Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Από το κακό στο χειρότερο πηγαίνει η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Πόρου και των Μεθάνων, με τον Πειραιά. Όπως μας ενημερώνει ο επικεφαλής του Δικτύου Πολιτών “ΑλλάΖΟΥΜΕ τα Μέθανα και την Τροιζηνία” κ. Σάββας Ν. Αθανασίου, χωρίς συμβατικό πλοίο θα μείνουν από 1 Νοεμβρίου 2013 μέχρι 30 Απριλίου 2014 τα Μέθανα και ο Πόρος! Ο λόγος είναι ότι η Hellenic Seaways δεν έχει καταθέσει δρομολόγια για το επίμαχο εξάμηνο στο υπουργείο Ναυτιλίας.

 

Πηγη: POROSNEWS

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Γνωρίζει κανείς τί μερίδια περίπου έχουν ΦΟΙΒΟΣ, ΑΓΙΟΣ και HSW στην Αίγινα?Είχα ακούσει παλιότερα πως η nova ferries (αναλογικά kαι σε σχέση με τα πολλά πλοία της hsw) ερχότανε πρώτη σε επιβάτες και οχήματα..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στο mymethana.gr υπαρχει μια επιστολη από τον πλοιοκτήτη κ. Σπύρο Ανδριόπουλο της Sandri Marine στους πέντε Δήμους του Αργοσαρωνικού με την οποία διατυπώνει μια πρωτοποριακή ιδέα για την δρομολόγηση πλοίου στη γραμμή.

 

Προςː Δήμος Μεθάνων,
Δήμος Πόρου,
Δήμος Ύδρας,
Δήμος Σπετσών,
Δήμος Λεωνίδιο.

Σε προσοχή Δημάρχων,
Δημοτικό συμβούλιο.

Από SANDRI.MARINE
ΑΦΜ 099752991, ΦΑΕΕ ΑΘΗΝΩΝ
Παραλία Ασπρόπυργος,
Δυτική Αττική, Τ.Κ. 19300
Τηλ.ː 210 5582006
Κιν.ː 6974 912738
E-mailː [email protected]

Προσφορά.

Δωρεάν 20% του υποολοκλήρωση ναυπήγησης ε/γ-ο/γ πλοίο μας , 45 μέτρα μήκος, «Β» κατηγορία ακτοπλοΐας στους κατοίκους των ανωτέρου περιοχών.
Το πλοίο προσφέρεται , λόγο τεταμένης κρίσης, ως βιώσιμο και κερδοφόρο, λόγοː
• πλήρωμα 60% ολιγότερα των υφισταμένων,
• καύσιμα 65% ολιγότερα των υφισταμένων,
• προσιτό μεταφορικό έργο – 300 επιβάτες θέρος και 180 επιβάτες χειμώνα, 20 ιχ,
• δυνατότατα μειωμένου ναύλου 30%,
• συμβατική ταχύτητα 17 miles / hour,
• καθημερινή δρομολόγηση - Πειραιά-Μέθανα-Πόρο-Ύδρα-Σπέτσες- Λεωνίδιο.

Προγραμματισμός.

Η SANDRI MARINE, προκειμένου να καθιερώσει μόνιμα το πλοίο στην γραμμή, ζήτα την εξασφάλιση επιβατικής πληρότητα.
Η πρόταση για να επιτύχει πληρότητα θα προκύψει από την ακόλουθη τοπική στήριξη των κατοίκων προαναφερομένων λυμένων.
Η δωρεάν προσφορά στο πλοίο θα προκύψει μετά από αριθμό προαγοράς ναύλου με έκπτωση και ανοικτής χρονικής διάρκειας.

• Σύσταση ναυτικής σύμβασης με τους τοπικούς φορείς.
• Κυκλοφορία μπλοκ προαγοράς ναύλου εισιτηρίων για διαδρομή μόνο προς Πειραιά.

Διευκρινίζεται ότι από Πειραιά επιστροφή θα πληρώνουν ναύλο ώστε να στηριχτεί η αναγκαία ρευστότητα του πλοίου για τα καθημερινά έξοδα - έσοδα.
Η τοπική αυτοδιοίκηση θα καταρτίσει μητρώο μεριδιούχων προαγοράς μπλοκ κουπόνια εισιτηρίων ναύλου, που ο κάθε αγοραστής αυτόματα θα εισέρχεται στο ιδιοκτησιακό καθεστώς του πλοίου και στα κέρδη κατά ανάλογο χιλιοστό συμμετοχής, ο προαγοράζων εκτός τις συνιδιοκτησίας, μπορεί ελεύθερα να μεταβιβάζει τα προαγορασθέντα κουπόνια χωρίς να χάση την συνεταιριστική σχέση.

