευχαριστούμε, τα δέοντα στη μαμά σας:rolleyes:.

Posted
On 5/31/2025 at 11:44 PM, Nick the Greek said:

Πιθανολογώ πως η πρόσθεση της πόρτας/σκάλας ήταν απαίτηση της σημαίας, μάλλον για να υπάρχει και δεύτερη οδός διαφυγής των επιβατών και του πληρώματος πρός τις σωσίβιες λέμβους.

Η δική μου υπόθεση είναι ότι ήταν η λύση που επελέγη με την επέκταση των καμπινών. Απ' όσο μπορώ να εκτιμήσω συγκρίνοντας με  τις φωτο του σουηδού (SF Highway) μάλλον έχουν καταργηθεί οι "μαμίσιες" (πρύμα στο κομοδέσιο δεξιά-αριστερά). Δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να ήταν και απαίτηση SOLAS.

Υ.Γ. Μετά από προσεκτικότερη παρατήρηση του βίντεο που ανεβηκε μάλλον δεν έχουν καταργηθεί οι πρυμνιες σκάλες. Μήπως αντικατέστησαν κάποιο εσωτερικό κλιμακοστάσιο? 

Posted (edited)

Τα δρομολόγια του πλοίου έως και 09/06

Καταγραφήνεαρχοςκ (1).jpg

Νηολόγιο Πειραιά 13000 έχει το πλοίο.

Edited by Nikos_Chania
Posted (edited)
On 3/16/2025 at 12:55 PM, nomikos said:

Βλέπω επίσης πως είχε αλλάξει μηχανές στα τέλη δεκ 90.

Αξιόλογη προσθήκη για τη Creta Cargo που αναπτύσσεται αργά και σταθερά.

Εγώ πιστεύω πως θα αναλάβει τις γραμμές της Κρήτης,Χανιά και Θηρα-Ηρακλειο.Το Άγιος Γεώργιος είναι πάντα γεμάτο.

Το τελευταίο ΒΑ Αιγαιο και το Ιωσήφ Κυκλάδες.Γνωμη μου.

 

Όπως είχα προβλέψει φαίνεται να διαμορφώνονται τα δρομολόγια της Creta Cargo!

Το Νέαρχος Κ θα δουλέψει πάρα πολύ καλά με τη Σαντορίνη!!! 

Edited by nomikos
Posted
On 6/2/2025 at 8:19 PM, pathfinder said:

Η δική μου υπόθεση είναι ότι ήταν η λύση που επελέγη με την επέκταση των καμπινών. Απ' όσο μπορώ να εκτιμήσω συγκρίνοντας με  τις φωτο του σουηδού (SF Highway) μάλλον έχουν καταργηθεί οι "μαμίσιες" (πρύμα στο κομοδέσιο δεξιά-αριστερά). Δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να ήταν και απαίτηση SOLAS.

Υ.Γ. Μετά από προσεκτικότερη παρατήρηση του βίντεο που ανεβηκε μάλλον δεν έχουν καταργηθεί οι πρυμνιες σκάλες. Μήπως αντικατέστησαν κάποιο εσωτερικό κλιμακοστάσιο? 

 

Ρώτησα στα βορεινά επί του θέματος και η απάντηση που πήρα ήταν πως πρίν τους Δανούς το πλοίο ήταν αποκλειστικά ρορό και μπορούσε να μεταφέρει μόνο 32 οδηγούς. Μετά την μετασκευή των Δανών όμως, η χωρητικότητά του σε επιβάτες ηυξήθη(που έλεγε κι ο Κατσάμπελας:D) θεαματικά. Οπότε οι άλλες έξοδοι εκρίθησαν ανεπαρκείς κι έτσι προσετέθη η εν λόγω κατασκευή. 

Posted
3 hours ago, Nick the Greek said:

Ρώτησα στα βορεινά επί του θέματος και η απάντηση που πήρα ήταν πως πρίν τους Δανούς το πλοίο ήταν αποκλειστικά ρορό και μπορούσε να μεταφέρει μόνο 32 οδηγούς. Μετά την μετασκευή των Δανών όμως, η χωρητικότητά του σε επιβάτες ηυξήθη(που έλεγε κι ο Κατσάμπελας:D) θεαματικά. Οπότε οι άλλες έξοδοι εκρίθησαν ανεπαρκείς κι έτσι προσετέθη η εν λόγω κατασκευή. 

Το έχω νομίζω αναφέρει κάπου. Το πλοίο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ σαν ROPAX και μάλιστα από τα πρώτα με SOLAS 74 το οποίο τέθηε σε ισχύ εκείνη την εποχή. Πρωτόκολλο (τουλάχιστον) 80 επιβάτες από κατασκευής.

Η παραπάνω πληροφορία είναι 100% λανθασμένη.

Posted

Δεν είναι απαραίτητα λανθασμένη. Το πρωτόκολλο επιβατών ανα τύπο πλοίου ορίζεται από τις διεθνείς και εθνικές συμβάσεις. Βάσει SOLAS, ένα RoRo μπορεί να έχει έως 12 επιβάτες.

Οι Δανοί μπορεί να έχουν δική τους, ενδιάμεση κατηγορία, που ναι μεν το πλοίο βάσει SOLAS θα θεωρείτο επιβατηγό (και εδώ είναι το ένα λάθος ας πούμε) αλλά θα μπορούσε να είχε θεσπίσει ενδιάμεσο καθεστώς απαιτήσεων σημαίας/φορολογίας κλπ για επιβατηγά πλοία με μεταφορά έως Χ αριθμό επιβατών, ας πούμε τους 32 που είχε ως πρωτόκολλο.

Καθώς δεν γνωρίζουμε το θεμσικό πλαίσιο εκείνης της χώρας, δεν σημαίνει οτι σαν πληροφορία είναι λάθος. Η εμπειρία δείχνει πως μπορεί να υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο, δηλαδή να είναι μεν RoPax, αλλά με συγκεκριμένο όριο επιβατών να απαιτούνται συγκεκριμένη επάνδρωση κλπ.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...