Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το Αρτεμις γυρισε χτες το βραδι απο το τελευταιο του δρομολογιο
για Αργοσαρωνικο στις 0230 μετα τα μεσανυχτα!

Πολυ φοβαμαι οτι ο παροπλισμος Ευτυχια/Αποστολου/Οδυσσεα ΙΙ
και καμποσων δελφινιων, θα εχουν επιβαρυνουν πολυ τα πλοια
και τα πληρωματα που απομενουν.

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν λες τίποτα Νίκο θα πηγαινοέρχονται ασταμάτητα.Με αυτές τις κινήσεις (παροπλισμός ΕΥΤΥΧΙΑ,ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Π,ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2 και δελφινιών)πιστεύω ότι διευκολύνονται τα ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ ,ΦΟΙΒΟΣ , ΑΘΗΝΑ να κερδίσουν εύκολα κάποιο μεταφορικό έργο σε μια γραμμή η οποία ήταν μονοπολιακή και αρκετά προσοδοφόρα.

Το καλοκαίρι θα προστεθεί κάποιο δρομολόγιο για Σπέτσες στα κλειστού τύπου πλοία?Πέρυσι πήγαινε το ΝΕΦΕΛΗ 5 φορές την εβδομάδα 1 φορά το ΓΕΩΡΓΙΟΣ 2 και μία το ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ.

Τα ΦΟΙΒΟΣ ΑΘΗΝΑ σίγουρα δεν θα πηγαίνουν.Αυτά θα φτάνουν μέχρι Πόρο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το γραφω εδω γιατι δεν νομιζω οτι αξιζει ξεχωριστου τοπικ.

Γνωριζει κανεις που βρισκεται το Κεραυνος? Το τελευταιο που

ηξερα ηταν οτι στις 25/01 ειχε παθει καποια βλαβη στην Αιγινα.

Τον τελευταιο καιρο ομως βλεπω μονο το Κεραυνος ΙΙ και

αναρωτιεμαι αν επισκευαζεται ακομα η πουληθηκε.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το ΚΕΡΑΥΝΟΣ 1 πουλήθηκε και μου είπαν που αλλά δεν θυμάμαι.Πάντως πουλήθηκε. :eek:

Μόλις πρίν λίγο επέστρεψα από βόλτα στην Αίγινα.Ο ΚΕΡΑΥΝΟΣ 1 βρίσκεται δεμένος στο λιμάνι,δίπλα σε κάτι μικρά σκάφη καί είναι ακόμη βαμμένος κανονικά καί με το όνομά του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπον ,και μια ειδηση τηs τελευταιαs στιγμηs.Το Αρτεμισια ΔΕΝ παει Αργοσαρωνικο.Παραμενει Ραφηνα. Αντ αυτου το Μαρμαρι Εξ. παει για μετασκευη απο Δευτερα.Το που θα παει αγνωστον....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hastaroth, ευχαριστω για την πληροφορια σχετικα με τον Κεραυνο. Γνωριζεις μηπως(η καποιος αλλος) αν τελικα πουληθηκε οπως ειπε ο Ηλιας και αν θα επαναδρομολογηθει στη γραμμη?

Επισης αν υπαρχει καμια φωτο του στην Αιγινα...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχώς δέν γνωρίζω άν πουλήθηκε.Το γεγονός οτι ακόμα διατηρεί το όνομα καί τα "χρώματα" τής εταιρείας που το είχε στην γραμμή τού Αγκιστρίου μέ κάνει να υποθέτω οτι ακόμα δέν έχει συμβή κάτι τέτοιο.Αλλά καθώς δέν έχω επαφές μέ ναυτιλιακούς παράγοντες δέν μπορώ να ξέρω λεπτομέρειες.

Φωτογραφία δυστυχώς δέν έβγαλα διότι μόλις βγήκαμε από τον Πειραιά διαπίστωσα οτι η μπαταρία τής φωτογραφικής μου μηχανής είχε εξαντληθεί και έτσι η μηχανή ήταν άχρηστη. :D Αν ξαναπάω το Σάββατο στην Αίγινα καί εφ'όσον ο ΚΕΡΑΥΝΟΣ βρίσκεται ακόμα εκεί,θά τον..απομνημονεύσω στη φωτογραφική μηχανή μου-ίσως να είναι καί η τελευταία φωτογραφία του σε Ελληνικά νερά...