Τα κουπόνια εισιτήρια δεν έχουν ημερομηνία λήξης, καθώς τα προσκληθέντα σε ανάλογο αριθμό θα εξασφαλίσουν επιβατική πληρότητα για μεγάλο χρονικό διάστημα, που θα γίνει και επιβατική συνήθεια το δικότους πλοίο.

Ο υποψήφιος επιβάτης με το κουπόνι πληρώνοντας 50 λεπτά στον πράκτορα, προμήθεια θα παραλαμβάνει το κανονικό εισιτήριο με αναφορά φόρους ναύλο προορισμό .

Η καινοτόμα πρόταση προς τοπικούς φορείς προβλέπει τους Δήμους με μερική προαγορά και συμμετοχή στο πλοίο .
Τα κουπόνια μπορεί ο Δήμος να τα διαθέτη στα Καπή - σχολικές εκδρομές – απόρους σπουδαστές.
Η προαγορά από συλλόγους – επαγγελματίες δίνατε για λόγους διαφήμισης να προσφέρει δωρεάν σε πελάτες.
Η συμμετοχή της Εκκλησίας – Μητρόπολη – Μοναστήρια – προς άπορους και σπουδαστές – εργαζόμενους και Θρησκευτικούς επισκέπτες

Μια ανακοίνωση προς τους κατοίκους με την προαγορά θα εξασφαλίσουν καθημερινή δρομολόγηση γραμμής.

Νομικά θα δεσμευτεί για την γραμμή, η εταιρία με το πλοίο της.

Πληροφοριακά

Η SANDRI MARINE διαθέτη τουριστικής δράσης επιχείρηση που θα οργανώσει καθημερινή φιλοξενία – αναψυχής group, ημερήσιας εκδρομής προς τους λιμένες
επιλογείς των τουριστών και θρησκευτικού τουρισμού παρέχοντας και υπηρεσίες εστίασης – διανυκτέρευσης με συνεργασία τοπικούς επαγγελματίες.
Σε αυτό τον θεσμό πιστεύουμε σε μια συνεχή τουριστική κίνηση και αύξηση τις επιβατικής κίνησης προσφοράς παρατεταμένου τουρισμού.

Μετά την ολοκλήρωση και εφαρμογή του προτεινομένου θεσμού προαγοράς ναύλου, το πλοίο θα τεθεί σε δρομολόγια μετά 120 ήμερες.
Ο κάθε Δήμος μπορεί εγγράφως στο Fax 210 5576206 να εκφράσει της άποψης του θετικά η αρνητικά.

Για περεταίρω
μετά την συνάντηση μας λεπτομέρειες.

Ευχαριστώ.
Σπύρος Ανδριόπουλος

 

Γιατι εχω την εντυπωση οτι αυτο το πλοιο μπορει να το πλοιο Θεωμητωρ που ειναι μισοτελειωμενο και σαπιζει στην Ελευσινα!!!

Link to comment
Share on other sites

Σε κατεπείγουσα δημόσια συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Πορου, οπου θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013 και ώρα 13:00 στο γραφείο Δημάρχου, θα συζητηθεί το θέμα των δρομολογίων και της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με τον Πειραιά, με συμβατικά πλοία.

 

Πηγη: POROSNEWS

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με το Porosnews τελικα θα υπαρχει μονο ενα δρομολογιο την Παρασκευη απογευμα απο το Πειραια για Μεθανα Πορο, οπου θα κανει διανυκτερευση εκει. Μου κανει εντυπωση που δεν θα εχει την Κυριακη καποιο δρομολογιο, εαν και πιστευω οτι θα κανει και την Κυριακη δρομολογιο

 

Στην τοποθέτησή του ο Δήμαρχος κ. Στρατηγός τόνισε πως η βούληση της Hellenic Sea Ways –η οποία εκμεταλλεύεται μονοπωλιακά την σύνδεση του Πόρου με τον Πειραιά- για την επερχόμενη χειμερινή περίοδο (Νοέμβριος 2013 – Οκτώβριος 2014) ήταν αρχικά να σταματήσει τελείως η δρομολόγηση συμβατικού πλοίου για τον Πόρο. Για τον λόγο αυτό, επικοινώνησε με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, ενώ συναντήθηκε με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου και τον Αρχηγό του Λιμενικού Σώματος.

Αν και η ηγεσία του Υπουργείου τον διαβεβαίωσε ότι θα καταβάλλει προσπάθειες για να βελτιώσει την υφιστάμενη κατάσταση, τα δρομολόγια που τελικά κατέθεσε την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου η Hellenic Sea Ways για την περίοδο, από 1η Νοεμβρίου του 2013 έως 31η Οκτωβρίου του 2014, είναι πολύ χειρότερα απ’ ότι της προηγούμενης περιόδου. Συγκεκριμένα, από τις 10 Νοεμβρίου 2013 έως και τις 9 Ιανουαρίου 2014 και από τις 27 Φεβρουαρίου έως και τις 15 Απριλίου, θα πραγματοποιείται ένα μόνο δρομολόγιο με συμβατικό πλοίο από και προς το λιμάνι του Πόρου, κάθε Παρασκευή από Πειραιά και επιστροφή Σάββατο πρωί από τον Πόρο. Εξαίρεση δεν θα γίνει ούτε για τις εορτές των Χριστουγέννων.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά αν δούμε τα θερινά δρομολόγια από Άγιο Κωνσταντίνο, τότε βλέπουμε ότι ακολουθούν την προπέρσινη δρομολόγηση που ήθελε το γατάκι το πρωί να αναχωρεί από τα νησιά για Άγιο και η επιστροφή ήταν το απόγευμα. Οπότε έχουμε δύο τινά: 1) ή που θα δουλέψουν και τα 2 γατάκια το ένα Βόλο και το άλλο Άγιο ή 2) θα κρατήσει το ένα F/C στον Άγιο παρέα με τον ΠΗΓΑΣΟ και θα διπλώσει το ΣΚΙΑΘΟΣ από Βόλο με άλλο συμβατικό (το ένα πρωί από Βόλο και απόγευμα από τα νησιά και το άλλο πρωί από νησιά και απόγευμα από Βόλο), αφήνοντας τον Βόλο χωρίς ταχύπλοο.

Link to comment
Share on other sites

Τα δελφίνια έχουν πολύ χαμηλά πετρέλαια και λιγότερο πλήρωμα από τα catamaran, που είναι ο κυριότερος παράγοντας για την επιλογή τι θα κάτσει στην γραμμή.

Βέβαια σε οποιοδήποτε άλλο μέρος του κόσμου θα 4 μέρες την εβδομάδα το δελφίνι, και ΠΣΚ καταμαράν για να αξιοποιείτε η χωρητικότητα. Αλλά αυτά σε χώρες που δεν έχουν δηλώσεις δρομολόγησεις, δηλώσεις ακινησίας, και δηλώσεις πάμε για χέσιμο θα αργήσει 5' το δρομολόγιο....

Εγώ το "Μιχαήλ" θέλω να δω πως θα πηγαίνει στην Γραμμή, Το κομμάτι Αίγινα-Μέθανα δεν το φοβάμαι, αλλά το Πειραιάς-Αίγινα θα πέσει πολύ ξύλο για τους 50 περίπου επιβάτες που θα χωράει (βλέπω να κατεβαίνει το πρωτόκολλο των 65 επιβατών)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Είναι πολύ πιθανό να κατέβουν και το 5 και το 6 στον σαρωνικο, και να ερθει το 3 στις Σποράδες. Το αρτεμις επισης θα κατεβει Σαρωνικο και θα μεινει Σποράδες το Απόλλων. αυτα βεβαια σταδιακά πρώτα ο Απόλλωνας και μετα προς το καλοκαίρι το 3.

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα πάντως με το πίνακα δρομολογίων της HSW, το FC1 k FC5 θα είναι στον Σαρωνικό και το FC6 στις Σποράδες. Τώρα για το "3" ακόμα είναι φήμες. 