Εχω πάντως μιά φωτογραφία όπου απεικονίζονται αμφότεροι οι ΚΕΡΑΥΝΟΙ,δεμένοι εκατέρωθεν τής προβλητούλας τού Αγκιστρίου (εκείνη την μέρα είχε απαγορευτικό καί ήταν ακόμη άγνωστο άν ο "μικρός" ΚΕΡΑΥΝΟΣ-δηλαδή αυτός που είναι τώρα στην Αίγινα-θά έκανε το δρομολόγιο τής επιστροφής πρός Πειραιά,τελικώς όμως όλα επήγαν κατ'ευχήν καί έτσι δέν έμεινα αποκλεισμένος στο νησί..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι τρελή αυτή στην HSW!!! Έχουν ένα δρομολόγιο με συμβατικό πλοίο για Ύδρα τον Απρίλιο και Μαΐου (μέχρι 27/05) κάθε Δευτέρα και το καλοκαίρι το καταργούν και αυτό!! Κάποτε υπήρχε πάντα το ένα πρωινό δρομολόγιο των 08:00 για Ύδρα Σπέτσες (αρχές της HSW), και μέσα δεκαετίας 90 υπήρχε πάντα το πρωινό και απογεύματα με το Αγ. Νεκταριος (το μακαρίτη)!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι κι αυτό το πρωινό δρομολόγιο με το συμβατικό εξυπηρετούσε αρκετά και κυρίως αυτούς που πήγαιναν Σπέτσες και έπερναν μηχανάκι.

Τώρα ο άλλος είναι αναγκασμένος να αφήσει το μηχανάκι του σπίτι και να πληρώσει διπλό εισιτρήριο να πάει με ταχύπλοο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εκτός αν πας οδικώς μέχρι τη Κόστα!!! Και να περάσεις με τη παντόφλα!!! Μου φαίνεται ότι τους χρειάζεται βρεγμένη παντόφλα-σανίδα!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με δεδομένο ότι τα ΦΟΙΒΟΣ και ΑΘΗΝΑ θα πηγαίνουν μέχρι Πόρο συμβατικό για Υδρα και Σπέτσες δεν προβλέπεται.

Πέρυσι έκανε αυτό το δρομολόγιο των 8 το πρωί 5 φορές την εβδομάδα το ΝΕΦΕΛΗ μία το ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ και μία το ΓΕΩΡΓΙΟΣ 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικα η παντοφλα ALBI HELLAS που ειχε μεθορμησει προχτες στον Πειραια, ξεκινα αυριο δρομολογια απο Πειραια για Σουβαλα. Δωστε παντοφλα στο λαο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βλέπω πως όλες οι παντόφλες Ρίου - Αντιρρίου σιγά σιγά βρίσκουν δουλειά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Α, ξεχασα να πω οτι σημερα ηρθε και ο Κεραυνος στον Πειραια, οποτε εχουμε πια και τους δυο Κεραυνους σε δραση.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Με δεδομένο ότι τα ΦΟΙΒΟΣ και ΑΘΗΝΑ θα πηγαίνουν μέχρι Πόρο συμβατικό για Υδρα και Σπέτσες δεν προβλέπεται.

Πέρυσι έκανε αυτό το δρομολόγιο των 8 το πρωί 5 φορές την εβδομάδα το ΝΕΦΕΛΗ μία το ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ και μία το ΓΕΩΡΓΙΟΣ 2.

Ετσι θά γίνη καί τώρα το καλοκαίρι απ'ότι είδα.

Τελικα η παντοφλα ALBI HELLAS που ειχε μεθορμησει προχτες στον Πειραια, ξεκινα αυριο δρομολογια απο Πειραια για Σουβαλα. Δωστε παντοφλα στο λαο! Α, ξεχασα να πω οτι σημερα ηρθε και ο Κεραυνος στον Πειραια, οποτε εχουμε πια και τους δυο Κεραυνους σε δραση.

Αυτό δέν είναι παντόφλα,τσόκαρο είναι...

Είναι που γκρίνιαζαν οι παντοφλάδες οτι η γέφυρα τούς έκανε χαλάστρα...

Προφανώς λοιπόν τον μικρό Κεραυνό τον είχαν δέσει γιά να ξεχειμωνιάση στην Αίγινα,καί όχι επειδή τον προόριζαν γιά πούλημα.