Link to comment
Share on other sites

Απο εβδομαδα τελευταιο δρομολογιο συμβατικου πλοιου θα ειναι στις 16:30 απο το Πειραια (τωρα ειναι στις 17:00 ο Φοιβος) και αναμενεται να προκαλεσει γκρινιες στους επιβατες οτι το τελευταιο δρομολογιο θα ειναι τοσο νωρις. Στις 18:00 θα υπαρχει το δελφινι της Aegean Flying Dolphin αλλα φοβαμαι οτι εαν πιασουν οι καιροι πολλες φορες θα μενει ανεκτελεστο λογω απογορευτικου. Η HSW εχει σταματησει απο τις αρχες του μηνα το δρομολογιο στις 17:00 του δελφινιου

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Χειροτερεύει και ποιοτικά η ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Πειραιά 

 

Προβληματισμός υπάρχει τόσο στον Πόρο, όσο και στα υπόλοιπα λιμάνια του Σαρωνικού, από τα επαναλαμβανόμενα καθυστερημένα δρομολόγια και τα προβλήματα της σύνδεσης του νησιού με τον Πειραιά, με τα ιπτάμενα δελφίνια.

Όπως μας ενημερώνουν αναγνώστες μας, πριν μερικές μέρες σημειώθηκαν μεγάλες καθυστερήσεις στις αναχωρήσεις των ιπταμένων από τα λιμάνια, με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού.

«Πληρώνουμε τόσα χρήματα για να είμαστε σε μια ώρα στο λιμάνι του Πειραιά και η εταιρεία που μονοπωλεί τη γραμμή, δεν είναι σε θέση να διασφαλίσει ότι θα αφιχθούμε στην ώρα μας. Στο τέλος θα αναγκαστούμε να ταξιδεύουμε αποκλειστικά με τα Ι.Χ. μας» μας αναφέρει αναγνώστης μας.

Επίσης, εδώ και καιρό έχει παρατηρηθεί η παράταση του χρόνου του ταξιδιού με τα υδροπτέρυγα.

Εντωμεταξύ το «Μιχαήλ» ξεκίνησε από την Τρίτη τα δρομολόγια του, εξυπηρετώντας στα λιμάνια του Πειραιά, της Αίγινας και των Μεθάνων. Σύμφωνα με ενημέρωση από τον επικεφαλής της μειοψηφίας του Δήμου Τροιζηνίας κ. Αθανασίου, την πρώτη ημέρα δρομολογίου το ΜΙΧΑΗΛ πήρε 11 άτομα από τα Μέθανα και σήμερα πήρε 9. Ο κ. Αθανασίου εκτιμά ότι αυτό συμβαίνει επειδή το πλοίο δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό, αλλά κι επειδή οι περισσότεροι θέλουν να μάθουν για την συμπεριφορά του πλοίου.

 

πηγη: Porosnews

Link to comment
Share on other sites

Όπως ήταν αναμενόμενο, μετά την προχθεσινή βλάβη του FD XVII, υπάρχει τεράστιο πρόβλημα στην πραγματοποίηση των δρομολογίων της HSW στον Αργοσαρωνικό. Σήμερα το μοναδικό δελφίνι XXIX κάνει ένα δρομολόγιο για Αίγινα και δύο αντί για τρία για Πόρο - Ύδρα - Σπέτσες κλπ.

 

Το "ευτυχές" για την εταιρεία είναι οι αναμενόμενες καιρικές συνθήκες από αύριο που θα της δώσει χρόνο να αποκαταστήσει τη βλάβη...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Περά από τα ήδη γραφόμενα μου για την ίδρυση της κοινοπραξίας στο Σαρωνικό, ένα άλλο που αναφέρει το Mymethana, αφόρα τη πιθανή δρομολόγηση ΦΡΗΝΤΟΜ 3 στη γραμμή Ύδρα, Γαλατάς ή Πόρος, Μέθανα, Αγκίστρι, Πειραιά.

Η δεύτερη επιχειρηματική κίνηση έχει να κάνει με την οικογένεια Καλαφάτη, η οποία διερευνά τις προϋποθέσεις προκειμένου να δρομολογήσει το επιβατηγό πλοίο της ΦΡΗΝΤΟΜ 3 στη γραμμή Ύδρα, Γαλατάς ή Πόρος, Μέθανα, Αγκίστρι, Πειραιά. Το πλοίο δύναται να μεταφέρει 90 επιβάτες και θα επιχειρήσει να καλύψει με φθηνό εισιτήριο τα κενά τα ταχύπλοων της γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

Ισως παει καλα αυτη η καινούργια κίνηση γιατι για Πόρο-Μεθανα πχ απο την Hellenic υπαρχει δρομολόγιο μονο καθε Παρασκευη γι αυτα τα λιμάνια και εννοω με τον Ποσειδωνα.Τωρα αν θα εχει και πιο φτηνά εισητηρια αυτο ειναι καλο για τους ταξιδιώτες..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...