Οπως είπα καί σέ μήνυμά μου σέ άλλο topic,επέστρεψε δριμύτερο καί το ΥΔΡΑ ΚΑΤ στην γραμμή Πειραιά-Αγίας Μαρίνας Αίγινας (έκανα σχετική εκδρομή εχθές).

Τό πλοίον υπέστη καί μιά...τροποποιησούλα,αφού τού άλλαξαν μηχανές καί αφαίρεσαν τίς τέσσερεις ακαλαίσθητες,δίκην "εξατμίσεων",εξαγωγές (δύο μικρές καί δύο μεγάλες) από την πρύμνη του.Πλήν όμως καί με αυτό δέν έγινε λιγώτερο θορυβώδες-απλώς άλλαξε η χροιά τού θορύβου.

Πάντως,όπως αποδείχτηκε καί πέρυσι (που υπήρχε καί το συμβατικό ΔΕΣΠΟΙΝΑ),η γραμμή αυτή μπορεί μέν το χειμώνα νά νεκρώνη,το καλοκαίρι όμως δέν επαρκεί το ένα πλοίο γιά να την εξυπηρετήση..

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλο ειναι να αποφευγουμε τις απανωτες δημοσιευσεις. υπαρχει και η επεξεργασια μυνηματος (edit). το ιδιο ισχυει και για τις αυτουσιες παραθεσεις προσφατων μηνυματων

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τρελοκομειο με τα δρομολογια του ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ , ειχα 2 χρονια να κατεβω προς τα κει , και τα ειδα κανονικα , κοντραρονται (χαλαρα) ολοι μαζι , απανωτα δρομολογια και ολα γεματα .... Ψωνιο ειναι , που να δουμε τοσα πλοια και δρομολογια στα δωδεκανησα :eek: , δεν θες να φυγεις απο το λιμανι και να πας μετρας πλοια :) (αχ αυτες οι γυναικες ;) ) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ για την αναβάθμιση και βελτίωση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών της Αίγινας κατέθεσε με επιστολή του προς τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλη Κεφαλογιάννη ο νομάρχης Πειραιά, Γιάννης Μίχας.

Ο νομάρχης, αφού έλαβε υπόψη σχετικό υπόμνημα του Συλλόγου Επιβατών Ακτοπλοϊκής Συγκοινωνίας Αίγινας, επισημαίνει με την επιστολή του προς τον υπουργό την ανάγκη να εναρμονισθούν οι υπηρεσίες των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών στις πραγματικές ανάγκες κατοίκων και επισκεπτών, ενώ ζητεί και τη βελτίωση των υποδομών του νησιού, το οποίο αποτελεί δημοφιλή τόπο προορισμού σε όλη τη διάρκεια του έτους.

«Καταθέτουμε τις προτάσεις μας για τη βελτίωση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών της Αίγινας γιατί θεωρούμε ότι με το υπάρχον σύστημα λειτουργίας δεν αξιοποιούνται ορθολογικά οι υφιστάμενες υποδομές, ενώ υπάρχουν έργα που πρέπει να προχωρήσουν άμεσα για να δώσουν το έναυσμα για περαιτέρω ανάπτυξη στην τοπική οικονομία» δήλωσε σχετικά ο Νομάρχης Πειραιά.

Οι προτάσεις

Ο Γιάννης Μίχας που ζητεί από τον υπουργό να συμπεριλάβει τις προτάσεις του στα θέματα προς συζήτηση κατά την προσεχή σύσκεψη του ΣΑΣ (Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών) προτείνει :

- Την επέκταση των βραδινών δρομολογίων κατά τους χειμερινούς και θερινούς μήνες και τη σωστή κατανομή των υπαρχόντων.

- Την καθιέρωση ναυλολογίου με βάση τη μιλιομετρική απόσταση.

- Την αποσυμφόρηση του κεντρικού λιμένος με την αξιοποίηση και των άλλων λιμανιών του νησιού, όπως είναι η Σουβάλα και η Αγία Μαρίνα.

- Την κατασκευή του νέου λιμανιού στο Λεόντι για το οποίο ήδη η Νομαρχία Πειραιά έχει καταθέσει ώριμη μελέτη στο ΠΕΠ Αττικής Γ' ΚΠΣ .

πηγη: η ναυτεμπορικη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×